Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minttu Räikkönen puhuu materialismionnellisuudesta

Vierailija
12.12.2017 |

Miehenä on vaikea ymmärtää miksi Minttu Räikkönen saa niin paljon palstatilaa mediassa. Jos joku mies leveilisi vaimonsa rahoilla tuhlailemalla holtittomasti, miestä pidettäisiin pelkkänä pohjasakkana. Instagramissakin Minttu vetää lapsensa mukaan leveilykuviin, mukava varmaan lapsillekin kun ovat vanhempia, kuvat eivät netistä poistu koskaan kun ne on sinne kerran laittanut. Tai kiva lukea mamman kommentteja, ihan pari vain poimin kauneus ja terveys-lehdestä, linkkejä en laita, ettei tule turhia klikkauksia noillekaan:

– Valehtelisin, jos väittäisin, ettei materialismi tuo minulle onnea. Kun löydän jotain kivaa, ostan sen.

– En voi näyttäytyä varikolla kahta kertaa samoissa vaatteissa, koska silloin helvetti olisi irti mediassa.

- Käyn tosi paljon hoidoissa. Aina kun olemme reissussa, käyn kasvo- tai jalkahoidossa. Ne ovat omaa aikaani ja antavat usein enemmän kuin materialismionnellisuus.

Kerran kuussa Minttu käy kampaajalla ja laitattaa säännöllisesti ripsienpidennykset ja geelilakkaukset kynsiin.
Hänellä on sekä Suomen että Sveitsin kodissa isot vaatehuoneet ja matkoille hän ottaa lempijuttunsa mukaan.

Vai olenko liian vanha ymmärtämään nykynaisten menoa? M46

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas vaikuttaa siltä, että Räikköset haluavat pitää kaikin keinoin kiinni yksityisyydestään. Minttu ei ole pahemmin enää julkisuudessa esiintynyt, eikä antanut haastatteluja.

Tarkkaan ottaen sehän oli nimen omaan herra Räikkönen, joka lakimiestensä voimin pani pisteen rouvan avoimelle sometukselle, jonka tiedot sitten vuotivat jatkuvasti lehtiin uutterien juorulehtien kautta.  

Vierailija
42/42 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norppana kirjoitti:

Jos olisin rikas, haluaisin mieheni nauttivan rahoistani, ja tiedän saman pätevän myös toisinpäin. Minäkin nautin materiasta, tietyllä tapaa. Lapsena meillä oli köyhähkö perhe ja en saanut paljon uusia leluja/vaatteita, joten vaalin niitä, mitä minulla oli. Nyt aikuisena pidän huolen, että minulla on silloin tällöin varaa hemmotella niin itseäni, miestäni kuin lastanikin jollain mieluisalla. Jos mulla olisi enemmänkin varaa, kävisin ehdottomasti mm. useammin kampaajalla, enkä värjäisi välissä juurikasvua kotona.

On paljon varakkaita naisia ja varakkaitten miesten vaimoja, jotka eivät leveile rahalla vaikka sitä paljon onkin. Esim. Emilia Bottas on varmasti yksi ihanimmista ihmisistä, jonka olen koskaan tavannut. Iloinen, ystävällinen ja ihme kumma hän voi näyttäytyä varikolla rennosti tavallisissa tennareissa kun Minttu valittaa, että helvetti on irti jos ei shoppaile jatkuvasti lisää vaatteita. Emiliaa hieman jopa kadehdin, sen voin ihan suoraan myöntää. Mintussa ei ole mitään kadehdittavaa,  pelkkä tyhjänhymyilijä.

Emilia on tottunut urheilijan kurinalaiseen elämään, eikä ole pelkkä mallibimbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi