Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostinpa sukkahousut

Vierailija
13.12.2017 |

Miesten kalsareita laavattuani nakkasin ostoskärryyn Prismassa naisten XXL-kokoiset thermo fleece -sukkahousut lähinnä vaimon suosituksesta. Ihan yllätyin miten hyvän tuntoiset on jalassa ja on lämpimät. Olleet nyt parilla pyörälenkillä jalassa ja voin vain ihmetellä miksi paketissa luki "Naisten sukkahousut". Etuhalkio puuttuu ja se on oikea puute. Lieköhän sellaista miesten mallia edes olemassa. Olihan siinä laarissa leggings-mallisiakin, mutta juuri tämä että päälle kun vetää vain saapassukan, ei pilkota nilkka ikinä paljaana. Tokihan vaimokin ehti jo leukailla että seuraavaksi ostan itselleni varmaan stay-upit :D Voi olla etten laita näitä työpaikan saunailtaan tai punttisalille mennessä...

Muita kokeilleita?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiseni tepastelisi kotona housuissa lähtisin aika pian lätkimään. Eikö naisellisia naisia enää ole? Naisella kuuluu olla hame, ei miehiltä varastetut housut.

Vierailija
22/111 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä keväältä taitaa olla sukkahousukausi jo ohi, mutta kun kylmät ilmat taas palaavat ja kerrospukeutumista aletaan tarvita, niin kyllä kaivan sukkahousut kaapista esiin. Farkkujen alla 20 tai 40 denierin sukkiksilla pärjää mainiosti. Tosi kylmillä keleillä käytän minäkin pitkiä peruskalsareita. Tosin ne pitää käydä vessassa tai pukuhuoneessa riisumassa päiväksi. Sisätöissä kun olen. Hiostavat pirusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan mielenkiinnolla miesten ihastumista ruskeisiin tukisukkahousuihin :O

Hyi yökkönen tätä ketjua...

Hyi yökkönen tosiaan, tässä ketjussa ahdasmielisyys ja seksismi kukkii kilpaa menneen maailman sukupuoliroolien kanssa.  

Vierailija
24/111 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin enemmän huolissani siitä jos joku on kovin kiinnostunut millaisia alusvaatteita käytän, kuin mitä käytän.

Ikää on jo sen verran, että en ole lainkaan kiinnostunut muiden mielipiteistä, vaan valintani on se mikä parhaiten tuntuu minulle sopivan. Laatikossa lukee, että "naisten". No sittenpä lukee. Voisin tietenkin maksaa kolminkertaisen hinnan. että lukisi "miesten". Maksavathan naisetkin moninkertaisia hintoja säärikarvojensa höylistä. Saman asian ajaa partahöylä, mutta kun ne on tarkoitettu "miehille".

Valintani on 20 den mustana. Toimivat pitkinä kalsareina. Alle ei tarvita mitään ja sepalusta en kaipaa. Toimistotyössä aivan yliverrot. Eivät kuumota toimistolla ja ulkona ei jäädy. Perinteiset miesten kalsarit ovat sisällä tukahduttavan kuumat.

Nämä kalsarit toimivat hyvin myös metsällä ja kalalla. Pilkilläkään ei ole kylmä kun kerrospukeutuu kaksiin.

Jos käytän sukkia, niin päivän päätteeksi on raita nilkan ympärillä. Nyt sitäkään ongelmaa ei ole. Samalla jää yksi nilkan päälle kerrostuva tupla pois kun ei tarvitse yhdistää sukkaa ja housuja. Myös housujen pukeminen päälle on mukavampaa, kuin pelkän nahkan tai puhumattakaan perinnepitkien päälle. Kengätkin sujahtavat jalkaan paljon liukkaammin.

En oikein edes keksi mitään ongelmia. Monet naisethan kiroavat koko tuotteen. Ehkä miesten paksumpi nahka toimii paremmin. Ulkonäöllä ei ole väliä kun ei ole tarkoituskaan mitään näyttää.

Tuotteen käyttöikä on toki rajallinen. Sitäkin voi parantaa kastelemalla ne ennen käyttöä. Myös pakastaminen auttaa. Ainoa huono puoli on, että kasteltuina ja pakastettuina näyttävät samalta kuin korvasienet pussissa.

1950-luvulla tyttö kun hiihti pakkasella viisi kilometriä kouluun ja käytti housuja, sai viikon porttikiellon. Kuka enää moittii naisia housujen käytöstä? Jollekin sukkahousut ovat niin eroottisia, että he eivät osaa ajatella niitä vain vaatteina. Yhdistettynä heikkoon itsetuntoon miehenä heiltä voi odottaa hyvinkin asiattomia kommentteja. Sääli etten löytänyt tätä tuotetta käyttööni jo aiemmin. Paras yksittäinen elämänlaatuani nostanut löydös viimeisen 10 vuoden aikana.

Vierailija
25/111 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaikilla miehillä joskus ollut sukkahousut - lapsena nimittäin:) Oma mieskin tuossa muisteli:D

Ei mun pojalla ollut. Puolipotkareista siirryttiin kalsareihin.

Sukkikset on naisten ja tyttöjen vaate. 

Vierailija
26/111 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pipo miesten.

Vierailija
27/111 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan silkkaa asiaa. Sukkahousut ovat oivallinen alusvaate miehellekin, silloin jos ei pelkillä lyhyillä alkkareilla tarkene. Sukkahousujen suurimpia etuja on se että niitä on eri paksuuksia. Miesten pitkät kalsarit ovat käytännössä sitä yhtä ja samaa, ja ovat moniin säihin liian paksut ja kuumat. Itse laitan yleensä 20 tai 40 denierin sukkahousut farkkujen alle. Esim nyt viime päivinä kun on ollut aika kylmiä aamuja. Ne menevät paljon mukavammin tiukkojen tai puolitiukkojen farkkujen alla kuin peruspitkikset, ja sellaiset jalassa pystyy olemaan päivän sisätöissä ilman, että tulee liian kuuma ja tukala olo. Jos on oikein kova pakkanen ja joutuu olemaan ulkona, sitten voi laittaa fleecesukkikset tai ihan normikalsarit. Tai vaikka ohuemmat sukkikset ja normikalsarit päällekkäin. En ymmärrä naisia jotka inhoavat sukkiksia. Mielestäni kätevämpää vaatekappaletta saa hakea. Sukkahousujen pitää vain olla oikean kokoiset.

Sukkahousut ovat minulle alusvaate, erittäin toimiva sellainen. En käytä hameita tai muita naisten vaatteita. No, joskus heitän kyllä kotioloissa päällyshousut pois ja saatan viettää illan sohvalla tv:tä katsellen pelkät sukkahousut jalassa. Eli toimivat kotiasunakin.

Vierailija
28/111 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä asiaa. Siirryin itse sukkahousuihin muutama vuosi sitten ja voin allekirjoittaa edellisen. Kunhan sukkahousut on oikean kokoiset, niistä ei todellakaan tule epämukava olo vaan päin vastoin. Niiden käyttämiseen tottuu hämmentävän nopeasti ja sen jälkeen sitä lähinnä ihmettelee, miten ennen tuli toimeen ilman niitä. Se mukavuus, ettei tarvitse palella ulkona, mutta sisälläkin on ihan hyvä olla, on sellaista mitä pitkillä kalsareilla ei saa aikaan.

Vierailija
29/111 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin, sukkahousuihin tottuu nopeasti ja sen jälkeen ne ovat ihan perusjuttu. Tänä aamuna lämpömittari näytti peräti kahdeksaa plusastetta, ja ajattelin, että tänään ei ehkä tarvitse laittaa sukkahousuja farkkujen alle. Kävin sitten pihalla tupakalla ja viemässä roskapussin, ja kun ei ollut sukkahousuja jalassa, tuntui sitten kuitenkin aika viileältä ja niin kuin jotain vaatetta puuttuisi. Joten laitoin jalkaan 20 den sukkahousut, ja jaloilla oli heti paljon mukavampi ja luontevampi olo, ja hyvin tarkeni ajaa pyörällä töihin.

Vierailija
30/111 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sukkikset on jo pitkään ollut ihan  itsestäänselvyys.

Intin jälkeen sanoin lopulliset jäähyväiset kaikille miesten ällökalsareille ym. raappahousuille.

Käytän niitä nyt niiden tilalla ja tulen kyllä käyttämään jatkossakin-kaikista mahdollisista muiden mielipitestä huolimatta. Tosin harvoinhan sitä nykyään enää (kun ei ole enää niitä eleisiä saunojakaan) julkisesti missään riisuuntua tarvitseekaan.

Käytän niiden kanssa ,eli päällä yleensä vielä jotain ohuita nilkka-,tai polvisukkia (teräosan säästämiseksi liikaa kulumasta suoraan  kenkiä vasten sisältäpäin) 

Mitään alle 40 den. sukkiksia en kuitenkaan koskaan käytä, sen verran on oltava vähintään ja yleensä vähintään 60 den.

Kyseessä ei siis minulle ole mikään näyttö- vaan ihan  käyttövaate näin  kylmempinä vuodenaikoina.

Ominaisuuksiltaan eriomainen sellainen .

Vierailija
31/111 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis niitä vanhan ajan Yleisiä saunoja tarkoitin.

Vierailija
32/111 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaikilla miehillä joskus ollut sukkahousut - lapsena nimittäin:) Oma mieskin tuossa muisteli:D

Ei mun pojalla ollut. Puolipotkareista siirryttiin kalsareihin.

Sukkikset on naisten ja tyttöjen vaate. 

Raamatustako tuon 'säännön' nappasit, vaiko niistä tuotteen markkinoinnin mainosteksteistä ?

Vierailija
33/111 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa sitä ahdasta lokerikkoa johon miehet on totuttu sullomaan. Saattaa siinä pallit tipahtaa kun tuollaiset (hui) menee jalkaansa vetäisemään. Toisaalta jäävät lahkeeseen jos tipahtavat. Oikeassa elämässä vain miehuudestaan itsevarma voi tuon kynnyksen ylittää. Jos miehuuteensa liittyy epävarmuuttaa ei varmasti ota riskiä, että menettää sen lopullisesti.

Vierailija
34/111 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt miehenä niitä suurimman kokoisia. Yllätyksekseni myös kertaluokkaa pienemmät toimivat oikein hyvin. Se tosin yllättää, että laatuerot per paketti voivat olla todella suuret.

Vierailija
35/111 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Nämä sullahousumiehet sattumalta valitsevat aina oikean kokoiset sukkikset alelaarista ja toteavat,e ttä onpa mukavat. Naisille, joille sukkahousut kuitenkin on suunniteltu, sen sijaan on pitkån työn tulos löytää mukavat sukkahousut, koska niiden on oltava täsmälleen oikean kokoiset: sekä vähänkään liian pienet että vähänkään liian isot valuvat todella epämiellyttävästi haaroista. Itse ostan nykyään vain calvin kleinin muotoilevia skkiksia (noin30€ kpl), joissa vyötärö on niin korkealla että se todella on vartalon kapeimmalla kohdalla ja vielä sen verran vahvistettu, että pitää housut ylhäällä.

En oikeasti usko näihin satunnaisheränneisiin miehiin.

No jos vertaa miesten peruskalsareihin, niin alelaaristakin löytyneet sukkahousut ovat luokkaa mukavammat. Oikeastaan ainoa ongelma sukkahousujen kanssa on se, että joidenkin sukkisten vyötärönauha nousee vähän turhan korkealle. Mutta kokoa 40-42 olevat sukkahousut sopivat minulle yleensä kuin nakutettu. (Olen 177 cm pitkä, 76 kg).

Vierailija
36/111 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sukkahousuihin liittyy kaiken edellämainitun käytännöllisyyden lisäksi myös eroottinen aspekti. Mukava pikkutuhma salaisuus... ja käytän nimenomaan niitä ohuita ja kiiltäviä sukkahousuja. Annan nilkan vilahtaa ihan vapaasti ja joskus on jänniä ilmeitä ihmisillä kun huomaavat.

Ostaessa pyydän usein myyjältä reilusti apua ja sanon että itselleni tulee. Mitäpä tuosta ujostelee, reilusti käyttämään jos kiinnostaa.

Vierailija
37/111 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousuista naisena: Vasta nyt olen tajunnut, että säären pituus korreloi koon kanssa! Nykyään ostan suosiolla L/XL-kokoja, koska vaikka olen lyhyt, minulla on jalan pituus suurinpiirtein puolet koko pituudestani.

Aiemmin aina kiroilin sukkiksia, jotka valuivat alaspäin tai jopa eivät nousseet oikealle korkeudelle. Valmistajat voisivat kyllä laittaa pakkauksiin jalanpituudet!

Vierailija
38/111 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousujen sopivuudesta ja laadusta vielä... ne pitää olla sellaiset, että pysyvät säärissä ylhäällä vaikka vyötäröosan pudottaa alas. Eli sitten kun sukkikset on riisuttava ihan nilkkaan asti on ne hyvät ja sopivat.

mieskäyttäjä268

Vierailija
39/111 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saisin uuden naisystäväni tyrkyttämään sukkahousuja farkkujeni alle?

Olen ilmojen viilennyttyä manannut kalsareiden epämukavuutta ja kalsareitta ollessa hytissyt kylmästä :D

En uskalla negatiivisen reaktion pelossa vaan vetää sukkikdia jalkaan, vaan sen pitäisi olla "hänen idea" johon suostun hieman vastahakoisesti. Käytön jälkeen ihastelisin sukkahousujen käytännöllisyyttä ja mukavuutta.

Ehkä ne lipsahtaisivat siten pysyvämpäänkin käyttöön.

Vierailija
40/111 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vain pois sieltä pelkureiden seasta. Jos naisissa ei olisi ollut rohkeita edelläkävijöitä, niin kärvistelisivät vieläkin pelkissä hameissa.

Sen verran pitää olla miestä, ettei päätä alusvaatteistaan naapurin pakkasessa miehekkäästi hytisevän amispojan, minä olen kova jätkä luulojen perusteella.

Että jalkaan vaan. Toimivat loistavasti. Ja jos joku pervo on kiinnostunut sinun alusvaatteistasi, niin onko miehekästä tanssia hänen pillinsä mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän