Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen korviani myöten ihastunut varattuun mieheen

Vierailija
18.12.2017 |

En pääse yli tästä tunteesta vaikka kuinka olen yrittänyt. Miespuolinen työkaverini on varattu, mutta tunnen selkeästi voimakasta kemiaa välillämme. Harvemmin kukaan on sytyttänyt tällä tavalla, olen vain pari kertaa elämäni aikana ollut näin ihastunut. Jotenkin näistä tuntemuksista on nyt päästävä eroon, antakaa vinkkejä.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ap?

En viitsi laittaa tarkkaa ikää, mutta alle 30v. -ap

Ikäsi puolesta voisit olla nainen johon olen töissä ihastunut:) Nämä on hankalia tilanteita. Tunteita on hankala hallita, jos jonkun seurassa on hyvä olla ja mahanpohjaa kutittaa niin sitten se vaan on niin. Yksinkertaista. Eri asia on kuka lähtee sille tielle. Itse olen pidättäytynyt periaatteen vuoksi. En petä. Eikä jättäminenkään tällä hetkellä ole vaihtoehto.

Varattu mies

Tuskin olet tämä mies johon olen ihastunut, mutta hauska sattuma. Itse en siis yritä mitään tämän miehen suhteen, arvostan kyllä muiden parisuhteita sen verran paljon ja jätän varatut rauhaan. Toki tietysti pieni toivon kipinä olisi, että heidän suhde päättyisi ja mies olisi vapailla markkinoilla :) Joku kysyikin tuossa mihin olet naisessa ihastunut? -ap

Vierailija
42/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta turhan usein lytätään naiset (ja miehetkin), jotka kertovat olevansa ihastuneita varattuun. Mitä pahaa viattimassa ihastumisessa on, jos tätä varattua ei aiota iskeä eikä haluta rikkoa liittoa? Ihastuminen on ihana tunne, päivien ilo. Miksi siitä tunteesta ei saisi nauttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala suhteeseen sen miehen kanssa. Juuri hän voi olla sinulle se ainoa oikea ja toisin päin. Jos miehen liitto ei ole täysin toimiva, voit tarjota hänelle ihanan yhteisen tulevaisuuden. Jos mies on nykytilanteessa onnellinen ei hän ryhdy kanssasi mihinkään. Et voi hävitä - vai voittaa ja kokonaisuudessa kaikille lopputulema on paras.

Vierailija
44/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta turhan usein lytätään naiset (ja miehetkin), jotka kertovat olevansa ihastuneita varattuun. Mitä pahaa viattimassa ihastumisessa on, jos tätä varattua ei aiota iskeä eikä haluta rikkoa liittoa? Ihastuminen on ihana tunne, päivien ilo. Miksi siitä tunteesta ei saisi nauttia?

Niin juuri. Ja näissä keskusteluissa on aina oletuksena, että nainen haluaisi sen miehen itselleen, parisuhteeseen. Ihan kuin nainen ei voisi vain haluta jotain miestä muuten vain ilman suhdetta ja jotain avioliittoa tavoitteena.

Olen itse varattu ja ihadtunut varattuun mieheen. En ole tehnyt mitään, mutta fantsasioinut kyllä paljon seksistä. En halua vaihtaa omaa miestäni häneen. Iloa päiviin vain. Maksimisaan pari kertaa seksiä, mutta ei välttämättä sitäkään. Toivon pelkän tunteen, että hänkin pitää minusta ja kokee minut haluttavana.

Vierailija
45/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihastumisen teilaajat ovat varmaan niitä, jotka ovat omissa suhteissaan epävarmoja ja puolisoistaam sairaalloisen mustasukkausia? Näkevät uhkakuvia siellä missä niitä ei ole. Minulle ei ainakaan tulisi mieleenkään vokotella varattua miestä, vaikka olisinkin häneen ihastunut. Osaan kyllä pitää tunteet omana tietonani ja kontrolloida käytöstäni.

Vierailija
46/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri. Ja näissä keskusteluissa on aina oletuksena, että nainen haluaisi sen miehen itselleen, parisuhteeseen. Ihan kuin nainen ei voisi vain haluta jotain miestä muuten vain ilman suhdetta ja jotain avioliittoa tavoitteena.

Olen itse varattu ja ihadtunut varattuun mieheen. En ole tehnyt mitään, mutta fantsasioinut kyllä paljon seksistä. En halua vaihtaa omaa miestäni häneen. Iloa päiviin vain. Maksimisaan pari kertaa seksiä, mutta ei välttämättä sitäkään. Toivon pelkän tunteen, että hänkin pitää minusta ja kokee minut haluttavana.

En halua mitään varatusta miehestä, toki haluan ainakin kaksi kertaa seksiä tämän varatun miehen kanssa. En siis minä mitään pahaa halua kenellekään, ihan viatonta seksiä vain... Minäminäminä.

Vierailija
47/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi et tee mitään väärää omaa puolisoasi etkä tämän miehen puolisoa kohtaan, jos ihan vain muutaman kerran harrastat seksiä toisen miehen kanssa. Eikö paria seksikertaa lasketa? Onko oma puolisosi ja tämän miehen puoliso samaa mieltä kanssasi asiasta? 

Vierailija
48/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuollaisen ihastuksen ruokkiminen harvoin jää ajatuksen tasolle. Katsopa kirjoittajaa, joka vastasi sinulle. Hän aloittaa kertomalla, ettei tekisi mitään konkreettista ihastuksensa suhteen. Kyse on vain haaveilusta. Kommentti kuitenkin päättyy ilmoitukseen, että hän olisi valmis parikin kertaa harrastamaan seksiä tämän miehen kanssa. Eli selvästi hän ei oikeasti välitä pätkääkään siitä, miten hänen ihastuksensa vaikuttaa muihin ihmisiin. Hänen omaan mieheensä ja tämän varatun miehen perheeseen. Loppupeleissä tällaiset varatuista miehistä haaveilevat kokevat olevansa oikeutettuja "hieman kokeilemaan" ja oikeuttavat pettämistä sillä, että ainakaan he eivät halua varattua miestä "kokonaan" itselleen. Miten tuollaisella logiikalla voi oikeasti oikeuttaa pettämistä? Selvästihän siinä laitetaan oma himo edelle, eikä todellakaan olla mitenkään oikeamielisiä ja anteliaita, kun ei sentään "kokonaan" haluta tätä miestä omaksi. Ihme leikittelyä toisilla ihmisillä. Ihan kuin muut olisivat pelkkiä pelinappuloita.

Vierailija
49/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihmisillä vain on näitä romanttisia ja seksuaalisia tarpeita. Mutta kannattaa kemiasta huolimatta koettaa tarkastella ihmistö ihmisenä, ei vain niiden ihastuttavien piirteiden kautta. Jos katsot sitä ruminta ja ärsyttävintä asiaa kyseisessä ihmisessä, luultavasti alkaa ärsyttää. Jos ei auta, mieti sitä paskalla ja kaikkia sen ruumiinnesteitä.

Hyvä pointti. Itsekin olen yrittänyt ihastuksista eroonpyrkiessä käyttää samaa taktiikkaa, useinhan se ihastus on vähintään puolet pelkkää himoa "kun se nyt vaan näyttää niin ihanalta" jolloin jää helposti ne ärsyttävät pikkujutut huomaamatta. Kun ajatuksella alkaa sitten miettimään, että hei toihan on oikeesti aika ärsyttävä kälättäjä ja alkaa kummasti helpottamaan kun kuvittelee arkea sellaisen kanssa eläessä.

Se tässä nyt on vähän ongelma, kun en ihastunut alunperinkään hänen ulkonäköön, vaan hauskoihin juttuihin. Ja nimenomaan siihen kuinka vaivatonta hänen seurassaan on olla. Ja tekisi mieli vaan jutella lisää ja lisää. Yleensä ne joihin olen ollut ihastunut ulkonäön perusteella, ovatkin paljastuneet aivan vääränlaisiksi muuten. Mutta tässä tapauksessa ihastuin ihmiseen ja hellyyttävään luonteeseen. Nykyään hän näyttääkin silmissäni syötävän hyvältä ja mietin vaan kuinka kivaa meillä voisi olla. -ap

Varokaa varatut miehet! Ei kannata olla hauska eikä varsinkaan rento sinkkunaisten seurassa. Näin he alkavat kuvitella omiaan. Kannattaa vaan olla tylypaska, niin eivät sinkkunaiset ala haaveilemaan toisena naisena olemisesta, kun joku mies on kerrankin heille kiva.

Sulla taitaa olla aika heikko itsetunto, jos pelkäät suhteesi kaatuvan tuollaiseen. Kunnon mies ei petä vaikka mikä olisi, jos kotona asiat on kunnossa.

Itse asiassa olen sinkkunainen, joka on kyllästynyt ap:n kaltaisten sinkkunaisten itsekkyyteen ja ainaiseen varattujen miesten perään haikailuun. En tajua ollenkaan, mitä hiton kiksejä tuollaisesta voi saada. Jotain draamaqueeneja yleensä nämä ap:n kaltaiset tyypit, jotka jollain sairaalla tavalla nauttii siitä, että voivat tehdä kiusaa jollekin toiselle naiselle. Ei voi olla niin hiton vaikeaa jättää asiaa siinä vaiheessa, kun kuulee toisen olevan jo varattu. Kyllä niitä miehiä piisaa ilmankin, että tarvitsee yrittää mennä jonkun toisen suhdetta sorkkimaan ja selittää omantuntonsa puhtaaksi sillä, ettei itsellä muka ole mitään moraalista vastuuta siitä, miten muita ihmisiä kohtelee. Ap on täysin asiaton työkaveri, kun miettii jotain pettämiskuvioita työkaverinsa kanssa, joka kuitenkin on jo maininnut varta vasten ap:lle, että hänellä on sitten tyttöystävä. Jos työkaveri on ollut niin mukava ap:lle ja saanut tämän tuntemaan olonsa vaivattomaksi työpaikalla, niin ap vois vastavuoroisesti kunnioittaa tämän työkaverin parisuhdetta. Kuten sanoin, ei voi olla noin vaikeaa olla asiallinen ihminen muita kohtaan.

Täyttä asiaa alusta loppuun.

Niin kauan kuin muistan olen ajatellut samoin.

Mielestäni naisten tulisi olla solidaarisia toinen toiselleen ja jättää varatut miehet rauhaan.

Niin kauan kuin on naisia jotka suostuvat/haluavat parisuhteeseen varatun miehen kanssa, niin kauan on myös pettäviä miehiä ja rikottuja parisuhteita.

Jokaisen meidän tulisi aloittaa muutos itsestämme jos haluamme muutosta toisten ihmisten käyttäytymiseen ja tekoihin.

Vierailija
50/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ap?

Ikäsi puolesta voisit olla nainen johon olen töissä ihastunut:) Nämä on hankalia tilanteita. Tunteita on hankala hallita, jos jonkun seurassa on hyvä olla ja mahanpohjaa kutittaa niin sitten se vaan on niin. Yksinkertaista. Eri asia on kuka lähtee sille tielle. Itse olen pidättäytynyt periaatteen vuoksi. En petä. Eikä jättäminenkään tällä hetkellä ole vaihtoehto.

Varattu mies

Tuskin olet tämä mies johon olen ihastunut, mutta hauska sattuma. Itse en siis yritä mitään tämän miehen suhteen, arvostan kyllä muiden parisuhteita sen verran paljon ja jätän varatut rauhaan. Toki tietysti pieni toivon kipinä olisi, että heidän suhde päättyisi ja mies olisi vapailla markkinoilla :) Joku kysyikin tuossa mihin olet naisessa ihastunut? -ap

Aluksi en lähestynyt naista vaan siinä meni aikansa. Yhdessä vaiheessa kiinnitin huomiota kun kohteliaasti hymyili ja tervehti työpäivän alussa. Sitten ajattelin että käydäänpä juttelemassa ihan niitä näitä. Ei mulla silloin mitään takaa ajatuksia ollut. Ja olen melko introvertti mutta onhan se kiva tuntea oma vuoron ihmiset edes joten kuten. Ei mua rumaksi ole haukuttu ja puolisoni ovat olleet kauniita(muutkin naisiani ovat tavoitelleet, mä olen saanut :) )

Tehdääs ihan lista ihastuksestani:

- helposti lähestyttävä ja avoimen tuntuinen, helppo jutella

- iloinen, piristää aina päivääni hänen asenteensa

- silmät ja hymy(erityisesti)

- jalat maassa, ei pätkääkään ylimielisyyttä

- kaunis

No ei tuossa mitään, voihan sitä tuollaiset asiat huomata ihastumattakin. Kerran vaan laitoin merkille että kun menen juttelemaan niin jo lähestyessäni "valpastuu"(on tullut myös mun luokse jos huomaa että olen lähettyvillä) Jutellessa liikehtii hermostuneesti, punastelee, sukii hiuksiaan, katsoo silmiin ja hymyilee vilkuillen. Ohikävellessä myös vaihdetaan katseita ja hymyillään pilke silmäkulmassa.

Yhtäkkiä huomasin että lähestyn häntä koska haluan kokea sen aina uudelleen. Voi olla että olen tulkinnut vaan väärin ja siksi en tee asialle mitään. Hänhän voi olla ihan muuten vaan tosi ihana mua kohtaan ilman sen kummempia ajatuksia. Asia varmaan selviäisi paremmin jos törmäisimme jossain työpaikan ulkopuolella, mutta aloitetta en voi tehdä, luonnollisesti.

Vierailija
51/128 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo yksi "korkeintaan pari kertaa seksiä" -tyyppi olikin poikkeus. Me muut täällä ollaan oltu aidosti sitä mieltä, että toisten parisuhdetta kunnioitetaan.

Itse olen sitä paitsi aseksuaali, eli en voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä ihastukseni kanssa. Saan ihan muunlaista iloa hänen seurastaan eli pelkästä kaveruudesta.

Vierailija
52/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ap?

Varattu mies

Aluksi en lähestynyt naista vaan siinä meni aikansa. Yhdessä vaiheessa kiinnitin huomiota kun kohteliaasti hymyili ja tervehti työpäivän alussa. Sitten ajattelin että käydäänpä juttelemassa ihan niitä näitä. Ei mulla silloin mitään takaa ajatuksia ollut. Ja olen melko introvertti mutta onhan se kiva tuntea oma vuoron ihmiset edes joten kuten. Ei mua rumaksi ole haukuttu ja puolisoni ovat olleet kauniita(muutkin naisiani ovat tavoitelleet, mä olen saanut :) )

- kaunis

No ei tuossa mitään, voihan sitä tuollaiset asiat huomata ihastumattakin. Kerran vaan laitoin merkille että kun menen juttelemaan niin jo lähestyessäni "valpastuu"(on tullut myös mun luokse jos huomaa että olen lähettyvillä) Jutellessa liikehtii hermostuneesti, punastelee, sukii hiuksiaan, katsoo silmiin ja hymyilee vilkuillen. Ohikävellessä myös vaihdetaan katseita ja hymyillään pilke silmäkulmassa.

Yhtäkkiä huomasin että lähestyn häntä koska haluan kokea sen aina uudelleen. Voi olla että olen tulkinnut vaan väärin ja siksi en tee asialle mitään. Hänhän voi olla ihan muuten vaan tosi ihana mua kohtaan ilman sen kummempia ajatuksia. Asia varmaan selviäisi paremmin jos törmäisimme jossain työpaikan ulkopuolella, mutta aloitetta en voi tehdä, luonnollisesti.

Kertoisitko ihastuksesi etunimen ensimmäisen kirjaimen? Teettekö siis vuorotyötä vai mitä tarkoitit "onhan se kiva tuntea oma vuoron ihmiset"? Siinä tapauksessa et ole minun ihastukseni vaikka muuten voisitkin olla, ainakin nuo kohtaamiset ovat olleet samanlaisia. Vaikutat hyvinkin ihastuneelta naiseen, noiden kuvailujen perusteella olisin mielelläni tuo kyseinen nainen. :) -ap

Vierailija
53/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se liittyy mihinkään että "kunnioittaa" toisen suhdetta? Olen itse parisuhteessa ja tiedostan ettei tämä välttämättä kestä kuolemaan asti vaikka niin luvattiin. Mies saattaa tahtoa joskus jotain muuta elämältä tai niin saattaa käydä minulle.

Jos ihastun toiseen mieheen niin ei ole minun asia hänen muut ihmissuhteet, mutta on minulla myös suhde häneen kuten jokainen ihmissuhde on omanlaisensa, toiset muuttuu fyysiseksi ja toiset taas kasvaa henkisellä tasolla ja minusta se henkinen puoli voi olla parisuhteessa jopa suurempi "riski".

Silti se mitä puhutaan parin kunnioituksesta niin se on pelkästään sen parin asia. Jos ottaa jonkun toisen kanssa suhteessa askelia, se on vain hänen teko ja valinta. Ei koskaan kolmannen osapuolen.

En voisi itse syyttää mahdollisesta erosta ketään naista koska se on mieheni valinta mitä tekee ja mitä ei.

Vierailija
54/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa jutella työaikana ettei teitä eroteta siellä työpaikalla.

Vierailija
55/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyy mihinkään että "kunnioittaa" toisen suhdetta? Olen itse parisuhteessa ja tiedostan ettei tämä välttämättä kestä kuolemaan asti vaikka niin luvattiin. Mies saattaa tahtoa joskus jotain muuta elämältä tai niin saattaa käydä minulle.

Jos ihastun toiseen mieheen niin ei ole minun asia hänen muut ihmissuhteet, mutta on minulla myös suhde häneen kuten jokainen ihmissuhde on omanlaisensa, toiset muuttuu fyysiseksi ja toiset taas kasvaa henkisellä tasolla ja minusta se henkinen puoli voi olla parisuhteessa jopa suurempi "riski".

Silti se mitä puhutaan parin kunnioituksesta niin se on pelkästään sen parin asia. Jos ottaa jonkun toisen kanssa suhteessa askelia, se on vain hänen teko ja valinta. Ei koskaan kolmannen osapuolen.

En voisi itse syyttää mahdollisesta erosta ketään naista koska se on mieheni valinta mitä tekee ja mitä ei.

Niin, no ero tosiaankin on puolisoaan pettäneen syy. Mutta paskamainen ja moraaliton tyyppihän se kolmas osapuoli joka tapauksessa on, jos on lähtenyt tieten tahtoen varatun matkaan. Itse en ainakaan luota lainkaan tällaisiin tyyppeihin ystävinä. Jos he ovat valmiita leikkimään muilla ihmisillä noin itsekkäästi, niin he eivät vain ole hyviä ja luotettavia ihmisiä eikä siten ystävyyden arvoisia.

Vierailija
56/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti naurattaa kun nämä varattujen kanssa sekoilleet ovat itse parisuhteessa ja sitten käykin niin, että heidän oma kumppaninsa pettää. "Viattomina" rääkyvät sääliä ja sympatiaa, kun rakas onkin mennyt nusauttelemaan työkaveria. Ihan oikein. Sitä saa, mitä tilaa. Miten onkin pokkaa kuvitella, että he ansaitsisivat luottamukseen ja kunnioitukseen perustuvan parisuhteen, jos itsekään eivät ole kunnioittaneet muiden parisuhteita. Kohtele muita niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
57/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Minä en ainakaan vapaana naisena välitä pätkääkään ukkomiehen puolisosta jos ukkomies osoittaa kiinnostusta ja tekee aloitteen! Menen surutta vaikka sänkyyn, ihan höpö höpö juttua että ei saisi varattuihin miehiin koskee! Ei ketään raiskata voi!! Kyllä ne varatut itse ovat hinkumas toisten naisten sänkyihin ja innokkaita ovatkin! Paljon paljon innokkaampia kuin vapaat miehet, niin se vaan on. 

Vierailija
58/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä varatut rauhaan, vapaitakin löytyy tarpeeksi.

Onhan vapaita olemassa, totta kai. Sanon heti alkuun, että olen itse sinkku, ja suhtaudun vakavasti toisten parisuhteisiin, en ikinä menisi väliin. Mieluummin olen todellakin yksin, kuin "ottaisin" toisen miehen.

Mutta tässä nyt joitakin vuosia yksin olleena ja useilla treffeillä käyneenä (vapaiden miesten kanssa), olen huomannut, että harvoin vaan kukaan tekee minkäänlaista vaikutusta ytimeen. Ihan kivoja, tavataan kerran tai kaksi mutta ei vaan herää kiinnostusta jatkaa tapailua. 

Sitten kerran, noin kuukausi sitten ollessani viihteellä varatun ystäväni kanssa, ajauduimme 6 miehen seurueeseen, joista 4 oli vapaita ja 2 varattua. Mukavia miehiä kaikki, mutta pitkästä aikaa, kuukausien tauon jälkeen yksi miehistä sai jotain sisälläni heräämään. Ja juuri se varattu tietysti. En mitenkään tavoitellut häntä eikä mitään tapahtunut, kunhan juteltiin siinä kuin juteltiin muidenkin kanssa, mutta jos hän olisi ollut vapaa, niin ehdottomasti olisin halunnut tavata uudelleen. Kiinnostus oli molemminpuolista, sen verran hän paljasti, mutta ihan aikuismaisesti ohitettiin se, että asia nyt on näin eikä lähdetä sitä enempää ruokkimaan. En voi väittää mitenkään syvästi ihastuneeni tai että olisin kokenut  miehen olevan mulle jotenkin "se oikea", kun yhden illan ajan vain nähtiin, mutta olihan se mukava huomata, että se tunne on edelleen herätettävissä minussa.

Siinä mielessä minua ei lohduta, että kaupunkin on vapaita miehiä pullollaan, kun se ainoa kiinnostava mies pitkästä aikaa oli varattu... Eri asia sitten tietysti on, lähteekö tämän fiiliksen pohjalta toimimaan, itse en lähtisi, mutta ymmärrän että jollekin se voi olla vaihtoehto.

N35

Vierailija
59/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ap?

Varattu mies

- kaunis

Kertoisitko ihastuksesi etunimen ensimmäisen kirjaimen? Teettekö siis vuorotyötä vai mitä tarkoitit "onhan se kiva tuntea oma vuoron ihmiset"? Siinä tapauksessa et ole minun ihastukseni vaikka muuten voisitkin olla, ainakin nuo kohtaamiset ovat olleet samanlaisia. Vaikutat hyvinkin ihastuneelta naiseen, noiden kuvailujen perusteella olisin mielelläni tuo kyseinen nainen. :) -ap

Joo kolmivuorotyötä tehdään. En nimikirjaimia kehtaa laittaa :) olkoon minun salaisuuteni :)

Tosi ihastunut olen kyllä. Kotonakin tulee pähkäiltyä asiaa paljon. Vähän harmittaakin ja omatunto kolkuttaa kun kyllä minä tuota omaakin puolisoa rakastan ja haluan. Paljonkin.

Varattu mies

Vierailija
60/128 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vaihdoin työpaikkaa ja uutena työntekijänä kohteluni oli olla heittopussi ja omaksua paikan kuviot ja koittaa sopeutua parhaani mukaan kuvioon. Ei löytynyt oikein "juttukaveria" minkä kanssa vaihtaa edes työkuvioita saati vapaa-alan kuulumisia. Pari kuukautta sitten yksi miespuolinen työntekijä joka on ollut talossa ennen töissä, palasi takaisin töihin ja tämä on ollut ensimmäinen työkaveri minkä kanssa olen voinut jutella työjuttujen lisäksi niitä näitä.  Oikeastaan juttua on ollut pikkaisen enemmän kun perustyökaverin kanssa ja hän usein hakeutuu (tai sitten kuvittelen niin) tekemään töitä lähelle jos työtilanne sen sallii.

Itse olen parisuhteessa ja jutellessa niitä näitä kertonut avoimesti että oltiin miehen kanssa siellä ja tuolla, tänään teen miehelle sitä ja tätä ruuaksi ja muutenkin olen tehnyt selväksi että olen varattu. Olen jopa kertonut mun ja miehen tulevaisuuden suunnitelmia. Työkaveri on kanssa jutellut kaikkea mutta ei ole kertonut olevansa varattu. Koska hän on niin mukavan oloinen ja tunsin itse pienen ihastumisen poikasen kasvavan niin katsoin hänet facebookista ja hän on paljon pidemmässä parisuhteessa kuin minä olen vaikka itselläkin on omaa parisuhdetta vuosia takana.  Tämän tiedon saatuani päätin "kylmettää" tunteeni, eli voin jutella hänelle niitä näitä ja työjuttuja mutta mietin mielessäni samalla että minä olen varattu ja hän on varattu.