Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kaupassa koskaan vastaan tuotteita joista mietit että kuka ihme tällaisiakin ostaa?

Vierailija
11.12.2017 |

Mitkä tuotteet ovat ihmetyttäneet?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin :D

-pyöreät silmälasit

-chinot

-kukkamekot

-polvisukat

-dacia merkkiset autot

-rasvaton maito

-vihreät kuulat ja kettukarkit

listahan on loputon ja makunsa kullakin. Aidosti typerintä on ehkä munanvalkuaiset tai sixpakki juotavaa jugurttia, joka on samaa kuin litran purkeissa mutta vedellä jatkettuna ja paketoitu shoteiksi muovipurkkiin. Eli pakkausjäte on henkilökohtanen inhokki

Vierailija
22/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä henkilön joka ostaa valmisriisipuuroa.

YLE tai joku muu media voisi tehdä jutun henkilöstä. 

Vanhukset. En ole kenenkään muun nähnyt ostavan valmisriisipuuroa.

t. myyjä

:D Olin kyllä kahden vaippaikäisen töissäkäyvä äiti kun ostin valmisriisipuuroa. Oli hyvä välipala lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut. Mitä haluat kysyä?

Niin minäkin. Olen sinkku ja haluan syödä riisipuuroa noin kaksi kertaa vuodessa (toinen jouluna) ja ostan valmispuuroannoksen, koska se on kätevää ja hyvää.

Vierailija
24/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastettu pilkottu sipuli on mulle ainakin hyvin tärkeä tuote. Ikinä en ole tuoretta ostanutkaan.

Vierailija
25/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset. En ole kenenkään muun nähnyt ostavan valmisriisipuuroa.

t. myyjä

:D Olin kyllä kahden vaippaikäisen töissäkäyvä äiti kun ostin valmisriisipuuroa. Oli hyvä välipala lapsille.

En sanonutkaan, ettei sitä kukaan muu osta, kerroin vain henkilökohtaisen kokemukseni asiasta. 

edellinen

Vierailija
26/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minun vanha huonokuntoinen isä syö valmisriisipuuroa. Eihän se varmasti kotitekoista voita, mutta kun itse on liian huonossa kunnossa puuroa keittämään. Tai ylipäätään mitään ruokia. Ymmärrän kaikki valmiiksi kuoritut, valmisruuat ym esim vanhuksia ajatellen. Ja saattaa kai ketä tahansa välillä vaan ihan reilusti laiskottaa, ja haluaa valmista pöytään.

Vierailija
27/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ennen minäkin pidin pakastesipulia turhuutena, mutta sitten jouduin tyytymään siihen kun lähikaupan irtosipulit olikin aina sisältä homeessa. Varmaan kuukauden verran tuli näitä pettymyksiä himassa, niin ajattelin sitten kokeilla pakastetta.  Olikin pirun näppärä keksintö, kun voi suoraan pussista kaataa sopivan määrän ja tuo yks pussi mulla riittää ehkä kolmeen ruokasatsiin. Hintaa sillä on jotain 0,70 € joten ei se ainakaan kalliimmaksi tule.

Vierailija
28/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onko tälle tuotteelle oikeasti käyttäjänsä?" On usein ajatukseni, etenkin tuon pakastetun sipulisilpun kohdalla.. Tai nykyään se on kääntynyt sisäiseksi vitsiksi: avuttomuuden ja mauttomuuden huippu.

Vierailija
29/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minun vanha huonokuntoinen isä syö valmisriisipuuroa. Eihän se varmasti kotitekoista voita, mutta kun itse on liian huonossa kunnossa puuroa keittämään. Tai ylipäätään mitään ruokia. Ymmärrän kaikki valmiiksi kuoritut, valmisruuat ym esim vanhuksia ajatellen. Ja saattaa kai ketä tahansa välillä vaan ihan reilusti laiskottaa, ja haluaa valmista pöytään.

Niin juuri. Riisipuurohan ei ole ihan mitään pikaruokaa ja vartissa valmis. Ei minua ainakaan aamuisin huvittaisi ruveta keittelemään riisipuuroa ennen töihin menoa...

Vierailija
30/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 ja ostan sitä välillä töihin lounaaksi. Nopea lämmittää ja tarpeeksi hyvää.

Vierailija
31/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ymmärrän pakastesipulin käytön, oikaiseehan monet lihapulliakin tehdessä sillä 80-luvun sipulikeitto-ohjeella. On se ruoka silti ihan eri makuista, jos jaksaa itse pilkkoa sipulin ja valkosipulin sinne. Eikä se nyt niin työläältä tunnu, kun on hyvä ja terävä veitsi työkaluna. Kannattaa myös opetella se kokkien pilkkomistekniikka. Nopeutti ainakin minun sipulinpilkkomista huomattavasti eikä enää ehdi itkettääkään juuri ollenkaan.

M29

Vierailija
32/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"onko tälle tuotteelle oikeasti käyttäjänsä?" On usein ajatukseni, etenkin tuon pakastetun sipulisilpun kohdalla.. Tai nykyään se on kääntynyt sisäiseksi vitsiksi: avuttomuuden ja mauttomuuden huippu.

Et sitten viitsinyt lukea aiempia kommentteja? Esim. reumasairas vanhus on avuton ja mauton? Joskus toivoisi että ihmiset ajattelisivat ennen kuin hyökkäävät näppiksilleen...

Vierailija
33/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kysyä, että oletko koskaan tehnyt riisipuuroannosta yhdelle? Minulta ei onnistu niin pienen annoksen tekeminen.

Vierailija
34/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon sukkahousut. Miksi kidutusvälineitä saa myydä jopa kioskeissa?

Vierailija
35/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakastettu sipuli

Pakastettu sipluttu sipuli on ihan ykköstuote. Säilyy ikuisuuksia eikä tarvitse kuoria ja pilkkoa ja voi keskittyä ruoanlaiton hauskempiin kohtiin. Ei hukkapaloja tai puolikkaita jääkaapissa haisemassa. 

Näin kirpparilla kimaltavan juur tissien alle loppuvan kirkkaankeltaisen biletopin, ohuet metalliolkaimet. Koko oli "lentäkenttä", se olisi mennyt kaksi kertaa ympärilleni ja kupeissa olisi voinut säilyttää koripalloja. Kukahan tuota on joskus käyttänyt ja miltä on mahtanut näyttää? 

Joku koripalloileva polttariporukka?

Vierailija
36/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einesmunakkaat, valmiiksi täytetty grillipaprika, marinoidut lihat ja ne uudet pakkaukset, esim. karjalanpaisti, jotka tungetaan sellaisenaan uuniin.

Vierailija
37/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ostan välillä evääksi töihin valmisriisipuuron. hyvää ja ei niin epäterveellistä mitä suurin osa valmisruuista.

Vierailija
38/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte olla huoleti. Kaupassa myydään sitä mille on kysyntää. Jos ei ole, niin se häviää valikoimista.

Itse toivoisin hajusttettujen pesuaineiden häviämistä. Ja hajustettujen kauden-ja hiustenhoitotuotteuiden Hajuvedet sitten erikseen eikä halpaa pesuainekakofoniaa.

Vierailija
39/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka.

Vierailija
40/111 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Einesmunakkaat, valmiiksi täytetty grillipaprika, marinoidut lihat ja ne uudet pakkaukset, esim. karjalanpaisti, jotka tungetaan sellaisenaan uuniin.

Marinoidut lihat on kyllä ehdoton nou nou minunkin kauppakärryssäni. Karmeaa sotkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi