Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilleen linnassa ohjatuista vanhuksista tehty liian suuri numero mediassa

Vierailija
10.12.2017 |

Niinistökin on jo pahoitellut, heille on viety lahja ja pyydetty samalla henk koht anteeksi, lehtijuttuja ollut vaikka millä mitalla ja edelleen jatkuu. Jutusta on tullut ruma.

Kommentit (690)

Vierailija
681/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia on niin tärkeä sinulle, kristallikissa? Otat todella henkilökohtaisesti kaikki kommentit.

Tätä minä en ymmärrä ollenkaan.

Tosiaan, tytär on unohtanut täysin kumpi se veteraani olikaan, äitinsä vai isänsä. Keskittynyt vain valittajaäitiinsä.

Kyllä se niin on, kisulainen, että ihan itse tytär paskamyrskyn aloitti. Ei sitä facebook - päivitystä kukaan muu ole kirjoittanut ja lehdille pillittänyt kuin hän aivan itse ja varmasti äitinsä värittänyt satuilujaan lisää

Paskaaa heitit kylläkin sinä ja kaltaisesi, joten paskamyrskystä ei tytär ole vastuussa. Ei hän ole tehnyt mitään väärää.

t.kristallikissa

Itse asiassa on.

Hän on aivan itse vastuussa nettikirjoittelustaan. Ei kukaan muu.

Todella törkeitä kommentteja se päivitys täynnä että huh huh....

Ja omilla lärveillään vielä kirjoittelevat. Kuten tämä tytärkin.

Eli sun logiikkasi mukaan, koska jokainen on vastuussa omista nettikirjoitteluistaan, niin TÄMÄ antaa sulle oikeuden jauhaa paskaa heistä, näin sä sanoit. Et muuta. Et perustellut, mitä väärää tytär teki.

t.kristallikissa

Haukkui julkisesti Suomen itsenäisyyspäivänjuhlat. Ei poista asiattomuuksia, kuten Saulin ja Jennin suhteen arvostelua ja jotakin rasististakin oli kommenteissa, ellei ole poistettu.

Vierailija
682/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia on niin tärkeä sinulle, kristallikissa? Otat todella henkilökohtaisesti kaikki kommentit.

Tosiaan, tytär on unohtanut täysin kumpi se veteraani olikaan, äitinsä vai isänsä. Keskittynyt vain valittajaäitiinsä.

Kyllä se niin on, kisulainen, että ihan itse tytär paskamyrskyn aloitti. Ei sitä facebook - päivitystä kukaan muu ole kirjoittanut ja lehdille pillittänyt kuin hän aivan itse ja varmasti äitinsä värittänyt satuilujaan lisää

Paskaaa heitit kylläkin sinä ja kaltaisesi, joten paskamyrskystä ei tytär ole vastuussa. Ei hän ole tehnyt mitään väärää.

t.kristallikissa

Itse asiassa on.

Eli sun logiikkasi mukaan, koska jokainen on vastuussa omista nettikirjoitteluistaan, niin TÄMÄ antaa sulle oikeuden jauhaa paskaa heistä, näin sä sanoit. Et muuta. Et perustellut, mitä väärää tytär teki.

t.kristallikissa

Halveerasi Suomen 100-vuotisjuhlaa ja häpäisi Itsenäisyyspäivän juhlavastaanoton, häpäisi veteraani-isänsä valittajarouvan avustuksella haukkumalla tilat siivouskomeroksi ja tarjoilut paskoiksi käntyiksi, niin että miten meni noin niinku omasta mielestä se nettikirjoittelu alunperinkin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Itse asiassa on.

t.kristallikissa

Haukkui julkisesti Suomen itsenäisyyspäivänjuhlat. Ei poista asiattomuuksia, kuten Saulin ja Jennin suhteen arvostelua ja jotakin rasististakin oli kommenteissa, ellei ole poistettu.

No haloooooo ehkä niissä oli hänen mielestäääään kritisoitavaaaaaa! Et sinä täällä Suomessa päätä, mitä mieltä joku asioista on. Mutta on tyhmää minusta sitten haukkua muita siitä, että heillä nyt sattui pahoittumaan mieli! Mikä sellaisia kuin ap oikein vaivaa?

t.kristallikissa

Vierailija
684/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mainintaa kukista. Ja isästä kyllä puhuu muuten tuossa päivityksessä myös.

t.kristallikissa

Äiti odotti kukkamerta ja köyhät oli nekin, ei kukan kukkaa näkynyt.

Näistä varmasti on otettu kuvankaappaukset, joten muokkaaminen enää tässä vaiheessa on turhaa.

Uskon, että jos Sauli pahoittelee lisää, kääntävät toimittajat kelkkansa.

Aika heikoilla jäillä liikkuvat.

Vierailija
685/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Itse asiassa on.

t.kristallikissa

No haloooooo ehkä niissä oli hänen mielestäääään kritisoitavaaaaaa! Et sinä täällä Suomessa päätä, mitä mieltä joku asioista on. Mutta on tyhmää minusta sitten haukkua muita siitä, että heillä nyt sattui pahoittumaan mieli! Mikä sellaisia kuin ap oikein vaivaa?

t.kristallikissa

Mielipaha on eri asia kuin tämän tyttären jokseenkin moukkamainen avautuminen asiasta. Miehipahan jokainen ymmärtää, mutta aikuiset sen pystyvät yleensä käsittelemään. Alle kolmivuotiaat saavat yleensä tantrumeja, aikuisten ei enää pitäisi saada.

Vierailija
686/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mainintaa kukista. Ja isästä kyllä puhuu muuten tuossa päivityksessä myös.

t.kristallikissa

Näistä varmasti on otettu kuvankaappaukset, joten muokkaaminen enää tässä vaiheessa on turhaa.

Siis kukkia ei ollut riittävästi. Eikös niitä ole jo esillä siinä kättelyvaiheessa kun mennään eteenpäin.

Vierailija
687/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on sinulle niin henkilökohtaista, kisuli? Kerro!!

Vierailija
688/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vietiin siivouskomeroon, jossa televisio, siitäkään ei nähnyt suoraa lähetystä, koska jotku saattajat olivat edessä.

Eli linnan juhlia seurataan siellä.

Vierailija
689/690 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Siis kukkia ei ollut riittävästi. Eikös niitä ole jo esillä siinä kättelyvaiheessa kun mennään eteenpäin.

:D Ettekö te osaa ollenkaan nauraa näille? :D Musta on vain koomista, jos joku löytää marisemista jokaisesta pikkuasiasta, joka on itseasiassa helvetin hyvin :D Siinähän marisee ja pilaa mielensä :D

t.kristallikissa

Vierailija
690/690 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D

Ketju on lukittu.