Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikan normaalin näköiset naiset, mitä mieltä olette kauniista mutta pulleista? XL-mallit jne

Vierailija
14.12.2017 |

Otsikossa kysymys. Mitä mieltä olette naiskauneutena isoista naisista joilla on isot kurvit, mutta samalla monet heistä ovat ainakin usean muun silmään kasvoiltaan kovin kauniita. Iho pysyy kimmoisana ja sileänä kauemmin kun on enemmän rasvaa, sehän on fakta että varsinkin hoikat rupsahtavat ja ryppyyntyvät nopeammin kuin pulleammat.
Mitä pidätte heidän ulkonäöistään?

Miehetkin saavat vastata, pullea kaunokainen vai hoikka/timmi mutta kasvoiltaan perus härmäläinen seinäruusu?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää miettimään miksi ihannoidaan liika laihuutta tai liika pyöryyttä. Missä ne normaali painoiset mallit lihaksineen tai ilman? Kuulemma laihalla mallilla ei saa olla liikaa lihaksia, vaikka se edustaa terveyttä. Sairas maailma. En tiedä kuinka rankkaa tai tarkkaa on sitten XL- malleilla?

Ihmiset ivat kehuneet että minun pitäisi alkaa malliksi. olen ollut pitkään riuku vaikka normaalipainoinen. Nyt sairauden takia pitää urheilla ja olen lihonnut. En halua edes ajatella millasta elämäni olisimallina.

Vierailija
62/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällainen kauniskasvoinen pullero. Sain jo painoa alaspäin, mutta nyt kun on kylmää, se alkoi taas nousta.

Onneksi rakastamani mies rakastaa mun kroppaa juuri tällaisena kuin se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä sillä tarkoitetaan. Ihmisillä menee nykyään iloisesti sekaisin plus-kokoiset mallit ja XXXXL- kokoiset mallit. Minusta sellaiset kurvikkaat naiselliset naiset, joilla kuitenkin on se selkeä tiimalasimuoto vaikka rintaa ja reittä onkin, ovat älyttömän kauniita, kauniimpia kuin anorektisen laihat catwalk-mallit.

Mutta sitten tämä Amerikasta rantautunut ilmiö, jossa 90-130-kiloisia naisia, joilla jo vatsa työntyy edemmäs kuin rinnat ja olkavarret on isommat kuin normaalit reidet, pidetään kauniina, ja rohkeina esimerkkeinä... ei todellakaan. Heitä markkinoidaan body positivityn turvin eikä suostuta myöntämään, että he ovat sairaalloisen ylipainoisia. Ja paino sanalla sairaalloinen. Jos heillä ei nuoren iän takia ole vielä liikkumisrajoituksia ja terveysongelmia, niin kysymys on siitä kuinka paljon on vielä aikaa korjata tilanne eikä siitä, että tuosta painosta huolimatta voisi elää pitkään terveenä.

Vierailija
64/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin heitä. Ajattelen, että hän olisi kaunis, jos olisi hoikempi. Lihavat eivät mielestäni ole koskaan kauniita.

Joo, aina tulee mieleen että voi harmi, tuo olisi tosi kuuma normaalipainoisena, hukkaan menee. Ei mitään ihmeitä tarvitsisi tehdä, että sen saisi esiin.

Vierailija
65/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan reippaasti ylipainoinen olla kasvoiltaan kaunis, mutta heistä jokainen olisi kauniimpi normaalipainoisena tai hoikkkana. Muutenkin ärsyttää nyt Suomessa käytävä body positive -keskustelu, koska sillä tunnutaan hakevan ainoastaan hyväksyntää liikalihavuudelle. Enemmän tarvittaisiin aitoa kehopositiivisuutta kaikille vartaloille ja oman kehon virheille eikä lihavien somessa käytävää terapiaa.

Mutta mitäänsanomattomasta/normaalista ei tule koskaan kaunista, oli paino mikä tahansa.

Ihmettelen kovasti tuota asennetta. MIKSI ihmeessä jokaisen pitäisi olla kaunis tietyllä tavalla? Emmekö arvostaisi ihmistä ihmisenä jonkun muun kuin kauneuden perusteella?

Miksi pitää aina sekoittaa asioita? Nyt puhutaan kauneudesta ja piste. Muut asiat ja kokonaisuus sitten erikseen.

Vierailija
66/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiö hämmentää minua. Toki mieltymyksiä on monia, ja XL-malleille on tilausta. 

Kuitenkin noiden XL-mallien julistama body positivity -aate tuntuu välillä kummalta. Joku huomattavan kauniskasvoinen, meikattu nainen (nimenomaan malli) postaa Instaan ammattilaisen ottaman kuvan itsestään ja kuvatekstinä on jotain "jokainen voi olla kaunis" -tyyppistä liibalaabaa ja latteuksia. Vaikka tosiasiahan on se, että nuo naiset ovat päässeet malleiksi nimenomaan kauniiden kasvojensa ansiosta. 

Myönnän, että olen vähän kateellinen. Nuorena koulukiusattuna olisin varmaankin vaihtanut hyvän, hoikan kroppani kauniimpaan naamaan koska tahansa. Nykyään olen naamani kanssa enemmän sinut.

On ihan hyvä juttu, että malleina on myös normaalipainoisia ihmisiä, esim. Ashley Graham. Mutta jotkut XL-mallit ovat huomattavan ylipainoisia, esim. Tess Holliday. Toki hänkin saa olla malli, ei siinä mitään, mutta hänen edustamansa vartalopositiivisuus menee mielestäni jo epäterveen puolelle. 

Milloin Ashley Graham on laihduttanut normaalipainoiseksi?

Vierailija
67/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fsdfasdffa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ennemmin hoikka ja timmi, joka on arkisen näköinen kasvoiltaan kuin kaunisnaamainen pullukka. Pullukkuus johtaa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kaikennäköisiin tukielinvaivoihin eikä lihavuus muutenkaan terveyttä edistä. Tämän lisäksi hoikka/timmi keho on seksikkäämpi, ja vartaloahan sitä seksiinkin käytetään enemmän kuin naamaa, vaikka toki monesti sitäkin siihen käytetään. Ylimääräisen läskin hyllyminen on vastenmielinen näky. M/39.

Paitsi, että pisimpää elävät hieman ylipainoiset naiset.

Ihmettelen välillä miksi moni? mies tykkää hoikasta (=pienet muodot) tai timmistä(= urheilevan teinipojan kroppa)?

Timmillä naisella ei ole urheilevan teinipojan kroppa. Teinipojan kropassa kun on edessä penis ja tissit puuttuvat, toisin kuin timmillä naisella. Pienet muodot on siitä hyvät kun ne eivät hylly ja pursuile.

Tiedät varmaan, että rinnat ovat rasvakudosta, joten jos kovasti treenaa niin rinnat katoavat. Sitten jos vetää vielä hormoneja niin voi klitoris kasvaa kullinnupin kokoiseksi ja äänikin muuttuu steroidiääneksi. Ei olla enää kaukana urheilevasta teinipojasta :D

Ja timmit naiset vetävät hormoneja? Monta tälläistä tunnet? Niin?

Vierailija
68/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne XL mallit on paljon kauniimpia kuin normimallit.

Vierailija
69/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fsdfasdffa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ennemmin hoikka ja timmi, joka on arkisen näköinen kasvoiltaan kuin kaunisnaamainen pullukka. Pullukkuus johtaa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kaikennäköisiin tukielinvaivoihin eikä lihavuus muutenkaan terveyttä edistä. Tämän lisäksi hoikka/timmi keho on seksikkäämpi, ja vartaloahan sitä seksiinkin käytetään enemmän kuin naamaa, vaikka toki monesti sitäkin siihen käytetään. Ylimääräisen läskin hyllyminen on vastenmielinen näky. M/39.

Ihmettelen välillä miksi moni? mies tykkää hoikasta (=pienet muodot) tai timmistä(= urheilevan teinipojan kroppa)?

Timmillä naisella ei ole urheilevan teinipojan kroppa. Teinipojan kropassa kun on edessä penis ja tissit puuttuvat, toisin kuin timmillä naisella. Pienet muodot on siitä hyvät kun ne eivät hylly ja pursuile.

Tiedät varmaan, että rinnat ovat rasvakudosta, joten jos kovasti treenaa niin rinnat katoavat. Sitten jos vetää vielä hormoneja niin voi klitoris kasvaa kullinnupin kokoiseksi ja äänikin muuttuu steroidiääneksi. Ei olla enää kaukana urheilevasta teinipojasta :D

Joo, ja nämä hormonihirviöthän varmaan edustavatkin treenavien naisten enemmistöä, vai?

Vierailija
70/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei omille mieltymyksilleen oikein voi yhtään mitään.. Minäkin myönnän viehättyväni suurimmaksi osaksi ainoastaan hoikista naisista. Mikäli tosiaan pystyisin jotenkin asiaan itse vaikuttamaan, niin erittäin mielelläni tuntisin vetoa myös vähän pyöreämpiä naisia kohtaan. 

Miehistäkin pitkät ja harteikkaat keräävät suurimman osan naisten huomiosta, kun taas lyhyet ja hintelät jäävät usein täysiksi seinäruusuiksi.

Mies 32

Vierailija
71/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole hoikka, vaan normaalin ja ylipainon rajoilla. En silti pidä pulleita ihmisiä kauniina. Aina jos näen kauniskasvoisen XL mallin, en voi olla ajattelematta kuinka paljon kauniimpi hänkin olisi jos olisi hoikka. Jos katsoo reilusti laihduttaneiden ihmisten ennen ja jälkeen -kuvia, on äärimmäisen harva lihavana paremman näköinen.

Vierailija
72/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley Graham on 175 cm pitkä ja painaa ainakin 91kg, eli painoindeksi on ainakin 29,7 joka kertoo reippaasta ylipainosta. Kuvankäsittelyllä ja oikeilla kuvakulmilla Ashley ei näytä niin läskiltä, mutta kävellessään alusvaatteissa catwalkilla totuus vartalosta tulee esiin, ja se ei ole kaunis vaan aika karua katsottavaa.

Vierailija
73/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä ajattelee että siellä se on se hoikka nainen jossain läskien alla mutta eipä se sieltä koskaan esille taida tulla.

Vierailija
74/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot ns. epätäydellisessä varressa ovat silmäämiellyttävämpi yhdistelmä kuin ruma naama ja kaunis vartalo. 

Vierailija
75/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin noiden XL-mallien julistama body positivity -aate tuntuu välillä kummalta. Joku huomattavan kauniskasvoinen, meikattu nainen (nimenomaan malli) postaa Instaan ammattilaisen ottaman kuvan itsestään ja kuvatekstinä on jotain "jokainen voi olla kaunis" -tyyppistä liibalaabaa ja latteuksia. Vaikka tosiasiahan on se, että nuo naiset ovat päässeet malleiksi nimenomaan kauniiden kasvojensa ansiosta. 

Myönnän, että olen vähän kateellinen. Nuorena koulukiusattuna olisin varmaankin vaihtanut hyvän, hoikan kroppani kauniimpaan naamaan koska tahansa. Nykyään olen naamani kanssa enemmän sinut.

On ihan hyvä juttu, että malleina on myös normaalipainoisia ihmisiä, esim. Ashley Graham. Mutta jotkut XL-mallit ovat huomattavan ylipainoisia, esim. Tess Holliday. Toki hänkin saa olla malli, ei siinä mitään, mutta hänen edustamansa vartalopositiivisuus menee mielestäni jo epäterveen puolelle. 

En ole erityisemmin perehtynyt mallien painolukemiin tai -indekseihin, mutta useimmissa kuvissa Ashley näyttää mielestäni normaalipainoiselta ja terveen kurvikkaalta. Mikäli hän on oikeasti kaukana normaalipainoisesta, siinä tapauksessa hänen kuviaan on käsitelty todella rajusti. Että se siitä kehopositiivisuudesta sitten. Jos Ashley Graham sallii kuviensa radikaalin käsittelyn, hän on tekopyhä.

- tuo jolle vastasit

Vierailija
76/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, jos pulleatkin naiset pystyvät hyväksymään kehonsa ja viihtymään siinä. Itse en siihen pystyisi, nautin laihuudestani ja siroudestani. Minulle on tärkeintä tuntea oloni hyväksi omassa kropassani. Aviomieheni pitää minusta tällaisena kuin olen, muiden miesten (tai naistenkaan) mielipiteet ei kiinnosta.

Vierailija
77/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röyhhhhhhh

Pröööööööööööööööööt!

Vierailija
78/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea, jatkuva kyselyikä päällä... Mitä mieltä koirista, mitä mieltä kissoista, mitä mieltä papukaijoista, mitä mieltä ylipainoisista naisista, mitä mieltä siitä tai tästä.

Henkilökohtaisesti voin sanoa, että maailma on täynnä asioita ja ilmiöitä joista minulla ei ole mitään erityistä mielipidettä. Yritän keskittyä huolehtimaan omista asioistani ja jätän muut ihmiset pääosin rauhaan. Ymmärrän myös mielipiteeni triviaaleista asioista täysi merkityksettömäksi. 

Vierailija
79/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lainkaan tavallista että ylipainoisella on poikkeuksellisen kauniit kasvot.

Yleensä paino kertyy tasaisesti koko ihmiseen, myös kasvoihin, peittäen kasvojen luisen rakenteen.

Nämä XL-mallit ovat sitten näitä poikkeuksia.

Minä en ajattele heistä mitenkään, voin ihailla kaunista kuvaa - kokonaisuutta - kuten minkä hyvänsä kuvan kohdalla, oli se kuvauskohde sitten pieni, paksu, pitkä tai laiha.

Omien ystävieni/tuttujeni kohdalla en edes huomaa niin epäadekvaattia asiaa kuin paino. Kyllä se ihminen kokonaisuudessaan ratkaisee.

Päinvastoin, kun tunnen ystäväni sisintään myöten, ja tiedän että kauniiseen käytökseen, tapaan ottaa lähimmäisensä huomioon (myös pitämällä huolta hygieniastaan ja pukeutumalla asiallisesti) yhdistyy rehellinen ja vastuuntuntoinen mieli sekä epäitsekäs ja elinpiirinsä ulkopuolenkin huomioiva ajatusmaailma, on tämä henkilö silmissäni äärimmäisen kaunis.

Tähän perustuu se ettei ulkonäkö ratkaise kaikilla myöskään parisuhdevalinnassa: jos olet ehtinyt rakastua siihen kokonaisuuteen, sinun silmissäsi se ihminen on myös kaunis, sinulle rakkainta maailmassa. Viis siitä mitä muut ajattelevat.

Vierailija
80/85 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole erityisemmin perehtynyt mallien painolukemiin tai -indekseihin, mutta useimmissa kuvissa Ashley näyttää mielestäni normaalipainoiselta ja terveen kurvikkaalta. Mikäli hän on oikeasti kaukana normaalipainoisesta, siinä tapauksessa hänen kuviaan on käsitelty todella rajusti. Että se siitä kehopositiivisuudesta sitten. Jos Ashley Graham sallii kuviensa radikaalin käsittelyn, hän on tekopyhä.

- tuo jolle vastasit

Täällä, on tosiaan laihduttanut normaalipainoiseksi: https://www.express.co.uk/life-style/diets/811328/ashley-graham-weight-…