Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini Ariell tekee mammoista rikosilmoituksen

Vierailija
13.12.2017 |

Mammat eivät ymmärtäneet hänen vain vitsailevan vauva-arjestaan. Ei se mitään p*skaa olekaan. Hah!

Kommentit (227)

Vierailija
141/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni varovaisuus kannattaa aina, kun kirjoittelee nimetystä henkilöstä julkisesti. Jopa Facebookin suljetut ryhmät ovat julkista kirjoittelua.

Vierailija
142/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin sen Sinin postauksen suu auki. Olen useasti itse sanonut, että vauva vuosi oli aika kamala kitisevän vauvan kanssa, mutta herttinen sentään tuo meni vähän överiksi. Viinan kiskominen naamaan kun saa vapaan hetken..? Vartalokin piloilla.. vauvan alentaminen noilla haukuilla.

Ensimmäinen ajatus oli, että voi hyvää päivää tuo ei oikeasti tajua mihin on ryhtynyt. Vauva voi olla tosi vaativa ja väsymys painaa, mutta miten tuo tulee kestämään uhmaiän tms. Hiekka/kura lentää kun kiukuttaa, potkitaan, huudetaan. Lapsi hinkkaa räkäisen naamansa paitaasi yms.. onnea vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinihän pisti viestiä Seiskalle ja sai vastauksen : ”Sain vastauksen, "älä kerro somessa ja blogissa asioita ellet halua niistä otsikoita...olet julkinen henkilö ja meillä on kaikki oikeus kirjottaa sinusta.." JOO YMMÄRRÄN!! Kyse ei olekaan kirjoittamisestanne, vaan täysin Tavastanne kirjoittaa minusta. Muut lehdet kirjoittavat sentään jollain muotoa ystävälliseen ja ymmärtävään sävyyn. Siellä on toimittajina ihmisiä ihmisille, teillä verenmaku suussa olevia koiria.”

Eli jos hän ei pysty Seiskalle tai muille iltapäivälehdille tekemään mitään, mitkä mahdollisuudet hänellä olisi jonkun vauvapalstan suhteen?

Hmmm...

Olen nähnyt tänään näissä ketjuissa NOITA ISOJA KIRJAIMIA sekä englantilaista kielioppia (Tavastanne - iso kirjain lauseen keskellä). Samoin on puhuttu koirista ja susista, kun on tarkoitettu ihmisiä.

Mutta johtopäätökset saa joku muu tehdä.

Vierailija
144/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinistä saa siis olla ihan mitä tahansa mieltä mutta sen mielipiteen ilmaiseminen palstalla voi olla törkeä kunnianloukkaus. Maksimituomio vankilaa.

"Mikäli kunnianloukkauksessa rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville; taikka aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa, ja kunnianloukkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, katsotaan teko törkeäksi kunnianloukkaukseksi. Törkeästä kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kaksi vuotta."

Vierailija
145/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos muut mammat on kattoneet Sinin ja Stuartin häät Netflixistä? 

Vierailija
146/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinihän pisti viestiä Seiskalle ja sai vastauksen : ”Sain vastauksen, "älä kerro somessa ja blogissa asioita ellet halua niistä otsikoita...olet julkinen henkilö ja meillä on kaikki oikeus kirjottaa sinusta.." JOO YMMÄRRÄN!! Kyse ei olekaan kirjoittamisestanne, vaan täysin Tavastanne kirjoittaa minusta. Muut lehdet kirjoittavat sentään jollain muotoa ystävälliseen ja ymmärtävään sävyyn. Siellä on toimittajina ihmisiä ihmisille, teillä verenmaku suussa olevia koiria.”

Eli jos hän ei pysty Seiskalle tai muille iltapäivälehdille tekemään mitään, mitkä mahdollisuudet hänellä olisi jonkun vauvapalstan suhteen?

Hmmm...

Olen nähnyt tänään näissä ketjuissa NOITA ISOJA KIRJAIMIA sekä englantilaista kielioppia (Tavastanne - iso kirjain lauseen keskellä). Samoin on puhuttu koirista ja susista, kun on tarkoitettu ihmisiä.

Jos tää oli mulle, niin oon jo kertonut että voin vahvistaa oman henkilöllisyyteni jos laitat sähköpostia. Aiemmin on jo keskusteltu että minulla on jotain erikoisuuksia kirjoitusasun suhteen, mikä johtuu kenties siitä että olen asunut Amerikassa. Koirista en muistaakseni ole puhunut joten ehkä viittaat johonkin muuhun palstalaiseen

-se adventisti äiti

Vierailija
147/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinistä saa siis olla ihan mitä tahansa mieltä mutta sen mielipiteen ilmaiseminen palstalla voi olla törkeä kunnianloukkaus. Maksimituomio vankilaa.

"Mikäli kunnianloukkauksessa rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville; taikka aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa, ja kunnianloukkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, katsotaan teko törkeäksi kunnianloukkaukseksi. Törkeästä kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kaksi vuotta."

Varsinkin, kun tietää, että törkyviestejä tehtailee usein sama tyyppi. Siinä on tatuoitu huono äiti sini, vuoden isä ( Porvoo) ja monta muuta. Toivottavasti poliisi hävittää tämän moderoijan täältä helvattiin.

Vierailija
148/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat voi tehdä rikosilmoituksen, kun on julkisesti syytelty, että osataan vaan feikata orgasmeja, kaunistellaan totuutta ja on vielä haistateltukin arvostelijoille. Tungos poliisitalolla jatkuu, pulkkia ja vaunuja koko edusta täynnä.

Joo mut mun tarvii saada pulkka sitten oven viereen, että päästään helposti lähtemään kahdelta muskariin.

Vierailija
149/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...

Kuule öyhättäjä, kukaan ei tipu tähän adventisti mamman ( ts sinä) ja kieliopin ruotimiseen, että aihe katoaisi taustalla.

Minä olen muuten antanut ip oikeudet täysin käyttöön jonnekin, ja se taitaa olla ylitse Sinin tekemän jutun.

Vierailija
150/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...

Kuule öyhättäjä, kukaan ei tipu tähän adventisti mamman ( ts sinä) ja kieliopin ruotimiseen, että aihe katoaisi taustalla.

Minä olen muuten antanut ip oikeudet täysin käyttöön jonnekin, ja se taitaa olla ylitse Sinin tekemän jutun.

En ole adventisti-äiti.

Vierailija
151/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
152/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Halpaa viihdettä jos ei muuta :D Paino sanalla halpaa

Vierailija
153/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minulla oli vakavia vihanhallinta ongelmia, jotka selätettiin viime vuoden puolella", suora lainaus Sinin blogista. Vähän jää epäilys tuosta ongelman selättämisestä viimeisen kohua aiheuttaneen blogipostauksen ja mediaa arviostelevan facebook-päivityksen valossa, aika raivokasta tekstiä molemmissa...

Tsemppiä ja jaksamista Sinille, roskajulkisuudesta ja somesta poistuminen saattaisi auttaa kummasti.

Vierailija
154/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina saanut kilpailijan?

Vierailija
155/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni vinkki tämän trollaustyypin sielunelään, kun katsoo suomi 24 ja julkut. Martinaa päivät pitkät ja yöt mollaa. Semmoinen tyyppi se.

Vierailija
156/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni vinkki tämän trollaustyypin sielunelään, kun katsoo suomi 24 ja julkut. Martinaa päivät pitkät ja yöt mollaa. Semmoinen tyyppi se.

Joo en seuraa niin ahkeraan. Ei kiinnosta niin kuin sua näyttää kiinnostavan.

Vierailija
157/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Saadaan mammojen nimet ja osoitteet julkisuuteen oikeuden päätöksistä. Sitä kakkapakettien määrää jonka tulen teille postittamaan.

Vierailija
158/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun kaikki  onkin huumoria sitten kun skeida osuukin tuulettimeen.  eipä niitä sanoja saa peruttua noin vaan.  vauvat on hankalia, uhmaikäiset on hankalia, teinit on hankalia, ja kaikki on hankalaa.  Tässähän vielä elämä edessä, ei vielä kannata räjähtää.

Vierailija
159/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niih kirjoitti:

Kumma kun kaikki  onkin huumoria sitten kun skeida osuukin tuulettimeen.  eipä niitä sanoja saa peruttua noin vaan.  vauvat on hankalia, uhmaikäiset on hankalia, teinit on hankalia, ja kaikki on hankalaa.  Tässähän vielä elämä edessä, ei vielä kannata räjähtää.

Mä menin halpaan, kun joku sanoi että jos lapsi on hankala uhmaiässä, se on helppo teininä. Ei muuten pitänyt paikkaansa.

Vierailija
160/227 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<>"""""

GoSiniGo kirjoitti:

Pahaa tekee lukea näitä hirvittävän epäempaattisia mielipiteitä. Mistä te löydätte voimat tuollaiseen tuomitsevuuteen ja mitä se teille antaa? Sini Ariell on rehellinen nainen joka kirjoitti arjestaan rohkeasti! Hän antaa varmasti voimia heille jotka kamppailevat samojen ongelmien kanssa. Te muut, katsokaa peiliin ja yrittäkää suunnata energianne johonkin positiiviseen!

Sini Ariell, tsemppiä sinulle jaksamiseen, Muista että yksi äiti joka jaksaa arkeaan paremmin sinun tekstiesi takia, on tärkeämpi kuin kymmenen nillittäjää.

Terveisin, kolmen kotona hoidetun pikkulapsen täysraitis tandem-imettävä adventisti äiti ja Sinin fani

""

Terveisiä vaan sinulle kolmen lapsen äiti......kyllä tässä Arielin tapauksessa on se lapsi, jota kaikki kirjoittajat täällä säälivät, Arieli itse saa tehdä mitä haluaa elämällensä.....mutta ei kannata kovin hurjia juttuja julkaista, voi todellakin sossu puuttua perheen tilanteeseen....joskus se puuttuu hyvinkin helposti, joskus lapsi saa kuolla, eikä mitään tapahtu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä