mies pissii istuen
Kommentit (85)
Ap postaa sitten seuraavaksi avauksen jännämiehestä, joka kaataa naisia kuin heinää. Ehkä jännämies on hiffannut, että naisia saa kun osaa muutaman tempun, joita naiset arvostavat. Ap sen sijaan vain jatkaa ihmettelyään, ilman naista,,,eiku siis pillua, hänen omalla kielellään ilmaistuna.
Omituinen ketju. Minulle on aivan sama miten mies haluaa tehdä tarpeensa, kunhan siivoaa mahdolliset sotkut pois. Nykyinen kai istuu, ja niin taisi edellinenkin tehdä, ainakin kotona. En ole sen tarkemmin kysellyt
Luulen että ap toivoisi miehensä kusevan seisten... mäki yks kerta mieheni vapauduttua sen verran että jätti vessan oven auki, huomasin hänen kusevan istualleen! En tiennyt että sellaista kukaan mies tekee. Minustakin se tuntuu jotenkin surullisen epäimehekkäältä ja toivoisin hänen pissaavan seisten. Mutta mulle onkin kai epänormaalin tärkeetä sukupuolierojen korostaminen avioliitossa (kyllä, olemme naimisissa) ja se että tarvitsen stereotyyppisen korostetun miehekkään miehen voidakseni haluta häntä, liian kaverillinen ja naismainen mies ei sytytä.
Kymment, kymmenet ja taas kymmenet naiset valittavat joka päivä että miehet ei osu pönttöön pissalla käydessään vaan aina on pisaroita pitkin ja poikin. Nyt kun joku mies tahtoo olla naiselleen mieliksi ja käy pissalla "naisellisesti" ni nainen valittaa ja on järkyttynyt mies ei olekkaan miehinen reunoille pissaaja. Olisit iloinen! Tyytyväinen! Kiitollinen! Palkitse hänet "kunniakierroksella" jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Siis todellakin suljen kannen ennenkuin vedän vessan! Kaikki pöpöt leijailee juuri vetämisen yhteydessä, eli kansi kiinni ehdottomasti!