Mitä olet viimeksi pöllinyt kaupasta?
Kommentit (51)
Jallun, kortsuja, kurkun, kaljaa ja liukuvoidetta.
Viimeksi vaippasäkin. Vahingossa, kävin maksamassa sen seuraavana päivänä.
Joskus pikkulapsena (alle 6v) varastin tikkarin. Minulle oli isot pojat kertoneet, että ne viivakoodit saavat varashälytinportit laukeamaan enkä uskonut. Oli pakko kokeilla. Ei ne portit tikkarista hälyyttämään alkaneet tietenkään mutta en siinä myöskään kehdannut vanhemilleni sanoa, että tällaisen otin ilman lupaa. Mitähän tuohon markka-aikaan mahtoi chupachupsit maksaa jos nyt etsisi vanhan kauppiaan ja maksaisi sen :).
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa jäi kärriin lihaliemikuutiot, en lähtenyt enää huomatessani parkkipaikalta palauttamaan kassalle vaan otin mukaan.
Varmaan joo vahingossa. Taas näitä elämäntaparikollisten selittelyjä. Tajuatko että me maksetaan työllämme kaikki sinun varastelemiset? Ei mutta siellä vaan huudellaan minä minä minä minä!!!
kaksi värjäävää hoitsikkaa pistin laukkuun kun en jaksanut maksaa niirtä. säästyi 16 euroa ainakin :)
Vierailija kirjoitti:
Helluntailaisten kirppikseltä haarukan. En jäänyt kiinni.
No ne huijarit takuulla ansaitsi sen. Oisit vielä tökännytkin sillä.
Pöllin joskus teininä tupakkaa enkä jäänyt kiinni. Olin menossa kotibileisiin ja piti tehdä vaikutus jätkiin siellä. Ei tarvinnut edes valehdella kun olin ihan oikeasti pöllinyt ne röökit.
LP-levyn syksyllä 1979, Centrum-tavaratalosta eräässä keskisuuressa eteläsuomalaisessa kaupungissa. Solahti mukavasti toisen levykaupan muovikassiin jossa jo oli levy, ihan rahalla samana päivänä ostettu (70- ja 80-luvun lapset ja nuoret varmaan muistavat ne hieman LP:n kantta suuremmat litteät levypussit). Poistuin kaupasta korvat punaisina enkä palannut samaan tavarataloon kuin vuosia myöhemmin joskus 80-luvun puolella.
Hieman jäi hävettämään, mutta vaikea sitä on enää korvata, kun ei koko E-liikettä, Centrum-tavarataloketjusta puhumattakaan, ole ollut olemassa enää aikoihin. Eikä minusta rikollista tullut, vaan ihan poroporvarillinen veronmaksaja.
Miksiköhän muuten varastin sen levyn? Ehkä siksi, että halusin sen, ja viikon määrärahat oli jo käytetty. Oli muuten tupla-LP ja maksoi jotain 60 markkaa. Tuolla se on edelleen hyllyssä noin tuhannen muun vinyylilevyn kanssa. Jeff Waynen "War of the Worlds".
Vierailija kirjoitti:
LP-levyn syksyllä 1979, Centrum-tavaratalosta eräässä keskisuuressa eteläsuomalaisessa kaupungissa. Solahti mukavasti toisen levykaupan muovikassiin jossa jo oli levy, ihan rahalla samana päivänä ostettu (70- ja 80-luvun lapset ja nuoret varmaan muistavat ne hieman LP:n kantta suuremmat litteät levypussit). Poistuin kaupasta korvat punaisina enkä palannut samaan tavarataloon kuin vuosia myöhemmin joskus 80-luvun puolella.
Hieman jäi hävettämään, mutta vaikea sitä on enää korvata, kun ei koko E-liikettä, Centrum-tavarataloketjusta puhumattakaan, ole ollut olemassa enää aikoihin. Eikä minusta rikollista tullut, vaan ihan poroporvarillinen veronmaksaja.
Miksiköhän muuten varastin sen levyn? Ehkä siksi, että halusin sen, ja viikon määrärahat oli jo käytetty. Oli muuten tupla-LP ja maksoi jotain 60 markkaa. Tuolla se on edelleen hyllyssä noin tuhannen muun vinyylilevyn kanssa. Jeff Waynen "War of the Worlds".
Ei suinkaan ollut Suomen rumimmaksi rakennukseksi julistettu Lahden Centrum?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan ollut Suomen rumimmaksi rakennukseksi julistettu Lahden Centrum?
Hyvin arvattu! Muistin muuten vuoden väärin, se oli 1978. Ei silti, että sillä enää väliä olisi. Mutta Lahesta oli kyse.
Muistan joskus 7-vuotiaana pöllineeni jotain karkkia. Tämä oli vuosi 1975. En jäänyt kiinni.
Kassaneidin sydämen <3 En tosin jäänyt kiinni :(
Viimeksi pöllin lakupötkön vuonna 1985. Jäin kiinni äidille, jouduin menemään kauppaan tunnustamaan ja pyytämään anteeksi. Siihen katkesi varkaan urani.
Eilen oli lähellä etten "pöllinyt" yhtä paitaa Fidan kirpparilta, kun myyjä rahasti vain toisesta paidasta. Palasin kassalle huomauttamaan ja maksamaan toisen.
Kaupan lattialle pudonneita irtokarkkeja vuonna -81 tai -82. Huono omatunto oli pitkän aikaa vaikka roskiahan ne käytännössä oli.
Huulipunan huomaamattani. Oli jäänyt ostoskärryihin. Huomasin vasta lastatessani autoa. En mennyt takaisin jonottamaan lauantairuuhkaan vaan ajattelin, että ollaan sen edestä tehty ostoksia kyseisessä liikkeessä.
Viimeksi junnuna tehtiin Tokmannilla niin, että punnittiin karkit ja otettiin pussiin tarra ja sen jälkeen vielä lisättiin karkkia siihen pussiin :D
Eilen. Olen pöllinyt jokaisella kauppareissullani yhden tuotteen yli neljän vuoden ajan. Yleensä kassin pohjalle "unohtuu" jokin juusto, suklaapatukka, hammasharja, dödö tai tamponipaketti.
Vierailija kirjoitti:
Eilen. Olen pöllinyt jokaisella kauppareissullani yhden tuotteen yli neljän vuoden ajan. Yleensä kassin pohjalle "unohtuu" jokin juusto, suklaapatukka, hammasharja, dödö tai tamponipaketti.
Haluatko alitajuisesti jäädä kiinni jotta vartija veisi sinut pimeään koppiin?
Sä muuten maksat ne! Saatananperkele!