Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää hyviä ja kunnollisia miehiä?

Vierailija
16.12.2017 |

Minulla on mennyt usko miehiin. Viimeinen parisuhde päättyi miehen pettämiseen, deittailumaailmassa tuntuu miehet olevan näitä sarjadeittailijoita, joille mikään ei riitä ja aina etsitään sitä parempaa. Ensimmäiset kuukaudet voidaan olla oikein ihania, mutta sitten juttu lopahtaa miehen puolelta ja varmasti yleisin syy on, että antaa nyt huomionsa jollekin toiselle naiselle.

Mitä nyt olen seurannut tuttavien juttuja, niin tuntuu, että on poikkeus sellainen suhde, ettei mies pettäisi. Sinkkukavereilla myös samaa, etteivät löydä ketään parisuhteeseen asti, kun mies päättää hypätä toiseen kukkaan.

En sitä sano, etteivätkö naisetkin olisi tällaisia, mutta useimmiten se on mies, joka näin toimii.

Mistä siis löytää normaali ja tervejärkinen mies, joka arvostaa naista ja haluaa oikeasti jotain muutakin, kuin hetken hupia? Ikää alkaa olla jo liki 30v., niin tuntuu, että peli on menetetty.

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

160/160 naista haki todellisuudessa lihaksikasta ja vahvaa miestä. Niin haet sinäkin, vaikka muuta sanotkin.

En etsi mitään salihirmuja todellakaan. En itse edes ole mikään himourheilija. Eli, jos lihaksikkaalla meinaat treenaavaa miestä? Toki miehen on oltava minua kookkaampi.

Miksi et voisi tutustua ihmiseen, vaan keskityt hänen kokoonsa? Isojen hartioiden kanssako juttelet? Nekö kuuntelevat huolesi ja kannustavat sinua, kun valmistaudut pääsykokeeseen?

En todellakaan keskity kenenkään kokoon? Enhän minä se nirso ole ollut, vaan miehet. Ap

Juurihan sinä sanoit, että kookas on oltava. Kaveripiirissäni on lukuisia todella mukavia, fiksuja ja rehellisiä miehiä, jotka epäonnekseen ovat myös keskivertoa lyhyempiä ja muuten rakenteeltaan hyvin solakoita. Valitettavaa molempien osapuolten kannalta, että nämä herrat eivät sinulle käy.

Niin minua kookkaampi? 164/63? Ei siihen paljoa vaadita.

Olethan sinä aika jykevä. Painoindeksikin päässä laskien yli 23, eli varmaan olet melkoisen vankkarakenteinen.

Jykevästä en tiedä, mutta tissiä ja pyllyä löytyy. Totta, että en mikään ihan siro olekaan. Ap

Mutta varmaan haluaisit kokea olevasi siro? Eli kyllä tässä iso osa miehistä karsiutuu.

Kyllä haluan olla pienempi, kuin mies. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehen tulisi olla joku treenaava lihaskimppu.

Hyvä, alkaa pala palalta paljastua tuttu kuvio.

Miten ne reilusti ylipainoiset? Niillähän ei kovasti vientiä ole, mutta täyttävät ulkonäkökriteerisi? Leppoisiksikin sanotaan.

En nyt ymmärrä miksi tämä meni tällaiseksi ulkoisten asioiden puimiseksi? Onko sinulla jotain katkeruutta omasta ulkonäöstäsi?

Vierailija
82/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mennyt usko miehiin. Viimeinen parisuhde päättyi miehen pettämiseen, deittailumaailmassa tuntuu miehet olevan näitä sarjadeittailijoita, joille mikään ei riitä ja aina etsitään sitä parempaa. Ensimmäiset kuukaudet voidaan olla oikein ihania, mutta sitten juttu lopahtaa miehen puolelta ja varmasti yleisin syy on, että antaa nyt huomionsa jollekin toiselle naiselle.

Mitä nyt olen seurannut tuttavien juttuja, niin tuntuu, että on poikkeus sellainen suhde, ettei mies pettäisi. Sinkkukavereilla myös samaa, etteivät löydä ketään parisuhteeseen asti, kun mies päättää hypätä toiseen kukkaan.

En sitä sano, etteivätkö naisetkin olisi tällaisia, mutta useimmiten se on mies, joka näin toimii.

Mistä siis löytää normaali ja tervejärkinen mies, joka arvostaa naista ja haluaa oikeasti jotain muutakin, kuin hetken hupia? Ikää alkaa olla jo liki 30v., niin tuntuu, että peli on menetetty.

Sieltä Tinderistä minä lopulta omani löysin, vaikka kokemukset sitä ennen samankaltaisia kuin sinulla Ap. Ei tosin pettämisiä taustalla, kun ei oikein niitä parisuhteitakaan. Seurustelin alaikäisenä teininä kerran, sen jälkeen en varsinaisesti ennen nykyistäni, ja ikää kuitenkin päälle 25v. Maksimissaan muutaman kuukauden tapailujuttuja on ollut.

Sitä en osaa sanoa, miksi miehet tosiaan toitottavat tuota "olet upea ja ihana ja kaunis ja onpa mahtavaa että löysin tuollaisen tytön", kun lopulta homma kuitenkin kaatuu siihen, ettei mies ole tarpeeksi ihastunut. Ehkä yrittävät vakuutella itselleen? Mutta eivät kuitenkaan ole oikeasti ihastuneita? Itse ainakin ihastun tosi harvoin. Harmi vaan että olen noissa lyhyissä tapailuissa itse oikeasti ihastunut, joten sydänsuruilta ei ole voinut välttyä...

Olen vakaasti edelleen sitä mieltä, että ihastuminen, rakastuminen ja pariutuminen on ihan helvetinmoista tuuripeliä. Tuskin on mitään selitystä sille, miksi minulla lopulta kävi tuuri. En ole poikkeuksellisen kaunis eikä minussa ole mitään muutakaan erityisen ihmeellistä omasta mielestäni (ja sen perusteella, että ei ole tosiaan ollut miehiä jonoksi asti, toisin kuin niillä kauniimmilla kavereillani). Eli ohjeeksi en voi ap:lle muuta sanoa kuin että jatka deittailua. Niin ja luota siihen, että tunnistat kyllä omista tunteistasi sen, kun olet aidosti korviasi myöten ihastunut. Vai kuinka helposti mielestäsi itse ihastut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

160/160 naista haki todellisuudessa lihaksikasta ja vahvaa miestä. Niin haet sinäkin, vaikka muuta sanotkin.

En etsi mitään salihirmuja todellakaan. En itse edes ole mikään himourheilija. Eli, jos lihaksikkaalla meinaat treenaavaa miestä? Toki miehen on oltava minua kookkaampi.

Miksi tavallinen fiksu ja kiva mies haluaisi naisen, joka asettaa miehelle ehdottoman kokorajan?

Vierailija
84/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi tutustua ihmiseen, vaan keskityt hänen kokoonsa? Isojen hartioiden kanssako juttelet? Nekö kuuntelevat huolesi ja kannustavat sinua, kun valmistaudut pääsykokeeseen?

En todellakaan keskity kenenkään kokoon? Enhän minä se nirso ole ollut, vaan miehet. Ap

Juurihan sinä sanoit, että kookas on oltava. Kaveripiirissäni on lukuisia todella mukavia, fiksuja ja rehellisiä miehiä, jotka epäonnekseen ovat myös keskivertoa lyhyempiä ja muuten rakenteeltaan hyvin solakoita. Valitettavaa molempien osapuolten kannalta, että nämä herrat eivät sinulle käy.

Olethan sinä aika jykevä. Painoindeksikin päässä laskien yli 23, eli varmaan olet melkoisen vankkarakenteinen.

Jykevästä en tiedä, mutta tissiä ja pyllyä löytyy. Totta, että en mikään ihan siro olekaan. Ap

Mutta varmaan haluaisit kokea olevasi siro? Eli kyllä tässä iso osa miehistä karsiutuu.

Kyllä haluan olla pienempi, kuin mies. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehen tulisi olla joku treenaava lihaskimppu.

Hyvä, alkaa pala palalta paljastua tuttu kuvio.

Miten ne reilusti ylipainoiset? Niillähän ei kovasti vientiä ole, mutta täyttävät ulkonäkökriteerisi? Leppoisiksikin sanotaan.

En nyt ymmärrä miksi tämä meni tällaiseksi ulkoisten asioiden puimiseksi? Onko sinulla jotain katkeruutta omasta ulkonäöstäsi?

Yritämme auttaa ap:ta ymmärtämään, mistä kiikastaa. Mukavia ja luotettavia miehiä on maailma pullollaan, mutta ap ei laske heitä miehiksi. Nyt hän tavoittelee sitä samaa osajoukkoa kuin kaikki muutkin.

Olisi edullista ap:lle, jos hän ymmärtäisi tämän ja omat todelliset vaatimuksensa. Voihan hän todeta, että mistään vaatimuksistani en luovu, jolloin hän tietää varautua odottelemaan vuosia tai ikuisesti huippumiestä. Tai sitten hän voi miettiä, mikä todella on tärkeää, ja löysätä vaatimuksia muualta.

Vierailija
85/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti rupeaa käpy palamaan, mähän sovellun täysin apn vaatimuksiin ja hän mun. Mutta ap ei edes vaivaudu vastaamaan. Antaa olla :)

Vierailija
86/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainakin tällainen ap:n kaipaaman tyyppinen mies. Sääli, etten itse ole samanlainen..

Vierailija
87/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyri tunnistamaan sellaisia miehiä, jotka elävät ja puhuvat arkisesta elämästä. Ei biletyspuheita, matkustelua ja sellaista, vaan hoitavat työn ja harrastavat. Kavereita ei pidä olla liikaa, mutta muutamia hyviä ihmissuhteita. Lapsuudenkodin arvostaminen ja siellä käyminen on hyvä merkki. Tasainen luonne on erinomainen, koska räiskyvät tyypt yleensä hakevat jännitystä ja isoja tunteita, siis uusia naisia.

Ulkonäkökeskeisyys on huono merkki, koska siinä pohjimmainen tarve on hakea hyväksyntää ja huomiota muilta. Samoin tarve olla jonkinlainen johtaja- tai status-uros on huono juttu (huolimatta siitä, onnistuuko se). Myös materialismi kuvaa usein sitä, että naisetkin arvotetaan vähän vähemmän syvällisemmin perustein. Kaunis nainen on parempi kuin tuttu nainen.

Tietenkin parisuhdehistoria on paras indikaattori, jos sen saa tietoon. Yleensä ihmiset päätyvät samanlaisiin ratkaisuihin samanlaisissa tilanteissa. Suomeksi, kerran pettäjä on aina pettäjä. Ei tietenkään aina, mutta hyvä nyrkkisääntö tämä on.

Välttäisin myös haluttuja miehiä, koska reipas valinnanvara tekee useimmista varkaan ennemmin tai myöhemmin. Ehkä ei aina pettäjää, mutta uusi romanssi houkuttaa. Paras on tavismies, joka ei kuitenkaan ole katkera, mutta joka ei myöskään saa aktiivisesti ihailua.

Vierailija
88/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Aina kun netissä joku on lievän ylipainon rajoilla sanoo tuon saman, että tissiä ja persettä löytyy. Toki voi ap:lta löytyäkin, mutta todennäköisempää on että ap on tasapaksu pötkylä jolla rinnat ja takapuoli ei korostu.  Suomalaiset naiset omaa omenavartalotyypin lähes poikkeuksetta en usko että ap olisi poikkeus.

Vierailija
89/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että aina kun nainen tekee tällaisen valitusketjun niin miehet tarjoavat itseään hänelle.

Jos mies tekee vastaavanlaisen ketjun niin hiljaista on.

Itse asiassa en ole koskaan nähnyt naisen tarjoavan spostiosoitettaan tällä palstalla.

Vierailija
90/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja kunnollisia miehiä on todella paljon myös tinderissä ja joka paikassa mutta juuri he ovat niitä jotka eivät kelpaa suhteisiin.

Ja asia johtuu pinnallisista syistä esim liian lyhyt, liian ruma, liian matala status, liian ujo/introvertti/hiljainen

Vierailija
91/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aina kun nainen tekee tällaisen valitusketjun niin miehet tarjoavat itseään hänelle.

Itse asiassa en ole koskaan nähnyt naisen tarjoavan spostiosoitettaan tällä palstalla.

Mitä sitten? Ei naiset vaan tee alotteita. Ja ap ei vaikuta sekopäältä niin kuin miehet. Lopulta mulle ihan sama miltä ne muut miehet vaikuttavat. Ap olis kiinnostanut mutta häntä ei vaikka olen perusduunari ja jykevä ja pitkä, harmi....

Vierailija
92/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko omat tasovaatimuksesi liian kovat? Etsit huumorintajuista, mukavaa miestä, mutta kelpaako sinulle vain huumorintajuiset mukavat keskusta-asunnossa asuvat lääkäri-lentäjät vai kelpaako esim. mukava mutta työtön mies?

Ei ole mitenkään kovat. Työtön mies kelpaa, kunhan ei ole mikään elämäntapatyötön ja hakee töitä aktiivisesti, sekä on peruskoulun jälkeen opiskellut edes jonkun ammatin. Ja elämänhallinta on kunnossa. Itseasiassa kaikki tapailemani miehet ovat olleet perusduunareita tai maksimissaan AMK:n käyneitä. Eli ei mitään lentäjä-lääkäreitä. Ap

lihavassa naisessa ei ole mitään vikaa kunhan aktiivisesti tekee kaikkensa laihtuakseen. Jos ei paino tipu niin jätän, mutta lihavassa naisessa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
93/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ei naiset vaan tee alotteita. Ja ap ei vaikuta sekopäältä niin kuin miehet. Lopulta mulle ihan sama miltä ne muut miehet vaikuttavat. Ap olis kiinnostanut mutta häntä ei vaikka olen perusduunari ja jykevä ja pitkä, harmi....

älä projisoi omaa sekopäisyyttäsi muihiin miehiin.

Vierailija
94/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä projisoi omaa sekopäisyyttäsi muihiin miehiin.

En mä mitään aloituksia tänne ole tehnyt missä ruikutan jostain, esim naisettomuudesta. Ap vaikutti hyvältä paperilla ja mä olisin sopinut spekseihin, mutta ap ei edes vastannut. Ihmetyttää vaan aloituksen perusteella.

Nyt ulos! Moikka tytöt ja pojat!

Vierailija
95/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen omasta lähipiiristäni huomannut, niin ystävistäni ne, jotka treffailevat paljon ja helposti antavat vaikka ensitreffeillä, eivät saa miestä pidempiaikaiseen suhteeseen. Oisko tässä jotakin, että miehet näkevät sen tyyppiset naiset vain hetken huvina, eivät tyttöystävä-/vaimomateriaalina?

Mua taas kiinnostaa seksi vasta siinä vaiheessa, kun olen kunnolla tutustunut ja ihastunut mieheen. Eikä ole koskaan ollut ongelmaa muodostaa pitkäaikaista parisuhdetta. 

Vierailija
96/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ihan siinä kuin aina ennenkin.

Mutta me emme naisia kiinnosta. Naisia kiehtoo psykopaatin piirteet miehissä, ihan tutkimustenkin mukaan.

Vierailija
97/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen omasta lähipiiristäni huomannut, niin ystävistäni ne, jotka treffailevat paljon ja helposti antavat vaikka ensitreffeillä, eivät saa miestä pidempiaikaiseen suhteeseen. Oisko tässä jotakin, että miehet näkevät sen tyyppiset naiset vain hetken huvina, eivät tyttöystävä-/vaimomateriaalina?

Mua taas kiinnostaa seksi vasta siinä vaiheessa, kun olen kunnolla tutustunut ja ihastunut mieheen. Eikä ole koskaan ollut ongelmaa muodostaa pitkäaikaista parisuhdetta. 

Varmaankin. Kyllä miehet keskenään puhuvat siitä kuka on helppo jne. Näitä helppoja sitten lähestytään ainakin aluksi vaan seksi mielessä. Eikä sellaisen naisen kanssa jotenkin edes kuvittele seurustelevansa jos koko kaikki tutut ovat harrastaneet seksiä naisen kanssa. Vaikka ei mitään vikaa naisessa olisikaan.

Vierailija
98/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei ainakaan omassa ikäluokassa vapaina eli noin 35-45-vuotiaissa. Eikä ne varatutkaan usein laadulla näytä päätä huimaavan. On joitakin kivan oloisia suhteita, mutta monesti on ihan hyvä olla vapaa. Monissa suhteissa tuntuu olevan elementtejä, joita en itse jaksaisi hetkeäkään. 

Mutta loppuun lohdutus: sinä olet vielä niin nuori, että sinun ikäisissäsi niitä järjellisiä, mielenkiintoisia ja vapaita tyyppejä kyllä riittää. Mä oon huomattavasti enemmän juntti-ikäluokkaa.

Vierailija
99/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet sitä ja tätä. Uliuu

Vierailija
100/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehet on kuolleet sukupuuttoon. siitä se johtuu. kaikki on jotain juntteja tai narsisteja joilla ei mitään käytöstapoja eikä tilanne tajua. Jos mies käyttäydyt kuin herrasmies, olet enemmän kuin lotto voitto naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme