Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minttu Räikkönen puhuu materialismionnellisuudesta

Vierailija
12.12.2017 |

Miehenä on vaikea ymmärtää miksi Minttu Räikkönen saa niin paljon palstatilaa mediassa. Jos joku mies leveilisi vaimonsa rahoilla tuhlailemalla holtittomasti, miestä pidettäisiin pelkkänä pohjasakkana. Instagramissakin Minttu vetää lapsensa mukaan leveilykuviin, mukava varmaan lapsillekin kun ovat vanhempia, kuvat eivät netistä poistu koskaan kun ne on sinne kerran laittanut. Tai kiva lukea mamman kommentteja, ihan pari vain poimin kauneus ja terveys-lehdestä, linkkejä en laita, ettei tule turhia klikkauksia noillekaan:

– Valehtelisin, jos väittäisin, ettei materialismi tuo minulle onnea. Kun löydän jotain kivaa, ostan sen.

– En voi näyttäytyä varikolla kahta kertaa samoissa vaatteissa, koska silloin helvetti olisi irti mediassa.

- Käyn tosi paljon hoidoissa. Aina kun olemme reissussa, käyn kasvo- tai jalkahoidossa. Ne ovat omaa aikaani ja antavat usein enemmän kuin materialismionnellisuus.

Kerran kuussa Minttu käy kampaajalla ja laitattaa säännöllisesti ripsienpidennykset ja geelilakkaukset kynsiin.
Hänellä on sekä Suomen että Sveitsin kodissa isot vaatehuoneet ja matkoille hän ottaa lempijuttunsa mukaan.

Vai olenko liian vanha ymmärtämään nykynaisten menoa? M46

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku mies lukee naistenlehtiä ja seuraa Mintun instaa (on salainen), joo niin varmaan.

Ja sä olet varmaan mies? Ihan laitat googleen hakusanaksi minttu räikkönen ja osumia tulee eri lehdistä, ei tarvitse erikseen olla jonkun tietyn naistenlehden lukija tai tilaaja. Ja instassa mintulla on sekä miehiä että naisia seuraajina, ihan tiedoksi. Enkä ole ap, jos sitä mietit.

Juu ja joku mies varmaan googlailee naisten lehtiä ja tulee vauvalle tekemään aloituksen Mintusta. Tämä oli päivän paras.

Vierailija
22/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttu on ennen Kimin tapaamista esiintynyt mm. Seiskan tähtityttönä ja Namun ice girlsien vähäpukeisena jäätyttönä. Maine on jo mennyt, joten ihan sama hänen kannaltaan mitä mediassa laukoo. Ja ei, hän ei todellakaan edusta naisia eikä edistä positiivista mielikuvaa naisista muutenkaan.

Varmaan siksi yrittää nykyään luoda itsestään kuvaa jonain hienostorouvana, aiemmat kuvat hänestä eivät imartelisi ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku mies lukee naistenlehtiä ja seuraa Mintun instaa (on salainen), joo niin varmaan.

Ja sä olet varmaan mies? Ihan laitat googleen hakusanaksi minttu räikkönen ja osumia tulee eri lehdistä, ei tarvitse erikseen olla jonkun tietyn naistenlehden lukija tai tilaaja. Ja instassa mintulla on sekä miehiä että naisia seuraajina, ihan tiedoksi. Enkä ole ap, jos sitä mietit.

Miksi joku hakee lehtijuttuja Mintusta? Mitä järkeä siinä on?

Vierailija
24/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voi näyttäytyä varikolla kahta kertaa samoissa vaatteissa, koska silloin helvetti olisi irti mediassa."

1. Mikä merkitys universumissa on sillä, mitä lehdet kirjoittavat mamman vaatteista?

2. Millainen vastuuton pökäle syyttää mediaa omasta epäekologisesta elämäntyylisyään?

3. Miksi kestävä tyyli on epäcoolimpi noissa piireissä kuin kertakäyttömuoti?

Vierailija
25/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Ap näkee Mintun instan? En minä ainakaan pääse katsomaan niitä kuvia. Ei taida tosiaan Ap olla mikään miespuolinen vai miten selität tämän?

Mä en ole Ap, mutta instan kuvat näkee seuraamalla kyseistä henkilöä, mä ainakin näen. Mikä on ongelma?

Vierailija
26/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on vaikea ymmärtää miksi Minttu Räikkönen saa niin paljon palstatilaa mediassa. Jos joku mies leveilisi vaimonsa rahoilla tuhlailemalla holtittomasti, miestä pidettäisiin pelkkänä pohjasakkana. Instagramissakin Minttu vetää lapsensa mukaan leveilykuviin, mukava varmaan lapsillekin kun ovat vanhempia, kuvat eivät netistä poistu koskaan kun ne on sinne kerran laittanut. Tai kiva lukea mamman kommentteja, ihan pari vain poimin kauneus ja terveys-lehdestä, linkkejä en laita, ettei tule turhia klikkauksia noillekaan:

– Valehtelisin, jos väittäisin, ettei materialismi tuo minulle onnea. Kun löydän jotain kivaa, ostan sen.

– En voi näyttäytyä varikolla kahta kertaa samoissa vaatteissa, koska silloin helvetti olisi irti mediassa.

- Käyn tosi paljon hoidoissa. Aina kun olemme reissussa, käyn kasvo- tai jalkahoidossa. Ne ovat omaa aikaani ja antavat usein enemmän kuin materialismionnellisuus.

Kerran kuussa Minttu käy kampaajalla ja laitattaa säännöllisesti ripsienpidennykset ja geelilakkaukset kynsiin.

Hänellä on sekä Suomen että Sveitsin kodissa isot vaatehuoneet ja matkoille hän ottaa lempijuttunsa mukaan.

Vai olenko liian vanha ymmärtämään nykynaisten menoa? M46

Niinhän Minttua pidetäänkin pelkkänä pohjasakkana...

Vaikka olisi mitä mieltä toisesta, niin pohjasakaksi haukkuminen on silti todella typerää.

Vierailija
27/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En voi näyttäytyä varikolla kahta kertaa samoissa vaatteissa, koska silloin helvetti olisi irti mediassa."

1. Mikä merkitys universumissa on sillä, mitä lehdet kirjoittavat mamman vaatteista?

2. Millainen vastuuton pökäle syyttää mediaa omasta epäekologisesta elämäntyylisyään?

3. Miksi kestävä tyyli on epäcoolimpi noissa piireissä kuin kertakäyttömuoti?

Ekologia my rear. Se ei ole ehkä se ensimmäinen mieleentuleva asia formulapiireissä...

Vierailija
28/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Ap näkee Mintun instan? En minä ainakaan pääse katsomaan niitä kuvia. Ei taida tosiaan Ap olla mikään miespuolinen vai miten selität tämän?

Mä en ole Ap, mutta instan kuvat näkee seuraamalla kyseistä henkilöä, mä ainakin näen. Mikä on ongelma?

Ap antaa sellaisen kuvan, että ne on julkisia. Miksi seuraatte sellaista henkilöä, josta ette pidä?

Vierailija
29/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku hakee lehtijuttuja Mintusta? Mitä järkeä siinä on?

Linnan juhlat oli äskettäin, ehkä se? Mutta mä en tajua ketä kiinnostaa joku Minttu, kirjoittakaa jostain paremmista naisista pliis.

Vierailija
30/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas vaikuttaa siltä, että Räikköset haluavat pitää kaikin keinoin kiinni yksityisyydestään. Minttu ei ole pahemmin enää julkisuudessa esiintynyt, eikä antanut haastatteluja.

Vierailija
31/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap antaa sellaisen kuvan, että ne on julkisia. Miksi seuraatte sellaista henkilöä, josta ette pidä?

Eihän kukaan Siepistäkään pidä tai Blörffistä, mutta niitäkin seurataan. Käy kattomassa vaikka noitten seuraajamääriä, ei suurin osa niistä tosiaankaan mitään faneja oo.

Vierailija
32/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskamaa josta 99,9% palstamammoista unelmoi. Jeesustelua taas tulee täydeltä laidalta, mutta miehen ollessa formulamiljonääri meno mammoilla olisi tuollaista ja pahempaa. Onneksi suurimmalle osalle ei ole mahdollista ja kärvistelevät kateuksissaan.

Vierailija
33/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni luin tämän ketjun, ei olisi pitänyt. Tehkää naiset mitä haluatte, mutta älkää pistäkö näin typeriä aloituksia miesten piikkiin.

Vierailija
34/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helkkari mikä mamma lol

"Minttu luottaa tyylissään muun muassa ranskalaiseen luksusmerkki Balmainiin. Vaatteensa hän ostaa useimmiten verkosta, kuten net-a-porterista. Minttu myöntää nykyisin ostavansa kalliimpia vaatteita ja asusteita, mutta aina hän on tykännyt shoppailla.

Nyt minulla on hyvä tekosyy shoppailla kisoihin aina uudet vaatteet, Minttu virnistää."

Saa kyllä tuloja mainostamisesta. Kelpaisi tietenkin myös arvostelijoille, jos olisi mahdollisuuksia tällaisiin tienesteihin.

Vierailija
35/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan Siepistäkään pidä tai Blörffistä, mutta niitäkin seurataan. Käy kattomassa vaikka noitten seuraajamääriä, ei suurin osa niistä tosiaankaan mitään faneja oo.

Hyvää runkkumatskua Sofiat ja muut julkaisee. Siksi seuraan m42

Vierailija
36/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eniten häiritsee se, että joku leveilee materialismilla ja kuluttamisella vielä tänäkin päivänä, kun tiedetään kyseisen kulttuurin seuraukset maapallolle. Ei yksittäisen ihmisen teot itsessään vaikuta, mutta tässäkin on kyseessä seurattu julkisuudenhenkilö, jonka elämäntapaa jotkut pitävät tavoittelemisen arvoisena.

Mielestäni kuluttaminen on sama kuin tupakointi. Sen ollessa uusi asia, seurauksia ei tunnettu, ja kaikki polttivat. Nyt kun tietoa on lisää, olisi aika noloa pitää tupakointia enää "siistinä", päin vastoin siitä halutaan aktiivisesti eroon ja tupakoitsijoita pidetään joko tyhminä tai heikkoina.

Nykytiedon valossa materialismin hehkuttaminen on vaan... noloa. Toki ajaahan mies formulaa, joten ehkä nämä ympäristöasiat eivät kyseisessä perheessä ole kovin tärkeitä. Sinänsä hassua kun lapsiakin on.

Vierailija
37/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mintulla on sieluna vielä pitkä taival kuljettavana.

No siunaa ja varjele meitä. Kehittyneet sielut eivät kaiketikaan vietä aikaansa vauvapalstoilla arvostelemassa nuorempia sisariaan :D

Vierailija
38/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa jokainen järkiintyy kun ymmärtää että markkinoinnin takana on tarkoitus vain itse rikastua myymällä ihmisille kaikenlaista mielikuvapaskaa. Sääli Minttua joka yhtenä päivänä romujensa ja rättiensä keskellä huomaa mihin tavarankeruuseen on tuhlannut aikansa.

Vierailija
39/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua eniten häiritsee se, että joku leveilee materialismilla ja kuluttamisella vielä tänäkin päivänä, kun tiedetään kyseisen kulttuurin seuraukset maapallolle. Ei yksittäisen ihmisen teot itsessään vaikuta, mutta tässäkin on kyseessä seurattu julkisuudenhenkilö, jonka elämäntapaa jotkut pitävät tavoittelemisen arvoisena.

Mielestäni kuluttaminen on sama kuin tupakointi. Sen ollessa uusi asia, seurauksia ei tunnettu, ja kaikki polttivat. Nyt kun tietoa on lisää, olisi aika noloa pitää tupakointia enää "siistinä", päin vastoin siitä halutaan aktiivisesti eroon ja tupakoitsijoita pidetään joko tyhminä tai heikkoina.

Nykytiedon valossa materialismin hehkuttaminen on vaan... noloa. Toki ajaahan mies formulaa, joten ehkä nämä ympäristöasiat eivät kyseisessä perheessä ole kovin tärkeitä. Sinänsä hassua kun lapsiakin on.

Tämä! Harva muu kehtaisi myöntää ostavansa vaatteita tai mitään muutakaan tavaraa kertakäyttötarkoituksessa. Ei mitään sympatiaa Mintulle.

Vierailija
40/42 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtterin olisi kuulunut olla Linnan juhlissa vaimonsa kanssa, ihana, luonnollinen vaimo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi