Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää hyviä ja kunnollisia miehiä?

Vierailija
16.12.2017 |

Minulla on mennyt usko miehiin. Viimeinen parisuhde päättyi miehen pettämiseen, deittailumaailmassa tuntuu miehet olevan näitä sarjadeittailijoita, joille mikään ei riitä ja aina etsitään sitä parempaa. Ensimmäiset kuukaudet voidaan olla oikein ihania, mutta sitten juttu lopahtaa miehen puolelta ja varmasti yleisin syy on, että antaa nyt huomionsa jollekin toiselle naiselle.

Mitä nyt olen seurannut tuttavien juttuja, niin tuntuu, että on poikkeus sellainen suhde, ettei mies pettäisi. Sinkkukavereilla myös samaa, etteivät löydä ketään parisuhteeseen asti, kun mies päättää hypätä toiseen kukkaan.

En sitä sano, etteivätkö naisetkin olisi tällaisia, mutta useimmiten se on mies, joka näin toimii.

Mistä siis löytää normaali ja tervejärkinen mies, joka arvostaa naista ja haluaa oikeasti jotain muutakin, kuin hetken hupia? Ikää alkaa olla jo liki 30v., niin tuntuu, että peli on menetetty.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole. Itse olen jo 35v mies jolla on nolla parisuhdetta takana, lievän masennuksen takia. Olisihan sitä itseään helppo mainostaa rauhallisena ja puhtoisena (kerran kuussa juon) miehenä, mutta varmaan minäkin alkaisin naisia jahtaamaan kun alkuun pääsee. Tuskin jaksaisi yhtä naista katsella, ja muutenkin suht vaikea ihastua syvemmin.

Vierailija
2/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkesin ryyppäämään. Sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tekevät sinun kohdallasi tuota niin ehkä on aika tarkastella asiaa peilin kautta ja kysyä itseltä miten minä voin muuttua jäämisen arvoiseksi ihmiseksi.

Vierailija
4/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun ajattelin, että minussa on vikaa. Siis jotain sisäistä tai ulkoista vikaa, mutta sitten tajusin muidenkin kokemuksien perusteella, että näin ei todellakaan ole. Vika on nykymaailman asenteessa, kun mikään ei riitä ja aina saatava mukamas jotain parempaa. En tiedä olenko sitten joku poikkeuksellinen nainen deittimaailmassa, että etsin oikeasti vakavaa parisuhdetta? Ap

Vierailija
5/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki tekevät sinun kohdallasi tuota niin ehkä on aika tarkastella asiaa peilin kautta ja kysyä itseltä miten minä voin muuttua jäämisen arvoiseksi ihmiseksi.

Kyllä olen tarkastellut paljonkin itseäni. Tulin loppuviimein siihen tulokseen, ettei minussa ole vikaa. Aluksi syyttelinkin itseäni ja etsin jopa ihan niinkin pikkuvikoja itsestäni, että minulla on niin rumat varpaat, että se oli varmasti syy. Ei asia ole niin. Ap

Vierailija
6/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ja tällä ideaalikumppanillasi pitää olla järkkymätön usko monogaamiseen suhteeseen. Jos sinä ja partnerisi osaatte keskustella hyvin avoimesti aika pitkälti mistä tahansa aiheesti, voitte rakentaa sen unelmasuhteenne yhdessä. Uraihmisillä ei yleensä aika ja energia riitä enää parisuhteen ylläpitämiseen ja pitää hakea muualta pikavoittoja. Luotettavuus on tärkein asia, jos haluat pysyvän suhteen.

Vierailija
7/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa. Ne vaan harvemmin ovat missään deittipalveluissa profiileineen.Tinderissä  on lähinnä pikaista seksiseuraa etsiviä epävakaita.

Vierailija
8/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen tarkastellut paljonkin itseäni. Tulin loppuviimein siihen tulokseen, ettei minussa ole vikaa. Aluksi syyttelinkin itseäni ja etsin jopa ihan niinkin pikkuvikoja itsestäni, että minulla on niin rumat varpaat, että se oli varmasti syy. Ei asia ole niin. Ap

Onko sulla millaista vetoa toiseen tapaamisenne alussa? Kysyn suoraan että alkoiko sua panettamaan hänen seurassaan? Vai onko sun suhteet sellaisia että paperilla sovitte yhteen?

Vierailija
9/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvomaailma-ja luonne-erot lienevät se tekijä jos ei seuraa löydy.

Vierailija
10/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kuin villihevosia.

Vierailija
11/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa. Ne vaan harvemmin ovat missään deittipalveluissa profiileineen.Tinderissä  on lähinnä pikaista seksiseuraa etsiviä epävakaita.

Totta. En edes itseasiassa ole Tinderin kautta ketään etsinytkään. Pari tapailusuhdetta löytyi ihan kavereiden kautta. Alkuunsa näytti, että olivat ihan vakavalla mielellä liikkeellä, mutta sitten tapahtui se vanha tuttu juttu, että mies vaan lopetti yhteydenpidon eikä halunnut enää tavata. Sitten kuulin jälkeenpäin, että tapailee nyt jotain toista. Ap

Vierailija
12/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Seuraava kysymys?

Vierailija
13/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Vierailija
14/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla millaista vetoa toiseen tapaamisenne alussa? Kysyn suoraan että alkoiko sua panettamaan hänen seurassaan? Vai onko sun suhteet sellaisia että paperilla sovitte yhteen?

Kyllä on ollut ihan puolin ja toisin kunnollista kiinnostusta tapailun alussa. Monesti mies on ollut se, joka on ollut ihan onnesta soikeana, kuinka tapasi näin upean ja ihanan naisen, jolla on kaikki kohdallaan. En tietenkään ole niin tyhmä, että menisin sellaiseen ylimenevään palvomiseen mukaan, kun tiedän näissä tapauksissa, että miehet odottaa vaan pääsyä pöksyihin. Ap

Vierailija
15/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

Vierailija
16/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. En edes itseasiassa ole Tinderin kautta ketään etsinytkään. Pari tapailusuhdetta löytyi ihan kavereiden kautta. Alkuunsa näytti, että olivat ihan vakavalla mielellä liikkeellä, mutta sitten tapahtui se vanha tuttu juttu, että mies vaan lopetti yhteydenpidon eikä halunnut enää tavata. Sitten kuulin jälkeenpäin, että tapailee nyt jotain toista. Ap

Siis mies on nyt sika kun ei ihastunutkaan sinuun? Taidat olla aika pilalle hemmoteltu.

Vierailija
17/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies on nyt sika kun ei ihastunutkaan sinuun? Taidat olla aika pilalle hemmoteltu.

Ei? Ihmettelen vaan miten kaikki ovat järjestäen sellaisia. Osaavatko tuollaiset ihmiset edes ihastua kehenkään oikeasti? Ap

Vierailija
18/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokassasi naiset pettävät jo enemmän.

Vierailija
19/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Jokseenkin saman verran kuin naisia. Jokaista pettävää miestä kohti on yksi pettävä nainen. Toki osa niin miehistä kuin naisista pettää oman sukupuolensa kanssa, mutta lopputulos on sama.

Vierailija
20/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että mies on onnesta soikeana kun tapaa noin kauniin naisen yms..

Se ei tarkoita että mies olisi ihastunut! Olen tuo eka kommentoija jolla on nolla parisuhdetta. Käyn treffeillä ja muuten suht normaali. Huomasin itsessäni ainakin sen että jos tapasin kauniin ja mua miellyttävän naisen olisin tahtonut ihastua häneen. Mutta ei sitä nyt vaan voi pakottaa.

Mulla on tosin masennusta, mutta lievää. En ole sellainen tyyppi joka jaksaisi tai pystyisi seurustelemaan naisen kanssa josta pitää ja juttu luistaa, mutta en ole ihastunut. Ehkä noi miehet on yrittäneet sun kanssa, koska olet kaunis ja upea muttei ole vaan herännyt mitään syvempää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi