Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi että tapailemani mies ollut yli viidenkymmenen naisen kanssa...mitä mä teen?

Vierailija
15.12.2017 |

Tapailemani mies paljasti olleensa yhteensä arvioltaan yli viidenkymmenen (50!) naisen kanssa sängyssä. Pidin häntä tähän asti varsin hyvänä poikäystävä ehdokkaana, mutta paneskelu noin monen eri kumppanin kanssa on kyllä oikeasti häiritsevää ja todella iso ongelma mulle. Itsellä kun on mahtunut tähän kolmen kympin ikään vain kaksi pidempiaikaista suhdetta, enkä harrasta ns. yhden yön juttuja. Pohdinkin nyt onko tuollainen yksistään riittävä syy olla tapailematta enää? Vai pitäisikö yrittää jatkaa niinkuin ei mitään...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tauteja ja epäluotettavuutta, kun ottaa mielestäni suhteet liian kevyesti. Jos surisi suhteidensa päättymistä, ei olisi ehtinyt noin monen kanssa olemaan. Pinnallinen ihminen ja sellainen, joka pitää itseään hyvänä tyyppinä, vaikka ei sitä olekaan. Onko edes varmistanut, että kuinka monta lasta on siittänyt? Ei minun tyyppiäni.

Ei kai sillä miehellä mitään seurustelusuhteita ole 50 kpl ollut vaan irtoseksisuhteita. Miksi seksuaalinen tyydytys samaa haluavan naisen kanssa on jotenkin nounou? Kai se on kondomia käyttänyt? Ja vaikka olisi vielä neitsyys tallella sillä miehellä, ei kai silloinkaan sänkyyn hypätä ilman kumia? Siinä vaiheessa kun suhde etenee niin vakituiseksi että kumi jätetään pois, molemmat käyvät tietysti tautitesteissä.

Vierailija
22/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tauteja ja epäluotettavuutta, kun ottaa mielestäni suhteet liian kevyesti. Jos surisi suhteidensa päättymistä, ei olisi ehtinyt noin monen kanssa olemaan. Pinnallinen ihminen ja sellainen, joka pitää itseään hyvänä tyyppinä, vaikka ei sitä olekaan. Onko edes varmistanut, että kuinka monta lasta on siittänyt? Ei minun tyyppiäni.

Ei kai sillä miehellä mitään seurustelusuhteita ole 50 kpl ollut vaan irtoseksisuhteita. Miksi seksuaalinen tyydytys samaa haluavan naisen kanssa on jotenkin nounou? Kai se on kondomia käyttänyt? Ja vaikka olisi vielä neitsyys tallella sillä miehellä, ei kai silloinkaan sänkyyn hypätä ilman kumia? Siinä vaiheessa kun suhde etenee niin vakituiseksi että kumi jätetään pois, molemmat käyvät tietysti tautitesteissä.

Samaa syyllistämistä minäkin ihmettelen. Miksi sinkku ei saisi nauttia seksuaaalisuudestaan?

Nykyään mediassa toitotetaan joka suunnalta, että sinkkunainen joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja nauttii seksistä sinkkumiesten kanssa on rohkea, moderni ja itsenäinen.

Mutta jos mies tekee samaa niinhäntä pidetään nykyään sovinistisikana joka paikkailee heikkoa itsetuntoaan hyväksikäyttämällä säälimättä naisuhreja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastuu juuri tuollaisiin jännämiehiin joilla on ollu kymmeniä kumppaneita. Sitten jos olisi kunnollinen mies jolla on ollut 0-3 seksikumppania niin et vilkaisisikaan häneen

Vierailija
24/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi mullekaan, tulkitsisin tuon johtuvan sitoutumis- ja/tai arvostelukyvyttömyydestä. Kumpikin on huono juttu minun kannaltani.

Vierailija
25/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia miehiä naiset valitsemalla valitsee.

Olet väärässä. Itselleni ei moinen kuvatus kelpaisi.

Vierailija
26/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamalla kulu

Vierailija
27/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastuu juuri tuollaisiin jännämiehiin joilla on ollu kymmeniä kumppaneita. Sitten jos olisi kunnollinen mies jolla on ollut 0-3 seksikumppania niin et vilkaisisikaan häneen

Älä yleistä tai levitä perätöntä tietoa.Tuo koskee naisistakin vain ihan marginaaliporukkaa, ei todellakaan kaikkia naisia.

Vierailija
28/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänen elemänsä nainen nro 51.

Vierailija
29/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet epävarma ihminen ja lisäksi ajattelet, että seksi on likaista ja moraalitonta, niin lähde.

Minä ajattelen toisella tavalla. Minun kumppanikriteereihini kuuluu vähintään kohtuullinen kokemus seksiasioissa, en ainakaan deittaile täysin kokemattomia. Eikä paljon kokemusta ole todellakaan turn off, mikäli toinen rehellisesti keskustelee seksuaalisesta historiastaan ja on kiinnostunut terveydestään. Seksi on opittu taito ja kokeneen kumppanin kanssa seksi on usein parempaa.

En myöskään ota kumppanikseni ketään, jolla ei ole myös kokemusta rakkaudesta ja särkyneestä sydämestä. Myös ihmissuhteissa oleminen on opittu taito.

Miksi ihmisillä on tarve yrittää kontrolloida jopa toisen menneisyyttä? Menneisyys on se, joka tekee meistä sellaisia kuin olemme.

Vierailija
30/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä sillä on? 50 aika vähän. Ei se tee ihmisestä huonompaa jos pitää seksistä.

Vierailija
31/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itsekö tämän kertoi?! Eikös se mene niin että jos nainen itse kertoo kumppaniensa määrän niin sen voi kertoa kolmella niin ollaan lähellä totuutta ja miesten itsensä kertomana määrän voi jakaa...tätä en muista, olisko ollut kahdella, niin ollaan suunnilleen todellisessa luvussa.

Enivei, kyllä muakin ällöttäis tuo yli 50 naista, jotenkin se arvomaailma ja elämäntyyli mikä siihen liittyy... Mutta jos tyypöi muuten on ok niin en tiedä kaatuisiko juttu tuohon, riippuu monesta muusta asiasta:)

On myös meitä naisia, joille ei ole mikään ongelma kertoa totuudenmukaista lukua. Minulla se on jotain luokkaa 13 tjsp. Ympäriinsä paneskeleva mies ei saisi minua parisuhteeseen. Aina voi valehdella, mutta en lähde siitä oletuksesta kenenkään kanssa.

Vierailija
32/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet epävarma ihminen ja lisäksi ajattelet, että seksi on likaista ja moraalitonta, niin lähde.

Minä ajattelen toisella tavalla. Minun kumppanikriteereihini kuuluu vähintään kohtuullinen kokemus seksiasioissa, en ainakaan deittaile täysin kokemattomia. Eikä paljon kokemusta ole todellakaan turn off, mikäli toinen rehellisesti keskustelee seksuaalisesta historiastaan ja on kiinnostunut terveydestään. Seksi on opittu taito ja kokeneen kumppanin kanssa seksi on usein parempaa.

En myöskään ota kumppanikseni ketään, jolla ei ole myös kokemusta rakkaudesta ja särkyneestä sydämestä. Myös ihmissuhteissa oleminen on opittu taito.

Miksi ihmisillä on tarve yrittää kontrolloida jopa toisen menneisyyttä? Menneisyys on se, joka tekee meistä sellaisia kuin olemme.

Näistä voi olla montaa mieltä. Hyvä viesti muuten, mutta miksi se pitää aloittaa häpäisytaktiikalla?

Vierailija
33/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hän sitten osaa sinutkin tyydyttää, jos on noin monesta eri naisesta saanut kokemusta.

Tärkeäähän ei ole se, mitä hän on tehnyt ennen sinun tapaamistasi vaan mitä hän tekee nyt.

Yleensä ne, joilla on ollut paljon naisia ovat huonoja rakastajia. Tosin pitävät itseään hyvinä.

Vierailija
34/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hän sitten osaa sinutkin tyydyttää, jos on noin monesta eri naisesta saanut kokemusta.

Tärkeäähän ei ole se, mitä hän on tehnyt ennen sinun tapaamistasi vaan mitä hän tekee nyt.

Yleensä ne, joilla on ollut paljon naisia ovat huonoja rakastajia. Tosin pitävät itseään hyvinä.

Sama pätee myös naisiin.

Vierailija
35/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmetin väliä sillä on? 50 aika vähän. Ei se tee ihmisestä huonompaa jos pitää seksistä.

Minusta seksistä tykkäämisellä ei ole juuri tekemistä kumppanien määrän kanssa.

6 partneria, tuhansia seksikertoja

Vierailija
36/36 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia miehiä naiset valitsemalla valitsee.

Ai, näkeekö tuollaiset asiat miehestä päällepäin vai? Ja ei, ei ole henkilökohtaista kokemusta tuollaisista miehistä. -ohis-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi