Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos herätessäsi huomenna huomaisitkin siirtyneesi yllättäen vuoteen 1917?

Niin?
10.12.2017 |

Kertokaa! Minä mietin vielä, mitä tekisin itse.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin olla itsekseni jossain rauhallisessa paikassa, etsisin merkkejä mistä voisin vakuuttua että tämä on harhaa. Päättäisin vähentää alkoholin käyttöäni, toivoisin että delirium tremens kohtaus menisi nopeasti ohi.

Jos kohtaus jatkuisi muutamaa tuntia kauemmin hakeutuisin hoitoon.

Kerran olin vankileirillä 1918, vuodessa 1917 en ole ollut, enkä aio joutuakaan, yritän välttää liiallista juomista. 

Vierailija
42/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että rahat on siirtyneet mukana. Ostaisin Helsingin keskustasta pari tonttia ja kerrostaloa ihan alkajaisiksi. Ja sitten alkaisin elää ajan mukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisin olla itsekseni jossain rauhallisessa paikassa, etsisin merkkejä mistä voisin vakuuttua että tämä on harhaa. Päättäisin vähentää alkoholin käyttöäni, toivoisin että delirium tremens kohtaus menisi nopeasti ohi.

Jos kohtaus jatkuisi muutamaa tuntia kauemmin hakeutuisin hoitoon.

Kerran olin vankileirillä 1918, vuodessa 1917 en ole ollut, enkä aio joutuakaan, yritän välttää liiallista juomista. 

Jospa sinulla on jo menneet vuodet ja päivät sekaisin muutenkin...

Vierailija
44/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyttäisin kaikki punikit.

Vierailija
45/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että rahat on siirtyneet mukana. Ostaisin Helsingin keskustasta pari tonttia ja kerrostaloa ihan alkajaisiksi. Ja sitten alkaisin elää ajan mukaisesti.

Eurosi eivät olisi ainakaan kelvanneet.

Vierailija
46/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeisin Aatun parhaaksi kaveriksi, että pääsen myöhemmin ajelee sen junalla. :D

Vierailija
47/51 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esittäisin lääkäriä. Kertoisin mm diabeteksestä kaiken tietoni.

Lähettäisin Venäjän tsaarille varoituksen.

Silloin ei ollut diabetekseen lääkkeitä.

Diabetesta tutkittiin, ja yritettiin hoitaa, myös Suomessa.

Insuliini keksittiin 1921, joten ei yrittäminen luultavasti auttaisi.

Itseasiassa insuliini keksittiin jo aiemmin, mutta se otettiin tuolloin käyttöön. Meinaatko, että olisin varmuuden vuoksi hiljaa asiasta?

Vierailija
48/51 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin tahtoisin tietää, heräisinkö jossain tuvassa vai keskellä metsää jota tällä paikalla silloin oli? Nukun alasti, joten jäätyisin kuoliaaksi tai päätyisin hullujenhuoneelle ihmeteltäväksi tatuoidun kroppani ja pinkkien hiuksieni kanssa! 

Vierailija
49/51 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuodessa Suomi olisi kansainvälinen supervalta ja minä sen rakastettu ja palvottu jumalkuningas.

Vierailija
50/51 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuodessa Suomi olisi kansainvälinen supervalta ja minä sen rakastettu ja palvottu jumalkuningas.

Olisitko sitten joku "Kim-Il -Finn" ?

Vierailija
51/51 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? kirjoitti:

Kertokaa! Minä mietin vielä, mitä tekisin itse.

Ensimmäisenä pitäis varmaan lähteä etsimään ulkohuussia, jos meinaan sattuis herätessä kusettamaan. Sitten varmaan pitäisi alkaa sytyttelemään tulia hällään, että sais aamukahvetta. Olettaisin että puita on tuotu jonkin verran jo edellisenä iltana sisälle lämpimään, että liiteriä ei tarvitsisi heti alkaa etsimään. Vettäkin todennäköisesti on jo valmiina, vai pitääkö kaivo/lähde etsiä ennen kahvivesien saamista. Ai niin, mutta onko mulla edes kahveja... hmm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi