Mikseivät naiset puhu suoraan?
Naisten tulisi luopua sosiaalisesta diplomatiasta, jotta vältyttäisiin turhalta ajan hukkaamiselta.
Miehet saavat usein vastauksiksi:"Katotaan nyt", "Ehkä", tai sitten muita hätävalheita ym. mykkäkoulua, jotta "konfliktilta vältyttäisiin.
Tuollainen käytös on tyhmää, varsinkin jos sitä pitää ylläpitää kauan sellaisille miehille,
ketkä eivät osaa lukea rivien välistä.
Päästäkää heidät vähällä ja sanokaa suoraan.
Ne ketkä hahmottavat rivien välistä torjumisen, ansaitsevat suoran vastauksen myös, vai mitä? Reilu peli.
Jos teitä naisia piiritetään, eikä miehet ymmärrä teidän nonverbaalisia ei-kiinnosta-viestejä, niin on pakko sanoa suoraan. Vältyttäisiin #metoo-viesteiltä ja äijät kalppisivat menemään.
Tiedostakaa naiset, että kangertelevat vastaukset voivat loukata pahemmin, mitä suorat vastaukset.
Kyllä miehet kestävät, jos haistattelette ne tiehensä, jos he eivät täytä teidän vaatimuksianne.
Älkää olko "kohteliaita" tuollaisissa tilanteissa, vaan taianomainen lause:" Ei kiinnosta!" auttaa.
Jos ei auta, juoskaa näitä miehiä pakoon.
Onko teidän vaikea puhua suoraan? Mikä on sinun kantasi asiaan?
Pelkäätkö suoran puheen seurauksia? Oletko oppinut toimimaan näin?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset puhuis suoraan niin haukkuis meidän miesten ulkonäöt lyttyyn. Tyyliin "Ei kiinnosta kun oot tommonen ja sulla on tommonen ja tommonen ja tommonen..". Toisaalta me miehet tehtäisiin varmaan ihan samoin.
Miksi lausetta pitäisi jatkaa sen "ei kiinnosta" jälkeen? Siinä on jo kaikki olennainen rehellisesti ja suoraan sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puhun suoraan asiasta kuin asiasta. Asiallisesti, en halua loukata. Mieset eivät oikein sulata suoraanpuhuvia naisia. Olen epänaisellinen tai minun pitäisi olla vähän salaperäisempi jne.. Teit niin tai näin niin aina väärinpäin.
Ilkeä ja pahansuopainen suorapuheisuus ei ole sama asia kuin todellinen suorapuheisuus. Jos miehet suivaantuvat suorapuheisuudestasi, silloin heillä on syytäkin suivaantua.
Miehetkin voivat käyttäytyä kuten te naiset. Lisätkää aina 20 vuotta naisen ikään jos hän kysyy teidän mielipidettänne. Kertokaa suoraan naisille että ovat liikalihavia, kehukaa naapurin solakkaa rouvaa ja vertailkaa häntä vaimoonne ja seuratkaa huvittuneena kun nainen saa itkupotkuraivarit.
Nämä voimaantuneet ja ylpeät naiset eivät halua myöntää, että heidän itsetuntonsa riippuu pelkästään miesten kommenteista ja kehuista.
Tehkää naisille palvelus ja kertokaa naiselle totuus hänestä itsestään. Lihava, vanhan näköinen, ruma, ei osaa pukeutua, kamalat kengät, tyhmä jne. Naisen reaktio tulee olemaan puhdasta komediaa.
Itsetunto ei riipu miesten kommenteista, koska miesten maku voi olla mitä tahansa.
Eksäni kehui minua aina kauniiksi, mutta moni nainen jota hän piti hyvännäköisenä ei ollut sitä minusta. Hänellä oli vain huono tai kovin laaja maku, kuten monella muullakin miehellä.Tietenkin kuka vain loukkaantuu jos suoraan haukutaan. Tuo väite että miehet suivaantuvat vain jos on syytä on paskaa. Ystävällisestä kieltäytymisestä on usein seurannut jankkausta siitä miksei kelpaa tai joskus vihamielinen reaktio. "En voi koska seurustelen" tuntuu olevan ainoa kommentti, joka kelpaa melkein kaikille, silti siitäkin on joskus tullut reaktio "ei se haittaa" tai "ei sen tarvi tietää".
Tuo on muuten totta (kts. tummentamani kohta).
Itse sanoin eräälle tyypille suoraan, etten ole hänestä kiinnostunut - tämä ei kuitenkaan mennyt perille, vaan hän jatkoi yrittämistään. Lopulta valehtelin seurustelevani, ja se tepsi. Joillekin miehille oikeasti ei mene perille mikään muu kuin tuo kommentti. Ei kiertoilmaukset tai tekosyyt, ei suora puhe, ei mikään. Vasta kun sanoo olevansa varattu (eli luolamiehen silmissä jonkun toisen omaisuutta), vonkaaminen loppuu, eikä aina silloinkaan.
Itse ainakin miehenä toivoisin naiselta pakkien antohetkellä brutaalin rehellistä puhetta eli vaikka esim. luonteesi on liian tylsä tai kasvosi ovat liian rumat tai statuksesi on liian matala.
Jos miehenä kuulet aina vain korusanoja että "olit mulle niin hyvä" tai "kemiat ei kohdanneet" niin se ei kerro miehelle mitään ja mies ei pysty parantamaan mitään.
Vaikka syy pakkeihin olisikin joku mitä ei pysty parantamaan niin olisi silti virkistävää kuulla se.
Naiset ei ehkä ymmärrä että naisilla on kaikilla samanlainen miesmaku joten yhden naisen mielipide miehestä pätee muihinkin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin miehenä toivoisin naiselta pakkien antohetkellä brutaalin rehellistä puhetta eli vaikka esim. luonteesi on liian tylsä tai kasvosi ovat liian rumat tai statuksesi on liian matala.
Jos miehenä kuulet aina vain korusanoja että "olit mulle niin hyvä" tai "kemiat ei kohdanneet" niin se ei kerro miehelle mitään ja mies ei pysty parantamaan mitään.
Vaikka syy pakkeihin olisikin joku mitä ei pysty parantamaan niin olisi silti virkistävää kuulla se.
Naiset ei ehkä ymmärrä että naisilla on kaikilla samanlainen miesmaku joten yhden naisen mielipide miehestä pätee muihinkin naisiin.
VMP
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti naiset tietävät enemmän omasta miesmaustaan kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP
Perustele kantasi.
Milloin viimeksi olet kuullut että nainen erityisesti haluaa lyhyen, ujon, hiljaisen, matalan statuksen miehen, kapeilla hartioilla, korkealla äänellä, pienellä peniksellä?
Se halutuin mies on aina samoilla (päinvastaisilla) ominaisuuksilla varustettu.
Naiset aloittaa mykkäkoulun ja antaa laiskoja vastauksia koska me jo tiedetään ettei miehet kuuntelet jos niille sanoo suoraan. Voisit edes vähän syvemmin paneutua tähän aiheeseen ennenkuin rupeat kirjoittelemaan roppakaupalla tekstiä vauvapalstalle...
Miehet on oikeasti pahempia ja tekopyhempiä valittamisessa kuin naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset aloittaa mykkäkoulun ja antaa laiskoja vastauksia koska me jo tiedetään ettei miehet kuuntelet jos niille sanoo suoraan. Voisit edes vähän syvemmin paneutua tähän aiheeseen ennenkuin rupeat kirjoittelemaan roppakaupalla tekstiä vauvapalstalle...
Miehet on oikeasti pahempia ja tekopyhempiä valittamisessa kuin naiset ovat.
Ja miehet sitä mykkäkoulua vasta harrastavatkin! Murjottavat naama norsunv:llä eivätkä suostu kertomaan mikä vaivaa, vaikka selvästi jokin vaivaa. Kun se puhuminen (varsinkin jos on kyse tunneasioista) on niiiiiiin vaikeaa.
Naiset yleensä kyllästyvät jossain vaiheessa mykkäkoulun pitämiseen, ottavat kissan pöydälle ja pyrkivät puhumaan asiat selviksi, mutta miehet jatkavat mykkäkoulua vaikka maailman tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP
Perustele kantasi.
Milloin viimeksi olet kuullut että nainen erityisesti haluaa lyhyen, ujon, hiljaisen, matalan statuksen miehen, kapeilla hartioilla, korkealla äänellä, pienellä peniksellä?
Sinä olet hoidon tarpeessa. On aivan sama mitä sinulle kirjoittaa, jatkat tuon mantrasi hokemista siitä huolimatta. En jaksa enää. Elä ihan kaikessa rauhassa tuon päähänpinttymäsi kanssa, itse sinä olet ainoa joka siitä kärsii.
Mulla oli tapana sanoa paikalle ilmestyneelle miehelle: "ajan säästämiseksi: jos olet vain juttuseuraa vailla, jää juttelemaan. Jos olet panoa vailla, minä en ole sitä varten."
Sitten tuli erilaisia reaktioita. Suurinosa loukkaantui "kuka sä luulet olevas?!", huorittelua, pois lähtivät, mutta pitkin iltaa kyräilyä ja mulkoilua.
Sitten oli kourallinen näitä, jotka jäivät juttelemaan ja hauskaa oli.
Osa näistäkin kuitenkin ymmärsi väärin ja vielä pyrkivät pöksyyn.. silloin se huorittelu ja harhaanjohtajaksi haukkuminen alkokin.
Kyllä on niin pieni osa miehistä, jotka ymmärtää suoraa ouhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP
Perustele kantasi.
Eikä ole.
Mitä vikaa ujoudessa? Minusta ujot ihmiset ovat kivoja, syvällisiä ja fiksuja.
Entä hiljaisissa ihmisissä? Osaavat kuunnella eivätkä vie koko ajan huomiota itseensä puhumalla tauotta päälle.
Mitä vikaa lyhyessä miehessä? Jos nainen itsekin on lyhyt, niin ei hän halua mitään koriksenpelaajaa puolisokseen.
Matalan statuksen mies? Eiköhän jokaiselle joku ole olemassa. Yleensä saman statuksen ihminen. Vakka kantensa valitsee.
Kapeat hartiat, pieni penis? Onhan naisissakin ns. tyyppivikoja. Leveä ahteri, ohut tukka, olematon vyötärö, vinot hampaat, iso nenä tai pienet/isot rinnat. Kuka mistäkin tykkää. Vikoja voi kompensoida jollakin hyvällä piirteellä. (Eikä se peniksen koko, vaan mitä muuta osaa siellä sängyssä tehdä.)
Minä saan halveksivia katseita usein naisilta, että en tiedä, haluanko kuulla heidän mietteensä ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan halveksivia katseita usein naisilta, että en tiedä, haluanko kuulla heidän mietteensä ääneen.
Joo. Muistan kun viimeksi sain tällaisen katseen 2.treffeillä https://previews.123rf.com/images/oocoskun/oocoskun1312/oocoskun1312000…
Ja tosiaankin naiselta tuli treffien jälkeen viesti että ei tuntenut kipinää..
Tiedän kyllä että en näytä hyvältä mutta tuo mikroekspressio inhosta oli aika paha.
Jos ilme on seuraava, niin miksi pitää vielä tuossakin vaiheessa heittää valkoinen valhe?
Vierailija kirjoitti:
Jos ilme on seuraava, niin miksi pitää vielä tuossakin vaiheessa heittää valkoinen valhe?
Jos kerran osaat lukea sanatonta viestintää, miksi jatkat iskemistä vielä tuon ilmeen saatuasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran osaat lukea sanatonta viestintää, miksi jatkat iskemistä vielä tuon ilmeen saatuasi?
Jos sillä toisella on vaikka ripuli, ja valkoinen valhe on tarpeen tuossa vaiheessa.
Ja pitääkö kaiken liittyä iskemiseen? :D Eikö mies voi lähestyä kaveeraukset taka-ajatuksena?
Eikö tässä nyt samalla voi käsitellä ei-iskemiseen liittyviä asioita? :D
Ajatellaanpa, että jos jotkut naiset viestivät hymysuin valkoisia valheita, niin on sitä vähän vaikea lähteä arvioimaan, että onko kyseessä sovittelevampi pakki vai ei.
Hymy on harhaanjohtava usein näissä tapauksissa. Neutraalilla naamalla voi kertoa tämän asiallisesti, niin eikö se ole mukava niin? Ehkä puhahdus ennen hymyä on jo varman pakin merkki.
Kyllä suora puhe olisi tervetullutta.
En harrasta sitä itsekään. Kerran baarissa nainen pyysi minua mukaan, enkä viitsinyt suoraan sanoa, että "ei kiitos". Paneskelin hänen kanssaan sitten puolisen vuotta, jonka jälkeen häivyin, kun hän aloitti puhumaan jotakin parisuhteesta. En silloinkaan viitsinyt sanoa mitään suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Jos teitä naisia piiritetään, eikä miehet ymmärrä teidän nonverbaalisia ei-kiinnosta-viestejä, niin on pakko sanoa suoraan. Vältyttäisiin #metoo-viesteiltä ja äijät kalppisivat menemään.
No nyt on kyllä tyhmintä mitä vähään aikaan näkynyt. Meinaat oikeasti että kaikki #metoo :t on vain jotain väärinkäsitystä?
Jos naiset puhuis suoraan niin haukkuis meidän miesten ulkonäöt lyttyyn. Tyyliin "Ei kiinnosta kun oot tommonen ja sulla on tommonen ja tommonen ja tommonen..". Toisaalta me miehet tehtäisiin varmaan ihan samoin.