Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt koskaan hullun katsetta?

Vierailija
29.12.2022 |

Tiedätkö sellaisen, joka on näennäisesti terveen kirjoissa, on töissä ja ns. yhteiskuntakelpoinen ei siis luokiteltu hulluksi ja sitten välillä naamio pettää ja normaalin katseen sijaan välähtää sellainen hullun katse. Voi tulla ihan normaalissa vuorovaikutuksessa eli ei ole riitaa tai mitään, mutta katse mustenee ja katsoo sua kuin paholainen. Olen muutaman kerran törmännyt sellaiseen ja on hämmentävää. Muilla normaaleilla ei tule sellaista katsetta, vaan vihaisinakin ovat ns. normaalin katseen omaavia joskin vihaisia.

Todella creepyä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sarjamurhaaja-katse?

Vierailija
2/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Mun ex poikaystävä katso mua ja mun äitiä semmosella katseella kun haki tavaroitaan pois yhteisestä asunnostamme. Äitini oli paikalla, en uskaltanut olla yksin. Hän myös kommentoi katsetta. "Jos katse voisi tappaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ovat sielun peili.

Vierailija
4/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah, mitä tuollakin sitten tarkoitetaan. "Hullun katseeksi" olen kokenut sen, kun olin lapsi ja isäni sai joskus raivokohtauksia joiden aikana oli paettava henkensä edestä. Ne silmät vähän haritti ja tuntui että ns. ketään ei ole kotona.

Vierailija
5/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väkivaltainen ex-mies sai sellaisen aina ennen raivareitaan. Tää on vertauskuva, en usko tällaiseen, mutta oli kuin häneen olisi mennyt joku riivaaja.

Vierailija
6/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän Ullanlinnan tappajapsykiatrin katse hänestä otetussa kuvassa. Sairas ja rikollinen.

Vierailija
7/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua aina enempi arveluttaa nämä jotka väittämänsä mukaan vetäisevät psykoanalyysin toisesta pelkän ulkonäön perusteella. eivät kai ymmärrä että eivät ymmärrä?

Vierailija
8/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilissä näkyy aina partaa ajaessa. Vähän turkkamainen.

Vierailija
9/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt pelottavan, tunnistamattoman katseen tutun ihmisen silmissä, kun hän joutui psykoosiin ja se oli akuuttivaiheessa. Muutaman kuukauden sisällä lääkitys saatiin balanssiin ja vähitellen se tuttu katse palasi.

Vierailija
10/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen kirjoittelua olen nähnyt ja paljon tällä palstalla.

Vierailija
11/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette mene kuitenkaan tuomitsemaan ketään kertavilkaisu-psykiatrin taidoillanne.

Vierailija
12/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät ovat sielun peili.

Ja koska sielun olemassaoloa ei todista mikään, niin?

Vierailija
13/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sarjamurhaaja-katse?

Olen lukenut, että sarjamurhaajilla tosiaan katse muuttui mustaksi juuri ennen tekoa. Olihan moni niistä ihan töissä muka normaaleina kansalaisina.

Vierailija
14/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hullun katsetta, mutta vihaisen "jos katse voisi tappaa" katseen kyllä. Muutaman kerran kun asuin pienessä kylässä missä ihmisillä oli joskus tapana vihata toisia ihan vain koska voi, ja yhen kerran, kun olin vastaanottokeskuksessa töissä ja sielä oli joku irakilainen mies, joka ei pitänyt naisia kovin arvossa. Se oli tosi jännä, koska esitti hirmu mukavaa suurimman osan aikaa, mutta sitten kun ei ollut saanut tahtoaan läpi ja tuli juttelemaan asiasta, niin katsoi todella vihasesti, kuin halpaa makkaraa. EI sanonut mitään mutta se katse jäi kyllä mieleen.

Vierailija
15/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun katson itseäni peilistä

Vierailija
16/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, on minunkin katsettani sanottu, joskus vieläpä ihan leikillä katsoin pomoa mahdollisimman vihaisesti, pomo nauroi murhaavaa katsettani.

Onpa joku kommentoinut sivulliselle ihan normaalia katsettani, vihainen toki olin silloin.

Vierailija
17/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen hullun katseen, kun katson itseäni peilistä.

Vierailija
18/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti kun näille kunniamussukoille vaaditaan lisää rahaa ja kaikkea, hullun kiilto silmissä puhetta pitäessä. Oikea kiimaisenhullun katse.

Vierailija
19/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen hullun katseen kun katson ap:ta

Vierailija
20/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta noissa tilanteissa on kun näkee että toinen vihaa ja ei tiedä syytä ja itse vain on tyyni ja näkee että toinen on räjähtämispisteessä. Jostain mistä ei itsellä ole aavistustakaan. Eli hullu on provosoinut itseään hulluuden partaalle 😆.

On se hullua, ei muuta voi sanoa.