Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten joku ei muka erota flirttiä ja seksuaalista ahdistelua toisistaan.

Vierailija
17.12.2017 |

En ymmärrä tätä vikinää "eihän naisiin edes uskalla katsoa enää"
Melkoinen ääliö täytyy olla

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Koska muka rasvaiset jutut ja tissien tai perseen purustelu on toiminut naisten iskemisessä? Ei ikinä. Eli sen tarkoituskaan ei ole naisia vokotella vaan alistaa ja kiusata. Flirtillä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Vierailija
182/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve järki ja liian pitkälle menneen, kenenkään enää hallitsemattoman kampanjan terve vastareaktio on jo herännyt jenkeissäkin.

Katsokaapa vaikka nousseiden  ketjujen määrää haulla:

' 'Youtoo' gone too far'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve järki ja liian pitkälle menneen, kenenkään enää hallitsemattoman kampanjan terve vastareaktio on jo herännyt jenkeissäkin.

' 'Youtoo' gone too far'

OOT niin kaunis ilman meikkiäkin. Oon kade. Ihana oot! PUS!

Vierailija
184/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon erilaisia ihmisiä, joiden on vaikea lukea toista ihmistä. Helposti vain arvostelemme toimintaa siitä näkökulmasta, miten itse toimisimme tai osaisimme toimia. Tämä harmittaa näissä yksipulisissa kampanjoissa.

Vierailija
185/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on miehen ulkonäössä. Jos komea, se on flirttiä, jos ruma, se on häirintää.

Melkoinen ääliö tosiaan, jos ei tätä ymmärrä.

Ahdistelun määritelmään kuulu se, että se on ei-toivottua, joten on melko ilmeistä että sama käytös voi todellakin olla ahdistelua tai flirttiä riippuen siitä kokeeko kohde tuon lähestyjän miellyttäväksi tai epämiellyttäväksi. Siinä ei ole mitään taivasteltavaa.

Itseasiassa on paljonkin taivasteltavaa sillä laki ei tuollaista tunnne eikä perustuslain mukaan edes voi tuntea. Laki pitää olla kaikille sama kaikissa tilanteissa.

Laki ei ole koskaan ollut kaikille sama. Naiset saavat aina oikeudessa pienempiä tuomioita kuin miehet vastaavista teoista.

Vierailija
186/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttipoika ei uskalla nytkään koskea naiseen ja #metoon jälkeen vielä vähemmän. Jutella voi kyllä vaikka maailman tappiin asti, mutta silloin nainen hakee fyysisyyden joltain muulta mieheltä.

Vierailija
187/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

' 'Youtoo' gone too far'

Näin se vain on! Tasa-arvo vouhotus on mennyt liian pitkälle! Miksei miesten annetta olla miehiä ja naisten naisia? Laura Huhtasaari presidentiksi 2018!

Vierailija
188/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaveteraanit v*ttuun Suomesta! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

' 'Youtoo' gone too far'

Näin se vain on! Tasa-arvo vouhotus on mennyt liian pitkälle! Miksei miesten annetta olla miehiä ja naisten naisia? Laura Huhtasaari presidentiksi 2018!

.

Vierailija
189/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse tästä lähtien lähestyä naisia millään tavalla, jos kerran ahdistelu on tulkintakysymys. Pieni hinta elää naisettomana verrattuna siihen, että joutuisi oikeusmurhattavaksi ja menettäisi uran ja kaikki jonkin perättömän syytöksen takia.

Tietysti se on uhrin tulkinta että kokeeko hän jotain ahdisteluksi.

Tähän asti oikeus on sentään päättänyt sen että mikä rangaistavaa ja mikä ei.

Nyt tuntuu siltä että aika monen mielestä ainakin miehiä pitäisi rangiasta pelkästään naisen ilmoituksen perusteella jos nainen kokee tuleensa ahdistelluksi.

metoo kampanjan vuoksi on potkittu töistään miehiä, joiden on väietetty tehneen jotain joskus 20 vuotta sitten.

Vierailija
190/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän naiset ovat niin sanoneet, että katsominenkin voi olla seksuaalista ahdistelua.

Tällä menolla joutuu kohta sosiaalisesta pakosta kulkemaan burkamaisessa luomuksessa. Tavallisissa vaatteissa kulkevaa aletaan pitämään kai tyrkkynä?

Ei tarvitse kulkea peitettynä.  Saa ihan vapaasti esitellä itseään.  Mutta samalla pitää sietää se, että jonkun katse osuu siihen esillä olevan asiaan.  

Mutta jos todellakin haluaa, että kukaan ei näe eikä katso, niin kulkekoon sitten burkassa ja mieluiten vielä pineään aikaan.

No niin, tehdäänpä selväksi, että on eri asia vilkaiseeko huomaamattomasti, katsooko vahingossa liian pitkään vai tuijottaako pitkään mittaillen katseellaan avoimesti eri ruumiinosia, ehkä vielä välillä katsoen suoraan silmiin ikään kuin tarkistaen, menikö viesti perille.

Samoin kun on todella rasittavaa, että keskustellessa mies puhuu lähinnä tisseille, vaikka ne ei edes ole ns. tiskissä.

Ei nää ole vaikeita juttuja. -eri

Ja katseen kohde on yksin se joka päättää oliko vilkaisu lyhyt vai liian pitkä. Rikoslaissa mainittu seksuaalinen häirintä edellyttää koskettamista, nyt ajetaan ihan selvästi lakiin lievää seksuaalista häirintää, joka ei edellytä koskettamista, vaan katse riittää.

Ei välttämättä lakiin, mutta yleisiin, niihin kirjoittamattomiin, käyttäytymissääntöihin.

Vai onko täällä oikeasti joku sitä mieltä, että kaikki mikä ei ole erikseen laissa kiellettyä on jotenkin OK?

Jos ei osaa käyttäymissääntöjä on juntti. Mitä muuta rangaistusta tarvii ja miksi siitä pitää vouhottaa näin paljon?

Vierailija
191/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu että naurattaa nämä miehet jotka ovat muka oikeasti huolissaan, että joutuvat oikeuteen tms häirintäsyytteiden takia :D Ymmärrän kyllä, että tuollainen kampanja vituttaa, niin se vituttaa minuakin, mutta älkää yrittäkö rationalisoida sitä noiden turhien pelkojen taakse. Samat tyypit luultavasti pahoinpitelyketjuissa huutamassa tyyliin "no en varmasti mene väliin koska sitten olen itse syytteissä!" kun todellisuudessa on vain välinpitämätön tai paskahousu.

Vierailija
192/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan hyvin iso ongelma, kun jokainen ahdistelu on täysin tulkinnanvarainen. Lakien pitää kuitenkin olla selkeitä.

Jos jätkä kadulla huutaa sulle että "Tyttö, hei oot kaunis. Mikä sun nimi on?"

Osa ottaa tuon henkilötietojen urkkimisena, seksistisenä tytöttelynä, seksuaalisena ahdisteluna siksi, että henkilö osoittaa hyvin selkeää kiinnostusta kohteeseen, ja lisäksi esineellistää naista sanomalla jotain hänen ulkonäöstään, mikä myös on ahdistelua, koska se on henkilökohtaista ulkonäön arviointia.

Mä taas ehkä huutelijan ulkonäöstä ja käytöksestä riippuen sanoisin kiitos, ja kävelisin ohi. Tai sitten en sanoisi mitään. Mutta en jotenkin itse tunne mitään uhkaavaa tai ahdistavaa missään tuollaisessa ihan tavallisen kuuloisessa kehussa tai kysymyksessä. Korkeintaan ihmettelen, että olipas yllättävä juttu, tai että olipas ällöttävä mies.

Miten tässä sitten tulisi edes rangaista ja ketä?

Näitä epäselviä tapauksia on paljon. Mun mielestä raja pitää vetää kuitenkin johonkin. Olen itse vienyt poliisille asti erään vakavemman seksuaalisen ahdistelun, ja oikeasti olin silloin kauhuissani. Ja olen kokenut lievempiä tapauksia, joissa olen myös kokenut välitöntä jäätymistä tai epätodellista oloa. Tällaisissa kun vaan on oikeasti uhka läsnä. Mun mielestä joku rintojen tuijotus on vaan lapsellista, ei uhkaavaa ja ahdistavaa. En nostaisi siitä mitään syytettä, eikä mun pitäisikään. Tätä en ymmärrä, että kaikkeen pitäisi voida yhteiskunnan puuttua. Kadulla huutelu ilman suoraa uhkailua tai henkilön loukkaamista ei ole musta rangaistavaa.

Naisten pitäisi noin ylipäätään kasvattaa vahvempi selkäranka, sillä kukaan ei ole pelastamassa teitä silloin, kun joku teille huutelee tai teitä ahdistelee, ihan sama, mitä laissa lukee. Pitää oppia itsekin näyttämään rajansa, koska tilanteet ovat epäselviä, eikä kaikkea voida valvoa tai rangaista. Ihan vaan omaksi parhaaksi. Toki esim. koskettelu tai verbaalinen uhkailu on sitten poliisiasioita ihan selkeästi, mutta noin muuten.

Miksi yhteiskunnan pitäisi turvata jokaiselle jokin kupla, jossa elää, ja jossa voi itse määritellä säännöt?

Eipä kukaan ole tekemässäkään poliisiasiaa tuollaisesta huutelusta. Mutta kuinka dorka pitää miehen olla huudellakseen tuolla tavalla? Me aikuiset naiset osaamme jättää huutelijat omaan arvoonsa, mutta entä nuoret tytöt? Miksi pitäisi olla hyväksyttyä, että heidän ulkonäköään arvostellaan tuollaisilla huuteluilla?

Väitättekö te tosissanne että esimerkiksi työpakoilla ei muka ole naisia, jotka päästelee suustaan sopimattomia juttuja? Ei tämä ole mikään miesten ongelma. Uskaltaisin väittää että naisissa on enemmän niitä jotka sanoo mitä sylki suuhun tuo, eikä se aina ole yhtään kivaa samista.

Vierailija
193/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan hyvin iso ongelma, kun jokainen ahdistelu on täysin tulkinnanvarainen. Lakien pitää kuitenkin olla selkeitä.

Jos jätkä kadulla huutaa sulle että "Tyttö, hei oot kaunis. Mikä sun nimi on?"

Osa ottaa tuon henkilötietojen urkkimisena, seksistisenä tytöttelynä, seksuaalisena ahdisteluna siksi, että henkilö osoittaa hyvin selkeää kiinnostusta kohteeseen, ja lisäksi esineellistää naista sanomalla jotain hänen ulkonäöstään, mikä myös on ahdistelua, koska se on henkilökohtaista ulkonäön arviointia.

Mä taas ehkä huutelijan ulkonäöstä ja käytöksestä riippuen sanoisin kiitos, ja kävelisin ohi. Tai sitten en sanoisi mitään. Mutta en jotenkin itse tunne mitään uhkaavaa tai ahdistavaa missään tuollaisessa ihan tavallisen kuuloisessa kehussa tai kysymyksessä. Korkeintaan ihmettelen, että olipas yllättävä juttu, tai että olipas ällöttävä mies.

Miten tässä sitten tulisi edes rangaista ja ketä?

Näitä epäselviä tapauksia on paljon. Mun mielestä raja pitää vetää kuitenkin johonkin. Olen itse vienyt poliisille asti erään vakavemman seksuaalisen ahdistelun, ja oikeasti olin silloin kauhuissani. Ja olen kokenut lievempiä tapauksia, joissa olen myös kokenut välitöntä jäätymistä tai epätodellista oloa. Tällaisissa kun vaan on oikeasti uhka läsnä. Mun mielestä joku rintojen tuijotus on vaan lapsellista, ei uhkaavaa ja ahdistavaa. En nostaisi siitä mitään syytettä, eikä mun pitäisikään. Tätä en ymmärrä, että kaikkeen pitäisi voida yhteiskunnan puuttua. Kadulla huutelu ilman suoraa uhkailua tai henkilön loukkaamista ei ole musta rangaistavaa.

Naisten pitäisi noin ylipäätään kasvattaa vahvempi selkäranka, sillä kukaan ei ole pelastamassa teitä silloin, kun joku teille huutelee tai teitä ahdistelee, ihan sama, mitä laissa lukee. Pitää oppia itsekin näyttämään rajansa, koska tilanteet ovat epäselviä, eikä kaikkea voida valvoa tai rangaista. Ihan vaan omaksi parhaaksi. Toki esim. koskettelu tai verbaalinen uhkailu on sitten poliisiasioita ihan selkeästi, mutta noin muuten.

Miksi yhteiskunnan pitäisi turvata jokaiselle jokin kupla, jossa elää, ja jossa voi itse määritellä säännöt?

Eipä kukaan ole tekemässäkään poliisiasiaa tuollaisesta huutelusta. Mutta kuinka dorka pitää miehen olla huudellakseen tuolla tavalla? Me aikuiset naiset osaamme jättää huutelijat omaan arvoonsa, mutta entä nuoret tytöt? Miksi pitäisi olla hyväksyttyä, että heidän ulkonäköään arvostellaan tuollaisilla huuteluilla?

Väitättekö te tosissanne että esimerkiksi työpakoilla ei muka ole naisia, jotka päästelee suustaan sopimattomia juttuja? Ei tämä ole mikään miesten ongelma. Uskaltaisin väittää että naisissa on enemmän niitä jotka sanoo mitä sylki suuhun tuo, eikä se aina ole yhtään kivaa samista.

Missä minä niin olen väittänyt? Ihan yhtä dorkia ne naisetkin ovat eikä heidän käytöksensä ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin huutelevien miesten.

Vierailija
194/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsominen voi todella olla jossain tilanteessa ahdistelua. Esimerkiksi jos esimiesasemassa oleva katsoo nuorempaa alaistaan mittailevasti päästä varpaisiin ja samalla maireasti hymyillen toteaa vaikkapa että "kiva mekko". Mutta senhän jo kaikki tiesikin. Halutaan vain esittää tyhmää. Ja jos ei todellakaan erota, milloin ahdistelee katseella, niin silloin on tosiaan syytä pysyä siellä kotosalla neljän seinän sisällä.

Tai kun naisen miespuolinen esimies pitää esimies-alainen-keskustelun nostamatta kertaakaan katsettaan rinnoista. Tuli epämiellyttävä olo, kyllä. En raportoinut kun en nuorehkona naisena oikein tiennyt mihin olisi kuulunut, mutta kun selvisi etten ollut yksin moisen kohteena pidettiin muiden naisten kanssa kyllä huolta, että palaverit pidettiin sen jälkeen vain kahviossa, ja mielellään jollain verukkeella aina ei yksin. Onneksi pomo vaihtui pian sen jälkeen.

Vierailija
195/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs me miehet jotka emme harrasta mitään typeriä silmäpelejä alkuunkaan? Olemmeko sosiaalisesti kyvyttömiä kun emme yksinkertaisesti HALUA alkaa tuntemattomien naisten kanssa mihinkään flirttiin? Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö nainen olisi kiinnostava, mutta jos aletaan tulkitsemaan jotain katsekontaktointia niin silloin menee metsään, siinä mielessä että tällaisen miehen "flirtin" puutteesta nyt ei voi vetää mitään johtopäätöksiä. Onko katsekontaktipelleily siis about ainoa väylä millä jää avataan suhteessa naiseen?

Itse en nauti tuntemattomien ihmisten katselusta, en oikeastaan edes tuttujenkaan. Tulee jotenkin typerä olo jos alkaa napittamaan ketään silmiin tarpeettomasti. Taidan olla vajaa sitten.

Kuten sulle jo ehdotettiin, mene juttelemaan naiselle. Mutta suhtaudu häneen kuten suhtaudut siskoosi tai äitiisi. Älä siis sano tai tee mitään sellaista, mitä et sanoisi tai tekisi äidillesikin. 

Annat ristiriitaisia neuvoja. Mene juttelemaan ja suhtaudu kuten äitiisi, eli älä mene juttelemaan. 

No jos sinä et koskaan juttele äitisi kanssa yhtään mitään, niin onko sulla edes yhtään tätiä, mummia, kummia tai ketään naispuolista ihmistä, jonka kanssa juttelet ilman, että koet tarvetta päästä sänkyyn tämän naisen kanssa? Jos ei ole, niin suhtaudu tapaamiisi naisiin kuin isääsi, veljeesi tai miespuoliseen kaveriisi.

Kuinka kipeäksi voi vielä mennä? Suhtaudu naisiin kuin miehiin? WTF? En varmasti tule koskaan antamaan periksi tälle totaaliselle skupuolineutralisoinnille, EN! Minä EN tule suhtautumaan naisiin koskaan kuin miehiin, koska muuten voin jo ajatuksen tasolla luopua naisista. Mitä tekisin naiselle joka olisi kuin paras miespuolinen kaverini? EI! Vastoin joidenkin luuloja me heteromiehet emme pane parhaiden mieskavereidemme kanssa. Kaverien kanssa EI panna! Piste!

Eikö mikään muu oikeasti liiku päässä kuin paneminen??

Vierailija
196/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa panee vai.

Vierailija
197/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on miehen ulkonäössä. Jos komea, se on flirttiä, jos ruma, se on häirintää.

Melkoinen ääliö tosiaan, jos ei tätä ymmärrä.

Juuri näin. Kun lähestyjä on sopiva, niin järeäkin flirttailu/kaksimielisyys on tervetullutta ja tuo ihanaa piristystä päivään. Kun lähestyjä on vähemmän toivottu, niin alkaa ahdistamaan. Miten mies voisi tietä, kuuluuko kumpaan ryhmään, ellei kokeile?

Sori, koko keskustelu on ihan typerää. Sitä on nuorena painettu tissit töröllä peppu heiluen kaupungilla ja on tullut kaikenlaisia lähestymisiä vastaan. On torjuttu, lähdetty mukaan ja joskus jopa läppäisty käsilaukulla. Niistäkö pitäisi nyt traumatisoitua?

No miksi ihmeessä on pakko lähestyä kaksimielisyyksillä tai järeällä flirtillä 😃. Että osa voi tehdä elämänsä vaikeaksi. Ensin lähestytään kuin normaalit ihmiset toisiaan ja jos huomataan että toinen lämpenee, aletaan vasta se järeä flirtti. Kyllä tää metoo tulee tekemää teille pojat niin hyvää. Voitte joskus jopa saada kun opettelette ihmisten tavoille.

Tulee mieleen tapaus omalta työpaikaltani: Eräs mies on flirttaillut kanssani aika järeästi tai niin olen asian tulkinnut. Toisaalta saattaa olla, että se onkin hänen puoleltaan ollut seksuaalista häirintää, on ehkä halunnut alistaa ja nöyryyttää minua. 

Vierailija
198/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs me miehet jotka emme harrasta mitään typeriä silmäpelejä alkuunkaan? Olemmeko sosiaalisesti kyvyttömiä kun emme yksinkertaisesti HALUA alkaa tuntemattomien naisten kanssa mihinkään flirttiin? Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö nainen olisi kiinnostava, mutta jos aletaan tulkitsemaan jotain katsekontaktointia niin silloin menee metsään, siinä mielessä että tällaisen miehen "flirtin" puutteesta nyt ei voi vetää mitään johtopäätöksiä. Onko katsekontaktipelleily siis about ainoa väylä millä jää avataan suhteessa naiseen?

Itse en nauti tuntemattomien ihmisten katselusta, en oikeastaan edes tuttujenkaan. Tulee jotenkin typerä olo jos alkaa napittamaan ketään silmiin tarpeettomasti. Taidan olla vajaa sitten.

Kuten sulle jo ehdotettiin, mene juttelemaan naiselle. Mutta suhtaudu häneen kuten suhtaudut siskoosi tai äitiisi. Älä siis sano tai tee mitään sellaista, mitä et sanoisi tai tekisi äidillesikin. 

Annat ristiriitaisia neuvoja. Mene juttelemaan ja suhtaudu kuten äitiisi, eli älä mene juttelemaan. 

No jos sinä et koskaan juttele äitisi kanssa yhtään mitään, niin onko sulla edes yhtään tätiä, mummia, kummia tai ketään naispuolista ihmistä, jonka kanssa juttelet ilman, että koet tarvetta päästä sänkyyn tämän naisen kanssa? Jos ei ole, niin suhtaudu tapaamiisi naisiin kuin isääsi, veljeesi tai miespuoliseen kaveriisi.

Kuinka kipeäksi voi vielä mennä? Suhtaudu naisiin kuin miehiin? WTF? En varmasti tule koskaan antamaan periksi tälle totaaliselle skupuolineutralisoinnille, EN! Minä EN tule suhtautumaan naisiin koskaan kuin miehiin, koska muuten voin jo ajatuksen tasolla luopua naisista. Mitä tekisin naiselle joka olisi kuin paras miespuolinen kaverini? EI! Vastoin joidenkin luuloja me heteromiehet emme pane parhaiden mieskavereidemme kanssa. Kaverien kanssa EI panna! Piste!

Henkilökohtaisesti vastaan: EI LIIKU. Oikeastaan ajattelen panemista melko lailla 24/7/365! Mihin tarvitsen naista jos en panemiseen? Henkevään jutteluun ja teeveen katsomiseen sohvalla villasukat jalassa pizzaa mussuttaen??? HAH!! Minä harrastan urheilua miesten kanssa ja naisten kanssa haluan vain panna lähinnä. Aivan turha alkaa nillittämään että miksi meitä naisia ei kohdella kuin miehiä byää byää byää.

Vierailija
199/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse tästä lähtien lähestyä naisia millään tavalla, jos kerran ahdistelu on tulkintakysymys. Pieni hinta elää naisettomana verrattuna siihen, että joutuisi oikeusmurhattavaksi ja menettäisi uran ja kaikki jonkin perättömän syytöksen takia.

Tietysti se on uhrin tulkinta että kokeeko hän jotain ahdisteluksi.

Tähän asti oikeus on sentään päättänyt sen että mikä rangaistavaa ja mikä ei.

Nyt tuntuu siltä että aika monen mielestä ainakin miehiä pitäisi rangiasta pelkästään naisen ilmoituksen perusteella jos nainen kokee tuleensa ahdistelluksi.

metoo kampanjan vuoksi on potkittu töistään miehiä, joiden on väietetty tehneen jotain joskus 20 vuotta sitten.

Tämä on koko kampanjan suurin ongelma.

Itse asia, eli että ketään ei saa häiritä eikä ahdistella on hyvä, mutta se, että kuka tahansa saa syyttää ketä tahansa häirinnästä vielä vuosikymmenten jälkeen, on ihan älyvapaata. Muutkin rikokset vanhenee (paitsi murha), niin miten ei joku 30 vuotta sitten tapahtunut pyllystä puristaminen vanhene? Onko ihminen muka ihan varmasti samanlainen kuin silloin?

Vierailija
200/217 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti vastaan: EI LIIKU. Oikeastaan ajattelen panemista melko lailla 24/7/365! Mihin tarvitsen naista jos en panemiseen? Henkevään jutteluun ja teeveen katsomiseen sohvalla villasukat jalassa pizzaa mussuttaen??? HAH!! Minä harrastan urheilua miesten kanssa ja naisten kanssa haluan vain panna lähinnä. Aivan turha alkaa nillittämään että miksi meitä naisia ei kohdella kuin miehiä byää byää byää.

Jos tarvitset naista vain panemiseen, ongelmasi on ratkaistu jo vuosituhansia sitten. Tiedät kai mitä tarkoitetaan maailman vanhimmalla ammatilla?

Käy maksullisilla. Pääset panemaan, eikä tarvitse luoda katsekontaktia ja saat jutellakin ihan niin härskejä juttuja kuin haluat, kunhan hinnasta sovitaan. Eikö tämä olisi sinulle ihan passeli ratkaisu? Isompi ongelmahan niillä miehillä on, jotka oikeasti haluaisivat naisen kokonaiseen ja oikeaan parisuhteeseen, mutta eivät osaa lähestyä naisia. Heitä näillä neuvoilla yritetään auttaa.