Deitti yrittää jatkuvasti seksiä
Olin viikko sitten ekoilla treffeillä erään miehen kanssa, joka vaikutti muuten ihan mukavalta, mutta oli jatkuvasti kopeloimassa ja vihjailemassa kaikkea seksiin liittyvää. Itse sanoin suoraan etten halua heti seksiä, vaan etsin suhdetta ja haluan tutustua ensin. Nyt mies ehdottaa uusia treffejä. Sanoi aiemmin etsivänsä pysyvää parisuhdetta, mutta itseä häiritsee kun on niin nopeasti kimpussani seksuaalisesti. Mitä tekisitte? Viestitänkö että nähdään kaupungissa tms enkä halua vieläkään seksiä, koska tiedän että jos nähdään vaikka hänen asunnollaan on se kuin lupaus seksiin ja on taas heti hyväilemässä.
Kommentit (31)
Mielikuvitusmiehet on ihan kauheita.
Kerro että hän voi vetää käteen ennen treffejä niin se helpottaa.
Olisi entinen deitti tossa tapauksessa
Tuollainen käytös mieheltä on ahdistavaa. Onhan se seksuaalinenkin yhteensopivuus tärkeää, mutta en haluaisi, että se koeajolle pääsy on tärkeämpää kuin mun persoonaan tutustuminen.
anna sille kakkosta, saa pahimmat purettua.
voitte sitten keskittyä parisuhteen miettimiseen
Avainsanat ovat tekstissäsi: mies vaikutti ihan mukavalta. Jos olisi kyse A-luokan oriista, olisitte jo laittaneet lihat kissalta piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen käytös mieheltä on ahdistavaa. Onhan se seksuaalinenkin yhteensopivuus tärkeää, mutta en haluaisi, että se koeajolle pääsy on tärkeämpää kuin mun persoonaan tutustuminen.
TÄMÄ HUOMIO SINULLE !
Ei kannata mennä 4 kuukauteen, sen kans sänkyyn.
Ja KONDOMI KÄYTTÖÖN.
Usko jo hyvä ihminen.
Lähetti myös dickpicin ennen ekoja treffejä (kysyi kyllä luvan) ja silloinkin ilmoitin haluavani suhdetta enkä olla vain pano jollekin.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
anna sille kakkosta, saa pahimmat purettua.
voitte sitten keskittyä parisuhteen miettimiseen
SINÄ JO KAAPISTA ULOS SIITÄ !
Vierailija kirjoitti:
Lähetti myös dickpicin ennen ekoja treffejä (kysyi kyllä luvan) ja silloinkin ilmoitin haluavani suhdetta enkä olla vain pano jollekin.
t. Ap
P R O V O !
No eroa. Deittipaikoissa miehet etsivät vain petiseuraa, eivät vakavaa, osa varattujakin. Kannattaa miettiä muualla sivistyneempää seuraa.
Ap sairas huuhori sulla tuo aloituksesi ?
Sano hänelle, että kärsit peräsuolen laskeumasta niin halut kyllä hiipuvat.
Mä olisin poistunut treffeiltä. Ei jatkoon seksin vinkujat.
Vierailija kirjoitti:
Ap sairas huuhori sulla tuo aloituksesi ?
Siis SAIRAS HUUMORI sinulla tuo aloituksesi , tai se vain toiveunta :D
Vierailija kirjoitti:
t. Ap
Mukavat miehet ei lähettele vehkeestään kuvia ennestään tuntemattomalle, oli sitten lupa tai ei. Yleensäkään en pidä lainkaan normaalina miestä, joka tuollaisia kuvia jakelee.
Redflag. Ei jatkoon. Katoaa heti kun pääsee kerran sänkyyn.