Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi käski tuoda omat ruuat jouluksi!

Vierailija
15.12.2017 |

Mitä ootte mieltä tästä? Mennään jouluksi anoppilaan, siellä kokoontuu miehen koko suku. Anoppi laittoi mulle tekstarin, että heillä on tarjolla joulupöytä, jossa kasvikset ja kalat ovat pääosassa. Toki on myös kinkkua, kalkkunaa ja laatikoita. Mikäli haluan syödä muuta tai enempi, kannattaa ehkä ottaa omia ruokia mukaan. Ja sama koskee karkkeja ja leivonnaisia, joita heillä ei juuri ole, koska oma perhe ei niistä välitä.

Ollaan nyt monta päivää keskusteltu asiasta ja suoraan sanottuna olen aika loukkaantunut. Mulla on alhainen veren sokeri ja ärtyneen suolen oireyhtymä ja mulle säännöllinen syöminen on tärkeää.

Anoppi kuiteskin tuntuu ajattelevan että olen joku syöppö, vaikka syön oikeesti tosi vähän.

Kirjotin tänne aikaisemmin mutta asia vaivaa mua edelleen.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

illan pihein esitys!

Vierailija
2/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

illan pihein esitys!

Miten niin "pihi"? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se sitten ole hyvä että otat omat ruoat niin saat syödä silloin kun haluat ja ruoka on varmasti mahallesi sopivaa ?

Vierailija
4/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä menet sinne? Pysy kotona ja syö mitä haluat.

Vierailija
5/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole montaa päivää kun oli samankaltainen aloitus.

Vierailija
6/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit loukkaantua vähän turhasta. Ihan asiallisesti minusta anoppi kertoi, mitä heillä on tarjolla, ja vinkkasi, että myös vieraat voisivat osallistua tarjoiluihin, varsinkin jos toivovat jotain tiettyä.

Vierailija
7/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anopilta lahjan ja kun aukaiset paketin niin siellä on lappu 0/5

Vierailija
8/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs noissa anoppilan ruuissa on vikana? Oletko aiemmin valittanut niistä vai mistä on kyse?

Vierailija
9/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää oli hyvä provo. Luotu kuva henkilöstä, joka syö paljon ja myös leivonnaisia ja karkkeja, vaikka sairastaa ärtyneen suolen oireyhtymää. Omasta mielestään syö vähän.

Vierailija
10/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kotona ja syöt mitä haluat.

Ihme ongelmia!

Vierailija
11/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli ihan ok viesti. Ette kai te aio mennä joka joulu valmiiseen pöytää ja olettaa että anoppi kustantaa ja tekee kaiken? Minusta joulu nyyttäri-periaatteella olisi ihan parasta! Voisi vielä tarkemmin sopia etukäteen kuka tuo mitäkin.

Vierailija
12/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja appi käski tuoda omat viinat + vähän hänellekin...

Vierailija
13/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka pizzaa.

Vierailija
14/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli varmaan mun. Ap

Vierailija
15/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en kehtaisi mennä edes omien vanhempieni - saati appivanhempien luokse joulupöytään kahta kättä heilutellen...

Vierailija
16/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärtänyt ongelmaa. Miten sun ärtynyt suoli ja ruokailuajat tähän liittyvät? Anoppi kertoi hyvin mitä on tarjolla ja kehotti tuomaan mukana ruokaa, jos haluaa lisäksi tai sijaan jotain muuta. On ihan asiallista, että vieraat tuovat ruokaa tai juomaa mukanaan. Toki on hyvä kysyä voiko tuoda jotain, että ei samaa vie kuin on jo tulossa. Omat erityisruoat kannattaa viedä ainakin, jos ei ole sellainen jonka emäntä tai isäntä voi helposti toteuttaa kuten vaikka laktoosittomuus.

Vierailija
17/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli varmaan mun. Ap

Joku juttuhan tässä on taustalla. Mitä ruokia tarvitset noiden tarjolla olevien lisäksi?

Vierailija
18/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo kuivakakku ja juustokakku, tee lohirullia, osta pähkinäsekoitus ja joulukukka, vie ne mukanasi joulunviettoon anoppilaan. Tyhjin käsin olisi noloa istua joulupöytään.

Vierailija
19/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ei ole edes pyytänyt mitään. Sanoin itse että, että osallistuisin ruokiin mielelläni. Ehdotin muutamia ruokia ja yhden että tehdään yhdessä. Mitäs mielensäpahoittaja siihen sanoo?

Vierailija
20/117 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi minäkin,  omat tyttäret tuovat ruokia tullessaan kahvia ja viinejä!!  Miniä ei ole tuonut mitäään ruokia, kahvia  itselleeen viinipullon?  Ei sen puoleen ruokaahan meillä on ,mutta olis  kiva  ,että huomiois mitä olen laittanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme