Mitä hajua rakastatte?
Mä rakastan mun koiran hajua! Varsinkin iltaisin/aamuisin. En meinaa saada edes unta illalla jos koira ei ole vieressä ja aamuisin on vaikea nousta sängystä kun nuuskuttelee😄
Tassuhiki❤️
Kommentit (107)
Marco Hietalan tuoksua - ja oi kyllä, hänkin tuoksuu joltain - terveisin hysteerinen fani tai jotain sinne päin.
Ja tuulilasinesteen aka viinan tuoksua :--D
kahvi,metsä ja jouluiset leivonnassa käytetyt mausteet
Hyasintti ja ruusu. Ihania! Myös nahka ja luonnon raikas tuoksu sateen jälkeen.
Ehdoton suosikkini on bensa ja vanhat puiset rautatiekiskot yms. Lisäksi roskakatos sopivassa lämpötilassa (n. 10-15 astetta) "haisee" hyvälle. Monet uudet kirjat tuoksuvat myös hyvälle. Rakastan myös inkiväärin ja korianterin tuoksua.
Saunatuoksuja, esim. eukalyptus ja joulutuoksu. Pakkasilmaa ja metsän tuoksua kesällä. Oman rakkaan ihon tuoksua ja mäntypuun tuoksua, esim. huonekaluissa tai tuoreena, jos puussa on pihkaa.
Tuoksu mikä tulee petivaatteisiin tai vaatteisiin, kun ne ovat olleet pari tuntia tuulettumassa pakkasessa
Kiimaisen anaaliseksin jälkeistä sperman, pyllyliman, syljen ja hien suloista sekoitusta. :)
Leikattu nurmikko, metsä, rakas ihminen, kahvi etenkin aamuisin, terva, hyasintti, kynttilä.. Puhtaat lakanat.
Ulkosauna pakkasella.. nuusk nuusk.. tulee niin lapsuus ja mummola mieleen. Saunaan mentiin kapeaa lumista polkua pitkin. Lumi narskui aikuisen kenkien alla. Minua kannetaan pyyhkeen sisälle kiedottuna. Saunan eteisen ovi avataan ja kostea lämmin höyry vyöryy ylle. ❤ ei ole enää mummolaa ja mummoa. Ikuisesti kaipaan ja tuoksu tuo mieleen parhaimman ihmisen, joka elämässäni silloin oli.
Vanilja sen kaikissa muodoissaan
Muutama eri dödö, niistä tulee mieleen kivoja asioita, joita oli silloin kun käytin jotain tiettyä ensimmäisen kerran. Vaihdan aina eri dödöön, kun vanha loppuu ja joskus ostan niitä tiettyjä, kun haluan muistella jotain ajanjaksoa elämässäni. Yleensä se dödö on ollut silloinen uutuus ja olen käyttänyt sitä ensimmäisen kerran, niin jäänyt niin vahva hajumuisti niihin.
talvella pidän mm. neilikan, kanelin, glögin ja kahvin ja mausteisten ruokien lämmittävistä tuoksuista.
Kesällä mm. syreenin tuoksu, koivuvihta saunassa, mäntysuovalla pestyt matot
yleisesti pidän kaikesta raikkaasta kuten minttu ja sitrukset, appelsiini, pakkasessa käyneet vuodevaatteet
Muistatteko miltä apteekit tuoksuivat lapsena? se :)
Kangaslaastarit
Vanhat kirjat
Nahka
Ruusut, kielot, lehmukset, kataja
Kesäsateen jölkeinen raikas tuoksu, järviveden tuoksu märissä hiuksissa, syreenien ja sinisateen tuoksu. Kissan turkki. Hevoset.
Mun kissojen, mun miehen ja kukkien hajua ❤️❤️❤️
Oma koirani (ja nimenomaan oma, muiden koirat haisee suurin osa pahalta)
Hajuvesikokoelmani noin 30 eri tuoksua, kaikki lemppareita