Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen korviani myöten ihastunut varattuun mieheen

Vierailija
18.12.2017 |

En pääse yli tästä tunteesta vaikka kuinka olen yrittänyt. Miespuolinen työkaverini on varattu, mutta tunnen selkeästi voimakasta kemiaa välillämme. Harvemmin kukaan on sytyttänyt tällä tavalla, olen vain pari kertaa elämäni aikana ollut näin ihastunut. Jotenkin näistä tuntemuksista on nyt päästävä eroon, antakaa vinkkejä.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia voi olla yksipuolista. Toivotaan tässä kohtaa, että on näin.

Vierailija
2/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioituminen tarkoita sitä, että ei enää koskaan satu tapaamaan ihmisiä, joiden kanssa voisi olla kemiaa. Avioituminen tarkoittaa sitä, että niille ihmisille sanoo ei kiitos. Välillänne voi olla vaikka kuinka paljon kemiaa, mutta hän ei ole sinun miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä varatut rauhaan, vapaitakin löytyy tarpeeksi.

Vierailija
4/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele , että kyseisellä mieheltä löytyisi joku tosi paha turn-off.

Vierailija
5/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas varattuun naiseen, perkele.

Kyllä on niin väärän sällin matkassa, että vituttaa.

Vierailija
6/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vähän aikaa, on toiminut ainakin omalla kohdallani ihastuneiden naikkosten kanssa. Enintään muutama viikko, eikä muikkelista ole mitään ihastuksen merkkejä enää havaittavissa.

Vierailija
7/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko itse varattu vai sinkku?

Vierailija
8/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän vaikka tilanne on eri. Olen korviani myöten ihastunut toiseen mieheen, vaikka olen itse varattu. Minun on todella hyvä olla hänen kanssaan, en ole koskaan tuntenut kehenkään yhtä suurta vetoa niin henkisesti kuin fyysisestikin. En tiedä, miten mies asian kokee. Terkkuja vaan lapseni päiväkotikaverin isälle!

Oma mies on loukannut ja pettänyt. Tässä kuitenkin yritetään jatkaa, koska lapsia on ja arki toimii. Yritän vain hyväksyä nämä tunteet toista kohtaan, olla myötätuntoinen itseäni kohtaan. Koska jos yritän vastustella näitä tunteita, ne eivät jätä senkään vertaa rauhaan. Suosittelen sinullekin. Mieti miksi tunnet häneen vetoa ja anna hänen olla päiviesi ilo. Yritä hakea virikettä muualta, jotta saat ajatukset hänestä pois.

Vierailija
9/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko itse varattu vai sinkku?

Sinkku olen itse. -ap

Vierailija
10/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän vaikka tilanne on eri. Olen korviani myöten ihastunut toiseen mieheen, vaikka olen itse varattu. Minun on todella hyvä olla hänen kanssaan, en ole koskaan tuntenut kehenkään yhtä suurta vetoa niin henkisesti kuin fyysisestikin. En tiedä, miten mies asian kokee. Terkkuja vaan lapseni päiväkotikaverin isälle!

Oma mies on loukannut ja pettänyt. Tässä kuitenkin yritetään jatkaa, koska lapsia on ja arki toimii. Yritän vain hyväksyä nämä tunteet toista kohtaan, olla myötätuntoinen itseäni kohtaan. Koska jos yritän vastustella näitä tunteita, ne eivät jätä senkään vertaa rauhaan. Suosittelen sinullekin. Mieti miksi tunnet häneen vetoa ja anna hänen olla päiviesi ilo. Yritä hakea virikettä muualta, jotta saat ajatukset hänestä pois.

Kiitos kommentista ja tsemppiä sinnekin! Olen tapaillut miehiä ja silloin on aina vähän unohtunut tämä mies, mutta jos en tapaile ketään ja nään tämän miehen, niin menen taas aivan sekaisin. Meidän töissä on muitakin mukavia miehiä, mutta ei mitään tämän tapaista, enkä ole ollut kenestäkään muusta kiinnostunut. Tässä miehessä on vaan sitä jotain mikä kolahtaa ja kovaa. -ap

Vierailija
11/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihmisillä vain on näitä romanttisia ja seksuaalisia tarpeita. Mutta kannattaa kemiasta huolimatta koettaa tarkastella ihmistö ihmisenä, ei vain niiden ihastuttavien piirteiden kautta. Jos katsot sitä ruminta ja ärsyttävintä asiaa kyseisessä ihmisessä, luultavasti alkaa ärsyttää. Jos ei auta, mieti sitä paskalla ja kaikkia sen ruumiinnesteitä.

Vierailija
12/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihmisillä vain on näitä romanttisia ja seksuaalisia tarpeita. Mutta kannattaa kemiasta huolimatta koettaa tarkastella ihmistö ihmisenä, ei vain niiden ihastuttavien piirteiden kautta. Jos katsot sitä ruminta ja ärsyttävintä asiaa kyseisessä ihmisessä, luultavasti alkaa ärsyttää. Jos ei auta, mieti sitä paskalla ja kaikkia sen ruumiinnesteitä.

Hyvä pointti. Itsekin olen yrittänyt ihastuksista eroonpyrkiessä käyttää samaa taktiikkaa, useinhan se ihastus on vähintään puolet pelkkää himoa "kun se nyt vaan näyttää niin ihanalta" jolloin jää helposti ne ärsyttävät pikkujutut huomaamatta. Kun ajatuksella alkaa sitten miettimään, että hei toihan on oikeesti aika ärsyttävä kälättäjä ja alkaa kummasti helpottamaan kun kuvittelee arkea sellaisen kanssa eläessä.

Vierailija
13/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Itsekin olen yrittänyt ihastuksista eroonpyrkiessä käyttää samaa taktiikkaa, useinhan se ihastus on vähintään puolet pelkkää himoa "kun se nyt vaan näyttää niin ihanalta" jolloin jää helposti ne ärsyttävät pikkujutut huomaamatta. Kun ajatuksella alkaa sitten miettimään, että hei toihan on oikeesti aika ärsyttävä kälättäjä ja alkaa kummasti helpottamaan kun kuvittelee arkea sellaisen kanssa eläessä.

Se tässä nyt on vähän ongelma, kun en ihastunut alunperinkään hänen ulkonäköön, vaan hauskoihin juttuihin. Ja nimenomaan siihen kuinka vaivatonta hänen seurassaan on olla. Ja tekisi mieli vaan jutella lisää ja lisää. Yleensä ne joihin olen ollut ihastunut ulkonäön perusteella, ovatkin paljastuneet aivan vääränlaisiksi muuten. Mutta tässä tapauksessa ihastuin ihmiseen ja hellyyttävään luonteeseen. Nykyään hän näyttääkin silmissäni syötävän hyvältä ja mietin vaan kuinka kivaa meillä voisi olla. -ap

Vierailija
14/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas varattuun naiseen, perkele.

Kyllä on niin väärän sällin matkassa, että vituttaa.

Millä tavalla? Miksi sälli on väärä?

Vierailija
15/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile, jos sekin innostuisi. Ei se vaimo ole este vaan hidaste. Ajattele, jos et koskaan löydä henkilöä, jonka kanssa synkkaisi yhtä hyvin?

Vierailija
16/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että vain korvia myöten. Toivottavasti korvien yläpuolella olevat aivot toimivat vielä ja ymmärrät jättää varatun miehen rauhaan.

Vierailija
17/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kokeile, jos sekin innostuisi. Ei se vaimo ole este vaan hidaste. Ajattele, jos et koskaan löydä henkilöä, jonka kanssa synkkaisi yhtä hyvin?

Ei ole naimisissa, mutta tyttöystävä on. Kyllä mä uskon, että tietää mun kiinnostuksesta. Lähti itse flirttailuun mukaan pitkän aikaa, kunnes puhui jossain vaiheessa tyttöystävästään ohimennen ja olin vähän ihmeissäni, että häneltä löytyy sellainen, kun ei ollut aiemmin mitään maininnut. Nyt ei ole maininnut enää mitään tyttöystävästä, vain sen yhden kerran. -ap

Vierailija
18/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että vain korvia myöten. Toivottavasti korvien yläpuolella olevat aivot toimivat vielä ja ymmärrät jättää varatun miehen rauhaan.

Ymmärrän kyllä ja siksi kysyinkin vinkkejä miten näistä tuntemuksista pääsee eroon. -ap

Vierailija
19/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, ap?

Vierailija
20/128 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän ap on töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi