Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää hyviä ja kunnollisia miehiä?

Vierailija
16.12.2017 |

Minulla on mennyt usko miehiin. Viimeinen parisuhde päättyi miehen pettämiseen, deittailumaailmassa tuntuu miehet olevan näitä sarjadeittailijoita, joille mikään ei riitä ja aina etsitään sitä parempaa. Ensimmäiset kuukaudet voidaan olla oikein ihania, mutta sitten juttu lopahtaa miehen puolelta ja varmasti yleisin syy on, että antaa nyt huomionsa jollekin toiselle naiselle.

Mitä nyt olen seurannut tuttavien juttuja, niin tuntuu, että on poikkeus sellainen suhde, ettei mies pettäisi. Sinkkukavereilla myös samaa, etteivät löydä ketään parisuhteeseen asti, kun mies päättää hypätä toiseen kukkaan.

En sitä sano, etteivätkö naisetkin olisi tällaisia, mutta useimmiten se on mies, joka näin toimii.

Mistä siis löytää normaali ja tervejärkinen mies, joka arvostaa naista ja haluaa oikeasti jotain muutakin, kuin hetken hupia? Ikää alkaa olla jo liki 30v., niin tuntuu, että peli on menetetty.

Kommentit (183)

Vierailija
161/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin, mutta on jo ikää kohtalaisesti ja toisaalta arvostan aika paljon omaa vapautta. Viimeisimmät viritykset olleet ainakin sellaisia, että nainen meinannut ottaa jonkinlaisen henkisen kuristusotteen jo lähes tutustumisen alkuvaiheesta lähtien.

Vierailija
162/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamutreenit, ruokaa, päikkärit, iltatreenit.

Sauna päälle, olutta, nukkumaan.

Herätys, kahvia, ruokaa, venyttely ja taas treenit.

Saunaan, olutta.

99% naisita tietenkin sitä mieltä, että ei voi olla kunnon mies, koska olut.

Ja varmaan liian pitkät hiuksetkin vielä :D, liikaa lihasta jne.. Liian nopea luistelija..

"siis, hyi oikeesti, noi sun lätkäkamat haisee ihan hirveelle, eikö niitä voi kuivattaa parvekkeella"

No eipä se kuukautispillukaan kovin herkulliselle tuoksu. Taidan olla kusipää.

:D

Muuten kuulosti ihan hyvältä, mutta tuo kuukautispillu pisti silmään.. miksi työnnät nenän sinne?🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä hioo ja kasvattaa joka päivä. Asialliset tyypit eivät mainosta itseään.

Vierailija
164/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, mutta miksi he haluasivat jonkun kiertopalkintonaisen, joka ei ole oppinut edes liki kolmekyppisenä tunnistamaan pelimiehen?

Vierailija
165/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat ja menestyneet miehet vaatii ihan mallitasoisia ja hyvintoimeen tulevia naisia(elättävät itsensä ja omaisuuttakin voisi olla)

Niin kumppaniksi. Mutta lyhen aja panokaveriksi kelpaa vaatimattomampikin.

Vierailija
166/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies on tylsä, ei sellaista kukaan jaksa pidemmän päälle.

Itse hoisin varmasti oman osani kodin hoidosta, käyn työssä ja luovutin lainanlyhennyksen jälkeisen palkkaosani vaimon käyttöön.

Hoidin lapsia illat että vaimon oli mahdollista käydä ylitöissä ja harrastuksissa, en juopetellut ollenkaan enkä käynyt kapakoissa. Laitoin ruokaa, siivosin ja hoidin pyykit, korjasin talouden autot ja remontoin yhteisen kodin.

Puhuin ja pussasin, koitin kuunnella, muistin syntymäpäivät ja hääpäivät ja huomioin vaimoani, halusin ja harrastin seksiä vaimoni kanssa usein.

Joskus kun ei muuta tekemistä enää ollut rästissä enkä ollut aivan liian väsynyt otin omaa aika, Sulkeuduin autotalliin tai kävin ajelemassa autolla ympäriinsä tämä oli kuitenkin liikaa ja olin paska mies ja huoraaja ja se siitä perheestä, vaimo läksi, jätti minulle kaikki velat ja estää tapaamasta lapsia.

Nyt odotan vain nopeaa kuolemaa.

Tämä varoituksena miehille, se on ansa älä lähde mukaan, aivan sama miten paljon teet se ei tule koskaan riittämään.

"Kunnon hyvä mieheys" on myytti, sellaiset miehet eivät koskaan tule riittämään naisille, koska he haluavat aina vain enemmän.

Kun kerrasta tekee selväksi ettei aio tehdä mitään ja haluaa vain passaajan ja kodinhoitajan ja että jos se ei käy niin tulee tunti turpaan niin karsiutuu ne narsisti paskat joita nykynaiset tuntuvat suurelta osin olevan.

Vierailija
167/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mennyt usko miehiin. Viimeinen parisuhde päättyi miehen pettämiseen, deittailumaailmassa tuntuu miehet olevan näitä sarjadeittailijoita, joille mikään ei riitä ja aina etsitään sitä parempaa. Ensimmäiset kuukaudet voidaan olla oikein ihania, mutta sitten juttu lopahtaa miehen puolelta ja varmasti yleisin syy on, että antaa nyt huomionsa jollekin toiselle naiselle.

Mitä nyt olen seurannut tuttavien juttuja, niin tuntuu, että on poikkeus sellainen suhde, ettei mies pettäisi. Sinkkukavereilla myös samaa, etteivät löydä ketään parisuhteeseen asti, kun mies päättää hypätä toiseen kukkaan.

En sitä sano, etteivätkö naisetkin olisi tällaisia, mutta useimmiten se on mies, joka näin toimii.

Mistä siis löytää normaali ja tervejärkinen mies, joka arvostaa naista ja haluaa oikeasti jotain muutakin, kuin hetken hupia? Ikää alkaa olla jo liki 30v., niin tuntuu, että peli on menetetty.

Pyri tunnistamaan sellaisia miehiä, jotka elävät ja puhuvat arkisesta elämästä. Ei biletyspuheita, matkustelua ja sellaista, vaan hoitavat työn ja harrastavat. Kavereita ei pidä olla liikaa, mutta muutamia hyviä ihmissuhteita. Lapsuudenkodin arvostaminen ja siellä käyminen on hyvä merkki. Tasainen luonne on erinomainen, koska räiskyvät tyypt yleensä hakevat jännitystä ja isoja tunteita, siis uusia naisia.

Ulkonäkökeskeisyys on huono merkki, koska siinä pohjimmainen tarve on hakea hyväksyntää ja huomiota muilta. Samoin tarve olla jonkinlainen johtaja- tai status-uros on huono juttu (huolimatta siitä, onnistuuko se). Myös materialismi kuvaa usein sitä, että naisetkin arvotetaan vähän vähemmän syvällisemmin perustein. Kaunis nainen on parempi kuin tuttu nainen.

Tietenkin parisuhdehistoria on paras indikaattori, jos sen saa tietoon. Yleensä ihmiset päätyvät samanlaisiin ratkaisuihin samanlaisissa tilanteissa. Suomeksi, kerran pettäjä on aina pettäjä. Ei tietenkään aina, mutta hyvä nyrkkisääntö tämä on.

Välttäisin myös haluttuja miehiä, koska reipas valinnanvara tekee useimmista varkaan ennemmin tai myöhemmin. Ehkä ei aina pettäjää, mutta uusi romanssi houkuttaa. Paras on tavismies, joka ei kuitenkaan ole katkera, mutta joka ei myöskään saa aktiivisesti ihailua.

Naisen ulkonäkökeskeisyys saattaa olla kuvailemaasi. Kuten nuoren miehenkin. Mutta ainakin minulle se on puhdasta silmäniloa ja himoa. Kehon muodot ovatkin kymmenen kertaa arvokkaampia kuin kasvojen kauneus. Länsimaalaisena vastustan tietenkin muslimien kaapuja, mutta tämän keskustelun näkökulmasta minulla ei olisi mitään sitä vastaan, eli että naiseni piiloutuisi kaapuun kodin ulkopuolella, toisin sanoen, että jäisin paitsi sitä hyväksyntää ja huomiota mistä kirjoitit.

Vierailija
168/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen omasta lähipiiristäni huomannut, niin ystävistäni ne, jotka treffailevat paljon ja helposti antavat vaikka ensitreffeillä, eivät saa miestä pidempiaikaiseen suhteeseen. Oisko tässä jotakin, että miehet näkevät sen tyyppiset naiset vain hetken huvina, eivät tyttöystävä-/vaimomateriaalina?

Mua taas kiinnostaa seksi vasta siinä vaiheessa, kun olen kunnolla tutustunut ja ihastunut mieheen. Eikä ole koskaan ollut ongelmaa muodostaa pitkäaikaista parisuhdetta. 

Varmaankin. Kyllä miehet keskenään puhuvat siitä kuka on helppo jne. Näitä helppoja sitten lähestytään ainakin aluksi vaan seksi mielessä. Eikä sellaisen naisen kanssa jotenkin edes kuvittele seurustelevansa jos koko kaikki tutut ovat harrastaneet seksiä naisen kanssa. Vaikka ei mitään vikaa naisessa olisikaan.

Siinä naisessahan ON vikaa, jos se on harrastunut seksiä kaikkien tuttujeni kanssa. Siis niitten tautien lisäksi, jotka hän on toiminnallaan kerryttänyt itselleen.

Ei semmoisesta tule ikinä luotettavaa kumppania.

Vierailija
169/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen omasta lähipiiristäni huomannut, niin ystävistäni ne, jotka treffailevat paljon ja helposti antavat vaikka ensitreffeillä, eivät saa miestä pidempiaikaiseen suhteeseen. Oisko tässä jotakin, että miehet näkevät sen tyyppiset naiset vain hetken huvina, eivät tyttöystävä-/vaimomateriaalina?

Mua taas kiinnostaa seksi vasta siinä vaiheessa, kun olen kunnolla tutustunut ja ihastunut mieheen. Eikä ole koskaan ollut ongelmaa muodostaa pitkäaikaista parisuhdetta. 

Varmaankin. Kyllä miehet keskenään puhuvat siitä kuka on helppo jne. Näitä helppoja sitten lähestytään ainakin aluksi vaan seksi mielessä. Eikä sellaisen naisen kanssa jotenkin edes kuvittele seurustelevansa jos koko kaikki tutut ovat harrastaneet seksiä naisen kanssa. Vaikka ei mitään vikaa naisessa olisikaan.

Siinä naisessahan ON vikaa, jos se on harrastunut seksiä kaikkien tuttujeni kanssa. Siis niitten tautien lisäksi, jotka hän on toiminnallaan kerryttänyt itselleen.

Ei semmoisesta tule ikinä luotettavaa kumppania.

Ei tule ei, mulle nainen on jo 'pilalla' jos parikin kaveria on käynyt naimassa. Jotenkin menee se romantiikka heti pois kuvioista. Tiedän yhden naisen josta pidin heti mutta kun tuli ilmi että oli ollut parin kuukauden suhteessa kahden kaverin kanssa meni kaikki maku.

Vierailija
170/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä, mutta miksi he haluasivat jonkun kiertopalkintonaisen, joka ei ole oppinut edes liki kolmekyppisenä tunnistamaan pelimiehen?

"...tunnistamaan pelimiestä?"

Kielitaju.

Vierailija
171/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso jää ilman yleensä.Naiset haluaa usein astetta ylemmän miehen ja siksi vapailla markkinoilla on tavallisia miehiä sinkkuna.Kyllä on kunnollisia miehiä muttei ne kelpaa yleensä vaikka olisi ritarin tavat.Paksu lompakko ei ole tae uskollisuudesta ladyt...

Vierailija
172/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo mutten koskisi suomalaiseen naiseen tikullakaan. Ei osata käyttäytyä vaikka se komea rikas ja hyväkäytöksinen mies sattuisi tulemaan vastaan. Olen ollut teinistä asti ulkosuomalainen joten käytöstapani ovat samanlaisia kuten muillakin usan etelä-valtion asuvilla. Odotan kuitenkin myös naisen osaavan käyttäytyvän kohteliaasti ja mukavasti mutta sepäs onkin suomalaiselta naiselta liikaa pyydetty.

Vierailija
173/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ottaa vähemmän komea mies. Pienempi riski että pettää kun ei hänelle edes tulisi mahdollisuutta muilta naisilta ja osaisi ehkä arvostaa enemmän sitä yhtä naista eli sinua

Kuulehan komeudella ei ole mitään tekoa tässä asiassa, vaikka haluan uskoa sun kirjoittaneenkin läpällä tuon.Paremminkin ihmisen oma kokemus itsestään merkitsee, ei siis komeus.

Mun miestä on usein sanottu komeaksi, mutta voin kertoa, että ihan tavallinen ihminen on ja vieläkin tavallisemman ihmisen ongelmat. Eikä ole meidän suhdekaan ongelmaton. Ei todellakaan.

Voihan tavallisen näköinen, ei niin hyvällä itsetunnolla varustettu mies , alkaa käyttäytymään ylimielisesti, kun joku on ensin osoittanut kiinnostusta. Luulee itsestään liikoja. Ja siitä alkaa se oman viehätysvoiman mittailu. Toki naisetkin osaa näin...

Ja eri tilanteet. Harvoin missään käy niin, että kun kuvittelee, että saavuttaa jonkun asian, niin se on siinä sitten. Ehei. Nälkä kasvaa syödessä. Ja sitäpaitsi mun mielestä melkein jokainen on niin fiksu, että ei innostuisi olla parisuhteessa jonkun kanssa syystä, että on jotenkin varma nakki.

Itelle tulis tosi käytetty olo semmoisesta.

Vierailija
174/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joo mutten koskisi suomalaiseen naiseen tikullakaan. Ei osata käyttäytyä vaikka se komea rikas ja hyväkäytöksinen mies sattuisi tulemaan vastaan. Olen ollut teinistä asti ulkosuomalainen joten käytöstapani ovat samanlaisia kuten muillakin usan etelä-valtion asuvilla. Odotan kuitenkin myös naisen osaavan käyttäytyvän kohteliaasti ja mukavasti mutta sepäs onkin suomalaiselta naiselta liikaa pyydetty.

Ei ne naisetkaan koskisi sinuun, diiva.

Vierailija
175/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on meillä ihan ihka-aito WT!!

Vierailija
176/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa. Ne vaan harvemmin ovat missään deittipalveluissa profiileineen.Tinderissä  on lähinnä pikaista seksiseuraa etsiviä epävakaita.

En ehkä noinkaan sanoisi. Tällaiset introvertit, muutoin  ujot, tai ihmishälinöissä ahdistuvat miehet voivat aivan kunnollisinakin turvautua nettideittailuun ja olla löytämättä kumppania, kun suuri osa naisista tuomitsee heidät tylsiksi. Sitä he ehkä ovatkin, mikäli on bileseuraa hakemassa. Uskolliseen ja vakaaseen rakkauteen, sekä parisuhteeseen uskon yllättävän monenkin meistä hylkiöistä olevan ihan kelvollisia. Ensin vain pitäisi pystyä anastamaan huomio itselleen tarpeeksi pitkäksi aikaa sen todistaakseen niiltä seksiseuraa hakevilta menevämmiltä päällepäin kiireisenmielenkiintoisille näyttäviltä miehiltä.

Vierailija
177/183 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä olisi olla hyvä ja kunnollinen mies, kun sellaisia naisia ei ole. On irtoseksillä marinoituja feministejä, joille vain "tapahtuu" kaikenlaista alfojen kanssa. Ei niillä spekseille voi olettaa saavansa hyvää ja kunnollista miestä.

Vierailija
178/183 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamutreenit, ruokaa, päikkärit, iltatreenit.

Sauna päälle, olutta, nukkumaan.

Herätys, kahvia, ruokaa, venyttely ja taas treenit.

Saunaan, olutta.

99% naisita tietenkin sitä mieltä, että ei voi olla kunnon mies, koska olut.

Ja varmaan liian pitkät hiuksetkin vielä :D, liikaa lihasta jne.. Liian nopea luistelija..

"siis, hyi oikeesti, noi sun lätkäkamat haisee ihan hirveelle, eikö niitä voi kuivattaa parvekkeella"

No eipä se kuukautispillukaan kovin herkulliselle tuoksu. Taidan olla kusipää.

:D

Muuten kuulosti ihan hyvältä, mutta tuo kuukautispillu pisti silmään.. miksi työnnät nenän sinne?🤔

Se oli metafora, jota et ilmeisesti ymmärtänyt, samalla ns loppukaneetti.

Vierailija
179/183 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

160/160 naista haki todellisuudessa lihaksikasta ja vahvaa miestä. Niin haet sinäkin, vaikka muuta sanotkin.

En etsi mitään salihirmuja todellakaan. En itse edes ole mikään himourheilija. Eli, jos lihaksikkaalla meinaat treenaavaa miestä? Toki miehen on oltava minua kookkaampi.

Miksi et voisi tutustua ihmiseen, vaan keskityt hänen kokoonsa? Isojen hartioiden kanssako juttelet? Nekö kuuntelevat huolesi ja kannustavat sinua, kun valmistaudut pääsykokeeseen?

Tämä ei ole naisille yksinkertainen juttu. Onni tulisi todellisuudessa miehestä, joka välittää ja kuuntelee. Mutta kun tussu ajaa kohti alfa-miestä, joka ottaa ja käyttää. Ratkaisu on yrittää löytää yhdistelmä molempia, mutta valitettavasti niitä on häviävän vähän.

No tuntuu miehilläkin se pippeli ajavan kohti isorintaisia bimboja. Taitavat kuitenkin kummallakin sukupuolella olla aivot, jotka ohjaavat parinmuodostusta.

Vierailija
180/183 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jo se, että nainen himoitsee erityyppisiä miehiä eri vaiheessa kuuta tee tästä hommasta aika lailla "konstikasta". Eli voidaan todellakin sanoa, että nainen ei itsekään tiedä minkälaista miestä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme