mies pissii istuen
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
No jos ne käy paskalla ja pissaa samaan aikaan, niin ei kai ne siinä vuorotellen nouse seisomaan ja istumaan vaan tekee koko hoidon istualleen?? Eikö oo ihan normaalia
Silloin käydään paskalla. Ap ei puhunut mitään paskalla käymisestä.
Totta kai istuen, ei tule sotkua. Eikä ole vaimon määräys vaan ihan omaa järkeilyä. Pääsee vähemmällä kun ei tarvitse joka päivä luututa vessaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies käy kusella istuen koska olen käskenyt. Ei huvita siivota toisen kusta lattioilta.
Meillä mies kusee kuten miehet, eli seisten. Kusee pönttöön, ei lattialle!
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miehiä ja poikia ohjeistetaan pissaamaan istualtaan, se on vähemmän sotkuista ja hyvän käytöksen mukaista. Kehu miestäsi, hän on oikea moderni herrasmies noudattaessan tämän päivän weecee etikettiä.
Niin, että kuka näitä miehiä ja poikia oikein ohjeistaa istumapissaamaan?!?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miehiä ja poikia ohjeistetaan pissaamaan istualtaan, se on vähemmän sotkuista ja hyvän käytöksen mukaista. Kehu miestäsi, hän on oikea moderni herrasmies noudattaessan tämän päivän weecee etikettiä.
Höpö, höpö! Missä on sellainen ohjeistus, että miehen pitää kusta istuultaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö! Missä on sellainen ohjeistus, että miehen pitää kusta istuultaan?
Vaimolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies käy kusella istuen koska olen käskenyt. Ei huvita siivota toisen kusta lattioilta.
Meillä mies kusee kuten miehet, eli seisten. Kusee pönttöön, ei lattialle!
Ei se mikään mies ole vaan kääpiö.
Meillä oli kotona semmonen sääntö että miehet kusee aina istuen. Johtui siitä että äiti oli useimmiten se joka vessan pesi. Sama sääntö tulee olemaan meillä jahka miehen kanssa muutamme yhteen. Tai sitten mies siivoaa vessan aina. Eksäni kusi luonani aina seisten ja kyllä sitä kusta vaan on silloin muuallakin kuin siellä pöntössä, vaikka miehet muuta kuvittelevatkin.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koen sen miellyttävämpänä, jos mies hoitaa vessa-asiansa istuen. Ihmetyttää ja ällöttää sellanen pollea seisaallaan ympäriinsä roiskiminen.
Mua lähinnä ihmetyttää naiset, jotka näkevät vaivaa siitä miten miehet kusevat. Taisi Freud olla oikeassa sen naisten peniskateuden suhteen...
Mutkia suoriks ;)
Olen muuten huomannut, että isomunaiset miehet kusevat useimmiten istualtaan. Mistähän tämä vois johtua?
No tämä nyt on sitä ihtiänsä. Paskomassakin käydessä pitää niin tarkkaan painaa kädellä elintä juuresta, koska vihaan yli kaiken sitä, jos terska osuu pöntön etureunaan. Varsinkin yleiset wc:t....
Eli en todellakaan istu pöntölle, jos ei ole pakko. Varsinkin aamuisin, kun elin on tehnyt oman aamujumppansa, niin ongelma korostuu.
Olitko mies vai nainen?
Istumapissaaja on hyvin koulutettu, elämän ekan suhteensa kanssa naimisiin mennyt, hieman insinöörihenkinen ja mukava. Semmoinen miehen omainen tuote.
Sama se miten kusee, mutta mun mies kusee istuen ja oon siitä iloinen. Pari miespuolista kaveria jättää kylässä ollessaan kannen ylös ja jotenkin se ärsyttää tosi paljon. Oon jo tottunut siihen ettei tartte laskiskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koen sen miellyttävämpänä, jos mies hoitaa vessa-asiansa istuen. Ihmetyttää ja ällöttää sellanen pollea seisaallaan ympäriinsä roiskiminen.
Mua lähinnä ihmetyttää naiset, jotka näkevät vaivaa siitä miten miehet kusevat. Taisi Freud olla oikeassa sen naisten peniskateuden suhteen...
Mutkia suoriks ;)
Olen muuten huomannut, että isomunaiset miehet kusevat useimmiten istualtaan. Mistähän tämä vois johtua?
No tämä nyt on sitä ihtiänsä. Paskomassakin käydessä pitää niin tarkkaan painaa kädellä elintä juuresta, koska vihaan yli kaiken sitä, jos terska osuu pöntön etureunaan. Varsinkin yleiset wc:t....
Eli en todellakaan istu pöntölle, jos ei ole pakko. Varsinkin aamuisin, kun elin on tehnyt oman aamujumppansa, niin ongelma korostuu.
Olitko mies vai nainen?
Yksilöllinen anatomia vaikuttaa paljon. Minulla väline on keskikokoa, mutta jotenkin ylhäällä/edessä joten istuessa osuu helposti posliiniin. En siis mielelläni istu ja paskallakin pitää aina juuri painaa sormella tai muuten suojata vehjes. Toki riippuu myös pöntön muotoilusta...
Vierailija kirjoitti:
Se on istuva härkä.
No niin on, todellakin. Härkähän tarkoittaa kuohittua sonnia.
Yök, menee halut. Tuntuu kuon asuisin naisen kanssa.
Tota...aika hullu ketju. En todellakaan kyyki pöntöllä kusella käydessäni. Herrasmiehenä osun pönttöön. Siinä mielessä kohtelias, että yöaikaan tai aikaisin aamulla osun myös tyylikkääsiti wc-kulhon sisäsivuun niin, että äänikin on mahdollisimman pieni. Mikäli osuisin ns. sivuun pöntöstä, osaan myös jälkeni putsata. Oma ongelmani on se, että lepotilassakin normaalia hieman pidempiheppini tahtoo osua kulhon sisään ja sitä en todellakaan halua. En ole täällä kehuskelemassa omalla koollani, kunhan kerron. Paskalla käynti ei siis olekaan mikään nautinto. Seisten kustessa myös rakko tyhjenee itselläni paremmin ja näin on ollut aina. Eipähän jää kusijälkiä alushousuihin.
Nainen, joka käskee miestään kusemaan istualtaan...ei hyvää päivää. Ja kyllä ukkokin silloin aika tossu on.
Mitäs seuraavaksi? Ehdotan, etttä kaikkien miesten täytyy alkaa käyttämään rintaliivejä tai bikinien yläosaa, sillä tasa-arvon nimissä myös miesten on esim. julkisella paikalla syytä peittää itsensä, jotta emme aiheuta hämminki naisten (tai homojen) keskuudessa ja vahingossa saa aikaan seksuaalista kiihottumista.
T: Mies, joka kusee ja paskoo samalla tavalla ja puhuu asioista niin kuin ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tota...aika hullu ketju. En todellakaan kyyki pöntöllä kusella käydessäni. Herrasmiehenä osun pönttöön. Siinä mielessä kohtelias, että yöaikaan tai aikaisin aamulla osun myös tyylikkääsiti wc-kulhon sisäsivuun niin, että äänikin on mahdollisimman pieni. Mikäli osuisin ns. sivuun pöntöstä, osaan myös jälkeni putsata. Oma ongelmani on se, että lepotilassakin normaalia hieman pidempiheppini tahtoo osua kulhon sisään ja sitä en todellakaan halua. En ole täällä kehuskelemassa omalla koollani, kunhan kerron. Paskalla käynti ei siis olekaan mikään nautinto. Seisten kustessa myös rakko tyhjenee itselläni paremmin ja näin on ollut aina. Eipähän jää kusijälkiä alushousuihin.
Nainen, joka käskee miestään kusemaan istualtaan...ei hyvää päivää. Ja kyllä ukkokin silloin aika tossu on.
Mitäs seuraavaksi? Ehdotan, etttä kaikkien miesten täytyy alkaa käyttämään rintaliivejä tai bikinien yläosaa, sillä tasa-arvon nimissä myös miesten on esim. julkisella paikalla syytä peittää itsensä, jotta emme aiheuta hämminki naisten (tai homojen) keskuudessa ja vahingossa saa aikaan seksuaalista kiihottumista.
T: Mies, joka kusee ja paskoo samalla tavalla ja puhuu asioista niin kuin ne ovat.
Piti laittaa samalla tavalla, kuin kuka tahansa tavallinen mies.
Kyse ei ole missään tapauksessa MIEHESTÄ, vaan pikkuneidistä.
Mun mies on kanssa istumapissaaja, voin sanoa että IHANAA! Ei tarvitse pöntönrengasta kokoajan olla laittamassa alas tai siivoilla kusta pitkin lattioita :D
En ole siis vaatinut pissaamaan istuen.jossakin vaiheessa vissiin rentoitui seurassani eikä enää vetänyt ovea kiinni perässään kun meni vessaan. En ole asiasta puhunut eikä olla keskusteltu.ajattelin vain onko miten yleistä...