mies pissii istuen
Kommentit (85)
"Pissii", voi hyvänen aika, onko hän lapsi... Aloin tässä miettimään, että vaikka mieheni kanssa on jo monta yhteistä vuotta takana, en kyllä oikeasti taida tietää, käykö hän kotona kusella seisten vai istuen. Oletan toisinaan kantautuvasta lorinasta, että seisten. Ei ole näkynyt roiskeita. Sitä päivää, kun jompi kumpi alkaa käymään asioillaan vessan ovi auki, ei myöskään tule. Ei kiinnosta niin paljoa, miten ihmiset hoitavat wc-käyntinsä.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis tekee istumapissan tyttöjen tapaan? :'D
Voit tulla vapaasti katsomaan, kun 150-kiloinen, loppuelämänsä pyörätuolissa istuva mieheni pissaa istuen ja tehdä päätelmät hänen naisellisuudestaan.
Taas sama ihminen samoine kommentteineen... lieneekö aloittanutkin tämän ketjun. Ainoa nolo asia on se, että joku kyttää toisen tapaa käydä vessassa. Itse tunnen vaan aikuisia, jotka tietävät jo olevansa miehiä, ei onneksi tarvitse kytätä kuten epävarmat pikkupojat. Toisaalta kaljoittelu on jo pilannut vatsan ja pakkokin istua... Ihme ettei ap hauku homojakin, pussaavat miehiä kuin naiset, vai miten se nyt olikaan?
Kännykän kanssa voi istua ja pissiä ja samalla saattaa tulla kakka. Iso kakka.
Oma mieheni alkoi pissata istualtaan kotona omasta aloitteestaan yhteiselomme alkaessa. Kuulemma ihan vain huomaavaisuudesta minua kohtaan. Alkuun vähän ihmettelin kun ei olisi tullut mieleenkään ehdottaa mutta ihan hyvä kyllä. Muualla kuin kotona pissii seisaaltaan.
Nyt kun on näitä naisten vapauttamisjuttuja, poseerataan haarat levällään, koska "en tunne yhtään poikaa, jolle oltaisiin sanottu, että haarat kiinni" niin miehet voisi alkaa tekemään samanlaisia vetoja. Aina ulkona kyykkypissalla ja katsoa miten vaimo reagoi. Sitten vielä kuvat instagramiin ja teksti "en tunne yhtäkään tyttöä, jolle oltaisiin naurettu, kun käy kyykkypissalla". Sitten katsotaan, kuinka kauan naiset kestäisivät sitä, että mies on liian samanlainen.
Osta nartulle lahjaksi naisten pikkuhousut😂
Vierailija kirjoitti:
Osta nartulle lahjaksi naisten pikkuhousut😂
Onko todella niin epävarmoja "miehiä" olemassa, joiden mieheys todella riippuu siitä missä asennossa käy vessassa? Huh huh. Kaipa he paskantavat vaippaan, kun ei voida istuen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kanssa istumapissaaja, voin sanoa että IHANAA! Ei tarvitse pöntönrengasta kokoajan olla laittamassa alas tai siivoilla kusta pitkin lattioita :D
Jätättekö te sen istumapissimiehesi kanssa vessanpöntön kannen auki, kun vedätte sen? Jos ette, niin joudut nostamaan kannen joka kerta pöntöllä asioidessasi. Onko kannen nostaminen paljonkin helpompaa kuin renkaan laskeminen alas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tulla vapaasti katsomaan, kun 150-kiloinen, loppuelämänsä pyörätuolissa istuva mieheni pissaa istuen ja tehdä päätelmät hänen naisellisuudestaan.
Oletpa sä epävarma miehesi maskuliinisuudesta, kun noin kova tarve on puolustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miehiä ja poikia ohjeistetaan pissaamaan istualtaan, se on vähemmän sotkuista ja hyvän käytöksen mukaista. Kehu miestäsi, hän on oikea moderni herrasmies noudattaessan tämän päivän weecee etikettiä.
Höpö, höpö! Missä on sellainen ohjeistus, että miehen pitää kusta istuultaan?
Olen lukenut että vähentää eturauhasvaivoja. Nykymiehet istuu. Meilläkin sellaisia on 3kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sä epävarma miehesi maskuliinisuudesta, kun noin kova tarve on puolustella.
En ole, eikä maskuliinisuus miehessä edes ole mulla erityisen toivottava ominaisuus. Tai no, aito maskuliinisuus on, överiksi menevä maskuliinisuuden korostaminen on eri juttu, siinä asia kääntyy mielestäni itseään vastaan. Kommentoin vain, kun istuen virtsaaminen oli jonkun mielestä automaattisesti feminiinistä, ja näinhän asia ei ole. Kommentoija saattaa päätyä itsekin joskus pyörätuoliin ja tuollaiset kommentit eivät ehkä silloin olekaan enää niin huvittavia.
Meiän mies istu pöntöl, pissien, pissien, mikä sul on..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kanssa istumapissaaja, voin sanoa että IHANAA! Ei tarvitse pöntönrengasta kokoajan olla laittamassa alas tai siivoilla kusta pitkin lattioita :D
Jätättekö te sen istumapissimiehesi kanssa vessanpöntön kannen auki, kun vedätte sen? Jos ette, niin joudut nostamaan kannen joka kerta pöntöllä asioidessasi. Onko kannen nostaminen paljonkin helpompaa kuin renkaan laskeminen alas?
Kanteen koskeminen ei ole niin ällöttävää kuin renkaaseen koskeminen. Renkaaseen koskekoon vain se, joka kykenee seisten virtsaamiseen, istuminen on mahdollista kaikille ja pakollista osalle. Harva normaali ihminen sulkee kannen vetäessään vessan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu. Ole kiitollinen.
Tämä se minunkin ensimmäinen ajatukseni. Kyllä muuten vituttaa joka aamu herätä klo 5.30 kun yläkerran äijä kusta lorottaa paineella suoraan veteen. Kyllä, asun köyhästi kerrostalossa ja kyllä, on huonot äänieristeet ja kyllä, ongelma varmaan ratkeaisi korvatulpilla (joita muista syistä en voi käyttää). Silti vituttaa. Joku kaunis päivä vielä laitan lapun...
Meillä taasa yläkerran nuori rouva lorottaa todella äänekkäästi pönttöön vähintäänkin viidesti päivässä ja kerran yössä. Ai, mistä tiedän, että rouva eikä rouvan mies. No siitä, että kävi käy joskus meillä kylässä ja lorottaa meidän veskissä miehensä kuunnellessa naama punaisna. Ja siitä, että mies käy päivällä töissä ja rouva on lasten kanssa kotona. Että osaa ne naisetkin lorottaa häiritsevästi.
t. Istuva pissivän miehen vaimo. Mies osasi tempun jo tavatessamme. Liekö äitinsä vai edellinen tyttöystävä syyllinen tähän luonnottomuuteen. Itse kyllä arvostan. Mies jopa käyttää alasuihkua isolla asialla käydessään ja muutenkin huolehtii hygieniastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies käy kusella istuen koska olen käskenyt. Ei huvita siivota toisen kusta lattioilta.
Meillä mies kusee kuten miehet, eli seisten. Kusee pönttöön, ei lattialle!
Ei se mikään mies ole vaan kääpiö.
Miten se miehen pituus vaikuttaa kusemisasentoon? Minä olen ihan normaalipituinen mies ja osaan kusta seisten ja pontoon menee.
Aina v*ttumaisen kuuloisia av-mammoja, pakotetaan äijät istumaan kustessa ja ukothan istuu, muuten ei illalla tipu!
Hyi helvetti sentään miten akkamaista touhua!
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ukkoja teillä oikein on?
Vaihtoehto on kusta kuten neidit tai kusta pitkin lattioita. Miten olisi kusta kuten mies seisten ja suoraan pönttöön!
Kusen seisoaltaan ainoastaan kun pisuaari on saatavilla koska ne ovat ylempänä ja roiskumisriski on pienempi. Se virtsasuihkuhan ei ole mikään lasersäde. Pisuaarillakin sitten pitää mennä julkisessa vessassa koppiin, että saa paperia jolla kuivata. Jos joskus joutuu vaikkapa sosiaalisen paineen takia (eli kun samassa tilassa on muita) vain tiristelemään niitä kusitippoja ja sitten tunkemaan munan kalsareihin, on koko loppuilta sellainen likainen fiilis. Vaikka miten runkkaisi, niin aina sieltä pari tippaa tirahtaa housuihin. En tajua miten tämä olisi jotenkin miehekäs juttu. Ylipäätään koko keskustelu on täysin naurettava. Sama kai se miten asiansa hoitaa kunhan hoitaa eikä jätä kohtuutonta sotkua jälkeensä.
Vai niin.
Minulla taas miehenä on vaimo joka luuttuaa vessat ja hoitaa siivoukset sekä muut kodinhoitoon kuuluvat työt.
Mutta ehkäpä sinä et olekaan mies?