Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini Ariell tekee mammoista rikosilmoituksen

Vierailija
13.12.2017 |

Mammat eivät ymmärtäneet hänen vain vitsailevan vauva-arjestaan. Ei se mitään p*skaa olekaan. Hah!

Kommentit (227)

Vierailija
161/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinihän pisti viestiä Seiskalle ja sai vastauksen : ”Sain vastauksen, "älä kerro somessa ja blogissa asioita ellet halua niistä otsikoita...olet julkinen henkilö ja meillä on kaikki oikeus kirjottaa sinusta.." JOO YMMÄRRÄN!! Kyse ei olekaan kirjoittamisestanne, vaan täysin Tavastanne kirjoittaa minusta. Muut lehdet kirjoittavat sentään jollain muotoa ystävälliseen ja ymmärtävään sävyyn. Siellä on toimittajina ihmisiä ihmisille, teillä verenmaku suussa olevia koiria.”

Eli jos hän ei pysty Seiskalle tai muille iltapäivälehdille tekemään mitään, mitkä mahdollisuudet hänellä olisi jonkun vauvapalstan suhteen?

Hmmm...

Olen nähnyt tänään näissä ketjuissa NOITA ISOJA KIRJAIMIA sekä englantilaista kielioppia (Tavastanne - iso kirjain lauseen keskellä). Samoin on puhuttu koirista ja susista, kun on tarkoitettu ihmisiä.

Mutta johtopäätökset saa joku muu tehdä.

Kuule öyhättäjä, kukaan ei tipu tähän adventisti mamman ( ts sinä) ja kieliopin ruotimiseen, että aihe katoaisi taustalla.

Minä olen muuten antanut ip oikeudet täysin käyttöön jonnekin, ja se taitaa olla ylitse Sinin tekemän jutun.

Tämä sinun 'öyhättäjä' ei edes puhu samoista asioista kuin minä, miten onnistut saamaan meidät samaksi henkilöksi? Olen kertonut että voin todentaa oman henkilöllisyyteni, mutta näethän itsekin eromme kun luet mielipiteemme... Ja miten voi olla näin vaikeaa ymmärtää että joku tuntee suurta myötätuntoa Siniä kohtaan?

-se adventisti äiti

Vierailija
162/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susan Ruusunen kirjoitti ja julkaisi kirjan omalla nimellään pääministerin seksielämästä, nämä kaksi tapausta eivät oikein ole yhteisverrannollisia.

No, sen verrannollisuuden taitaa päättää joku muu kuin sinä. Joten se siitä. Nämä ovat minusta pahempia, tuntematon mustamaalaa vrt tuntemansa perään itkee.

Olet pulassa, turha tänne selittää. Oma valinta. Nimi onkin jo hyvässä muistissa jossain.

Ha ha, :D En ole haukkunut ketään, vain kommentoinut ja kompannut täysin asiallisia kommentteja. Jos ja kun alat vetää metamfetamiinia ja paistat vaavin mikrossa niin elä tee siitä päivitystä somessa. Kova kohu ja ohis :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anni-marjatta kirjoitti:

<>"""""

GoSiniGo kirjoitti:

Pahaa tekee lukea näitä hirvittävän epäempaattisia mielipiteitä. Mistä te löydätte voimat tuollaiseen tuomitsevuuteen ja mitä se teille antaa? Sini Ariell on rehellinen nainen joka kirjoitti arjestaan rohkeasti! Hän antaa varmasti voimia heille jotka kamppailevat samojen ongelmien kanssa. Te muut, katsokaa peiliin ja yrittäkää suunnata energianne johonkin positiiviseen!

Sini Ariell, tsemppiä sinulle jaksamiseen, Muista että yksi äiti joka jaksaa arkeaan paremmin sinun tekstiesi takia, on tärkeämpi kuin kymmenen nillittäjää.

Terveisin, kolmen kotona hoidetun pikkulapsen täysraitis tandem-imettävä adventisti äiti ja Sinin fani

""

Terveisiä vaan sinulle kolmen lapsen äiti......kyllä tässä Arielin tapauksessa on se lapsi, jota kaikki kirjoittajat täällä säälivät, Arieli itse saa tehdä mitä haluaa elämällensä.....mutta ei kannata kovin hurjia juttuja julkaista, voi todellakin sossu puuttua perheen tilanteeseen....joskus se puuttuu hyvinkin helposti, joskus lapsi saa kuolla, eikä mitään ...

En näe täällä juurikaan kirjoituksia joissa näkyisi tämä aito sääli, empatia tai auttamisenhalu. Kertokaa mitä hyvää olette tehneet jotta vauvalla olisi tänään parempi olla kuin eilen? Ovatko tekonne ja puheenne sellaisia joista seuraisi jotakin hyvää?

Muistatteko mitä sanotaan siitä ensimmäisen kiven heittämisestä. Kukaan meistä ei ole täydellinen, ei edes se joka sellaista esittää. Jos teidänkin kulissit riisuttaisiin kokonaan pois, kuinka moni teistä voisi enää pitää itseään hyvänä äitinä? Ja kuinka monesta ulkopuoliset sanoisivat 'toivoton tapaus', kenties juo lasten nähden, tupakoi raskaana, pyörii yhä baareissa, laittoi jo vauvana päiväkotiin, ei imettänyt, huutaa lapsille, koti on siivoton, avioero takana jne jne......

Äidit eivät ole täydellisiä, eikä tarvitsekaan olla. Lapsista saattaa silti tulla täydellisiä.

Vierailija
164/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kiroilee paljon. Tänäänkin iltalehden lainauksessa. Ei ole hyväksi lapselle kuunnella kiroilevaa äitiä.

Ei hyvää päivää, tee ihmeessä lasu.

Vierailija
165/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sini Ariell olisi kirjoittanut auvoisesta vauva-arjesta niin olisi saanut vähemmän klikkauksia ja sitä myöten tuloja.

Vierailija
166/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Sini Ariell olisi kirjoittanut auvoisesta vauva-arjesta niin olisi saanut vähemmän klikkauksia ja sitä myöten tuloja.

Mä en käynyt sen blogissa. Klikkaukset meni IS:lle.

Vierailija
167/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi edes tiennyt kuka tämmöinen Siri Pesuaine on ilman tämän palstan juttua. Erehdyin sitten avaamaan jonkun linkin, näin kuvan, ja laitoin sen kiinni. Se riitti. Ilmeisesti oli valitellut sitä, kuinka paskaa kaikki on kun on vauva. Jep.

Vierailija
168/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini valittaa "tavasta" jolla hänestä on kirjoitettu. Miettisi vähän miten kirjoitti itse lapsestaan. Todella rumalla tavalla. Eikä se lapsi voi edes puolustautua mitenkään, toisin kuin Sini!

Ja aina sama tämä puolustuspuhe julkimoilla jotka raivona avautuu nettiin:"Se oli vaan huumoria!" No ei muuten todellakaa ollut. :D

Vierailija
169/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ja vielä kaiken kukkuraksi kamalan näköinen ämmä. Tatuoinnit pahemmat kuin merirosvopäälliköllä, käytöstavat ja tilannetaju puuttuvat täysin ja meikki kuin...sanonko millä...ei uskoisi että on noinkin nuori, tuo "pin-up look" vanhentaa hirveästi.

Vierailija
170/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettimaailman myrkyllisyys

Täähän noudattaa tätä peruskaavaa..huoh.

Vierailija
171/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieras.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tehdä ilmoituksen, mutta seison yhä sen kysymyksen takana, että hoitaako hän humalassa vauvaansa. Kysyn, koska hän itse kirjoitti kiskovansa kaksin käsin viiniä eetteriin baarissa ja sen jälkeen menevänsä taksilla takaisin hyssyttelemään vauvaa. Huumoria ilmeisesti? Ei naurata, kun ajattelee, kuinka moni lapsi oikeasti kasvaa ja elää alkoholin keskellä.

Ei muuten kirjoittanut.....

jaa ei?

"Kaikki on pelkkää vauvaa. Sitten kun vihdoin pääset kahdeksi tunniksi ulos, vedät baarissa kaksin käsin viiniä eetteriin ja jokainen joka tulee juttelemaan kysyy kuulumisia, jolloin jopa tuntemattomien kanssa käydyt keskustelut on sitä pelkkää vauva paskaa!! Sitten tilaat taksin jotta pääset jatkamaan hyssyttelyä johon viimeksi jäit. Jee."

Noinko Sini kirjoitti? En ole itse katsonut hänen blogiaan. Tuotahan se vauva-aika varmaan on, mitä ihmettä hän sitten odotti? Jopa minä vapaaehtoisesti lapsettomana tiedän, että juuri kuvatunkaltaista se varmasti on eikä vauvaa voi vain heittää sivuun omien menojensa ajaksi vaan olet aina hänessä kiinni. Voi hyvä ihme sentään.

Vierailija
172/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vauva-arki pa#kaa ihan ilman mitään vitsailuja. Negatiiviset tunteet on ihan ok. Mutta parempi laukoa ne vaikka anonyymisti vauvapalstalle, jos meinaa olla noin suorapuheinen. Ihan sen lapsen tähdenkin jo.

Siis mitä! Noi fiilikset on ok. Niistä saa puhua. Niitä saa kuulla. Mutta ketään ei saa tietää kuka puhui?

Onko tämä päiväkoti?

Vierailija
173/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinihän pisti viestiä Seiskalle ja sai vastauksen : ”Sain vastauksen, "älä kerro somessa ja blogissa asioita ellet halua niistä otsikoita...olet julkinen henkilö ja meillä on kaikki oikeus kirjottaa sinusta.." JOO YMMÄRRÄN!! Kyse ei olekaan kirjoittamisestanne, vaan täysin Tavastanne kirjoittaa minusta. Muut lehdet kirjoittavat sentään jollain muotoa ystävälliseen ja ymmärtävään sävyyn. Siellä on toimittajina ihmisiä ihmisille, teillä verenmaku suussa olevia koiria.”

Eli jos hän ei pysty Seiskalle tai muille iltapäivälehdille tekemään mitään, mitkä mahdollisuudet hänellä olisi jonkun vauvapalstan suhteen?

Hmmm...

Olen nähnyt tänään näissä ketjuissa NOITA ISOJA KIRJAIMIA sekä englantilaista kielioppia (Tavastanne - iso kirjain lauseen keskellä). Samoin on puhuttu koirista ja susista, kun on tarkoitettu ihmisiä.

Kuule öyhättäjä, kukaan ei tipu tähän adventisti mamman ( ts sinä) ja kieliopin ruotimiseen, että aihe katoaisi taustalla.

Minä olen muuten antanut ip oikeudet täysin käyttöön jonnekin, ja se taitaa olla ylitse Sinin tekemän jutun.

Välillä tämä menee suorastaan surkuhupaisaksi: IP oikeudet :)

Vierailija
174/227 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini Omo on australialaisempi kuin australialaiset itse! :D Törkeyksiä tykittävä WT-juntti. Ei oo ihan mun kuppi teetä, eikä yleensä maistu kovin monelle muullekaan... Tommosille hyvä vitsi on sellainen jos joku putoo paskakaivoon ja hukkuu sinne. Nauravat remakasti sille.

Vierailija
175/227 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka julkisuuteen lähtee, se julkisuuden kestäköön. Jos ei halua, että koko maailma arvostelee tekemisiä ja mieipiteitä, ei pidä antaa niitä suodattamatta arvosteltavaksi koko maailmalle.

En tiedä kenestä on kyse, mutta vaikka julkisuudessa olisikin, niin ei se tarkoita sitä, että hänestä saa ihan mitä sattuu kirjoittaa. Etenkin valheellisen tiedon levittäminen on ihan yhtälailla kunnianloukkaus, vaikka puhutaan julkkiksesta. 

Vierailija
176/227 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

GoSiniGo kirjoitti:

Pahaa tekee lukea näitä hirvittävän epäempaattisia mielipiteitä. Mistä te löydätte voimat tuollaiseen tuomitsevuuteen ja mitä se teille antaa? Sini Ariell on rehellinen nainen joka kirjoitti arjestaan rohkeasti! Hän antaa varmasti voimia heille jotka kamppailevat samojen ongelmien kanssa. Te muut, katsokaa peiliin ja yrittäkää suunnata energianne johonkin positiiviseen!

Sini Ariell, tsemppiä sinulle jaksamiseen, Muista että yksi äiti joka jaksaa arkeaan paremmin sinun tekstiesi takia, on tärkeämpi kuin kymmenen nillittäjää.

Terveisin, kolmen kotona hoidetun pikkulapsen täysraitis tandem-imettävä adventisti äiti ja Sinin fani

Varmasti Sinin tunteet jakaa monikin samassa tilanteessa eli oikeastaan ihan normaalissa, ensimmäisen lapsensa saaneen äidin väsymyksessä. Se ei sen sijaan ole rohkeutta, että puhuu hirveän ilkeästi lapsesta. Sellainen teksti on huumorista kaukana. Asiat voi kertoa niin monella tavalla.

Vierailija
177/227 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmasti samaistuu Sinin kanssa siihen alun "ahdistukseen" kaikki on muuttunut (menevälle ihmiselle ehkä isompikin shokki). Se kuinka riippuvainen vauva on äidistä tuli ilmeisesti yllätyksenä Sinille. Vauva ei ollutkaan sellainen, että ruokit, vaihdat vaipat ja nukkuu kiltisti.

Esim se että heti kun on hetki aikaa itselle on päästävä viinilasin ääreen baariin on vähän outoa, tämäkin varmaan kumpuaa siitä ajasta mitä teki ennen vauvaa ja raskautta. Silloin se oli rentoa ja hauskaa. Hän tulee pian tajuamaan, että se aika ei enään ikinä palaa. Ehkä hän huomaa jossain vaiheessa, että rennompaa olisi mennä vaikka hierojalle ja nauttia hiljaisuudesta. Toki kaikkihan rentoutuvat eri tavoin..

Vaikka teksti oli ilmeisesti kirjoitettu "vähän" huumorilla ja liioitellusti niin jokin siinä tekstissä sai ainakin minut vähän huolestuneeksi. Onko oikeasti noin paha olla ja toivottavasti osaa hakea apua ettei pala ihan loppuun.

Vierailija
178/227 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...

Välillä tämä menee suorastaan surkuhupaisaksi: IP oikeudet :)

Surkuhupaisaa tai ei, olen silti. Turhaan sinä täällä enää trollaat. 

ps. onko psykopaatteja näkynyt ? 

Vierailija
179/227 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka julkisuuteen lähtee, se julkisuuden kestäköön. Jos ei halua, että koko maailma arvostelee tekemisiä ja mieipiteitä, ei pidä antaa niitä suodattamatta arvosteltavaksi koko maailmalle.

En tiedä kenestä on kyse, mutta vaikka julkisuudessa olisikin, niin ei se tarkoita sitä, että hänestä saa ihan mitä sattuu kirjoittaa. Etenkin valheellisen tiedon levittäminen on ihan yhtälailla kunnianloukkaus, vaikka puhutaan julkkiksesta. 

Sini on ihan itse avautunut ja erittäin rumaa kieltä käyttänyt vauvasta. Ihmiset ovat lähinnä huolestuneet tästä ja pyytäneet puhumaan nätimmin vauvasta. Voihan tuon yrittää vääntää ja kääntää totuuden vastaiseksi, mutta noin siinä on about käynyt. Kannattaa lukea se Sinin postaus ennen kuin ryhtyy ihmettelemään ihmisten vastauksia siihen. Ks. myös Seiska-lehden vastaus ketjusta.

Vierailija
180/227 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että niin moni näkee vaivaa yhden, itselle tuntemattoman ihmisen kirjoituksista. Sini on mainio tyyppi ja hyvä äiti. Moniko teistä voi sanoa itsestään samaa ( eikä tämä ollut edes kysymys ). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi