Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kaupassa koskaan vastaan tuotteita joista mietit että kuka ihme tällaisiakin ostaa?

Vierailija
11.12.2017 |

Mitkä tuotteet ovat ihmetyttäneet?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jatkuvasti ihmettelen kaupoissa, että mihin ihmiset tarvitsee kaikkea tätä roinaa! Ruuasta ainakin puolet, vaatteista ja kengistä 90 %, suurin osa meikeistä, ihonhoitotuotteista, sisustustuotteista, kaikki parfyymit, tekokynnet ja ripset ja tukanjatkeet, tupakka, karkki, limsa, kaikki kevyttuotteet, nyhtökaura ja muut lihankorvikkeet, liha, broileri, makkarat ja leikkeleet, maksa, munuaiset...

Eienekset ymmärrän, että vanhuksille menee, kun eivät enää kykene kokkaamaan ja ovat kuulemma parempi kuin ateriapalveluiden sotkut. Mutta kukaan normaali aikuinen ihminen ostaa valmsiruokia? Ei voi ihan täysillä käydä. 

Vierailija
82/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaateostoksilla usein mietin, viimeksi nauraessani poikani kanssa ääneen HM:n koomisille jouluneuleille, jotka oli ihan uskomattoman naurettavan näköisiä. Sääliksi käy jokaista, joka saa joulupaketistaan sellaisen.

Ruokakaupoissa ihmettelen juotavia jogurtteja ja heviosaston valmiiksi pilkottuja kasviksia. Itse ostan pakastealtaasta, koska sitten ei ole niin väliä, milloin sen keiton tai vastaavan tekaisee. Luulisi noiden tuorevihannesten seassa olevien pilkottujen juuresten myös nahistuvan vallan nopeasti.

Turhia tuotteita hyllyt on täynnä, jos ajattelee vain sitä, mitä ei itse koe tarvitsevansa. Mulla esim. tupakka tai energiajuomat ois sellaisia, mutta onhan näilläkin tuotteilla vakiintuneet käyttäjäkuntansa.

Ne on neuleet on tarkoituksellisesti mahdollisimman kamalia, se on se juttu niissä. Rantautunut tänne Usasta, aiemmin siellä saivat lahjaksi kamalia jouluneuleita, jotka olivat lahjanantajan (yleensä äiti, mummo, täti tai muu iäkkäämpi henkilö) mielestä hienoja, mutta lahjan saajan mielestä ugly. Siitä tuli vitsi ja nyt nämä ugly jouluneuleet ovat muodissa. Mitä rumempi ja mauttomampi sen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihapiirakka

valmispasteijat

lanttulaatikko

kaikki vakmiiksi kuoritut/paistetut/keitetyt/pakastetut einekset

halvat T-paidat (huonolaatuiset)

tekoripset/-kynnet

merkkilaukut/-kengät

munankeitin

kahvinkeitin

cd-soitin

alumiini vuoat

Vierailija
84/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas yllättävää, että täälläkin puhutaan pelkästään valmisruoista. Jaksetaan taivastella jotain pilkottua sipulia, kun sieltä omasta kärrystä todennäköisesti löytyy valmiiksi leivottu ja siivutettu leipä, jauhettu kahvi, siivutetut leikkeleet ja kuivattu pasta. Olisin toivonut jotain vähän omaperäisempää tähän ketjuun, sellaisia oikeasti erikoisia asioita, kuten tuo muovikakka. 

Vierailija
85/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

> myynnissä KÄYTETTYJÄ wc-pönttöjä

WC-pöntöt ovat käytännössä ikuisia.

Oletko joskus vaihtanut pöntön siksi, että se olisi ollut rikki?

TiinaPertti

p.s. Me olemme hankkineet käytetyn vessanpöntön. Mies halusi tietyn tyylisen, ja niiden valmistus on lopetettu (/ei ole vielä retrobuumissa aloitettu uudelleen).

Vierailija
86/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % akryylineuleet.

Vierailija
87/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lihankorvikkeet ja vegaanieinekset (ja einekset muutenkin) saavat minut pyörittelemään päätäni. Täysiä turhakkeita.

Ihmettelen näitä myös itse. Jos olisin vegaani, tekisin vihannesruokia ranskalaisilla resepteillä. Siellä on niin hyviä kasvisruokia, että hyvin kelpaa mullekin.

Vierailija
88/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lihankorvikkeet ja vegaanieinekset (ja einekset muutenkin) saavat minut pyörittelemään päätäni. Täysiä turhakkeita.

Ihmettelen näitä myös itse. Jos olisin vegaani, tekisin vihannesruokia ranskalaisilla resepteillä. Siellä on niin hyviä kasvisruokia, että hyvin kelpaa mullekin.

Vegaanithan syö pääasiassa korvikkeita ja keinoruokaa.

Vierailija
89/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpoikia lihoina.

Todella oksettavaa.

Vierailija
90/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen näitä sekoituksia maitorahka+ kerma. Kuka ihminen on koskaan ajatellut, että voi kunpa olisi rahka ja kerma samassa purkissa? Mihin sitä edes käytetään?

Vierailija
91/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viininlehtikääryleet (dolmades) etikkapurkissa. Ihan kamalan makuisia, ei maistu ollenkaan samalta kuin tuoreet. Kreikkalaisia on Suomessa aika vähän ja vähän epäilen että he muka ostaisivat purkkiruokaa sen sijaan että tekisivät niitä itse, tosi helppo resepti kyseessä meinaan...

Kuka niitä sitten ostaa? Melkein joka kaupasta niitä kumminkin löytyy.

Vierailija
92/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen näitä sekoituksia maitorahka+ kerma. Kuka ihminen on koskaan ajatellut, että voi kunpa olisi rahka ja kerma samassa purkissa? Mihin sitä edes käytetään?

Leipomiseen. Tulee halvemmaksi kuin että ostaa erikseen maitorahkan ja kerman.

Vierailija
93/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viininlehtikääryleet (dolmades) etikkapurkissa. Ihan kamalan makuisia, ei maistu ollenkaan samalta kuin tuoreet. Kreikkalaisia on Suomessa aika vähän ja vähän epäilen että he muka ostaisivat purkkiruokaa sen sijaan että tekisivät niitä itse, tosi helppo resepti kyseessä meinaan...

Kuka niitä sitten ostaa? Melkein joka kaupasta niitä kumminkin löytyy.

Ravintolat 😁😁😁

Vierailija
94/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Voimakkaasti hajustetut pesuaineet (pyykin-, kropan-, kodin-). Hajustetut kuukautissiteet ja pikkuhousunsuojat. Pikkuhousunsuojat ylipäätään. 

Apua ei kai kukaan niitä oikeasti osta? Kuka on niin tyhmä että laittaa kemikaaleja sinne missä ihmisen iho on herkimmillään... ei voi ymmärtää... kotimaista, hajustamatonta ja luonnollista pitää olla. Niin omissa kuin vauvankin pöksyissä!!

Vierailija
95/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä leipomisessa tuota siis tarvitaan? Itse olen leiponut ainoastaan sellaisia asioita, joissa kerma vaahdotetaan ja rahka lisätään siihen vaahtoon.

Vierailija
96/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupan tarjonnasta en muista mistään ajatelleeni, että kuka tuollaista ostaa. Sen sijaan vaatekaupoissa joskus ihmettelen. Jotkin vaatteet on niin "outoja", etten osaa kuvitella niitä kenenkään päälle ja mietin, mitä kyseisen vaatteen ostaja ajattelee käyttäessään rahaansa juuri siihen vaatteeseen. Luultavasti ihmettelyni johtuu omasta tyylitajun puutteestani.

Vierailija
97/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä muka on leikkikakassa? Sehän on kestohitti, jokainen muksusukupolvi rakastaa niitä. Ei ole ainakaan turhempi kuin leikkilimat.

Vierailija
98/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa sekoituksessa ole rahkaa eikä kermaa. Jotain keinokamaa ne on.

Vierailija
99/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki krääsä mitä näkee kaupassa.

Vierailija
100/111 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä muovisia baanikoteloita en ymmärrä. Mihin semmoista tarvitaan? Banaanillahan on valmiina todella kätevä luonnon itsensä suunnittelema "kotelo". Kai tää on niitä "ihmiselle, jolla on jo kaikkea" tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä