Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilleen linnassa ohjatuista vanhuksista tehty liian suuri numero mediassa

Vierailija
10.12.2017 |

Niinistökin on jo pahoitellut, heille on viety lahja ja pyydetty samalla henk koht anteeksi, lehtijuttuja ollut vaikka millä mitalla ja edelleen jatkuu. Jutusta on tullut ruma.

Kommentit (690)

Vierailija
621/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikeadti pahoillani se veteraanin vuoksi.

Olisi varmasti mukavempaa negatiivisuuden keskellä olla positiivinen ja saada kunniaa sodan kauhuista.

Tämä oli varmaan tyttärenkin tavoite. Kukaan ei pakottanut haukkumaan häntä, kun hän postasi asiastafacebookiin ja ip-lehdet kirjoittivat. Kaikki ois vain säälineet veteraania, mutta nyt halutaankin haukkua heitä/tytärtä. En ymmärrä.

t.kristallikissa

Aivan saman tyyppistä kirjoittelua olevinaan kahdelta eri kirjoittajalta, kummassakin ap:n tavoin haukutaan veteraania...

Vierailija
622/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole haukkunut en veteraania, en tytärtä, enkä rouvaa. Enkä edes linnan työntekijöitä, sanoin, että a) varmasti työskentelivät paineen alla, b) eivät ehkä huomanneet rouvan mielenpahoittumista, joten sitä oli vaikea välttää ja c) eivät tienneet onko tuolia (ja kahvikuppia asetteineen) mahdollista mistään siihen löytää. Tosin haukuin ihmisiä tässä ketjussa, kun eivät tajua antaa muiden kritisoida tai edes kertoa mielipahasta. Se on muka heti lynkkausta, joka heidän mukaansa muka ansaitsee vastalynkkauksen.

t.kristallikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuon kristallikissan sekoilua ollenkaan. Taitaa olla sukua tälle minnalle tai sama henkilö.

Kaheli tapaus anyway....

Vierailija
624/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti mukavempaa negatiivisuuden keskellä olla positiivinen ja saada kunniaa sodan kauhuista.

Tämä oli varmaan tyttärenkin tavoite. Kukaan ei pakottanut haukkumaan häntä, kun hän postasi asiastafacebookiin ja ip-lehdet kirjoittivat. Kaikki ois vain säälineet veteraania, mutta nyt halutaankin haukkua heitä/tytärtä. En ymmärrä.

t.kristallikissa

Aivan saman tyyppistä kirjoittelua olevinaan kahdelta eri kirjoittajalta, kummassakin ap:n tavoin haukutaan veteraania...

Missä kommentissa ap. haukkui vetaraania?

Vierailija
625/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuon kristallikissan sekoilua ollenkaan. Taitaa olla sukua tälle minnalle tai sama henkilö.

Kaheli tapaus anyway....

Ei saisi leikata mielenterveyshoidoista. Ei lapsilta, nuorilta, aikuisilta eikä vanhuksilta.

Tapio Suomisen ilta oli kumminkin mennyt hyvin. Oli otettu presidentin huomiosta. Hän löysi positiivisuutta, mikä mielestäni on hyvä asia. :-)

Vierailija
626/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Missä kommentissa kukaan ylipäätään haukkui veteraania?

Vierailija
627/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tilaisuus muutettaisiin aveceillekin sallituksi. Jos tarkoitus on, että vain veteraanit saavat suunvuoron, niin sen ohjeistaminen hienotunteisesti onkin haastavampi juttu... Ja heille sen kokoinen tila, johon mahtuu.

t.kristallikissa

Vierailija
628/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

"Niinistökin on jo pahoitellut, heille on viety lahja ja pyydetty samalla henk koht anteeksi, lehtijuttuja ollut vaikka millä mitalla ja edelleen jatkuu. Jutusta on tullut ruma."

No ap ainakin ohjasi heti keskustelun "heihin". Mikä mulle oli viittaus pariskuntaan.

t.kristallikissa

Vierailija
629/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille lienee ihan syynsä, miksi suurin osa veteraaneista saapuu paikalle huomattavasti

nuoremman saattajan eivätkä puolisonsa kanssa. Tuskin kaikki sentään leskiä ovat. Varmasti on parasta ottaa mukaan henkilö, joka osaa pitää huolen paitsi veteraanista myös itsestään. Oli melkoinen moka päästää pariskunta keskenään linnaan, jos eivät selviä hetkeäkään yksin tai eivät pysty kommunikoimaan selkeästi.

Tässä tapauksessa veteraanin olisi pitänyt mennä Linnaan saattajan kanssa. Toki tällöin ei olisi saatu hääpäiväjuhlallisuuksia valtion piikkiin, mutta ehkä mies olisi saanut kokea arvokkaan illan ilman draamailua ja olisi jopa päässyt tapaamaan presidentin.

Herää nyt idiootti! Mitään avecia EI ikinä, MISSÄÄN juhlissa eristetä kumppanista toisaalle. Lue ja opi! Presidentinkansliakin on myöntänyt, että virhe on tehty, joten älä kiitos puolla sen tekemistä.

Muutenkin kamalia kommentteja, hyi miten ilkeä ihminen.

Painu nyt sinne mölyämään missä päivä ei ikinä paista. Lukutaidotonkin kun vielä olet. Täysin SELKEÄSTI on kerrottu että veteraanien saattajat kahvittelevat eri tilassa, JOTTA presidentti tapaisi samassa huoneessa mahdollisimman paljon näitä arvohenkilöitä.

Mitä virheeseen tulee..Itsensä tai omaisensa kutsuttaminen...hmm, enpä tiedä millaisesta sivistyksestä tai käytöstavoista se kertoo. Puhumattakaan mediassa meuhkaaminen juhlien jälkeen. Juhlien jotka siis eivät olleet tälle pariskunnalle eksklusiivisesti järjestetyt! Kyllä tyttären käytös on monin verroin nöyryyttävämpää pariskunnalle kuin linnan - jo tuhanteen kertaan pahoiteltu!! - erehdys.

Vastaus: näinpä, mutta hän ei ollut veteraanin saattaja. Suosittelisin siis nyt itse parantelemaan sitä lukutaitoa - vai mihin tämä kommenttisi perustui?

Ja joo, täällä Suomessa aurinko paistaa vähän vähemmän.

Nytkö et enää itse osaa lukea kirjoittamaasikaan😂🤣

Sanoit ettei missään eroteta avecia, ja avechan se saattajakin on ja käytännön syistä joudutaan erottamaan. Ei saattajaa ole napattu saapuessa siitä Linnan kulmilta ohikulkijasta vaan on avec hänkin. Meneekö jakelukeskukseen?

Nyt menee puurot ja vellit sekaisin. Eli ei, ei mene jakelukeskukseen. Suosittelisin seuraavaksi vähän perehtymään etikettiin, mutta tässä yksi linkki: http://www.kysy.fi/kysymys/tasavallan-presidentin-jarjestaman-itsenaisy…

Otetaas siis käsitteet:

- kutsuttu

- kutsutun nimetty puoliso eli myös kutsuttu

- avec

- saattaja

Nämä ovat kaikki eri asioita. Saattaja ei ole useimmiten avec, ellei jostain syystä hoida tuplaroolia. Esim. lapsenlapsi EI voi olla avec, mutta hän voi olla saattaja. Vesa-Matti Loirin avec ei ollut siis tämä manageri, vaan manageri oli hänen saattajansa. Avec menee etiketissä mennen tullen saattajan ohi. Voit verrata saattajaa vaikkapa henkilökohtaiseen avustajaan, joka voi olla taustalla esim. häissä, mutta ei välttämättä istu lähiomaisen paikalla samassa pöydässä syömässä, ellei tähän ole tarvetta. Saattaja ei pyri korvaamaan avecia, vaan hän on saattaja. 

Tämä kyseinen kutsu ei ollut avec-kutsu, sillä henkilöt oli määritelty avioliiton takia ennalta. Kuten joku täällä hyvin selvitti, olisi ehkä mahdollista, että näistä jopa molemmat olisivat saaneet ottaa vielä saattajan. 

Jotenkin olisi äärimmäisen toivottavaa, että jos puhutaan jakelukeskuksista tai ollaan tietävinään asioista, niin niistä myös oikeasti tiedettäisiin ja perusteltaisiin. On ihan kiinnostavaa lukea uutta tietoa, mutta ei huttua, joka perustuu mutuun ja siihen, ettei kuitenkaan olla kunnolla perehdytty asioihin. 

Joo, ei eroteta kumppaneita toisistaan ei. Paitsi no, näköjään presidentin ja paremman väen (tarpeettomilla) kahvikesteillä erotetaan.

Ihmetyttää vain hieman se, että kun tämä pariskunta poistui jo klo 21, niin miten he kuitenkin siinä vaiheessa olivat jo jotain kahvitelleet? Onko tämä siis ihan feikkiä, kun telkkarissa kahvittelun aloittamista näytetään siinä vaiheessa, kun presidentti saapuu paikalle? Nämähän eivät kuitenkaan ehtineet presidenttiä nähdä. Ainahan Niinistö ja Haukio ovat clumsysti tulleet pitämään seuraa veteraaneille ja ryystämään kahvia. Siinä käsityksessä olen ollut, ettei siinä sentään sedät ja tädit ole itse vetäneet jo kolmea kuppia kahvia sitä ennen. 

Eli jos olympiavoittaja saa palkintokahvit, on heidän puolisoidenkin saatava?

En tiedä, miksi täällä palataan olympialaisiin kerta toisensa jälkeen, sillä ainakin itse olen kerran jo vastannut, että jos kahvitilaisuuteen olympiavoittajat saapuvat pariskuntana, niin juu, puolisot ovat siinä kyljessä. Jos taas tullaan urheilijaporukalla, niin tämähän on eri asia. 

Vierailija
630/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on epäselvää, mikä oli ensin, fb-päivitys vai iltapvlehtien juttu ja millälailla siis juttua on vain jatkettu ja jatkettu? Itse olen nähnyt yhden fb-päivityksen ja yhden päivän lehtijutut.

t.kristallikissa

Vierailija
631/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

"Niinistökin on jo pahoitellut, heille on viety lahja ja pyydetty samalla henk koht anteeksi, lehtijuttuja ollut vaikka millä mitalla ja edelleen jatkuu. Jutusta on tullut ruma."

No ap ainakin ohjasi heti keskustelun "heihin". Mikä mulle oli viittaus pariskuntaan.

t.kristallikissa

Pariskunnalta on pyydetty anteeksi. Mutta he eivät tuoneet juttua julkisuuteen, joten jutun rumuus ei johdu heistä.

Vierailija
632/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Tässä ketjussa ei kukaan ole haukkunut veteraania, mutta ainakin minä olen tuohtunut siitä, ettei hän saanut yhtä iltaa paistatella sankarina rouvan ylpeyden vuoksi.

En myöskään pidä tästä kiittämättömyydestä, mitä rouva on kertonut, haukkumisesta.

Olen suorastaan järkyttynyt siitä, että tytär tekee julkisen päivityksen näistä. Kertoo kaltoinkohdellusta äidistään, unohtaen veteraani isänsä kunnioituksen.

Kaikki huomio on valittavassa rouvassa, kuinka hänen oli niin kylmäkin, ei ollut kukkaloistoa, tarjoilut pahaa, palvelu huonoa.

Vierailija
633/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juhlajumalanpalveluksissa todellakin on eri paikat puolisoille valtion protokollan mukaan. Esim. Hallitus istuu yhdessä, puolisot eri paikassa. :-)

Miten tämä liittyy aiheeseen? Linnan juhlissa hallituksen jäsenetkin saavat juhlia yhdessä puolisoidensa kanssa.

Protokolla. Nimetyt paikat juhlajumalanpalveluksessa. Puolisot istuvat erillään.

Myös linnan juhlissa protokolla veteraanien ja lottien kahvipöydässä. Pöydässä istuvat vain ne, joilla on tunnukset, puolisot istuvat erillään.

Ei tässä protokollasta loukkaannuttu saatanan vittupää, vaan siitä, ettei siitä ollut informoitu OIKEIN ja kunnolla, niin, että se olisi tavoittanut kyseisesn pariskunnan. Siitähän Saulikin oli pahoillaan. Ja otti jopa vastuun. Mutta av-mammaluuserit ei kykene olemaan pahoillaan, eikä ottamaan vieraistaan vastuuta.

t.kristallikissa

Kutsukortin mukana tulee myös info. Jos siinä lukee presindentti tapaa veteraani ja lotat puolisoineen. Mutta ei lue. Presidentti tapaa veteraanit ja lotat.

Se EI SULJE avecia pois. Tuo sanamuoto, siinähän se juuri onkin. Ja tietääkö kukaan edes tapaa, jolla asiasta on infottu? Ja silti, inhimilisiä erehdyksiä (varsinkin vieraille) sattuu. Niihin ei pidä suhtautua tällalailla lynkkaavasti, kuin ap ja muut tässä ketjussa tekevät.

t.kristallikissa

Ei kukaan olisi välittänyt, vaikka rouvalle sattui virhe. Hänet ohjattiin oikeaan tilaan ja hän olisi voinut jatkaa iltaansa. Myöhemmin yhdessä miehensä kanssa.

Kyllikki Viroilainen meni seisomaan juhlissa adjutanttien viereen, kunnes eräs adjutantti ohjasi hänet oikealle paikalleen. Ei mitään kohua ollut tästä. Ja miksi olisi ollutkaan?

Ja mikä Kyllikki Virolaisen asema silloin oli, kun tämä tapahtui? Kuvitteletko sinä, että sitä voisi jotenkin verrata tmän rouvan asemaan ja tilanteeseen? Hän oli vieras. Ei mikään isännän puoliso.

t.kristallikissa

Isännän puoliso?? Mitä ihmettä tarkoitat? Kumpi sinun mielestäsi on ollut linnan juhlissa isännän puoliso, Kyllikki Virolainen vai tämä veteraanin rouva?

Niin siis viittaan tuossa sanalla "hän" (oli vieras) tähän mielensä pahoittaneeseen rouvaan.

t.kristallikissa

Eli oletatko Kyllikki Virolaisen siis olleen isännän puoliso silloin, kun hänet ohjattiin oikealle paikalle? Vai mitä tällä isännän puolisolla oikein tarkoitat?

Kyllä, se on vahvin veikkaukseni, mutta ei hajuakaan totuudesta. Isännällä viittaan puolisoon, en edes tiedä, oliko tilanne kutsut vai millainen tilanne.

t.kristallikissa

Tajuat kai että linnan juhlien isäntä on presidentti? Veikkaatko siis, että Kyllikki Virolainen on ollut presidentin puoliso?

EN VIITANNUT EDES KUTSUIHIN, paitsi sanalla isäntä, mutta muissakin juhlissa on isäntiä, kuin linnan juhlissa. En tiennyt, mihin tilanteeseen viitataan. Sanoin sen sinulle kyllä, jos luet ajatuksella.

t.kristallikissa

Voi hyvänen aika nyt sentään... Kyllähän tuosta nyt asiayhteydestä jo selviää, että kyseessä oli linnan juhlat. Jo se kai voisi kertoa jotain, että paikalla oli adjutantteja, joita ei todellakaan ihan joka pojalla Suomessa ole. Joten nyt siis tiedät senkin, mikä oli Kyllikki Virolaisen asema kyseisessä tilanteessa. Aivan, hän oli siis vieras, ihan kuten veteraanin vaimokin. Mutta jostain syystä Kyllikki Virolainen ei järjestänyt mediashowta siitä, että hänet opastettiin oikealle paikalleen.

Vierailija
634/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on epäselvää, mikä oli ensin, fb-päivitys vai iltapvlehtien juttu ja millälailla siis juttua on vain jatkettu ja jatkettu? Itse olen nähnyt yhden fb-päivityksen ja yhden päivän lehtijutut.

t.kristallikissa

Facebook ja luultavasti annettu juttuvinkki Ilta-lehteen.

Vierailija
635/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juhlajumalanpalveluksissa todellakin on eri paikat puolisoille valtion protokollan mukaan. Esim. Hallitus istuu yhdessä, puolisot eri paikassa. :-)

Miten tämä liittyy aiheeseen? Linnan juhlissa hallituksen jäsenetkin saavat juhlia yhdessä puolisoidensa kanssa.

Protokolla. Nimetyt paikat juhlajumalanpalveluksessa. Puolisot istuvat erillään.

Myös linnan juhlissa protokolla veteraanien ja lottien kahvipöydässä. Pöydässä istuvat vain ne, joilla on tunnukset, puolisot istuvat erillään.

Ei tässä protokollasta loukkaannuttu saatanan vittupää, vaan siitä, ettei siitä ollut informoitu OIKEIN ja kunnolla, niin, että se olisi tavoittanut kyseisesn pariskunnan. Siitähän Saulikin oli pahoillaan. Ja otti jopa vastuun. Mutta av-mammaluuserit ei kykene olemaan pahoillaan, eikä ottamaan vieraistaan vastuuta.

t.kristallikissa

Kutsukortin mukana tulee myös info. Jos siinä lukee presindentti tapaa veteraani ja lotat puolisoineen. Mutta ei lue. Presidentti tapaa veteraanit ja lotat.

Se EI SULJE avecia pois. Tuo sanamuoto, siinähän se juuri onkin. Ja tietääkö kukaan edes tapaa, jolla asiasta on infottu? Ja silti, inhimilisiä erehdyksiä (varsinkin vieraille) sattuu. Niihin ei pidä suhtautua tällalailla lynkkaavasti, kuin ap ja muut tässä ketjussa tekevät.

t.kristallikissa

Ei kukaan olisi välittänyt, vaikka rouvalle sattui virhe. Hänet ohjattiin oikeaan tilaan ja hän olisi voinut jatkaa iltaansa. Myöhemmin yhdessä miehensä kanssa.

Kyllikki Viroilainen meni seisomaan juhlissa adjutanttien viereen, kunnes eräs adjutantti ohjasi hänet oikealle paikalleen. Ei mitään kohua ollut tästä. Ja miksi olisi ollutkaan?

Ja mikä Kyllikki Virolaisen asema silloin oli, kun tämä tapahtui? Kuvitteletko sinä, että sitä voisi jotenkin verrata tmän rouvan asemaan ja tilanteeseen? Hän oli vieras. Ei mikään isännän puoliso.

t.kristallikissa

Isännän puoliso?? Mitä ihmettä tarkoitat? Kumpi sinun mielestäsi on ollut linnan juhlissa isännän puoliso, Kyllikki Virolainen vai tämä veteraanin rouva?

Niin siis viittaan tuossa sanalla "hän" (oli vieras) tähän mielensä pahoittaneeseen rouvaan.

t.kristallikissa

Eli oletatko Kyllikki Virolaisen siis olleen isännän puoliso silloin, kun hänet ohjattiin oikealle paikalle? Vai mitä tällä isännän puolisolla oikein tarkoitat?

Kyllä, se on vahvin veikkaukseni, mutta ei hajuakaan totuudesta. Isännällä viittaan puolisoon, en edes tiedä, oliko tilanne kutsut vai millainen tilanne.

t.kristallikissa

Tajuat kai että linnan juhlien isäntä on presidentti? Veikkaatko siis, että Kyllikki Virolainen on ollut presidentin puoliso?

EN VIITANNUT EDES KUTSUIHIN, paitsi sanalla isäntä, mutta muissakin juhlissa on isäntiä, kuin linnan juhlissa. En tiennyt, mihin tilanteeseen viitataan. Sanoin sen sinulle kyllä, jos luet ajatuksella.

t.kristallikissa

Voi hyvänen aika nyt sentään... Kyllähän tuosta nyt asiayhteydestä jo selviää, että kyseessä oli linnan juhlat. Jo se kai voisi kertoa jotain, että paikalla oli adjutantteja, joita ei todellakaan ihan joka pojalla Suomessa ole. Joten nyt siis tiedät senkin, mikä oli Kyllikki Virolaisen asema kyseisessä tilanteessa. Aivan, hän oli siis vieras, ihan kuten veteraanin vaimokin. Mutta jostain syystä Kyllikki Virolainen ei järjestänyt mediashowta siitä, että hänet opastettiin oikealle paikalleen.

Ei selvinnyt, koitapa viestiä hiukan selkeämmin. Ei mulla ole hajuakaan, missä adjutantit liikkuu, eikä kuulu ollakaan, voit aivan hyvin alentua valistamaan siinä. En ollenkaan tajua miten linnan juhlien vieras voi liittyä adjutantteihin.

t.kristallikissa

Vierailija
636/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieltä veteraani itse on, kun naisväki sekoilee sen minkä ehtii?

Taitaa mummo olla kateellinen miehelleen, kun itse ei ole veteraani eikä lotta. Eikä saanut miehensä siivellä paistatella pressan edessä.

Vierailija
637/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten tässä ketjussa lähes jokaista kommenttia alapeukutetaan? Ainoastaan, jos komppaa täällä ilkeilijöitä ja jos on sitä mieltä, että juu liian iso juttu tuli ja erikseen saa pistää ihmiset, niin tulee yläpeukkuja.

Ja miksi täällä haukutaan esim. kristallikisua, jolla tuntuu olevan ymmärtäväisiä mielipiteitä? Ja ei, en ole hän itse (saati joku tytär), sillä hänhän epäili, että täällä taitaa olla porukka kommareita, niin en ole kommari, mutta vassari kyllä. ;) Silti samoilla linjoilla hänen kanssaan. Mulle tapahtunut ei ole veteraanikysymys, vaan etikettikysymys. Vähän myös vanhuskysymys.

Joku sanoi täällä, että omat porukat ovat itsellisiä ja varmasti olisivat pärjänneet itsekseen linnassa. Minusta tuo ei ole se pointti yhtään, pärjääkö vai ei. Vaan halutaanko rikkoa etikettiä vai ei. On aika käsittämätöntä, että jollain veteraaniverukkeella linnassa sitten ilmeisesti rikotaan etikettiä. 

Vierailija
638/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kristallikissa ole vain hiljaa?

Et taida itsekään tietää enää mitä puhut

Vierailija
639/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kristallikissa ole vain hiljaa?

Et taida itsekään tietää enää mitä puhut

Sinä et tiedä mitä sinä puhut. Miksi en ole hiljaa? Koska tekisi mieleni huutaa että seis seis nyt haukut tytärtä kohtaan! Mutta tuskinpa ne loppuu. Ikinä. Siis jos tähän keissiin palataan.

t.kristallikissa

Vierailija
640/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mieltä veteraani itse on, kun naisväki sekoilee sen minkä ehtii?

Taitaa mummo olla kateellinen miehelleen, kun itse ei ole veteraani eikä lotta. Eikä saanut miehensä siivellä paistatella pressan

Vaimo varmaan aina ollut huomion keskipisteenä.

Sitten säälin kerjuulla hakee huomion jos ei ole.

Ketju on lukittu.