Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestäisittekö te tällaista ylimustasukkaisuutta? Mieheni on ihan pimahtanut

Vierailija
13.12.2017 |

Mieheni on komea, mutta hänellä on ilmeisen heikko itsetunto. Minä en voi jutella edes miespuolisille työkavereilleni ilman, että hän saa hepulia. Kerran erehdyin sanomaan, että joku oli herrasmies, kun teki sitä ja tätä minulle. Sitäkään hän ei kestä, että kutsun jotakuta herrasmieheksi. TV:tä katsellessa en voi sanoa mitään postiivista kenestäkään miesnäyttelijästä, sillä mies luulee että himoitsen kyseistä miestä, vaikka pitäisin häntä vain hyvänä näyttelijänä. Ihan samalla tavoin kehun myös naisnäyttelijöitä, mutta se ei tietenkään miestäni haittaa, koska he eivät ole ns. kilpailijoita hänelle.

Joskus tuo oli vielä jotenkin söpöä, mutta nyt hän on alkanut kostaa minulle ja lähettelee inhottavia viestejä tai sanoo minlle päin naamaa jotain, millä yrittää saada minut suuttumaan. En enää jaksa. Koko ajan saan varoa sanojani. Ensin alkaa mykkäkoulu, sen jälkeen kun viha patoutuu sisälle purkautuu se haukkuina, vähättelyinä ja muiden naisten hehkuttamisena.

Ei varmaan tarvitse kertoa, että olen jo pitkään miettinyt eroa. Emme ole naimisissa emmekä edes avoliitossa saati asu yhdessä, joten eroaminen olisi teoriassa helppoa.

Hänessä on hyviäkin puolia, enhän hänen kanssaan olisi ollutkaan ilman niitä. Tämä sairaalloinen mustasukkaisuus vaan on alkanut näytellä jo hieman liian suurta pääosaa suhteessamme.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on ruostetta suhteelle! EI kannata jäädä suhteeseen! Hanki hyvä miespuolinen ystävä niin miehen pakko tottua! Hyvä!

Vierailija
2/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo tuosta tule helpottumaan, vaan ajankanssa pahenee. Kyllä sinä tiedät sen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kaverini exältä. Tuo on vasta alkua, tiedä se. Tuollainen ihminen on sairas. Lähde ennen kuin olet loukussa.

Vierailija
4/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat mustasukkaisia.

Jotkut räjähtävät sisäänpäin, jotkut tuntevat pientä kuumotusta ja ne eräät taas räjähtää ja käy kiinni.

Vierailija
5/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa!!

Vierailija
6/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia omasta avopuolisostani. Jos tulen kotiin esim puoli tuntia myöhässä koska kävin kaupoilla, mies heittää kommenttia "oliko hyvät treffit?" tai on hyvin epäluuloinen jos käyn välillä tapaamassa tyttökavereitani ja homma on mennyt siihen pisteeseen, että en halua edes nähdä kavereitani ettei synny sotaa miehen kanssa. Jos näen kavereita, pyydän heidät aina kotiimme tai otan aina paljon kuvia todisteeksi miehelleni ja silti hän epäilee, että olen voinut nähdä jonkun toisen miehen pikaisesti. 

Kerran hän sai ihan hirveät hepulit kun olin ollut lounasneuvottelussa miespuolisen henkilön kanssa ja hän jaksaa muistuttaa siitä vähän väliä. Pakkohan mun on bisnekset hoitaa! Meillä olisi ollut pikkujoulut Pariisissa, mutta sinnekään hän ei päästänyt. Voisin jatkaa ja jatkaa tätä listaa.

Meillä ei ole mitään pettämishistoriaa eikä minulla ole käynyt mieleenkään moinen, mutta välillä olen kuullut että jos toinen kovasti on epäluuloinen hänellä itsellään ei ole ihan puhtaat jahot pussissa. Olen yrittänyt puhua asiasta, olla mahdollisimman avoin ja kertonut kuinka hän loukkaa minua syytoksillään. Ja kyllä, olen jättämässä tämän miehen aika nopeasti kun vuokrasopimus tulee loppuunsa! Sääli, sillä mies on muuten ihana, mutta tuntuu että tilanne vain pahenee.

Tsemppiä ap!

Vierailija
7/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, turpaanvetoa odotellessa...

Kannattaisi lähteä nyt.

Vierailija
8/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia omasta avopuolisostani. Jos tulen kotiin esim puoli tuntia myöhässä koska kävin kaupoilla, mies heittää kommenttia "oliko hyvät treffit?" tai on hyvin epäluuloinen jos käyn välillä tapaamassa tyttökavereitani ja homma on mennyt siihen pisteeseen, että en halua edes nähdä kavereitani ettei synny sotaa miehen kanssa. Jos näen kavereita, pyydän heidät aina kotiimme tai otan aina paljon kuvia todisteeksi miehelleni ja silti hän epäilee, että olen voinut nähdä jonkun toisen miehen pikaisesti. 

Kerran hän sai ihan hirveät hepulit kun olin ollut lounasneuvottelussa miespuolisen henkilön kanssa ja hän jaksaa muistuttaa siitä vähän väliä. Pakkohan mun on bisnekset hoitaa! Meillä olisi ollut pikkujoulut Pariisissa, mutta sinnekään hän ei päästänyt. Voisin jatkaa ja jatkaa tätä listaa.

Meillä ei ole mitään pettämishistoriaa eikä minulla ole käynyt mieleenkään moinen, mutta välillä olen kuullut että jos toinen kovasti on epäluuloinen hänellä itsellään ei ole ihan puhtaat jahot pussissa. Olen yrittänyt puhua asiasta, olla mahdollisimman avoin ja kertonut kuinka hän loukkaa minua syytoksillään. Ja kyllä, olen jättämässä tämän miehen aika nopeasti kun vuokrasopimus tulee loppuunsa! Sääli, sillä mies on muuten ihana, mutta tuntuu että tilanne vain pahenee.

Tsemppiä ap!

Huh huh. Onneksi olet jättämässä tuon sairaan hirviön, sillä ei se siitä paremmaksi muutu koskaan. Toivottavasti vuokrasopimus umpeutuu pian.

Vierailija
9/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vitusta te oikein kaivatte näitä urpoja?

Vierailija
10/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vitusta te oikein kaivatte näitä urpoja?

Ei kai vastasyntynyt voi olla kovin mustasukkainen?

Vierailija
11/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta! Ei tuollainen käytös ole normaalia eikä tervettä, hän tarvitsee ammattiapua.

Vierailija
12/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on normaalia. Kun tykkää toisesta riittävästi, niin sitä on väkisinkin mustasukkainen. Toiset vaan tuntee vahvemmin kuin toiset. Ei se kerro mistään mielisairaudesta vaan siitä että tunteet ovat toisilla vahvempia.

Vierailija
13/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kehua miehelle jokaista yksityiskohtaa miten joku on ollut töissä "herrasmies." Ei kai kaikkea tarvitse raportoida?

Vierailija
14/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mustasukkaisuus on normaalia ja jossain määrin toivottavaakin. Minusta on ok näyttää se myös ulospäin, kunhan ei syyllistä koskaan tai epäile jatkuvasti jotain.

Jänniä nuo juokse-kommentit.

Kyllä se teidänkin suhteenne siitä ajan kanssa rasoittuu. Sanot vain höpöhöpö ja naurat päälle, kun miehesi on mustis.

Vierailija
15/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat mustasukkaisia.

Jotkut räjähtävät sisäänpäin, jotkut tuntevat pientä kuumotusta ja ne eräät taas räjähtää ja käy kiinni.

Mä olen mies enkä yhtään mustasukkainen. Tyttöystävä taas on... no ei ihan niin paha kuin ap:n kertomuksessa mutta sinnepäin. Eli ihan turhaa näitä asioita yrittää sukupuolittaa. Kyse on yksilöllisestä taipumuksesta.

Vierailija
16/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään kommentoida muiden herrasmiesmäisyyttä. En kommentoi leffan miehiäkään. Miksi pitäisi? Mieskään ei kommentoi naissukupuolta. Miksi pitäisi? Ollaan jo 70 vuotiaita ja ollaan oltu onnellisia yhdessä keskikoulusta asti.

Luulen, ettei mies ole se oikea. Onnea tulevaan.

Vierailija
17/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut kehua häntä paljon, paljon enemmän kuin muita? Oletko kertonut hänelle tarpeeksi rakkaudestasi häntä kohtaan? Joe et ole, puolisosi voi ehkä kokea että hän on jollakin tavalla huonompi kuin muut ja et että haluaisi häntä syystä tai toisesta, vaan jonkun eri ihmisen.

Vierailija
18/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhteessanne ollut pettämistä? Luottamuspula voi tehdä tuota. Kerro avoimesti miten paljon häntä arvostat ja rakastat, kerro mistä hänessä tykkäät ja missä hän on erityisen ihana.

Vierailija
19/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vain pahenee. Eroa tuosta idiootista.

Vierailija
20/128 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole mitään rakkautta! Se on omistuksenhalua ja kontrollia ja kumpuaa mustiksen omasta epävarmuudesta ja heikkoudesta. Usein mustasukkaiset itse pettää ja olettavat että kaikki muutkin ovat valehtelijoita ja pettäjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi