NASA pitää pian tiedotustilaisuuden
Kommentit (84)
Kenties iso pitkä 400 metrinen dildo joka tuli toisesta tähtijärjestelmästä
Olen jo oppinut että kun NASA pitää suuren tiedotustilaisuuden niin kyse on melkoisesta antikliimaksista. Yleensä se vain tarkoittaa että jostain on löydetty tilkka vettä. Ehkä, saattoi olla kangastustakin.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö joka linkkaa tiedeuutisen staran sivuilta pitäisi viedä saunan taakse ja ampua.
Kaiken lisäksi itse "uutinen" vilisee asiavirheitä.
Kyllähän tuo on ihan maailmallakin uutisoitu ja itse siitä alunperin toisesta lähteestä kuulin jo aikaisemmin tällä viikolla, tuo sivu nyt vain sattui tulemaan vastaan joten siksi se. Ei ole minun vikani että Staralla ei osata suomentaa ja kirjoittaa asioita oikein. Mikä meni niin tunteisiin että haluat jonkun hengiltä viedä?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo oppinut että kun NASA pitää suuren tiedotustilaisuuden niin kyse on melkoisesta antikliimaksista. Yleensä se vain tarkoittaa että jostain on löydetty tilkka vettä. Ehkä, saattoi olla kangastustakin.
Joo, yleensähän ne ovatkin tuota luokkaa, mutta eihän voidakaan olettaa että tuolta kaikkeudesta helposti mitään heti löydetäänkään. Silti aina odotan innolla kun tiedottavat jotain, jos vaikka löytyisi jotain uutta mielenkiintoista. Se kun nyt on fakta, että muuallakin on elämää kuin vain täällä maan päällä, ja se joka sen kieltää on naiivi ja typerä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. ;) Jos, niin toivottavasti saadaan kuvamateriaalia!
NASAlla on ongelmia saada pidettyä nykyinenkään budjettinsa, joten tehtailevat aika-ajoin näitä "huima tiedotustilaisuus kohta" -bravuureitaan. Yrittävät kai vaikuttaa tärkeltä ja uraauurtavalta, vaikkei niiden nykyrahoituksella päästä edes Kuuhun enää.
Vastaavasti presidentit ovat aina maalailemassa Mars-lentoja ja ties mitä hienoa omiin nimiinsä, mutta rahaa eivät vaivaudu etsimään, koska pelkkä hyvä jätkä -imago riittää, eikä mikään projekti ehtisi koskaan valmistumaan muutenkaan lyhyellä kaudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Auuuuh
Kuka tollo odottaa uutista älyllisestä elämästä? Sieltä mitään sellaista ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tollo odottaa uutista älyllisestä elämästä? Sieltä mitään sellaista ole löytynyt.
Voisiko ihminen edes tunnistaa aidosti älyllisen elämän merkkejä? Näkisikö metsän puilta?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin. Ehkä siksi, että minua on aina kiinnostanut avaruus ja tähtitiede ja tiedän sen, että tuolla muuallakin on elämää, me emme vain aina käsitä kuinka suuri avaruus on ja me emme vain satu tietämään mitä kaikkea siellä on ja tapahtuu. Ei välttämättä nyt mitään ole löydetty, mutta kyllä siellä jossakin elämää on. Ihminen on juurikin niin typerä ja itsekeskeinen, ei tajua miten pieni ja mitätön on maailmankaikkeudessa ja että meidän maapallomme ei tasan tarkkaan ole ainoa planeetta jolla on elämää.
Kuin pimeältä puolelta on löydetty natseja.
Nasalla on miitaarimotiiveja myös silkkaan globalismiin tähtäävään ropagandaan että tä ISTRAROIDIKSI nimitetty voi olla Vatikaanin jumalapatsailta irtinakutettu kikkeli yhtähyvin isonnettuna. Kriittisyyttä siis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ihminen edes tunnistaa aidosti älyllisen elämän merkkejä? Näkisikö metsän puilta?
Ihan sama vaikka löytyisi elämää. Sinne ei päästä koskaan näillä maksimissaan 30000km/h bensaleikkiraketeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. ;) Jos, niin toivottavasti saadaan kuvamateriaalia!
Onhan siitä avaruusmakkarasta kuva:) Taisi olla Iltalehdessä.
NASA varmaan ilmoittaa lopultakin että kuussakäynti olikin aprillipilaa.
Nimenomaan tuo Anonymous anarkomarkojen ryhmä pitää Guy Fawkesin jesuiitta hepun naamiota. Se heppu yritti räjäyttää protestanttikuningashuoneen taivaantuuliin briteissä mutta jäi kiinni ennen sitä!
Eihän siellä mitään elämää voi olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka löytyisi elämää. Sinne ei päästä koskaan näillä maksimissaan 30000km/h bensaleikkiraketeilla.
Miksi sä kuvittelet, että "bensaleikkiraketeilla" (todellisuudessa polttoaineena käytetään lähinnä vetyä ja happea) olisi maksiminopeus jossain 30000 km/h tietämillä? Voin kertoa, ettei ole. Nopeus voi kasvaa juuri niin kauan kuin polttoainetta riittää. Kenelläkään nyt ei vain ole ollut intresseissä tehdä mahdollisimman nopeaa vekotinta. Ei meillä mitään ongelmaa olisi tehdä vaikkapa tuhat kertaa nopeampaa alusta.
Sitä paitsi niiden rakettien lisäksi meillä on käytössä ionimoottoreita ja aurinkopurjeita. Myös laserilla voitaisiin työntää avaruusalusta.
Lisäksi 30 000 km/h on jo tarpeeksi nopea paetakseen paikallisista gravitaatiokuiluista, joten se on tarpeeksi nopea päästäkseen "ikinä" melkein minne vain.
Nykyisellä varustuksella lähimmälle tähdelle matkaa 10 000 vuotta.
Olisihan se hyvä jos älyllistä elämää jostakin löytyisi, ei täältä meiltä ainakaan.