Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimallista valitus EU:n tuomioistuimeen

Vierailija
11.12.2017 |

Aktiivimalli loukkaa tasa-arvoa ja ihmisoikeuksia.

Ei voi olla oikein eikä kohtuullista että ihmisiä rangaistaan sellaisesta mihin he eivät voi vaikuttaa.

Kuka tietää miten valitus tehdään ja miten prosessi etenee?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka on läpi ajanut tämän Aktiivimallin, niin tulisi kivittää torilla. Tässä on hauskinta se, että olen hakenut töihin moniin kymmeniin työpaikkoihin saamatta työpaikkaa.  Laitoin työkkäriin soittopyynnön ja sieltä he soittivat takaisin. Kysyin, että ilmeisesti tämän Aktiivimallin ehdot eivät täyty kohdallani, vaikka olen hakenut moniin eri työpaikkoihin ja voin laittaa teille kopiot hakemuksista. Vastaus tuli ettei täyty. . Kysyin myös onko teillä kursseja joille pääsisin? Ei ole. Kaikki kurssit ovat täynnä.  Eli en pysty vaikuttamaan siihen, että tuloni tippuvat, jos en ole saanut maaliskuun loppuun mennessä 18tuntia töitä. Täytyy toivoa, että joku hakkaa minut kadulla työkyvyttömäksi niin Aktiivimallin ehdot täyttyvät.

Vierailija
22/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi-n87 kirjoitti:

Te typerät että tule saavuttamaan mitään noille säälittävillä valituksillanne!

Tule tänne räksyttämään, niin saat flädäriin pelle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPKKVV kirjoitti:

Se joka on läpi ajanut tämän Aktiivimallin, niin tulisi kivittää torilla. Tässä on hauskinta se, että olen hakenut töihin moniin kymmeniin työpaikkoihin saamatta työpaikkaa.  Laitoin työkkäriin soittopyynnön ja sieltä he soittivat takaisin. Kysyin, että ilmeisesti tämän Aktiivimallin ehdot eivät täyty kohdallani, vaikka olen hakenut moniin eri työpaikkoihin ja voin laittaa teille kopiot hakemuksista. Vastaus tuli ettei täyty. . Kysyin myös onko teillä kursseja joille pääsisin? Ei ole. Kaikki kurssit ovat täynnä.  Eli en pysty vaikuttamaan siihen, että tuloni tippuvat, jos en ole saanut maaliskuun loppuun mennessä 18tuntia töitä. Täytyy toivoa, että joku hakkaa minut kadulla työkyvyttömäksi niin Aktiivimallin ehdot täyttyvät.

Pitäisikö meidän vaan pahoinpidellä toisemme sairaseläkkeelle.

Vierailija
24/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ne aiheettomat eläkehakemukset menemään. Jospa tuo kikkailu toimisi.

Vierailija
25/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin soitin työkkäriin ja kysyin kurssia. Ei oota tarjottiin.

Vierailija
26/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kko on ennakkoratkaisussaan katsonut, että yrityksellä on velvollisuus tulkita verolakeja oikein, vaikka viranomaiset itse soveltaisivat niitä väärin. Samalla logiikalla työttömän pitäisi itse selvittää mikä on hyväksyttävää aktiivisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän