Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostinpa sukkahousut

Vierailija
13.12.2017 |

Miesten kalsareita laavattuani nakkasin ostoskärryyn Prismassa naisten XXL-kokoiset thermo fleece -sukkahousut lähinnä vaimon suosituksesta. Ihan yllätyin miten hyvän tuntoiset on jalassa ja on lämpimät. Olleet nyt parilla pyörälenkillä jalassa ja voin vain ihmetellä miksi paketissa luki "Naisten sukkahousut". Etuhalkio puuttuu ja se on oikea puute. Lieköhän sellaista miesten mallia edes olemassa. Olihan siinä laarissa leggings-mallisiakin, mutta juuri tämä että päälle kun vetää vain saapassukan, ei pilkota nilkka ikinä paljaana. Tokihan vaimokin ehti jo leukailla että seuraavaksi ostan itselleni varmaan stay-upit :D Voi olla etten laita näitä työpaikan saunailtaan tai punttisalille mennessä...

Muita kokeilleita?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saisin uuden naisystäväni tyrkyttämään sukkahousuja farkkujeni alle?

Olen ilmojen viilennyttyä manannut kalsareiden epämukavuutta ja kalsareitta ollessa hytissyt kylmästä :D

En uskalla negatiivisen reaktion pelossa vaan vetää sukkikdia jalkaan, vaan sen pitäisi olla "hänen idea" johon suostun hieman vastahakoisesti. Käytön jälkeen ihastelisin sukkahousujen käytännöllisyyttä ja mukavuutta.

Ehkä ne lipsahtaisivat siten pysyvämpäänkin käyttöön.

Jos keksit ratkaisun, kerro meille muillekin.

Vierailija
42/111 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja päätä itse vaatteistasi kirjoitti:

Tule vain pois sieltä pelkureiden seasta. Jos naisissa ei olisi ollut rohkeita edelläkävijöitä, niin kärvistelisivät vieläkin pelkissä hameissa.

Sen verran pitää olla miestä, ettei päätä alusvaatteistaan naapurin pakkasessa miehekkäästi hytisevän amispojan, minä olen kova jätkä luulojen perusteella.

Että jalkaan vaan. Toimivat loistavasti. Ja jos joku pervo on kiinnostunut sinun alusvaatteistasi, niin onko miehekästä tanssia hänen pillinsä mukaan?

Suhde on tärkeä ja erittäin hyvä, enkä halua riskeerata sitä. Jos pitää valita, valitsen epäröimättä naiseni.

Ihailen ja sivelen mielelläni hänen sukkissääriään ja hän tietää kyllä että pidän niitä seksikkäänä. Mutta jääköön vaikka oma pukeutumishaluni sukkiksiin salaisuudeksi, jos tilanne ei luontevasti siihen ajaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla ujuttaa sukkahousuja garderoopiin urheilupukeutumisen kautta. Hiihto- tai pyöräilyasun alle sopivinta alusasua etsiessä sukkahousut kokeiluun.

Vierailija
44/111 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Norlynin second skin sukkiksista on käyttökokemusta? Vois olla kesällä hyvät.

Vierailija
45/111 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

silosääri kirjoitti:

Joko Norlynin second skin sukkiksista on käyttökokemusta? Vois olla kesällä hyvät.

Mainosten perusteella vaikuttaa kyllä hyvältä tuotteelta. Voi kyllä jäädä kokeilematta, kun mulle sukkahousut on kuitenkin ensijaisesti viileämpien vuodenaikojen alusvaate. Kesällä en käytä sukkahousuja juuri koskaan. Eikä ohuet sukkahousut näytä meikäläisen karvaisissa säärissä kovinkaan hyvältä :)

Vierailija
46/111 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas paras sukkiskausi menossa. Joulunpunaiset kiiltävät opaquet kaikille miehille jalkaan niin naiset kiittää ja tykkää. Paras vaate ainakin kotioloissa jos ei kaupungilla uskalla tai kehtaa sukkahousuissa kulkea.

Vierailija
47/111 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Nämä sullahousumiehet sattumalta valitsevat aina oikean kokoiset sukkikset alelaarista ja toteavat,e ttä onpa mukavat. Naisille, joille sukkahousut kuitenkin on suunniteltu, sen sijaan on pitkån työn tulos löytää mukavat sukkahousut, koska niiden on oltava täsmälleen oikean kokoiset: sekä vähänkään liian pienet että vähänkään liian isot valuvat todella epämiellyttävästi haaroista. Itse ostan nykyään vain calvin kleinin muotoilevia skkiksia (noin30€ kpl), joissa vyötärö on niin korkealla että se todella on vartalon kapeimmalla kohdalla ja vielä sen verran vahvistettu, että pitää housut ylhäällä.

En oikeasti usko näihin satunnaisheränneisiin miehiin.

Sukkahousuja vuosia käyttäneenä miehenä olen tismalleen samaa mieltä. Perusmiehiseen alakertaani, eli miehekkäät jalat, pikkuinen peppu ja vähän vatsaa ei ole montaa oikeaa kokoa ja mallia olemassakaan. 180 senttisenä arvaan jo heti että XXL on leveämmälle takapuolelle ja haluaisi nousta kainaloon. L saattaisi olla sopiva mutta riittääkö pituus.

Vierailija
48/111 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tiedustelisin, mitä kamalaa tapahtuu jos en laitakaan töiden jälkeen pieruverkkareita jalkaan vaan sukkikset ja jonkun kivan kotihameen? Ehkä myös villasukat, koska on talvi. Olenko ihan pervo?

Vierailija
49/111 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tiedustelisin, mitä kamalaa tapahtuu jos en laitakaan töiden jälkeen pieruverkkareita jalkaan vaan sukkikset ja jonkun kivan kotihameen? Ehkä myös villasukat, koska on talvi. Olenko ihan pervo?

Olet täysin sairas perverssi. Hakeudu hoitoon. Jos joku saa tietää jarrastuksistasi, kylän miehet hakkaavat ja kivittävät sinut hengiltä.

Vierailija
50/111 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkahousuja vuosia käyttäneenä miehenä olen tismalleen samaa mieltä. Perusmiehiseen alakertaani, eli miehekkäät jalat, pikkuinen peppu ja vähän vatsaa ei ole montaa oikeaa kokoa ja mallia olemassakaan. 180 senttisenä arvaan jo heti että XXL on leveämmälle takapuolelle ja haluaisi nousta kainaloon. L saattaisi olla sopiva mutta riittääkö pituus.

No, itse olen 177 cm pitkä ja hoikanpuoleinen. Siksiköhän minulla ei ole mitään ongelmia löytää sopivia sukkahousuja. Ihan tavalliset 40-42 kokoiset markettisukkahousutkin istuvat ongelmitta.

Vierailija
51/111 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahdu mitään kamalaa, siitä vaan. Kokemusta on.

Vierailija
52/111 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat sukkiksista ja hameesta seksuaalista mielihyvää niin olet hyvällä tavalla pikkuisen pervo. Eli go for it!

Vierailija
53/111 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen 177 cm pitkä ja hoikanpuoleinen. Siksiköhän minulla ei ole mitään ongelmia löytää sopivia sukkahousuja. Ihan tavalliset 40-42 kokoiset markettisukkahousutkin istuvat ongelmitta.

En usko, elleivät jalkasi ole poikkeuksellisen lyhyet. Olen samanpituinen hoikka nainen ja 40-42 on liian pieni koko.

Vierailija
54/111 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile matalalantioista mallia koosta 42-44

Vierailija
55/111 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä, kohdasta 04:02 eteenpäin...

Vierailija
56/111 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olisiko laittaa kuvaa miesten kotihameesta? Millaisia kenkiä käytät hameen kanssa? Utelias ja aiheesta kiinnostunut kyselee

Vierailija
57/111 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

En usko, elleivät jalkasi ole poikkeuksellisen lyhyet. Olen samanpituinen hoikka nainen ja 40-42 on liian pieni koko.

Ihan normaalit jalat mulla on. Mutta näköjään kirjoitin väärin tuon sukkahousun koon. Koko onkin 40-44 kun tarkistin pakkauksesta.

Vierailija
58/111 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni parhaan hyödyn saa liukaspintaisista kiiltävistä sukkahousuista. Farkut sujahtaa jalkaan eikä kinnaa polvista ja reisistä. Puuvillakalsarit tai edes paksut tekniset ei yllä lähellekään sitä mukavuutta.

Vierailija
59/111 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni parhaan hyödyn saa liukaspintaisista kiiltävistä sukkahousuista. Farkut sujahtaa jalkaan eikä kinnaa polvista ja reisistä. Puuvillakalsarit tai edes paksut tekniset ei yllä lähellekään sitä mukavuutta.

Minä käytän mieluiten ihan tavallisia "halpissukkahousuja". 40 denieriä on suosikkivahvuus. 40-denieriset kestävät käyttöä ihan hyvin eikä niiden kanssa tarvitse välttämättä pitää erikseen nilkkasukkia. Kiiltävissä/liukaspintaisissa sukkahousuissa on sitä lycraa niin paljon, että minun makuuni ne puristavat jalkoja liian napakasti. Kun on sopivan kokoiset tavalliset polyamidisukkahousut, niitä tuskin huomaa jalassaan muuten kuin miellyttävästi lämmittävänä kerroksena farkkujen alla. 

Siitä olen samaa mieltä, että puuvillakalsarit ja tekniset häviävät mukavuudessa sukkahousuille (jos nämä siis ovat sopivan kokoiset) kirkkaasti.

Vierailija
60/111 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miesten sukkahousumuoti tänä keväänä? Värit ja langan vahvuus.. entäpä kiilto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan