Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset valitsivat tutkimuksissa voimakkaan miehen miellyttävimmäksi joka kerta – ylipaino ei haitannut, heikkous ja naismaisuus kyllä

Vierailija
14.12.2017 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005490555.html

Hah hah! Siinä se taas nähtiin.

Kommentit (731)

Vierailija
361/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

utopisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wilson kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua kuin muutaman viestin loppupäästä, mutta ilmeisesti täällä on taas palstan laiha mies jankannut satojen viestien verran siitä mitä "kaikki" naiset haluaa. Miksi? Pystyisitkö yhtään itsereflektioon sen suhteen mitä tuolla haluat saavuttaa? Vaikka 99 naista sadasta haluaisi sen pitkän, tumman ja jykeväleukaisen, niin aina sieltä löytyy se yksi joka tykkää pienestä ja laihasta. Vaikka tuossa yllä. Ja todellisuudessa luku jolle kelpaa se pulkannaru aivan mainiosti, jos se on mukava ja rakastava pulkannaru, on huomattavasti suurempi. En kerta kaikkiaan käsitä mitä järkeä tästä on jankata. Jollei se sitten ole sijaistoiminto sille asialle mille oikeasti pitäisi tehdä jotain. Se että jauhaa autistisesti samaa asiaa päivästä toiseen pääsemättä eteenpäin on hyvä vinkki siitä missä on ne ongelmat joita pitäisi oikeasti ruveta työstämään. Nimittäin tällä menetelmällä tyyppi ei tule etenemään milliäkään mihinkään suuntaan. Ja jos tarkoitus on että saat itsesi vakuutettua siitä ettet fyysisesti kelpaa yhdellekään naiselle ja naisettomuutesi johtuu siitä, no jos se kerran lämmittää niin siitä vaan. Tottahan se ei kuitenkaan ole vaan syyt on paljon monimutkaisempia. Kun tuuditat itsesi tuohon, tuomitset itsesi samalla yksinäisyyteen.

Ei noinkaan. Kova tarve ihmisillä yrittää kääntää nämä asiat aina sen viestintuojan syyksi. Et voi oikeasti väittää että yhdellekään naiselle kelpaa pulkannaru edes vedettäväksi kun vaihtoehtona on se komea jykeväleukainen alusvaatemalli. Vaikka olisimme kaksin autiolla saarella niin nainen ennemmin masentuisi ja pysyttelisi saaren toisella puolella kuin seurustelisi sen pulkannarun kanssa.

Kenellä naisella on ensinnäkin vaihtoehtona komea jykeväleukainen alusvaatemaali :D? Täällä oikeassa elämässä. Ja toiseksi, koeta nyt tajuta että osa naisista, ja väitänpä vielä että aika suuri osa ei edes halua sitä jykeväleukaista alusvaatemallia. Jo vaikka sen takia että tuollainen on luultavasti niin itserakas ja kaikki pyörii oman ulkonäön ympärillä, että se on turn off, ja vaatisi myös sitten naiselta jatkuvaa itsensä puunausta. Minä itse olen antanut pakit kolmelle miehelle jotka oli paljon komeampia kuin olisin olettanut ikinä saavani. Yksi näistä oli aggressiivisen oloinen, en tykkää sellaisista miehistä. Toinen oli aivan liian sosiaalinen ja vilkas, en minä jaksa noin energistä ja joka suuntaan läppää heittävää miestä. Ja kolmas oli liian nuori. Kumppanikseni valitsin ihan tavallisen miehen sen perusteella että meillä oli yhdessä kivaa. Juttu luisti, soiteltiin tuntien puheluja, arvomaailma natsasi, nauroimme samoille asioille ja usein nauroimmenkin. Edelleenkin samanlainen huumorintaju kantaa yli rankkojen aikojen. Nämä edellisissä lauseissa kerrotut asiat on niitä joihin sinun pitäisi oikeasti kiinnittää huomiota ja kehittää itsessäsi, ihmisten fysiikan parissa nysväämisen sijaan. 

Öh, mulla on :D Mutta tämä ei ole yhtään itserakas, enemmänkin ujo. Ei korosta kehonsa muotoja missään, uimarannallakin viime kesänä istui pyyhe yläkroppaa peittämässä kun ei tykkää olla esillä. Harrastaa kuntosalia ja muuta liikuntaa itsensä takia; koska siitä saa energiaa. On myös älykäs ja aika hiljainen introvertti, harrastaa kitaransoittoa ja lukemista. Eikä hän todellakaan vaadi multa mitään "puunausta", tykkään kyllä itse olla huolitellun näköinen mutta esimerkiksi kotioloissa mies preferoi että olen ns. luonnontilassa, ilman meikkejä ja rennoissa vaatteissa. 

Mä luulin kanssa ensin että hyvännäköiset ihmiset on itserakkaita, ehkä vähän typeriä ja pinnallisiakin, ja vaativat täydellistä puolisoa, mutta näin ei tosiaankaan ole. Mies rakastui minussa "söpöyden" (huom - ei siis klassisen kauneuden) lisäksi mun silmiin ja mun sieluun. Ja tykkää minusta siksikin, että olen sinut itseni kanssa enkä koe tarpeelliseksi esimerkiksi laihduttaa mallinmittoihin (olen vajaat 10kg ylipainoinen), vaan tykkää just että olen ihanan naisellisen pehmeä. 

Katsoin just aamulla töihin lähtiessä kun mies jäi nukkumaan ja oli potkinut peiton pois päältä niin, että yläkroppa oli paljaana, että herranjumala miten mä voinkin olla näin onnekas. Taidan ostaa sille Calvin Kleinin boxerit joululahjaksi niin illuusio on täydellinen! :D 

Mutta tämän lisäksi meillä on samat arvot, sama kieroutunut huumorintaju, samat kiinnostuksen kohteet ja ollaan henkisesti muutenkin samalla tasolla. Että ei sen tarvitse olla joko-tai. :) 

Ai jai, vanha kunnon "minä ainakin sain sen alfamiehen/komean miehen joka on lisäksi mukava, vaikka olen itse ylipainoinen"-palstaklassikko.

Ansaitsit minulta yläpeukun!

Ja tämän saaliin sai vaikka itsellään on kouvolatukka sivukaljulla, tatuointeja, räväkkä, tupakoiva, alkoa menee ja takana on paljon "juoksuja"

Juu ei ole. Ei ehkä ihan menisi töissä läpi, olen kv-kaupan ammattilainen ja pukeutuminen on sen mukaista (ei ihan jakkupuku paitsi asiakastapaamisissa, muuten smart casual). :) 

Olet tradenomi, joka ostaa kumisaappaita Tokmanniin. "Kv-kaupan ammattilainen" kuulostaa aika suureelliselta.

No jos ne kumpparit ostetaan ulkomailta niin juu, ko. ihminen on myös kv-kaupan ammattilainen :D Jätin ammattini tarkoituksella vähän ympäripyöreäksi kun ei ole tarvetta täällä palstalla alkaa lesoilemaan. Mutta jos se tekee sun päivän paremmaksi että uskot minun olevan kumisaappaiden sisäänostaja, niin eipä se minulta ole pois. Hyvää viikonloppua :) 

Kehuskelet väärässä paikassa. Keskivertonainen palstalla on:

- korkeakoulutettu, hyvä ammatti, keskiansiot n. 8 000 - 10 000 eur/kk

- entinen fitnesskilpailija, sittemmin "hieman" liikunta jäänyt taka-alalle

- naimisissa pitkän, komean, tumman, menestyneen ja sosiaalisesti huipputaitavan alfamiehen kanssa joka on kuitenkin samalla kiltti ja uskollinen

Teitä mahtuu kolmetoista tusinaan.

Vierailija
362/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun nainen haluaa kokenutta miestä eikä kolmekymppistä neitsyttä, viesti on se että nainen pitää seksistä ja haluaa harrastaa sitä hyvän ja kokeneen seksikumppanin kanssa. Kyllähän tuo on huomattavasti parempi myyntipuhe. Ihan vastaavalla tavalla jos aikuinen nainen vaatisi että mies on neitsyt eikä olisi koskaan harrastanut seksiä ulkomaalaisen naisen kanssa, nainen olisi vähän eikä niin vähänkään reppana. Uskonnolliset päähänpinttymät on tietysti asia erikseen molemmilla sukupuolilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun nainen haluaa kokenutta miestä eikä kolmekymppistä neitsyttä, viesti on se että nainen pitää seksistä ja haluaa harrastaa sitä hyvän ja kokeneen seksikumppanin kanssa. Kyllähän tuo on huomattavasti parempi myyntipuhe. Ihan vastaavalla tavalla jos aikuinen nainen vaatisi että mies on neitsyt eikä olisi koskaan harrastanut seksiä ulkomaalaisen naisen kanssa, nainen olisi vähän eikä niin vähänkään reppana. Uskonnolliset päähänpinttymät on tietysti asia erikseen molemmilla sukupuolilla.

Älä projisoi omia mieltymyksiäsi miehiin.

Sellainen nainen olisi reppana toisten naisten, mutta ei miesten silmissä.

Vierailija
364/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt heikon miehen haluaisi? Ylipaino on mielen heikkoutta.

Väärin. Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!

Vierailija
365/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Vedetään hetki syvään henkeä. Juu, kyseessä on puhtaat ulkonäköihanteet. Naisille näytettiin kuvia vain miesten yläkropasta (muutenkin wtf). Mutta kukaan (paitsi joku täysi tampio) ei valitse kumppaniaan vaan sen yläkropan perusteella eikä muuten vain koko ulkonäönkään perusteella. Luonteeltaan ja älykkyydeltään moni ehkä vähemmän stereotyyppisen miehekkään näköinen tyyppi on silti kiinnostava. Kuule hei, jos miehille annetaan eteen erilaisia kuvia vain rinnoista, niin millaisetkohan valkkaatte miellyttävimmiksi... tosi shokeeraava olisi tulos varmaan.

Vierailija
366/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kylmätotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sellainen nainen olisi varmasti kovaa valuuttaa autistipoikien mielestä joka kolmekymppisenä ravaisi baareissa etsimässä itselleen 18 v neitsytpoikaa, pitäen ulkomaalaisia srksikumppaneita kauhistuksena, mutta normaalien miesten mielestä? Tuskin.

Ei se kokemattomustoivomus tuossa olisi mikään turn-off, enemmänkin se että 30v nainen ravaa baareissa etsimässä 18v poikaa.

Se jos nainen pitää ulkomaisia seksikumppaneita kauhistuksena, on useimmille miehille plussaa, pidit siitä tai et.

Fakta nyt vain on että miehelle lukuisat panot ovat meriitti ja naiselle ei. Jos seksin saaminen olisi naiselle yhtä vaikeaa kuin miehellekin, ehkä asetelma tasoittuisi.

Vierailija
367/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta! Olen itse isänmaallinen ja maahanmuuttokriittinen camohousukundi ja valitsen aina voimakkaan miehen. Naismaisille ja heikoille ei vaan seiso. Ylipaino on pelkkää plussaa koska miestisut!

Vierailija
368/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmätotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kylmätotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sellainen nainen olisi varmasti kovaa valuuttaa autistipoikien mielestä joka kolmekymppisenä ravaisi baareissa etsimässä itselleen 18 v neitsytpoikaa, pitäen ulkomaalaisia srksikumppaneita kauhistuksena, mutta normaalien miesten mielestä? Tuskin.

Ei se kokemattomustoivomus tuossa olisi mikään turn-off, enemmänkin se että 30v nainen ravaa baareissa etsimässä 18v poikaa.

Se jos nainen pitää ulkomaisia seksikumppaneita kauhistuksena, on useimmille miehille plussaa, pidit siitä tai et.

Fakta nyt vain on että miehelle lukuisat panot ovat meriitti ja naiselle ei. Jos seksin saaminen olisi naiselle yhtä vaikeaa kuin miehellekin, ehkä asetelma tasoittuisi.

Tuohon että miehet karttavat monta miestä käynyttä naista liittyy tuon kuvaamasi meriittieron lisäksi myös muita syitä

Vierailija
369/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta! Olen itse isänmaallinen ja maahanmuuttokriittinen camohousukundi ja valitsen aina voimakkaan miehen. Naismaisille ja heikoille ei vaan seiso. Ylipaino on pelkkää plussaa koska miestisut!

Näin se vain on!

Vierailija
370/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmätotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kylmätotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja fakta on se, että naisten mielestä mies joka heti kättelyssä paljastaa olevansa seksuaalisesti äärimmäisen epävarma ja todennäköisesti huono sängyssä, on turn off. Seksikkäintä on kun mies on niin sinut itsensä kanssa ettei naisen historialla ole väliä. Kaikki me on elämää nähty, paitsi se neitsyttä hinkuva mustan munan pelkääjä.

Vierailija
371/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wilson kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua kuin muutaman viestin loppupäästä, mutta ilmeisesti täällä on taas palstan laiha mies jankannut satojen viestien verran siitä mitä "kaikki" naiset haluaa. Miksi? Pystyisitkö yhtään itsereflektioon sen suhteen mitä tuolla haluat saavuttaa? Vaikka 99 naista sadasta haluaisi sen pitkän, tumman ja jykeväleukaisen, niin aina sieltä löytyy se yksi joka tykkää pienestä ja laihasta. Vaikka tuossa yllä. Ja todellisuudessa luku jolle kelpaa se pulkannaru aivan mainiosti, jos se on mukava ja rakastava pulkannaru, on huomattavasti suurempi. En kerta kaikkiaan käsitä mitä järkeä tästä on jankata. Jollei se sitten ole sijaistoiminto sille asialle mille oikeasti pitäisi tehdä jotain. Se että jauhaa autistisesti samaa asiaa päivästä toiseen pääsemättä eteenpäin on hyvä vinkki siitä missä on ne ongelmat joita pitäisi oikeasti ruveta työstämään. Nimittäin tällä menetelmällä tyyppi ei tule etenemään milliäkään mihinkään suuntaan. Ja jos tarkoitus on että saat itsesi vakuutettua siitä ettet fyysisesti kelpaa yhdellekään naiselle ja naisettomuutesi johtuu siitä, no jos se kerran lämmittää niin siitä vaan. Tottahan se ei kuitenkaan ole vaan syyt on paljon monimutkaisempia. Kun tuuditat itsesi tuohon, tuomitset itsesi samalla yksinäisyyteen.

Ei noinkaan. Kova tarve ihmisillä yrittää kääntää nämä asiat aina sen viestintuojan syyksi. Et voi oikeasti väittää että yhdellekään naiselle kelpaa pulkannaru edes vedettäväksi kun vaihtoehtona on se komea jykeväleukainen alusvaatemalli. Vaikka olisimme kaksin autiolla saarella niin nainen ennemmin masentuisi ja pysyttelisi saaren toisella puolella kuin seurustelisi sen pulkannarun kanssa.

Kenellä naisella on ensinnäkin vaihtoehtona komea jykeväleukainen alusvaatemaali :D? Täällä oikeassa elämässä. Ja toiseksi, koeta nyt tajuta että osa naisista, ja väitänpä vielä että aika suuri osa ei edes halua sitä jykeväleukaista alusvaatemallia. Jo vaikka sen takia että tuollainen on luultavasti niin itserakas ja kaikki pyörii oman ulkonäön ympärillä, että se on turn off, ja vaatisi myös sitten naiselta jatkuvaa itsensä puunausta. Minä itse olen antanut pakit kolmelle miehelle jotka oli paljon komeampia kuin olisin olettanut ikinä saavani. Yksi näistä oli aggressiivisen oloinen, en tykkää sellaisista miehistä. Toinen oli aivan liian sosiaalinen ja vilkas, en minä jaksa noin energistä ja joka suuntaan läppää heittävää miestä. Ja kolmas oli liian nuori. Kumppanikseni valitsin ihan tavallisen miehen sen perusteella että meillä oli yhdessä kivaa. Juttu luisti, soiteltiin tuntien puheluja, arvomaailma natsasi, nauroimme samoille asioille ja usein nauroimmenkin. Edelleenkin samanlainen huumorintaju kantaa yli rankkojen aikojen. Nämä edellisissä lauseissa kerrotut asiat on niitä joihin sinun pitäisi oikeasti kiinnittää huomiota ja kehittää itsessäsi, ihmisten fysiikan parissa nysväämisen sijaan. 

Tuossa boldatussa kohdassa on se lohdullinen pointti: suhteeseen ei läheskään kaikille naisille riitä Jykeviä. Nykynaiset onneksi harrastavat kyllikseen seksiä Jykevien kanssa nuorena, jolloin vanhempana voi perustaa perheen huonomman miehen kanssa (ja uskotella itselleen, että ruoanlaittotaidot ja vauvanhoitohalukkuus tekevät miehestä niin syötävän namin).

Kaunisnaiset ja Jykevämiehet saavat sekä seksin että suhteen parhaiden kumppaneiden kanssa. Rumanaiset saavat seksiä Jykevämiesten kanssa, mutta joutuvat tyytymään suhteeseen Heikkomiesten kanssa. Heikkomiehet eivät saa pelkkää seksiä kenenkään kanssa, mutta saavat sentään suhteen Rumanaistenkanssa.

Ravintoketju voi näyttää rumalta, mutta todellisuudessa tässä pelissä (melkein) jokainen arpa voittaa jotain!

Loistava kuvaus parisuhdemarkkinoista.

Nykyinen vapaampi mallihan palauttaa tilanteen lähemmäs kivikautta. Yhä useampien naisten sinkkuillessa, Jykevämiehille on tarjolla enemmän naisia kuin koskaan, mikä on pois Heikkomiehiltä joiden ainoa mahdollisuus naiseen on parisuhde kun nainen tarvitsee miestä perheprojektiinsa.

Naiset voittavat kaikki. He voivat syödä ja säästää kakun: nuorena hauskanpitoa Jykevämiesten kanssa, vanhempana parisuhde Heikkomiehen kanssa.

Vai voittavatko sittenkään? Tutkimuksissa on havaittu naisten onnellisuuden laskevan, ja seksikumppanien määrän korreloivan esim. masennuksen ja tulevan liiton onnettomuuden kanssa. Paras tie hyvään elämään olikin pariutuminen nuorena, ja seksisuhteilun välttäminen. Erikoisin havainto oli että vähemmän komean miehen valinneet olivat keskimäärin onnellisimpia.

Vaikuttaakin siltä että ainoa todellinen voittaja on Jykevämies. Ja näinhän on aina historiallisesti ollutkin.

Muistakaa myös että on tutkittu että miehet jotka valitsevat itseään kauniimman puolison ovat onnettomampia eli miehille tie onneen on rumempi nainen.

Vierailija
372/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule hei, jos miehille annetaan eteen erilaisia kuvia vain rinnoista, niin millaisetkohan valkkaatte miellyttävimmiksi... tosi shokeeraava olisi tulos varmaan.

Me juteltiin joskus tästä miesten saunaporukassa ja tosi paljon tuli hajontaa. Itse en uskalla veikata voittajaa, mutta oon varma, että 160 miehen kyselyssä tulisi myös paljon hajontaa

Vierailija
373/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät välitä ylipainosta. Selittääkö tämä, miksi naisilla on parempi menestys parisuhdemarkkinoilla?

"Miehen ylipaino pudotti hiukan pisteitä. Mutta ei paljoa."

Samalla tavalla useimpia miehiäkään ei haittaa pieni ylipaino. Jotkut jopa pitävät erityisesti pullukoista. Eli ei selitä.

Jos vastaava tutkimus tehtäisiin miehille, niin hoikat naiset suoraan sanoen murskaisivat ylipainoiset naiset. Se, että miehet kelpuuttavat sänkyynsä myös tukevampia naisia johtuu ainoastaan siitä, että heiltä saa helpommin ja heitä on enemmän tarjolla.

Tämä tutkimustulos ei ole lainkaan yllättävä ja tuon saman suosimisen näkee kaikkialla. Ei naista haittaa pieni vatsakaan jos mies näyttää muuten vahvalta. Tässä kuitenkin jätettiin tosiaan kasvot pois. Kasvojen tuominen mukaan kuvioon heittää tilannetta aika paljon päälaelleen, koska kasvot ovat kuitenkin kehoa huomattavasti tärkeämpi asia naisille. Hoikan miehen kasvoissa näkyy luuston rakenne paremmin ja sanoisin, että lähes jokainen nainen valitsee hoikan miehen kasvot komeammaksi, kuin tukevan miehen kasvot. Kun miehellä on komeat kasvot, niin kehon ei tarvitse olla kovinkaan vahvan näköinen, että etenkään nuoret naiset kiinnostuvat miehestä. Luonnetekijöistä en viitsi edes aloittaa, koska niillä on aivan valtava merkitys siihen kiinnostuuko nainen vai ei.

Olisi mielenkiintoista nähdä tämä esitetty kuvasarja ja mitä vartaloa pidettiin vahvan näköisenä ja mitä vähemmän vahvana. 

Silti jos ihan hyvännäköisetkin miehet harrastaa seksiä ulipainoisten naisten kanssa tarkoittaa tämä että miehet kokevat heidät seksuaalisesti viehättävinä, ei ehkä yhtä kun hoikat naiset mutta silti. Sillä mitään muutahan miehet ei noissa seksisuhteissa heiltä hanki kun seksiä.

Miehet saattavat hakea pelkkää läheisyyttä, vaikka eivät pidä naista oikeastaan seksikkäänä. Kun valot laitetaan pois, niin pystyy suoriutumaan. Kyllähän se hyvältä tuntuu, vaikka ulkonäkö ei miellyttäisikään. Mies voi aina laittaa silmät kiinni ja kuvitella kauniita naisia. Miesten seksuaaliset halut ovat toisinaan niin kovia, että he panevat jopa puiston penkkiä. Oletko sitä mieltä, että nämä miehet pitävät puiston penkkiä seksikkäänä? 

Rumakin nainen voi näyttää siedettävältä nelinkotin sängyllä. Samoin nainen voi pitää miehen penistä seksikkäänä, vaikka mies itsessään ei olisikaan komea, vaan jopa vastenmielinen. 

En ole ikinä kuullut, että naiset pitäisivät miehen penistä seksikkäänä. Miehessä vetoaa äly, huumori ja persoona, ei penis.

Täh. Mikään näistä ei vetoa naisiin. Tunnetteko yhtään rumaa hauskamiestä, jolla olisi naisia? Yhtään rumaa älykästä naistenmiestä? Yhtään "persoonallista" naistenmiestä. En minäkään, nämä ovat hyviä bonuksia, mutta ollakseen naisten mieleen pitää ensi olla pitkä, tumma ja komea

Sinulla on erikoisen suppea tuttavapiiri.

Vierailija
374/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule hei, jos miehille annetaan eteen erilaisia kuvia vain rinnoista, niin millaisetkohan valkkaatte miellyttävimmiksi... tosi shokeeraava olisi tulos varmaan.

Me juteltiin joskus tästä miesten saunaporukassa ja tosi paljon tuli hajontaa. Itse en uskalla veikata voittajaa, mutta oon varma, että 160 miehen kyselyssä tulisi myös paljon hajontaa

Nyt puhutaan yleisellä tasolla eikä sun saunaporukasta. Te olette yksittäisiä tapauksia tai valehtelet.

Vierailija
375/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät välitä ylipainosta. Selittääkö tämä, miksi naisilla on parempi menestys parisuhdemarkkinoilla?

"Miehen ylipaino pudotti hiukan pisteitä. Mutta ei paljoa."

Samalla tavalla useimpia miehiäkään ei haittaa pieni ylipaino. Jotkut jopa pitävät erityisesti pullukoista. Eli ei selitä.

Kyllä vähän isompikin ylipaino on ok. :D

Vierailija
376/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bullshit. Telkkarissa kysyttiin joiltain teinipoikien laumalta parhaita tissejä ja about kaikki valitsi samat, eniten miesyenlehtien tissejä muistuttavat. Tavallisten naisten tavalliset tissit ei saanu ollenkaan ääniä.

Vierailija
377/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kylmätotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kylmätotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja fakta on se, että naisten mielestä mies joka heti kättelyssä paljastaa olevansa seksuaalisesti äärimmäisen epävarma ja todennäköisesti huono sängyssä, on turn off. Seksikkäintä on kun mies on niin sinut itsensä kanssa ettei naisen historialla ole väliä. Kaikki me on elämää nähty, paitsi se neitsyttä hinkuva mustan munan pelkääjä.

Niinhän juuri selitinkin.

Miehelle puolestaan merkit siitä että nainen on paneskellut ympäriinsä ulkkisten ja playerien kanssa, on parisuhdemielessä turn-off. Minun tuntemani pelimiehetkin karsastavat sellaisia naisia suhteisiin, vaikkeivat sitä julkisesti myönnä.

Se jos nainen ei ole halunnut muita miehiä tai pelkkiä panoja vaan haluaa olla se erityinen tietylle miehelle, on MIEHELLE valtava turn-on.

Ihan turhaan syyllistät miehiä. Ei se että haluaa olla erityinen ole sen nolompaa kuin se että haluaa jotain mitä muutkin ovat halunneet.

Vierailija
378/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan yleisellä tasolla eikä sun saunaporukasta. Te olette yksittäisiä tapauksia tai valehtelet.

No jos vaihtelua esiintyy jo pienemmässä porukassa, niin eikö ole aika epätodennäköistä, että vaihtelua ei esiintyisi isommassa otoksessa? Olettaen siis, että tissimaut eivät ole vaikuttaneet porukan syntymiseen

Vierailija
379/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaihtelua esiintyy jo pienemmässä porukassa, niin eikö ole aika epätodennäköistä, että vaihtelua ei esiintyisi isommassa otoksessa? Olettaen siis, että tissimaut eivät ole vaikuttaneet porukan syntymiseen

No sitten tämän keskustelun alkumetreillä kumottiin koko aloitus! Miten tämä näin pitkään jatkui?

Vierailija
380/731 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bullshit. Telkkarissa kysyttiin joiltain teinipoikien laumalta parhaita tissejä ja about kaikki valitsi samat, eniten miesyenlehtien tissejä muistuttavat. Tavallisten naisten tavalliset tissit ei saanu ollenkaan ääniä.

No hitto. Tietystihän teinipoikien ja aikuisten miesten vastaukset ovat samanlaiset. Aikuiset naisetkin tykkäävät varmasti eniten laihoista ja karvattomista emopojista