Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen korviani myöten ihastunut varattuun mieheen

Vierailija
18.12.2017 |

En pääse yli tästä tunteesta vaikka kuinka olen yrittänyt. Miespuolinen työkaverini on varattu, mutta tunnen selkeästi voimakasta kemiaa välillämme. Harvemmin kukaan on sytyttänyt tällä tavalla, olen vain pari kertaa elämäni aikana ollut näin ihastunut. Jotenkin näistä tuntemuksista on nyt päästävä eroon, antakaa vinkkejä.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitti maanisdepressiivinen ei voi

Vierailija
82/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusaset sitä varattua miestä. Molemmille tulee hyvä ja tyydyttynyt olo. Jos homma toimii, mies eroaa tyttöystävästään, ja on sun oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän me kaikki aina välillä ollaan. Onneksi menee ajastaan ohi.

Vierailija
84/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule, ei kaikki parisuhteet ole ikuisia. Ihmiset kasvaa ja muuttuu kuitenkin läpi elämän, eikä välttämättä samaan suuntaan. Jos teillä synkkaa paremmin, niin ei se väärin vaihtaa ole. Olen kokenut vastaavan, rajun molemminpuolisen ihastuksen, varattuina ja varttuneina. Kaksi vuotta kamppailimme intohimoa vastaan kunnes annoimme periksi. Siitä kehkeytyi upea ja syvä suhde, kunhan uskalsi antaa itselleen luvan irtautua vanhojen ja väljähtyneiden lupausten tuomasta syyllisyydestä. Vaikkei sekään suhde elämän loppuun asti yltänyt, niin lämmöllä muistelen yhteisiä vuosiamme, enkä kadu hetkeäkään sitä, että päätimme edelliset suhteet yhteisen onnen vuoksi. Joten jos uskallat, niin kannatta kysyä mitä hän on mieltä ja jos et, niin nauti ihastumisen tunteestasi. Se on ihanaa aikaa! <3

Vierailija
85/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minut varattuna miehenä aikanaan ihan selkeästi vietteli vapaa nainen ja täysin tarkoituksella. Olin silloin nuori, enkä pystynyt kiusausta vastustamaan, mutta sen verran vastenmielisen kokemuksen se jätti, että opin kerrasta ja sen jälkeen olen ollut uskollinen joka tilanteessa. Tajusin, että hetken nautinto ei korvaa rakastavaa parisuhdetta. Vaimolle en ole kertonut enkä kerro. Tapahtuneesta on yli 25 vuotta.

Vierailija
86/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä kana. Ovatko kaikki tunteesi yhtä hallitsemattomia? Eli huudat toisille pää punaisena, syöt heidän eväänsä jne.

Vierailija
87/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä haisee pelko.

Vierailija
88/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla ihastunut lapseni opettajaan. Pientä kemiaa olen huomannut aiemminkin. Äsken oltiin koulun joulujuhlassa. Yritin painua lattianrakoon piiloon, mutta en päässyt niitä silmiä pakoon!

Vierailija
89/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit. Oispa hienoa kokea tuollainen ihastuminen. Olisi kiva tietää, vieläkö minusta löytyy sellainen kohta. Varattu olen ja mun mieheen saa ihan vapaasti ihastua.

Vierailija
90/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aloittaja!

Mä annan sulle koko sydämestäni hyvän neuvon elämäsi matkan varrelle...

Älä koskaan ota toisen miestä, vaan ota itsellesi kokonaan ihan oma mies. Toisin sanoen unohda varatut miehet, vaikka kuinka olisit ihastunut. Kyllä niitä vapaitakin miehiä löytyy. Varattuihin miehiin sekoaminen tuo sinulle elämässäsi vain paljon tuskaa ja kyyneleitä. Puhumattakaan siitä, miten siitä aiheutuu myös kyyneleitä varatun miehen perheelle. Varatulla miehellä on hyvin usein tapana loppupeleissä mennä takaisin vaimon/avovaimon luo, vaikka mies ensin saattaisikin jättää tämän toisen naisen takia. Loppupeleissä se on yleensä toinen nainen, joka jää sitten yksin hylättynä "nuolemaan näppejään", kun mies palaa takaisin kotiin vaimon/avovaimon helmoihin. Suosittelen siis, että vaikka mies olisinkuinka ihana, niin anna olla. Se ei vaan oo se oikee sulle, koska se on jo jonkun toisen se oikee.

Vierailija
91/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheeni on ihastunut yksi hänen alaisistaan. Mies tuntee lievästi epätukalaa oloa siitä mutta hänestä on kiva että vientiä olisi vielä vaikka arvaakin että osa viehätysvoimastaan johtuu esimiesasemasta ja palkkatasosta:) Naisella on poikaystävä mutta naisen puheista päätellen ei kovin hyvin tienaava tai ainakaan ei painosta tyttöystäväänsä. hän kertoo aplajon henkilökohtaisia asioitaan töissä eikä vain miehelleni vaan yleisesti, Se vain että keskustelemme hänestä täällä kotona koska mies tuo kaikki työasiat kotiin. Hyvät ja huonot. Mies tuskin puhuu minusta töissä. Ei niille työkavereille ja alaisille kerrota omista parisuhteista ja kotielämästä. Se ei siis kerro mitään jos ei puolisosta puhu työpaikalla. Ihastelemasi mies voi vaikka hehkua töissä aamuseksin ansiosta:) Tutkimusten mukaan mies jolla on säännöllinen seksielämä vetoaa naisiin paremmin:)

Vierailija
92/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koskaan ei voi tietää millainen toisen parisuhde on. Minäkin ihastuin varattuun miehen ja nyt olemme olleet monta vuotta yhdessä ja naimisissa. Mies oli se aloitteen tekijä. Kirjoitteli facebookissa ja nähtiinkin paljon. Itse ajattelin pidän suhteen kaveripohjalla eli mihinkään fyysiseen en ala (eikä alettukaan ennen eroa). Jossain vaiheessa mies sitten päätti jättää tyttöystävänsä. Heillä oli mennyt jo pitkään huonosti mutta mies oli halunnut yrittää. Ihastuminen minuun sai hänet kuitenkin tekemään eropäätöksen.

Vierailija
93/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että jätti mies oikein tyttöystävänsä! OMG! No, se on kuule ihan eri asia, kuin se, että mies olisi jättänyt vaimonsa. Jotkut tyttöystävät tai poikaystävät on kuule aikuisten maailmassa täysin merkityksettömiä, eli ihan turhaan otit tuon edes puheeksi. Sorry, vaan. Varatulla miehellä minä ainakin tarkoitan joko naimisissa olevaa miestä, tai pitkässä, vuosi kausia kestäneessä avoliitossa elävää miestä. Tässä muutama esimerkki, miten on käynyt, kun nainen sekaantuu varattuun mieheen...

1.) Mies lupaa jättää vaimonsa, mutta ei kuitenkaan koskaan jätä. Vuodet kuluu, ja toinen nainen vain odottaa, ja odottaa, että koska se mies sitten oikein jättää vaimonsa. Toinen nainen uhraa parhaat vuotensa tälle miehelle, ja pilaa elämänsä, kun jää roikkumaan rakastajattarena, ja ikuisena kakkosena, eli ikuisena toisena naisena tähän mieheen.

2.) Mies jättää vaimonsa toisen naisen takia. Suhde tämän uuden naisen kanssa ei kuitenkaan kestä pitkään, kun mies tulee katumapäälle, ja palaa takaisin vaimonsa luokse. Toinen nainen tulee hylätyksi, vaikka luuli aluksi vieneensä toiselta miehen itselleen.

3.) Mies jättää vaimonsa toisen naisen takia, ja menee hänen kanssaan sitten naimisiin. Avioliittoa on kulunut muutama vuosi, kun mies jättää sitten hänetkin taas jonkun uuden naisen takia. Tämä sen takia, koska mies on luonteeltaan sellainen, että pettää ja lähtee, aina kun kyllästyy entiseen, ja uusi ja parempi tulee vastaan.

En tiedä aloittajan ikää, mutta jos on nyt jostain varatusta ukkomiehstä kyse, niin kannattaa unohtaa. Ukkomiehillä on myös tapana valehdella, miten kotona vaimon kanssa menee niin huonosti, vaikka se ei edes pitäisi paikkaansa. Kotona vaimon kanssa voi olla kaikki hyvin, mutta mies valehtelee, koska haluaa tämän toisen naisen kanssa sänkyyn.

Vierailija
94/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun ehdotat miehelle tapaamista ja laitat herkut tarjolle. Mies ei voi vastustaa. Teidät on luotu toisillenne?

Vierailija
95/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että jos käyt hajottamassa jonkun avioliiton, avioerolapset saattavat haluta kostaa asian sinulle kuolemaasi asti, ehkä auttaakin tuossa kuolemassa.

Vihaa ei kannata väheksyä.  Sitä on mukava hautoa ja kasvatella vuosikymmeniä.  Omista teoistaan on vastattava eikä lässytettävä mutkun mutkun mä en tarkottanu, emmä tienny.  Taatusti tiesit, jos et ole trolli ja olet ns. aikuinen.

Vierailija
96/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun ehdotat miehelle tapaamista ja laitat herkut tarjolle. Mies ei voi vastustaa. Teidät on luotu toisillenne?

Joo, piparit kehiin ja mällit poskeen.

Vierailija
97/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut ketjua eli vastaus on vaan ap:n viestiin. Noita ihastuksia tulee ja menee. Tyopaikalla varsinkin on helppo ihastua, joskus se kestaa kauan, joskus ei. Mutta kuten kaikki tunteet, se kylla hiipuu, usko pois. 

Vierailija
98/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähyväneuvo kirjoitti:

Hei, aloittaja!

Mä annan sulle koko sydämestäni hyvän neuvon elämäsi matkan varrelle...

Älä koskaan ota toisen miestä, vaan ota itsellesi kokonaan ihan oma mies. Toisin sanoen unohda varatut miehet, vaikka kuinka olisit ihastunut. Kyllä niitä vapaitakin miehiä löytyy. Varattuihin miehiin sekoaminen tuo sinulle elämässäsi vain paljon tuskaa ja kyyneleitä. Puhumattakaan siitä, miten siitä aiheutuu myös kyyneleitä varatun miehen perheelle. Varatulla miehellä on hyvin usein tapana loppupeleissä mennä takaisin vaimon/avovaimon luo, vaikka mies ensin saattaisikin jättää tämän toisen naisen takia. Loppupeleissä se on yleensä toinen nainen, joka jää sitten yksin hylättynä "nuolemaan näppejään", kun mies palaa takaisin kotiin vaimon/avovaimon helmoihin. Suosittelen siis, että vaikka mies olisinkuinka ihana, niin anna olla. Se ei vaan oo se oikee sulle, koska se on jo jonkun toisen se oikee.

Entä jos ei ole aikeissakaan ottaa toisen miestä eikä halua ottaa yhtään ketään miestä? Eikö silloinkaan saisi olla ihastunut? Eihän siitä kukaan kärsi?

Vierailija
99/128 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et satu olemaan pk-seudulla siivoustyössä?

T. Varattu mies

Äläs vie toisen nimimerkkiä asshole.

Varattu mies

Vierailija
100/128 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten tunteet muita kohtaan vaihtelee. Joku voi tuntua hetken ihan mahtavalta ja veto voi olla suuri ja sitten se laimeneekin itsestään. Se, mistä nämä johtuu on täysin käsittämättömiä asioita. Joskun niistä voi olla etua jollekin, joskus ne vie tuhoon. Ihmeellistä. Järjellä ei ole mitään tekemistä tässä. Jonkun seurassa on vaan hyvä olla ja jos saa vastakaikua, se palkitsee. Siinä voi muut aiemmat ihmiset jäädä sillon vähän sivuun, jos ei konkreettisesti, niin tunnetasolla. Tarve olla tässä uudessa mielihyvää tuottavassa suhteessa on suuri. Tämä on joku, miten ihmisen aivot tunnetasolla ihmissuhteissa toimii luonnollisestikin. Ei siinä ole mietitty tämän mekanismin kääntöpuolta ollenkaan. Sitä, mitä se aiheuttaa näille sivuutetuille tässä vaiheessa. He joutuvat kärsimään, ehkä pohtimaannhankalia kysymyksiä, kuten oliko vikaa itsessä, eikä vastausta saa mistään. Sivuutettu on todennäköisesti ollut samanlainen koko ajan. Alussa kelpasi ja sitten ei.