Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pissii istuen

ennakkoluuloinen?
13.12.2017 |

Kenellä muulla mies käy istuen pissalla?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kanssa istumapissaaja, voin sanoa että IHANAA! Ei tarvitse pöntönrengasta kokoajan olla laittamassa alas tai siivoilla kusta pitkin lattioita :D

Jätättekö te sen istumapissimiehesi kanssa vessanpöntön kannen auki, kun vedätte sen? Jos ette, niin joudut nostamaan kannen joka kerta pöntöllä asioidessasi. Onko kannen nostaminen paljonkin helpompaa kuin renkaan laskeminen alas?

Kanteen koskeminen ei ole niin ällöttävää kuin renkaaseen koskeminen. Renkaaseen koskekoon vain se, joka kykenee seisten virtsaamiseen, istuminen on mahdollista kaikille ja pakollista osalle. Harva normaali ihminen sulkee kannen vetäessään vessan.

Siis todellakin suljen kannen ennenkuin vedän vessan! Kaikki pöpöt leijailee juuri vetämisen yhteydessä, eli kansi kiinni ehdottomasti!

Vierailija
82/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap postaa sitten seuraavaksi avauksen jännämiehestä, joka kaataa naisia kuin heinää. Ehkä jännämies on hiffannut, että naisia saa kun osaa muutaman tempun, joita naiset arvostavat. Ap sen sijaan vain jatkaa ihmettelyään, ilman naista,,,eiku siis pillua, hänen omalla kielellään ilmaistuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ketju. Minulle on aivan sama miten mies haluaa tehdä tarpeensa, kunhan siivoaa mahdolliset sotkut pois. Nykyinen kai istuu, ja niin taisi edellinenkin tehdä, ainakin kotona. En ole sen tarkemmin kysellyt 

Vierailija
84/85 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ap toivoisi miehensä kusevan seisten... mäki yks kerta mieheni vapauduttua sen verran että jätti vessan oven auki, huomasin hänen kusevan istualleen! En tiennyt että sellaista kukaan mies tekee. Minustakin se tuntuu jotenkin surullisen epäimehekkäältä ja toivoisin hänen pissaavan seisten. Mutta mulle onkin kai epänormaalin tärkeetä sukupuolierojen korostaminen avioliitossa (kyllä, olemme naimisissa) ja se että tarvitsen stereotyyppisen korostetun miehekkään miehen voidakseni haluta häntä, liian kaverillinen ja naismainen mies ei sytytä. 

Vierailija
85/85 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymment, kymmenet ja taas kymmenet naiset valittavat joka päivä että miehet ei osu pönttöön pissalla käydessään vaan aina on pisaroita pitkin ja poikin. Nyt kun joku mies tahtoo olla naiselleen mieliksi ja käy pissalla "naisellisesti" ni nainen valittaa ja on järkyttynyt mies ei olekkaan miehinen reunoille pissaaja. Olisit iloinen! Tyytyväinen! Kiitollinen! Palkitse hänet "kunniakierroksella" jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan