Sini Ariell tekee mammoista rikosilmoituksen
Mammat eivät ymmärtäneet hänen vain vitsailevan vauva-arjestaan. Ei se mitään p*skaa olekaan. Hah!
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
Pahaa tekee lukea näitä hirvittävän epäempaattisia mielipiteitä. Mistä te löydätte voimat tuollaiseen tuomitsevuuteen ja mitä se teille antaa? Sini Ariell on rehellinen nainen joka kirjoitti arjestaan rohkeasti! Hän antaa varmasti voimia heille jotka kamppailevat samojen ongelmien kanssa. Te muut, katsokaa peiliin ja yrittäkää suunnata energianne johonkin positiiviseen!
Sini Ariell, tsemppiä sinulle jaksamiseen, Muista että yksi äiti joka jaksaa arkeaan paremmin sinun tekstiesi takia, on tärkeämpi kuin kymmenen nillittäjää.
Terveisin, kolmen kotona hoidetun pikkulapsen täysraitis tandem-imettävä adventisti äiti ja Sinin fani
Vai saiko väärä ihminen (eli vauva) kaiken empatian?
1. Raivo ei ole empatiaa eli myötäelämistä
2. Kukaan ihminen joka saa äidin itkemään, ei ole vauvan puolella tai ajattele vauvan parasta. Sinin lapsi ei tule ikinä arvostamaan sitä miten hänen äitiään on kohdeltu.-Se adventisti äiti
Pitäisikö tuon adventistin tehdä vastauksestasi jotenkin parempi, pyhempi? Monet tuntemani hihhulit ovat kaksinaamaisuudessaan ja tekopyhyydessään varsinaisia käärmeitä, ja sellaiseksi epäilen sinuakin, kun koitat uskon varjolla painaa muita alas.
GoSiniGo on adventisti-äidin nimimerkki mikäli et ole huomannut.
Toisekseen, minua on aikoinaan koulukiusattu ja olen tehnyt itselleni lupauksen että tulen aina puolustamaan heikompia tai kiusattuja. Nyt tässä ihmiset ovat Sinin kimpussa ja se ei mielestäni ole oikein. En näe mikä tässä on tekopyhää.
Kukaan joka minua tuntee ei pidä minua tekopyhänä vaan aitona ja välittävänä ihmisenä joka on työpaikallakin siitä saanut tunnustusta.
-Se adventisti äiti
Vierailija kirjoitti:
oho, jollekin tärkeää saada näyttämään tämä ketju lynkkaamiselta.
Jep, jo eilen laitoinkin viestin, että se kenellä hallussa delete nappi, käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa, jälleen kerran ja taas. Johdonmukaisesti yl trollaa omia vihanpurkauksiaan.
Tästä voi joutua vastuuseen, mikä ihan kohtuullista tälle palstan iki-ihanalle pahaa oloaan ja jumalaista tietämystään pakkosyöttävälle.
Ennakkotapaus olisi hyvä, tehnyt tätä iät ajat ( loanheitto ).
GoSiniGo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
Pahaa tekee lukea näitä hirvittävän epäempaattisia mielipiteitä. Mistä te löydätte voimat tuollaiseen tuomitsevuuteen ja mitä se teille antaa? Sini Ariell on rehellinen nainen joka kirjoitti arjestaan rohkeasti! Hän antaa varmasti voimia heille jotka kamppailevat samojen ongelmien kanssa. Te muut, katsokaa peiliin ja yrittäkää suunnata energianne johonkin positiiviseen!
Sini Ariell, tsemppiä sinulle jaksamiseen, Muista että yksi äiti joka jaksaa arkeaan paremmin sinun tekstiesi takia, on tärkeämpi kuin kymmenen nillittäjää.
Terveisin, kolmen kotona hoidetun pikkulapsen täysraitis tandem-imettävä adventisti äiti ja Sinin fani
2. Kukaan ihminen joka saa äidin itkemään, ei ole vauvan puolella tai ajattele vauvan parasta. Sinin lapsi ei tule ikinä arvostamaan sitä miten hänen äitiään on kohdeltu.-Se adventisti äiti
Pitäisikö tuon adventistin tehdä vastauksestasi jotenkin parempi, pyhempi? Monet tuntemani hihhulit ovat kaksinaamaisuudessaan ja tekopyhyydessään varsinaisia käärmeitä, ja sellaiseksi epäilen sinuakin, kun koitat uskon varjolla painaa muita alas.
Toisekseen, minua on aikoinaan koulukiusattu ja olen tehnyt itselleni lupauksen että tulen aina puolustamaan heikompia tai kiusattuja. Nyt tässä ihmiset ovat Sinin kimpussa ja se ei mielestäni ole oikein. En näe mikä tässä on tekopyhää.
Kukaan joka minua tuntee ei pidä minua tekopyhänä vaan aitona ja välittävänä ihmisenä joka on työpaikallakin siitä saanut tunnustusta.
-Se adventisti äiti
Kiusattu on Sinin vauva ja kiusaaja on sen oma äiti. Yritä jo ymmärtää, miten me muut tämä keissi ymmärretään.
Eikö Sini voisi myydä sitä hankalaa lastaan ja ostaa rahalla uudet kumitissit ja makkarahuulet?
Mun mielestä on ok purkaa tuntojaan vauva-ajan väsymyksestä ja rankkuudesta - sehä kaikille äideille on tuttua - mutta että omaa vauvaa kuvaillaan rumin sanoin, niin kuten Sini teki, on väärin. Niistä sanoista voisi melkein häntä vastaan tehdä rikosilmoituksen.
Arvoisat ämmät, teillä jokaisella on henkilökohtainen vastuu sanomisistanne. Pahimmillaan rikosvastuu. Myös julkisuuden henkilö nauttii yksityisyyden suojaa, eikä kunnianloukkaus netissä ole leikkiä.
Te olette tyhmiä, odottakaapa vaan, kun kompastutte omaan hölmöyteenne.
Sitä odotellessa.
Mietin tässä, että onko lakia, joka suojaa pientä vauvaa siltä, että hänestä ei julkisesti puhuta pahaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Arvoisat ämmät, teillä jokaisella on henkilökohtainen vastuu sanomisistanne. Pahimmillaan rikosvastuu. Myös julkisuuden henkilö nauttii yksityisyyden suojaa, eikä kunnianloukkaus netissä ole leikkiä.
Te olette tyhmiä, odottakaapa vaan, kun kompastutte omaan hölmöyteenne.Sitä odotellessa.
Terveisin Sinkkumies ( tark.huom) joka vastuussa myös öyhöttämisen sallimisesta av lla ja massatrollauksesta.
Se oli vaan hjuumoria. Että vauva-arki on caccaa. Itse muistan vauva ajan erittäin kivana aikana. Voi kun sen ajan saisin elää uudelleen. Sitä osasi arvostaa ja osaa kun sai viime hetkillä ainoan lapsen. Aivan fantsua. En ollut tiennytkään kuinka antoisaa on olla äiti, tosin hyvin vaativaa.
Oli se aika rankkaa itselläkin kirjoitti:
Mun mielestä on ok purkaa tuntojaan vauva-ajan väsymyksestä ja rankkuudesta - sehä kaikille äideille on tuttua - mutta että omaa vauvaa kuvaillaan rumin sanoin, niin kuten Sini teki, on väärin. Niistä sanoista voisi melkein häntä vastaan tehdä rikosilmoituksen.
Sini ei ole muistaakseni omaa vauvaansa missään kuvaillut rumasti vaan yleisesti ottaen puhunut kaikista vauvoista kärjistävään ja humoristiseen sävyyn. Näin hän kuvailee omaa vauvaansa:
"Vauva on nyt pian 7 viikkoa vanha ja kilon painavampi, kuin syntyessään. On ihmeellistä katsoa miten kasvot ja keho muuttuvat, sekä pienen ihmisen koko olemus. Saimme ensimmäisen hymyn muutama päivä sitten. Miten jokin asia voikaan pyöräyttää sydämen niin solmuun. Tuntui sen pienen hetken niin tärkeältä toiselle, hän oli siellä silmiensä katseessa, hymyn antaessa minulle. Mikään ei ole koskaan tuntunut samanlaiselta"
-Se adventisti äiti
GoSiniGo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
-Se adventisti äiti
Adventisti äiti taitaa tuntea muinaisen anaalihamsterin, sähkäreitä voi lähettää :). Tarinan opetus palstaa seuranneille kai selvä, vain uskovainen puolustaa Siniä. Ainakin jos sen moderoi niin.
– Oon aina sanonut, että en tykkää vauvoista, että ne on hyödyttömiä vikiseviä otuksia, joista valuu kaiken väristä limaa joka reiästä. Olin oikeassa sen suhteen, hän täräyttää - Suora lainaus Sini Ariel facepäivitys
Sini Ariell on kyllä niin kaksinaismoralistinen. Monesti valittanut, että ihmiset arvostelee jne. Kuitenkin arvostelee muita ihmisiä itse ihan samalla tavalla, jopa pahemmin.
Ja sori mutta en jaksa nyt kaivaa esimerkkitapauksia, on tullu vastaan joskus mutta en niin kiihkovihaaja ole että olisin näitä laukomisia tallennellut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
– Oon aina sanonut, että en tykkää vauvoista, että ne on hyödyttömiä vikiseviä otuksia, joista valuu kaiken väristä limaa joka reiästä. Olin oikeassa sen suhteen, hän täräyttää - Suora lainaus Sini Ariel facepäivitys
Kuten huomaatte, Sini puhuu yleistäen vauvoista ja tietenkin rankalla huumorilla. Miten joku voi lukea tuon vakavalla naamalla ja vielä kuvitellen että Sini ajattelisi oikeasti omasta vauvastaan noin. Omasta vauvastaan Sini on kirjoittanut ihanasti.
Jaha, lukutaidottomien ja empatiakyvyttömien kokoontumisajot.
Väännetääs rautalangasta pari asiaa. Jos Sinin baariaika menee siihen, että puhuu vaan vauvastaan, mistä se kertoo? Rakkaudesta, pässit, siitä kun kerranki pääsee pois siitä vaipparallista, on siinä henkisesti kiinni.
Toisekseen. Tekstissä näkyy yksinäisyys ja synnytyksen jälkeinen masennus. Jos ei oo osunut kohdallenne, riemuitkaa. Mutta oman kokemuksen puute ei oo syy tuomita toista.
Ja. On aina parempi tuulettaa sanallisesti, kuin kaikessa hiljaisuudessa esim. ravistella lasta. Pahoinpitely on takuulla vaarallisempaa lapselle kuin se että hän aikuisena lukee äitinsä rehellisen kirjoituksen. Kirjoituksen jossa kuvaa, kuinka rankkaa oli, mutta siitä huolimatta äiti ei hylännyt.
GoSiniGo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten huomaatte, Sini puhuu yleistäen vauvoista ja tietenkin rankalla huumorilla. Miten joku voi lukea tuon vakavalla naamalla ja vielä kuvitellen että Sini ajattelisi oikeasti omasta vauvastaan noin. Omasta vauvastaan Sini on kirjoittanut ihanasti.
".. Olin oikeassa sen suhteen."
Se, että kirjoittaa tänään ihanasti ja huomenna tuon ei poista tuon sävyä, joka on kiroiluineen todella, todella hirveä. Yksikään tuttuni ei ole koskaan edes vihapäissään kirjoittanut mitään noin alatyylistä. Sinun tuttusi ilmeisesti useinkin vitsailevat noin.
Hoojii kirjoitti:
Väännetääs rautalangasta pari asiaa. Jos Sinin baariaika menee siihen, että puhuu vaan vauvastaan, mistä se kertoo? Rakkaudesta, pässit, siitä kun kerranki pääsee pois siitä vaipparallista, on siinä henkisesti kiinni.
Toisekseen. Tekstissä näkyy yksinäisyys ja synnytyksen jälkeinen masennus. Jos ei oo osunut kohdallenne, riemuitkaa. Mutta oman kokemuksen puute ei oo syy tuomita toista.
Ja. On aina parempi tuulettaa sanallisesti, kuin kaikessa hiljaisuudessa esim. ravistella lasta. Pahoinpitely on takuulla vaarallisempaa lapselle kuin se että hän aikuisena lukee äitinsä rehellisen kirjoituksen. Kirjoituksen jossa kuvaa, kuinka rankkaa oli, mutta siitä huolimatta äiti ei hylännyt.
Tämä sentään julkaistiin, vastaavan tyylinen minulta meni heti " ei julkaista " tai moderoitu pois.
Sini on aika yksin ja tuulettaa tavallaan, kuin parhaalle kaverille väsyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tekee rikosilmoituksen.
Moni kuvittelee, että netissä voi sanoa mitä tahansa mikä ei pidä paikkaansa.
Ei mene edes syyteharkintaan, puhumattakaan oikeudenkäynnistä.
Hoojii kirjoitti:
Ai - menikö tunteisiin, kun julkirage herätti muutakin kuin ihastelua? Siitä, että äiti puhuu lapsesta ei voi päätellä rakkautta. Masennustakaan ei ihan vain tekstistä voi diagnosoida.
Pahoinpitelykommentti on outo ja mykistävä - miksi ylipätään pitäisi noista valita?
P.s. Kohdalleni on sattunut vauva-aikana yksinäisuus ja masennuskin. Olen selvinnyt molemmista. Kumpaankaan en hoitanut vauvoihin kohdistuvalla faceragella kiroillen.
P.p.s. Ymmärrän toki, että ketään ei saa herjata. Kritisoida saa. Koittakaa puolustajat hyväksyä, että Sinin kommentin kaltainen erittäin provosoiva ja ilkeäkin vauvoja koskeva teksti aiheuttaa kritiikkiä. Nyt ja aina, onneksi. Se, että noita sanoja oikeutetaan ties millä äitimyytillä tai väsymyksellä ei tarkoita, että kritisoijat olisivat tekopyhiä tai ilkeitä.
Sitten kysymys: mitä, jos Sinin nettiherjaajatkin ovat masentuneita ja väsyneitä? Ja ties missä elämäntilanteessa? Onko oikeus vähän avautua - ihan vitsillä - vain joillakin?