Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet viimeksi pöllinyt kaupasta?

Vierailija
12.12.2017 |

Jäitkö kiinni?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen. Olen pöllinyt jokaisella kauppareissullani yhden tuotteen yli neljän vuoden ajan. Yleensä kassin pohjalle "unohtuu" jokin juusto, suklaapatukka, hammasharja, dödö tai tamponipaketti.

Haluatko alitajuisesti jäädä kiinni jotta vartija veisi sinut pimeään koppiin?

Mahdollisesti, vaikea sanoa.

Säästänyt olen laskujeni mukaan noin reilut tuhat euroa. Kerran jäin kiinni, mutta selvisin kun esitin hammasharjan unohtuneen kassiin. Kyseisessä kaupassa asioinnin lopetin tämän jälkeen. Onneksi oli kauempana kotoa sijaitseva kauppa.

Vierailija
42/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi pöllin lakupötkön vuonna 1985. Jäin kiinni äidille, jouduin menemään kauppaan tunnustamaan ja pyytämään anteeksi. Siihen katkesi varkaan urani.

Eilen oli lähellä etten "pöllinyt" yhtä paitaa Fidan kirpparilta, kun myyjä rahasti vain toisesta paidasta. Palasin kassalle huomauttamaan ja maksamaan toisen.

Sama täällä. Tapahtuneesta on noin kuusitoista-seitsemäntoista vuotta aikaa ja vieläkin muistan sen nolouden määrän, kun marssin lähikauppaan rahat kourassa kertomaan ja tunnustamaan tekoseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnarinipun tai jonkun muun pikkutavaran. Jäi huomaamatta kärryihin enkä mennyt takaisin asiasta ilmoittamaan, koska olin teini eli tapahtunutta ei olisi siinä kaupassa uskottu vahingoksi.

Vierailija
44/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pöllinnyt kaupasta tai muualtakaan yhtään mitään.

Tai olenpas. Kerran rahattomana nuorena opiskelijana ekaa tilipäivää odotellessa vein kesätyöpaikalta vessapaperirullan kotiin.... 

Vierailija
45/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena 80-luvulla pöllin Fami-patukan. Olihan se kokeiltava kerran miltä tuntuu varastaa. En jäänyt kiinni. Mutta ei ole mun juttu pölliminen, olen liian rehellinen siihen.

No vahingossa on nyt aikuisena joskus tuotteita jäänyt kärryyn, jos olen vasta ulkona huomannut, en ole todellakaan mennyt palauttamaan, jos huomaan siinä pakatessa niin olen maksanut jälkeenpäin. Kerran taisin olla maksamatta vaikka huomasin jo siinä, laitoin vain äkkiä kassiin, mutta tuntui kuin muka kaikki oisivat kytänneet ja tietäneet.. 

Vierailija
46/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslenksuja ja juustoa. En jäänyt kiinni.

Vierailija
47/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkatyynyjä noin v. 1969. Jäin kiinni ja sain puhuttelun vanhemmilta. Taisin saada remmiäkin.

Vierailija
48/51 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten pöllin aamuseiskalta kaupasta kaljaosaston verhon välistä housujen kaulukseen perseen puolelle ja takinliepeen alle kaks siideriä ku oli krapulantynkää pukkaamassa ja myynninalkuun vielä kaks tuntia. Rahaa ois ollu, mutta ei pystyny kahta tuntia venaan ku teki mieli dokaa.

Vierailija
49/51 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöllin joskus teininä tupakkaa enkä jäänyt kiinni. Olin menossa kotibileisiin ja piti tehdä vaikutus jätkiin siellä. Ei tarvinnut edes valehdella kun olin ihan oikeasti pöllinyt ne röökit.

Nykyajan teineillä on niin helppoa. Jos ovat vielä neitsyitä voivat laittaa neitsyytensä netissä myyntiin miljoonan euron hintaan. Entisaikaan piti tehdä kaikkia uhkarohkeita temppuja jotta saisi edes vähän jonkun pojan huomiota ja silloinkin vain jäätävällä tuurilla saattoi päästä neitsyydestään eroon.

Vierailija
50/51 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranda kirjoitti:

Lavallinen olutta hameen alla 😘

Otitko myös lavan matkaan? Riski kuitenkin olet, kannattas harkita ihan urheilijan uraa. Lavallinen olutta painaan vähän vajaa 400 kiloa.

Vierailija
51/51 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä varastin kinderpatukan. Sen jälkeen en ole varastanut ja miksi pitäisi? Mulla on rahaa sillä käyn töissä. N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi