Sini Ariell tekee mammoista rikosilmoituksen
Mammat eivät ymmärtäneet hänen vain vitsailevan vauva-arjestaan. Ei se mitään p*skaa olekaan. Hah!
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
Pahaa tekee lukea näitä hirvittävän epäempaattisia mielipiteitä. Mistä te löydätte voimat tuollaiseen tuomitsevuuteen ja mitä se teille antaa? Sini Ariell on rehellinen nainen joka kirjoitti arjestaan rohkeasti! Hän antaa varmasti voimia heille jotka kamppailevat samojen ongelmien kanssa. Te muut, katsokaa peiliin ja yrittäkää suunnata energianne johonkin positiiviseen!
Sini Ariell, tsemppiä sinulle jaksamiseen, Muista että yksi äiti joka jaksaa arkeaan paremmin sinun tekstiesi takia, on tärkeämpi kuin kymmenen nillittäjää.
Terveisin, kolmen kotona hoidetun pikkulapsen täysraitis tandem-imettävä adventisti äiti ja Sinin fani
Vai saiko väärä ihminen (eli vauva) kaiken empatian?
1. Raivo ei ole empatiaa eli myötäelämistä
2. Kukaan ihminen joka saa äidin itkemään, ei ole vauvan puolella tai ajattele vauvan parasta. Sinin lapsi ei tule ikinä arvostamaan sitä miten hänen äitiään on kohdeltu.-Se adventisti äiti
Pitäisikö tuon adventistin tehdä vastauksestasi jotenkin parempi, pyhempi? Monet tuntemani hihhulit ovat kaksinaamaisuudessaan ja tekopyhyydessään varsinaisia käärmeitä, ja sellaiseksi epäilen sinuakin, kun koitat uskon varjolla painaa muita alas.
GoSiniGo on adventisti-äidin nimimerkki mikäli et ole huomannut.
Toisekseen, minua on aikoinaan koulukiusattu ja olen tehnyt itselleni lupauksen että tulen aina puolustamaan heikompia tai kiusattuja. Nyt tässä ihmiset ovat Sinin kimpussa ja se ei mielestäni ole oikein. En näe mikä tässä on tekopyhää.
Kukaan joka minua tuntee ei pidä minua tekopyhänä vaan aitona ja välittävänä ihmisenä joka on työpaikallakin siitä saanut tunnustusta.
-Se adventisti äiti
Adventisti äiti taitaa tuntea muinaisen anaalihamsterin, sähkäreitä voi lähettää :). Tarinan opetus palstaa seuranneille kai selvä, vain uskovainen puolustaa Siniä. Ainakin jos sen moderoi niin.
Adventisti on uusi anaali. Hamsteri pysyy samana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tekee rikosilmoituksen.
Moni kuvittelee, että netissä voi sanoa mitä tahansa mikä ei pidä paikkaansa.Ei mene edes syyteharkintaan, puhumattakaan oikeudenkäynnistä.
Jaa, että olin moderoitu jälleen. Niinpä niin. Totesin, että tätä palstan touhua seurattu iso poliisilla, ja varmasti joku nettipoliisille ilmoittanut törkeimmät. Saa sitä sinkkumies uskoa.
Mitä sitten, jos kirosana lipsahtaa. Eiköhän kaikki muu käytös ja kohtelu ole kokonaisuutena tärkeämpää. Onko joku lailla kieltänyt joidenkin sanojen käytön?
Voi Sini. Teksti oli varmaan tarkoitettu just niin että se olisi saanut positiivisen vastaanoton ja kerännyt äidit komppaamaan "vihdoin joku sanoo ääneen mitä ajattelen". Teksti oli kuitenkin niin kärjistetty ja liioiteltu ettei se enää ollut hauska tai samaistuttava.. Samalla ajatuksella jonkun toisen kirjoittamana olis voinu olla hitti.
Ketä kiinnostaa joku saatanan wannabe-stara siniariel?
Vierailija kirjoitti:
Sini Ariell on kyllä niin kaksinaismoralistinen. Monesti valittanut, että ihmiset arvostelee jne. Kuitenkin arvostelee muita ihmisiä itse ihan samalla tavalla, jopa pahemmin.
Ja sori mutta en jaksa nyt kaivaa esimerkkitapauksia, on tullu vastaan joskus mutta en niin kiihkovihaaja ole että olisin näitä laukomisia tallennellut mihinkään.
Sini esittelee rintojaan mutta paheksuu naisia jotka esittelee perseitään. Tosin esitteli saman tien oman perseensä, koska halusi näyttää minkä esittelyä paheksuu eniten.
Yksityisyyden suoja julkisuuteen työnnäinneellä huomio-x-x-:lla? Vauvapalstalla? Ha ha haa ha haa!
Rikos? Vastuu? Anna mun nauraa a a ha haa :D
Ai niin; ohis.