Ostinpa sukkahousut
Miesten kalsareita laavattuani nakkasin ostoskärryyn Prismassa naisten XXL-kokoiset thermo fleece -sukkahousut lähinnä vaimon suosituksesta. Ihan yllätyin miten hyvän tuntoiset on jalassa ja on lämpimät. Olleet nyt parilla pyörälenkillä jalassa ja voin vain ihmetellä miksi paketissa luki "Naisten sukkahousut". Etuhalkio puuttuu ja se on oikea puute. Lieköhän sellaista miesten mallia edes olemassa. Olihan siinä laarissa leggings-mallisiakin, mutta juuri tämä että päälle kun vetää vain saapassukan, ei pilkota nilkka ikinä paljaana. Tokihan vaimokin ehti jo leukailla että seuraavaksi ostan itselleni varmaan stay-upit :D Voi olla etten laita näitä työpaikan saunailtaan tai punttisalille mennessä...
Muita kokeilleita?
Kommentit (111)
Vierailija wrote:
Eihän sukkikset mitkään kätevät ole. Vittumaiset pukea, milloin kierteellä, milloin haarakiila polvissa tai ainakin kynsi tarttuu neulokseen...
Kuka sanoo että niiden käyttö olisi pakollista ?
Jos kerran et itse tykkää, niin älä käytä-
simple as that .
Vierailija wrote:
Eihän sukkikset mitkään kätevät ole. Vittumaiset pukea, milloin kierteellä, milloin haarakiila polvissa tai ainakin kynsi tarttuu neulokseen...
Ok. Itse käytän ainoastaan mekkoja ja hameita (joo, olen nainen 😄) joten sukkahousuja joutuu pitämään syksyt, talvet ja keväät. Enkä tunnista noita luettelemasi ongelmia. Mikä niissä on vittimaista pukea? Senkun kiskaisee jalkaan. Eikä valu haarakiila kun ostaa kunnolliset, eikä vähänkään paksummissa sukkahousuissa ole edes pelkoa siitä, että kynsi rikkoisi ne.
Onneksi kaikkien miespuolisten sukkisten käyttäjien ei sentään tarvitse tiedustella myyjältä tai etsiä tarkkaan niitä 'xxL'-kokoja, (.... useimmillehan kun riittää jo pelkkä L-kokokin ja joillekin jopa se M-koko) mutta saattaahan ap toki olla ns. 'kehopositiivinen henkilö' ja eihän siinä mitään.,kun niitä omia kokoja riittää varmaan heillekin. )
Ei voi vaihtaa kostunutta sukkaa. Leggingsit kätevämmät.
Vierailija wrote:
Ostat liian pieniä.
Käytä isompaa kokoa niin haarakiilat ja kierteet asettuu paikoilleen. Kynsikään ei tartu, kun ei tarvitse enää repiä ja kiskoa ja venyttää.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tiennyt, että miesten pitkät kalsarit on niin epäkateviä tiettyihin tilanteisiin. Siinä olisi hyvä markkinarako valmistaa erilaisia. Villaisia varmaan saa eri paksuisia urheilu- ja retkeilykaupoista, mutta ovat kyllä aika hintavia. Niissä ei sitten tietenkään ole sitä sukkaosaa.
Pitkissä kalsareissa ei ole muuta ongelmaa kuin se, että ne ovat monille keleille liian paksut. Ei alkusyksystä tai loppukeväästä sellaisia halua jalkaansa laittaa, mutta ilman aluskerrostakaan ei oikein tarkene. Miksei miehille tehdä 20-40 denierin sukkahousuja vastaavia pitkiksiä? Ei se sukkahousun sukkaosa niin tärkeä ole, kun tarkoitus on pitää reidet ja sääret lämpimämpinä.
Mutta kyllä naisten sukkahousuilla mieskin pärjää ihan hyvin, jos vain sellaiset tohtii jalkaansa vetää.
Vierailija wrote:
Mietin tuossa että voiko mikään olla ällömpi turn off kuin mies sukkiksissa. No ehkä kalju mies sukkiksissa. Makunsa kullakin...
Tämä. Ihan kuin nainen housuissa 🤮
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mietin tuossa että voiko mikään olla ällömpi turn off kuin mies sukkiksissa. No ehkä kalju mies sukkiksissa.
Tämä. Ihan kuin nainen housuissa 🤮. Olen komea mies, enkä tietenkään välitä sinunlaisten mielipiteistä.. Pidän sukkahousuja. Ostin Ruotsi reissulla miesten sukkahousuja. Vaimo ei ole tähän mitenkään reakoinut.
sukkisukki kirjoitti:
Se on taas paras sukkiskausi menossa. Joulunpunaiset kiiltävät opaquet kaikille miehille jalkaan niin naiset kiittää ja tykkää. Paras vaate ainakin kotioloissa jos ei kaupungilla uskalla tai kehtaa sukkahousuissa kulkea.
Mites tänä jouluna?
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuossa että voiko mikään olla ällömpi turn off kuin mies sukkiksissa. No ehkä kalju mies sukkiksissa. Makunsa kullakin...
Ööö. Minäminäminäminäminä!!!!
Tiedätkö- tai siis ymmärrätkö, miksi niitä käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ok. Itse käytän ainoastaan mekkoja ja hameita (joo, olen nainen 😄) joten sukkahousuja joutuu pitämään syksyt, talvet ja keväät. Enkä tunnista noita luettelemasi ongelmia. Mikä niissä on vittimaista pukea? Senkun kiskaisee jalkaan. Eikä valu haarakiila kun ostaa kunnolliset, eikä vähänkään paksummissa sukkahousuissa ole edes pelkoa siitä, että kynsi rikkoisi ne.
Joutuu pitämään?
pistä Tuulihousut, jos ne on jees. Pitää pitää.
Olen vieroittanut itseni sukkahousuista. Olen siis mies ja aiemmin ollut paatunut sukkahousun kuluttaja. Onpa mennyt stay-uppejakin jokusia pareja :)
Ihailen ja mielelläni hyväilen edelleen naisten sukkissääriä, mutta itselleni en niitä enää pue.
Tavasta ja fetissistä voi päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletteko sukkismiehet sinkkuja vai eikö naisenne välitä? Lähtisin aika nopeasti lätkimään jos ukko tepastelisi kotona sukkahousut jalas niinkuin ei mitään ois tapahtunu? Onko olemassa niin miehekästä miestä että sitä riittäis vielä sukkisten jälkeenkin?
No vaimohan käyttää sukkahousuja itsekin. Emme me tee mitään ihmeellistä numeroa toistemme aluspukeutumisesta. Sen verran on vaimo kyllä sanonut, että sukkahousut ovat ylläni paremman näköiset kuin löysästi lököttävät kalsarit. Ja itse olen ihan samaa mieltä.
Sen verran on vaimo kyllä sanonut, että sukkahousut ovat ylläni paremman näköiset kuin löysästi lököttävät kalsarit. Ja itse olen ihan samaa mieltä.
Kunhan sukkisten läpi ei näy äijämäiset säärikarvat
Vierailija kirjoitti:
Olen vieroittanut itseni sukkahousuista. Olen siis mies ja aiemmin ollut paatunut sukkahousun kuluttaja. Onpa mennyt stay-uppejakin jokusia pareja :)
Ihailen ja mielelläni hyväilen edelleen naisten sukkissääriä, mutta itselleni en niitä enää pue.
Tavasta ja fetissistä voi päästä eroon.
Oletko löytänyt sukkahousujen tilalle mukavia kalsareita? Vai mitä vaatteita käytät talvella pitkien housujen alla? Itse en ole luopumassa sukkahousujen käytöstä ennen kuin löydän miesten kalsarit, jotka olisivat vähintään yhtä mukavat ja kätevät kuin sukkahousut. Toistaiseksi en ole vielä löytänyt. On minulla joitakin aika mukavia kalsareita, mutta kyllä sukkahousut ovat farkkujen alla mukavammat.
Mulla on BlackHorse tekniset kalsarit ilman boksereita tms. mielekkäin asu pakkasella farkkujen alle. On napakat ja liukaspintaiset. Paksummat tottakai kuin 15 - 20 den sukkikset, mutta kylmällä ihan hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi vaihtaa kostunutta sukkaa. Leggingsit kätevämmät.
Tämä on tietysti totta, mutta aika harvoin tulee tilanne, jossa tällaista tarvetta. Itselläni on sekä sukkahousuja että leggingsejä, mutta tykkään kyllä enemmän sukkahousuista, kun ei tarvitse vetää erikseen sukkia jalkaan.
Mulle se juttu on just se, että on sukat housuissa kiinni. Eli sukkahousut.
Leggarit on kuin kalsarit, usein niissä ei ole edes haarakiilaa
Sukkahousut on ihanan tuntoiset jalassa #100