Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka reilua että vakituinen henkilökunta

Vierailija
14.12.2017 |

saa työnantajalta uudet työkengät (turvakengät) mutta sijaiset ei? Ei edes pitkäaikaiset sijaiset..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmaan kurjalta.

Vierailija
2/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kiinni siitä, onko ne turvakengät pakolliset vai ei. Ja onko tarjolla turvakenkiä kaikille, vain yksi sai ihan uudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en saanut minäkään vaikka olen kaupungin vakituinen työntekijä kuten kenkien saajatkin. Mutta kun en ole yksikön "oma" vakituinen vaan siellä 1-3v.

Vierailija
4/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella kurjalta. Reilu esimies kustantaisi vaikka omasta pussistaan turvakengät, jos siis muuten vain yksi.pitkäaikainen sijainen joutuisi maksamaan ne itse.

Vierailija
5/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kiinni siitä, onko ne turvakengät pakolliset vai ei. Ja onko tarjolla turvakenkiä kaikille, vain yksi sai ihan uudet.

On pakolliset koska ulkotyö kyseessä. Tämä kierrettiin sillä että kengät on mukamas "yhteiset", eli jos vakituinen työntekijä jättää työnsä niin kengät jätetään työnantajalle.... 

Vierailija
6/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua. Mä oon kanssa joskus törmännyt tähän ilmiöön, sillä eroituksella, että esimiehiä paneskelevat ja muuten vain hyvissä väleissä (vapaa-ajalla) olevat sijaiset saivat tietenkin myös kengät...

Vierailija
7/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en saanut minäkään vaikka olen kaupungin vakituinen työntekijä kuten kenkien saajatkin. Mutta kun en ole yksikön "oma" vakituinen vaan siellä 1-3v.

Mahtaako olla sama kaupunki kyseessä....

ap

Vierailija
8/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella kurjalta. Reilu esimies kustantaisi vaikka omasta pussistaan turvakengät, jos siis muuten vain yksi.pitkäaikainen sijainen joutuisi maksamaan ne itse.

Reilu esimies tai ei, harvalla on varaa alkaa leikkimään hyväntekijää...

Vierailija
9/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu esimies tai ei, harvalla on varaa alkaa leikkimään hyväntekijää...

Ei esimiehen niitä tarvitse maksaa, mutta työnantajan kyllä pitäisi. Ja kun kyseessä on työvaruste/turvavaruste, ei ole kyse hyväntekeväisyydestä vaan välttämättömistä työvälineistä. Miksi työntekijän pitää harjoittaa sitä hyväntekeväisyyttä ja maksaa itse työvarusteensa - muutenkin tosi pienestä palkasta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi