Anoppi käski tuoda omat ruuat jouluksi!
Mitä ootte mieltä tästä? Mennään jouluksi anoppilaan, siellä kokoontuu miehen koko suku. Anoppi laittoi mulle tekstarin, että heillä on tarjolla joulupöytä, jossa kasvikset ja kalat ovat pääosassa. Toki on myös kinkkua, kalkkunaa ja laatikoita. Mikäli haluan syödä muuta tai enempi, kannattaa ehkä ottaa omia ruokia mukaan. Ja sama koskee karkkeja ja leivonnaisia, joita heillä ei juuri ole, koska oma perhe ei niistä välitä.
Ollaan nyt monta päivää keskusteltu asiasta ja suoraan sanottuna olen aika loukkaantunut. Mulla on alhainen veren sokeri ja ärtyneen suolen oireyhtymä ja mulle säännöllinen syöminen on tärkeää.
Anoppi kuiteskin tuntuu ajattelevan että olen joku syöppö, vaikka syön oikeesti tosi vähän.
Kirjotin tänne aikaisemmin mutta asia vaivaa mua edelleen.
Vaikka anoppi olisi kutsunut sinne joulupöytään ja varsinkin jos sinne on koko sukukin tulossa, niin vaikka ei anoppi pyytäisi mitään kysyisin mitä voisin tuoda/tehdä joulupöytään jotta hänen ei tarvitsisi kaikkea valnistaa itse ja tarjoaisin myös ruuanlaittoapua. Jos itsellä olisi ruokarajoitteita en tekisi siitä numeroa vaan veisin anoppilaan mennessäni itselleni sitä mitä voin syödä.