Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää hyviä ja kunnollisia miehiä?

Vierailija
16.12.2017 |

Minulla on mennyt usko miehiin. Viimeinen parisuhde päättyi miehen pettämiseen, deittailumaailmassa tuntuu miehet olevan näitä sarjadeittailijoita, joille mikään ei riitä ja aina etsitään sitä parempaa. Ensimmäiset kuukaudet voidaan olla oikein ihania, mutta sitten juttu lopahtaa miehen puolelta ja varmasti yleisin syy on, että antaa nyt huomionsa jollekin toiselle naiselle.

Mitä nyt olen seurannut tuttavien juttuja, niin tuntuu, että on poikkeus sellainen suhde, ettei mies pettäisi. Sinkkukavereilla myös samaa, etteivät löydä ketään parisuhteeseen asti, kun mies päättää hypätä toiseen kukkaan.

En sitä sano, etteivätkö naisetkin olisi tällaisia, mutta useimmiten se on mies, joka näin toimii.

Mistä siis löytää normaali ja tervejärkinen mies, joka arvostaa naista ja haluaa oikeasti jotain muutakin, kuin hetken hupia? Ikää alkaa olla jo liki 30v., niin tuntuu, että peli on menetetty.

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista ja voin puhua vain itseni puolesta, mutta en ole missään vaiheessa ollut kiinnostunut hetken hauskanpidosta, vaan etsinyt pysyvää oikeastaan koko aikuisikäni. Joskus 15 vuotta sitten taisi olla hetken aikaa sellainen meininki, että haluaa vähän kokeilla. Nyt ikää 35. Vaimoni tapasin 9 vuotta sitten. Meillä on kaksi lasta. Eikä kyllä edelleenkään kiinnosta lähteä etsimään seikkailuja. Että kai meitä tasaista ja pitkää parisuhdetta etsiviä miehiä on muitakin.

Vierailija
122/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

160/160 naista haki todellisuudessa lihaksikasta ja vahvaa miestä. Niin haet sinäkin, vaikka muuta sanotkin.

En etsi mitään salihirmuja todellakaan. En itse edes ole mikään himourheilija. Eli, jos lihaksikkaalla meinaat treenaavaa miestä? Toki miehen on oltava minua kookkaampi.

Miksi et voisi tutustua ihmiseen, vaan keskityt hänen kokoonsa? Isojen hartioiden kanssako juttelet? Nekö kuuntelevat huolesi ja kannustavat sinua, kun valmistaudut pääsykokeeseen?

En todellakaan keskity kenenkään kokoon? Enhän minä se nirso ole ollut, vaan miehet. Ap

Juurihan sinä sanoit, että kookas on oltava. Kaveripiirissäni on lukuisia todella mukavia, fiksuja ja rehellisiä miehiä, jotka epäonnekseen ovat myös keskivertoa lyhyempiä ja muuten rakenteeltaan hyvin solakoita. Valitettavaa molempien osapuolten kannalta, että nämä herrat eivät sinulle käy.

Niin minua kookkaampi? 164/63? Ei siihen paljoa vaadita.

Olethan sinä aika jykevä. Painoindeksikin päässä laskien yli 23, eli varmaan olet melkoisen vankkarakenteinen.

Jykevästä en tiedä, mutta tissiä ja pyllyä löytyy. Totta, että en mikään ihan siro olekaan. Ap

:D Aina kun netissä joku on lievän ylipainon rajoilla sanoo tuon saman, että tissiä ja persettä löytyy. Toki voi ap:lta löytyäkin, mutta todennäköisempää on että ap on tasapaksu pötkylä jolla rinnat ja takapuoli ei korostu.  Suomalaiset naiset omaa omenavartalotyypin lähes poikkeuksetta en usko että ap olisi poikkeus.

Hah, wrong. Mä olen lievän ylipainon puolella eli pitäis noin 4 kiloa tiputtaa ollakseen virallisesti normaalin puolella. Enkä todellakaan sanoisi tuota, etenkin kun toinen ei edes pidä paikkaansa. Tuo on läskipuhetta. Samaten kurveista puhuminen on sitä. 

Läskillä meni tunteisiin 😂👌

Mä en siis ollut tuo, jolle kommentti oli suunnattu eli ap, vaan ihan ulkopuolinen. Mun pointti oli kritisoida sitä, että tuo kommentti ei oikein istu lievästi ylipainoisten suuhun, vaan lihavien. 

Mut en tiedä, oliko sulla enemmänkin tarkoitus tarttua siihen, että 4 kiloa ylipainoinen on läski. No, siihen näkökulmaan taas sulla on täysi oikeus. :)

Sen sijaan musta tuo "mennä tunteisiin" -sanonta on kamala. Enkä tiedä, minkä asian ainakaan mulla olisi pitänyt "mennä tunteisiin".

ylipainoinen on ylipainoinen. Läski on sitten mielipidetermi muiden joukossa ja jokaisella on oma mielipide kuka on läski ja kuka ei.

Aa, okei. BMI-laskuri määrittelee kuitenkin toisin. Jos luet koko keskustelun, niin siinä puhuttiin nimenomaan lievästä ylipainosta ja siihen liittyvästä kuvailusta. Ja todella, BMI-laskuri siis määrittelee normaali, lievä ylipaino, merkittävä ylipaino, sairaalloinen ylipaino jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä samaa vikaa mistä täällä miehiä syytetään, on ollut kaikissa tapailemissani naisissa. Ei voi sitoutua mihinkään, kun on liikaa valinnanvaraa. Pätee myös niihin vähemmän haluttaviin.

Sarjadeittailijat ovat täysi turn-off.

Vierailija
124/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

160/160 naista haki todellisuudessa lihaksikasta ja vahvaa miestä. Niin haet sinäkin, vaikka muuta sanotkin.

En etsi mitään salihirmuja todellakaan. En itse edes ole mikään himourheilija. Eli, jos lihaksikkaalla meinaat treenaavaa miestä? Toki miehen on oltava minua kookkaampi.

Miksi et voisi tutustua ihmiseen, vaan keskityt hänen kokoonsa? Isojen hartioiden kanssako juttelet? Nekö kuuntelevat huolesi ja kannustavat sinua, kun valmistaudut pääsykokeeseen?

En todellakaan keskity kenenkään kokoon? Enhän minä se nirso ole ollut, vaan miehet. Ap

Juurihan sinä sanoit, että kookas on oltava. Kaveripiirissäni on lukuisia todella mukavia, fiksuja ja rehellisiä miehiä, jotka epäonnekseen ovat myös keskivertoa lyhyempiä ja muuten rakenteeltaan hyvin solakoita. Valitettavaa molempien osapuolten kannalta, että nämä herrat eivät sinulle käy.

Olethan sinä aika jykevä. Painoindeksikin päässä laskien yli 23, eli varmaan olet melkoisen vankkarakenteinen.

Jykevästä en tiedä, mutta tissiä ja pyllyä löytyy. Totta, että en mikään ihan siro olekaan. Ap

:D Aina kun netissä joku on lievän ylipainon rajoilla sanoo tuon saman, että tissiä ja persettä löytyy. Toki voi ap:lta löytyäkin, mutta todennäköisempää on että ap on tasapaksu pötkylä jolla rinnat ja takapuoli ei korostu.  Suomalaiset naiset omaa omenavartalotyypin lähes poikkeuksetta en usko että ap olisi poikkeus.

Hah, wrong. Mä olen lievän ylipainon puolella eli pitäis noin 4 kiloa tiputtaa ollakseen virallisesti normaalin puolella. Enkä todellakaan sanoisi tuota, etenkin kun toinen ei edes pidä paikkaansa. Tuo on läskipuhetta. Samaten kurveista puhuminen on sitä. 

Mä en siis ollut tuo, jolle kommentti oli suunnattu eli ap, vaan ihan ulkopuolinen. Mun pointti oli kritisoida sitä, että tuo kommentti ei oikein istu lievästi ylipainoisten suuhun, vaan lihavien. 

Mut en tiedä, oliko sulla enemmänkin tarkoitus tarttua siihen, että 4 kiloa ylipainoinen on läski. No, siihen näkökulmaan taas sulla on täysi oikeus. :)

Sen sijaan musta tuo "mennä tunteisiin" -sanonta on kamala. Enkä tiedä, minkä asian ainakaan mulla olisi pitänyt "mennä tunteisiin".

ylipainoinen on ylipainoinen. Läski on sitten mielipidetermi muiden joukossa ja jokaisella on oma mielipide kuka on läski ja kuka ei.

Aa, okei. BMI-laskuri määrittelee kuitenkin toisin. Jos luet koko keskustelun, niin siinä puhuttiin nimenomaan lievästä ylipainosta ja siihen liittyvästä kuvailusta. Ja todella, BMI-laskuri siis määrittelee normaali, lievä ylipaino, merkittävä ylipaino, sairaalloinen ylipaino jne. 

On niitä 160/60 naisia tosi erilaisia. Osa läskin näköisiä, urheilijat voivat olla jopa hoikkia.

Vierailija
125/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

silti aina otetaan esille, että miesten keskimääräinen bmi on isompi kuin naisilla, vaikka miehet ovat paljon lihaksikkaampia.

Vierailija
126/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä taitavat olla. Minäkin luulin ennen olevani sellainen.

Vierailija
127/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko omat tasovaatimuksesi liian kovat? Etsit huumorintajuista, mukavaa miestä, mutta kelpaako sinulle vain huumorintajuiset mukavat keskusta-asunnossa asuvat lääkäri-lentäjät vai kelpaako esim. mukava mutta työtön mies?

Ei ole mitenkään kovat. Työtön mies kelpaa, kunhan ei ole mikään elämäntapatyötön ja hakee töitä aktiivisesti, sekä on peruskoulun jälkeen opiskellut edes jonkun ammatin. Ja elämänhallinta on kunnossa. Itseasiassa kaikki tapailemani miehet ovat olleet perusduunareita tai maksimissaan AMK:n käyneitä. Eli ei mitään lentäjä-lääkäreitä. Ap

Eikö käy edes siinä tapauksessa, että sinulla on/olisi turvallinen ja hyväpalkkainen työ. Vieläpä sellainen jota teet mielelläsi. Mies olisi työtön. Elämäntapatyötön. Ei hakisi töitä aktiivisesti. Opiskellut voisi olla muuta se olisi menettänyt merkityksensä. Mies olisi kuitenkin kaikilta muilta osin toive- tai ainakin kelvollinen kumppani. Ajan takaa lähinnä sitä että tuollainen parisuhde on toiminut toisinpäin vuosisatoja ellei tuhansia. Nykyaikana sen luulisi toimivan myös toisinpäin koska naiset ovat kouluttautuneita ja hyvätuloisia. Karrikoin vielä sen verran, että mies olisi keskimääräistä maskuliinisempi, huomaavaisempi sellainen unelmamies. Kiinnostunut kaikesta. Keskustelee kaikesta. Mutta työtön. Elämäntapatyötön.

En ole ap mutta minulle kelpasi paremmin kuin hyvin, elämäntapatyöttömyys kun ei välttämättä tarkoita laiskaa alkoholisoitunutta pummia. Omaan arvomaailmaani sopii elämäntapatyöttömyys oikein hyvin. Ajan takaa siis sitä, että arvomaailma tässä lienee se oleellisin juttu. Niin ja itse käyn töissä mutta en haaveile työelämästä erityisemmin, mielenkiinnonkohteeni ovat ihan jossain muualla kuin palkkatyössä. Jos on hyviä keinoja välttää työelämää niin välttelen kyllä, toistaiseksi minulle paras ratkaisu on tehdä vähän töitäkin.

Olet moderni vahva nainen. Vaikka sillä ei olisi mitään merkitystä, eikä olekaan, niin  - onnittelen.

Vierailija
128/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin facebookista kuinka yksi 30+ kaverini sai vauvan, selvästi pitkään ja hartaasti odotetun. Meni vähän aikaa sitten naimisiin, eleli pitkään sinkkuna. Samoin serkkuni tapasi nykyisen miehensä yli kolmikymppisenä, muutaman petollisen miehen jälkeen. Nyt heillä on lapsi ja omakotitalo maalla. Toinen, fiksu ja mukava miespuolinen, päälle kolmekymppinen serkkuni meni juuri naimisiin, ensimmäisen vakavamman naisystävänsä kanssa. Hyvä ystäväni on hiljattain alkanut seurustella todella upealta vaikuttavan miehen kanssa, toki tämä suhde on vasta aluillaan. Toivoa siis on! Kyllä hyviä miehiä on, ja kolmenkympin jälkeen monen menojalan vipatus vähenee ja alkaa perheenperustaminenkin kiinnostaa :)

Vierailija
129/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on se että tavalliset miehet ei kelpaa naisille. Naiset etsii prinssiä joka vie jalat alta.

Vierailija
130/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on julmaa feikata kiinnostusta, jos ei oikeasti ole ihastunut ja tuntee itsensä sen verran hyvin, että tietää milloin on ja ei ole ihastunut, tai kiinnostunut. Jos mies jatkuvasti kehuu naista "ihanaksi", "upeaksi" ja "täydelliseksi" ja puhuu tunteistaan ja yrittää pokata monta kuukautta, tai jatkaa tapailua kuukausikaupalla, niin miten naisen pitäisi tästä jotenkin päätellä, että mies ei oikeasti ole kiinnostunut? Jos itse teksin noin jollekin miehelle ja yhtäkkiä vetäisin maton jalkojen alta joko tunnustamalla, että en ollutkaan ikinä oikeasti ihastunut, tai kylmästi katoamistempun tekemällä, niin kyllä kokisin jonkinlaisia tunnontuskia. Miksi pitää yrittää jotain naista, jota kohtaan ei ole kiinnostusta, tai tunteita? Miksi pitää sepittää tarinoita tunteista ja kehua naista maasta taivaaseen, jos nainen ei miellytä? Miksi haaskata kuukausia toisen aikaa vain pahan mielen ja pettymyksen tuottamiseksi? Tässäkin ketjussa miehet ovat kertoneet, miten tuollainen käytös ei merkitse mitään ja mies ei oikeasti ole kiinnostunut- miksi mies sitten tekee noin? Ja mistä sen tietää, milloin mies oikeasti tarkoittaa mitä sanoo? Kertokaa.

Vierailija
131/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just luin facebookista kuinka yksi 30+ kaverini sai vauvan, selvästi pitkään ja hartaasti odotetun. Meni vähän aikaa sitten naimisiin, eleli pitkään sinkkuna. Samoin serkkuni tapasi nykyisen miehensä yli kolmikymppisenä, muutaman petollisen miehen jälkeen. Nyt heillä on lapsi ja omakotitalo maalla. Toinen, fiksu ja mukava miespuolinen, päälle kolmekymppinen serkkuni meni juuri naimisiin, ensimmäisen vakavamman naisystävänsä kanssa. Hyvä ystäväni on hiljattain alkanut seurustella todella upealta vaikuttavan miehen kanssa, toki tämä suhde on vasta aluillaan. Toivoa siis on! Kyllä hyviä miehiä on, ja kolmenkympin jälkeen monen menojalan vipatus vähenee ja alkaa perheenperustaminenkin kiinnostaa :)

etitään se turvallinen elättäjä kun paikat on hajalla jännämiesten nussimisesta.

Vierailija
132/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä naisiahan onkin todella helppo löytää. Suuri osa syö antidepressiivejä,lopuilla bipo ,syömishäiriö tai ovat muuten vain kummallisia.

Vierailija
133/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä 160/60 naisia tosi erilaisia. Osa läskin näköisiä, urheilijat voivat olla jopa hoikkia.

Mistä tämä nyt tuli, että nainen olisi noilla mitoilla LÄSKI? Jos saman pituinen nainen painaa sen liki 80 kg tai enemmän, niin sitten puhuttaisiin läskistä.

Vierailija
134/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä naisiahan onkin todella helppo löytää. Suuri osa syö antidepressiivejä,lopuilla bipo ,syömishäiriö tai ovat muuten vain kummallisia.

ja nimenomaan syömihäiriö siinä että syö ihan liikaa.

Vierailija
135/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka deittailee monia yhtaikaa ja ghostaa yllättäen, ei ole vakavaa parisuhdeainesta koskaan. Antaa vaan jatkaa haahuilujaan, ei ole tervettä.

Mun mielestä tapailuvaiheessa saa tapailla yhtä aikaa niin montaa kuin ehtii, siksihän se on tapailuvaihe. Sitten kun yhdessä todetaan että nyt seurustellaan, niin tulee jättää muut pois.

Ghostaaminen tapailuvaiheessa on epäkohteliasta toista kohtaan mutta ei kerro mitään ihmisen mielenterveydestä. Näin toimivat ihmiset usein vain haluavat välttää konflikteja, esim. hiljaiset nörttimiehet jotka tekevät koodia työkseen eivät ole tottuneet ihmisten välisten ristiriitojen käsittelyyn. Epäkypsää joo, muttei he mitään narsisteja ole.

Sitten mua on aina hämmästyttänyt tämä, että jos jonkun naisen kanssa lopettaa tapailun, niin mitään paluuta esim. kuukauden parin jälkeen ei ole. Saa kuulla olevansa sika, joka ei ole löytänyt parempaa ja siksi haluaa naisen takaisin. No tottahitossa näin onkin mutta entä sitten. Kaikkia muita asioita elämässä saa kokeilla ennen kuin tekee päätöksensä että tämä on paras mutta päätös tärkeimmästä ihmissuhteesta täytyy tehdä parin kerran tapailun jälkeen. Mutta kun naisten mielestä sen täytyy kolahtaa heti että tuntee ekasta kohtaamisesta että tässä se nyt on. Reaalimaailmassa deittailu on kuitenkin aikalailla arkisempaa ja raaempaa, usein se on melkoista koheltamista usean ihmisen kanssa ennen kuin löytyy se, jonka kanssa persoonat tarpeeksi hyvin sopii yhteen. Ja tarkennuksena vielä että puhun tässä nyt nimenomaan deittailusta, seurustelusuhteessa en hyväksy pettämistä.

Vierailija
136/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä. Jokseenkin saman verran kuin naisia. Jokaista pettävää miestä kohti on yksi pettävä nainen. Toki osa niin miehistä kuin naisista pettää oman sukupuolensa kanssa, mutta lopputulos on sama.

Voi kuule kyllä se yleensä on niin, että pettäjän hakevat sinkkunaisia ja salaavat parisuhteensa. Kun vielä useampaa sinkkunaista pyörittävät ja kun näitä miehiä on paljon niin ei tuo sinun väittämäsi kovinkaan hyvin pidä paikkaansa.

Vierailija
137/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M82 kirjoitti:

En tiedä muista ja voin puhua vain itseni puolesta, mutta en ole missään vaiheessa ollut kiinnostunut hetken hauskanpidosta, vaan etsinyt pysyvää oikeastaan koko aikuisikäni. Joskus 15 vuotta sitten taisi olla hetken aikaa sellainen meininki, että haluaa vähän kokeilla. Nyt ikää 35. Vaimoni tapasin 9 vuotta sitten. Meillä on kaksi lasta. Eikä kyllä edelleenkään kiinnosta lähteä etsimään seikkailuja. Että kai meitä tasaista ja pitkää parisuhdetta etsiviä miehiä on muitakin.

Haluaisin tietää mistä etsit parisuhdetta silloin kun sitä olit hakemassa? Haitko deittisivustoilta vai jostain livemaailmasta. Miten löysit vaimosi ja mihin kiinnitit hänessä huomiota? AI niin ja mikä asia naisessa on sinulle turn off?

Vierailija
138/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vois varmaan ottaa läpällä iskurepliikiksi sen, että ei seksiä ennen avioliittoa tms. niin varmaan seksivonkaajat menee muualle ja tosissaan kiinnostuneet haluaa tutustua :)

Vierailija
139/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ottaa vähemmän komea mies. Pienempi riski että pettää kun ei hänelle edes tulisi mahdollisuutta muilta naisilta ja osaisi ehkä arvostaa enemmän sitä yhtä naista eli sinua

Vai niin. Harmi, että näillä vähemmän komeilla miehillä on myös aikamoisia vaatimuksia naisten suhteen.

No miten heidän vaatimuksensa eroaisivat muiden miesten vaatimuksista?

Niinpä juuri. Kun lukee näitä miesten viestejä niin kyllä tuntuu siltä että niin komeat kuin rumatkin. Vanhemmat ja nuoremmat miehet olettaa saavansa hyvännäköisen hoikan naisen. Eli koko ongelmako just siinä? Eli mikä ihme on se miesten hehkuttama juttu että naiset on niin valikoivia ettei mikään kelpaa.

Naisille yleensä riittää oman tasoinen mutta miehille ei. Jos tutkimusten mukaan miehistä selkeästi (siis pmi yli 30) ylipainoisia on yli 60 % ja naisista n. 50 % niin silti lähes kaikki miehet haluaa naisen jonka painoindeksi on 20! Ja tietty mahdollisimman kauniskin vielä. Sitten toitotetaan, ettei naisille (siis näille hoikille ja kauniille) mikään kelpaa. Oman kokoisia ja näköisiä ei sitten millään kelpuuteta.

Vierailija
140/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja kunnolliset miehet ja naiset löytävät nopeasti toisensa ja pysyvät yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi