Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Pahoinvoinnin puuttuminen korreloi keskenmenoon"

Vierailija
12.04.2006 |

Näin lohdutteli eilisessä Muodon vuoksi -sarjassa Sean raskauspahoinvoinnista kärsivää Juliaan.

Tämähän on toki fiktiivinen tv-sarja, mutta tuo heitto jäi soimaan korviini.. Onkohan tässä mitään perää?!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takan kaksi raskautta. Ei pahoinvointia tai mitään ongelmia kummassakaan.

Vierailija
22/28 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten voi oksennella ihan onnellisena kun tietää että kaikki on hyvin.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuuslääkärini sanoi että melkein aina ne raskaudet joissa on kovin pahoinvointi, jatkuvat. Mutta sitten samassa sanoi että periaatteessa ongelmaksi aiheutuva pahaolo on toisaalta huono, koska se kertoo että naisen elimistö taistelee hirveästi hormoneita vastaan. Itselläni ekassa raskaudessa oli pahaa oloa ja raskaus jatkui. Toisessa ei juurikaan ollut ja siltikin jatkui.

Vierailija
24/28 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Runsas istukkahormooni saa aikaan runsaan pahoinvoinnin, esim. kaksosraskauksissa. Eli vois ajatella, että huonosti kiinnittynyt tai huonosti kehittynyt istukka erittäis vähemmän=

olis vähemmän pahoinvointia. Toisaalta sitä pahoinvoinnin tasoa pitäis verrata omiin raskauksiin. Varmaan vähän perää, muttei mitään johtopäätöksiä voi kiutenkaan siitä vetää?

Niinpä... T. ei minkäänlaista pahoinvointia kaksosraskaudessa, terveet ja täysiaikaiset lapset

Vierailija
25/28 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli järkyttävä raskauspahoinvointi ja keskenmeno tuli viikolla 10 :(

Vierailija
26/28 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itelläni kolme raskautta eikä päivääkään pahaa oloa.

Vierailija
27/28 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on keskustelupalsta. Täällä jaetaan kokemuksia erilaisista asioista. Kaikki varmasti ymmärtävät, että oma raskaus ei pakosti mene kuten naapurin kaisalla.

Vierailija
28/28 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mukaan laittaa muutaman tutkimuksenkin, mutta eivät nekään välttämättä mitään todista (kuten tämänkin ketjun älyköt ehkä tiesivät?)

Minulle tämä pahoinvointitieto on uutta ja siksi kokemuksetkin mielenkiintoisia.

Yhden lapsen olen saanut maailman todella minimaalisella heikotuksen tunteella alkuraskaudessa. Nyt on kakkonen aluillaan ja oksentamatta olen pystynyt olla, mutta muutoin menee puoli päivää ja välillä koko päivä etoen ja väsymyksen kanssa kamppailessa... Onkohan tässä sitten kyse siitä, että elimistö tietää nyt mitä raskaus on vai odotankohan kaksosia?? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi