Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pissii istuen

ennakkoluuloinen?
13.12.2017 |

Kenellä muulla mies käy istuen pissalla?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä kaappihomo.

Vierailija
22/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainen mies, joka nauraessaan laittaa käden suun eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset kääpiöt pissaa seisaaltaan.

Vierailija
24/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kuinka niin?

Vierailija
25/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istualleen jää kädet vapaaksi tinderille.

Vierailija
26/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkoluuloinen? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kuinka niin?

Ajattelin, että jos olisi ollut sellainen ujo mies. Kuten tämä herra esim:

https://i.imgur.com/06aNrCr.jpg

Vierailija
27/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen sen miellyttävämpänä, jos mies hoitaa vessa-asiansa istuen. Ihmetyttää ja ällöttää sellanen pollea seisaallaan ympäriinsä roiskiminen.

Vierailija
28/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kotona. Julkisissa tiloissa en.

Sama. Siitä lähtien kotona kustu istuelteen, kun muutin omille. I wonder why???

Vierailija
29/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen sen miellyttävämpänä, jos mies hoitaa vessa-asiansa istuen. Ihmetyttää ja ällöttää sellanen pollea seisaallaan ympäriinsä roiskiminen.

Mua lähinnä ihmetyttää naiset, jotka näkevät vaivaa siitä miten miehet kusevat. Taisi Freud olla oikeassa sen naisten peniskateuden suhteen...

Vierailija
30/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä ihmetyttää naiset, jotka näkevät vaivaa siitä miten miehet kusevat. Taisi Freud olla oikeassa sen naisten peniskateuden suhteen...

Mutkia suoriks ;)

Olen muuten huomannut, että isomunaiset miehet kusevat useimmiten istualtaan. Mistähän tämä vois johtua?

Vierailija
31/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pissaan seisaaltaan kun ei pääse niin lähelle pyttyä että pissa tippuis pyttyyn.

Vierailija
32/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkia suoriks ;)

Olen muuten huomannut, että isomunaiset miehet kusevat useimmiten istualtaan. Mistähän tämä vois johtua?

Olet varmasti joo huomannut. Kiertelet päivät pitkät tuolla tutkimassa miesten munien kokoa ja kusemistyyliä. Huoh.

Vierailija
33/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät naiset viekö miestenne miehisyyttä vaatimalla jotain istumapissejä. Oikeesti. Itse nainen ja eu tulisi mieleenkään vaatia moista. Itse voi tietysti roiskeensa pestä tarvittaessa mutta osaa virtsata sinne minne pitääkin. Johan tuo nyt on opetettu pienestä pitäen. Miestä halventavaa mielestäni istumapissat, eri tietysti jos itse välttämättä tahtoo. Ilman että äiti jo sitä aikanaan vaatinut ja vaimo nyt. Miehet pysykää miehinä.

Vierailija
34/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin se istuen pissiminen halventaa miestä? Halventaako istuen kakkaaminen miestä? Pitäisikö sekin hoitaa kaiken varalta seisoen, ettei vaan maine kärsi?

Hupsuja olette.

Vierailija
35/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajutkaa nyt perkele, että se KUSEMISTA! Toki aina voi sanoa, että käy heittämässä kepillisen, mutta sitä p:llä alkavaa sanaa ette käytä!

Istualtaan on paljon helpompaa, voi vaikka lukaista muutaman sivun hyvää lehteä siinä samalla. 

Vierailija
36/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne käy paskalla ja pissaa samaan aikaan, niin ei kai ne siinä vuorotellen nouse seisomaan ja istumaan vaan tekee koko hoidon istualleen?? Eikö oo ihan normaalia

Vierailija
37/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies käy kusella istuen koska olen käskenyt. Ei huvita siivota toisen kusta lattioilta.

Mies varmaan myös kiltisti nuolee toisen miehen liemet vaostasi, kun niin käsket?

Vierailija
38/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajutkaa nyt perkele, että se KUSEMISTA! Toki aina voi sanoa, että käy heittämässä kepillisen, mutta sitä p:llä alkavaa sanaa ette käytä!

Istualtaan on paljon helpompaa, voi vaikka lukaista muutaman sivun hyvää lehteä siinä samalla. 

Sama se mulle, miten mies virtsaa, mutta räyhääminen ja kiroilu ärsyttää.

Vierailija
39/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne käy paskalla ja pissaa samaan aikaan, niin ei kai ne siinä vuorotellen nouse seisomaan ja istumaan vaan tekee koko hoidon istualleen?? Eikö oo ihan normaalia

Ei ole normaalia, kun se halventaa miehiä. Tosimies kusee ensin ennen kuin paskantaa ja jos kusihätä iskee kesken paskantamisen, tosimies nousee kusemaan sen seisten paskantamisen välissä. Tosimies ei välitä, vaikka ripulipaskat valuis kustessa pitkin reisiä, koska tosimies kusee aina seisten. Aina. Ugh!

Vierailija
40/85 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin se istuen pissiminen halventaa miestä? Halventaako istuen kakkaaminen miestä? Pitäisikö sekin hoitaa kaiken varalta seisoen, ettei vaan maine kärsi?

Hupsuja olette.

Ei se istuen kuseminen miestä halvenna vaan se, että nainen määrää miehelle miten pitää kusta. Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla sen verran itsemääräämisoikeutta, että saa hoitaa tarpeensa kuten parhaaksi näkee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme