Onko lentoemännillä ja stuerteilla romansseja keskenään? Yhdessä työskentelevät tiiviisti.
Luulisin näin. Romantiikkaa koneessa ja kohteessa <3
Kommentit (22)
Eiköhän jokaisella työpaikalla ole omat romanssinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran tykkäät noista stereotypioista, niin kaikki stuertithan on homoja, joten ei ole suhteita eikä romantiikkaa.
Eivät ole kaikki! Stereotypiaa vain! Osa toki on, mutta ihan heteroitakin on useampi.
Vierailija kirjoitti:
Layovereilla stujut ja emotuuulallaaaaaass
Miten se muka olisi mahdollista kun stuertit ovat järjestään homoja?
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran tykkäät noista stereotypioista, niin kaikki stuertithan on homoja, joten ei ole suhteita eikä romantiikkaa.
Mun hyvä kaveri on täysin hetero ja perheellinen ja on stuertti. Ei kaikki todellakaan ole homoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä käsittämätöntä, ei yhtään ajatella että kun menee sukset ristiin niin on tosi kiva olla siellä työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten se muka olisi mahdollista kun stuertit ovat järjestään homoja?
Mistä sinä muka sen tiedät?
Näytä mulle naisista tykkäävä stuertti. Ei semmosta ole. Siksi niillä kapteeneilla riittää vientiä, kun koko matkustamon henkilökunta niitä himoaa.
Ja kyllä kaikki kapteenit ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä käsittämätöntä, ei yhtään ajatella että kun menee sukset ristiin niin on tosi kiva olla siellä työpaikalla.
Toisaalta voi ajatella mistä kaikesta jää paitsi jos jättää tilaisuuden käyttämättä.
Terv. Naimisissa ex-työkaverin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmailu vähän eri kuin jokin toimisto tms jossa nähdään automaattisesti koko ajan. Isoissa lentoyhtiössä voi mennä useampi vuosikin ennen kuin sattuu työvuoro samalle lennolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hyvä kaveri on täysin hetero ja perheellinen ja on stuertti. Ei kaikki todellakaan ole homoja.
Hyvin on sua kusettanut, ei niin hyvä kaveri sittenkään.
Vain täydellinen idiootti syö kuormasta.
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle naisista tykkäävä stuertti. Ei semmosta ole. Siksi niillä kapteeneilla riittää vientiä, kun koko matkustamon henkilökunta niitä himoaa.
Kyllähän ne perämiehetkin kelpaavat siinä missä kapteenikin. Been there;)
Luonnollista on, että pariutuvat. Ainakin näin alalta ulkopuolisena voisin kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti kuullut näistä perheellisistä missä mies kuitenkin salaa homoutensa vaimoltaan, hakeutunut työhön missä tunnetusti ei erehdy jos haluaa mies seuraa. Jos se molemmille sopii niin mikäs sitä on ulkopuolisen asioita sorkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne perämiehetkin kelpaavat siinä missä kapteenikin. Been there;)
Ei perämiehet heteroita kiinnosta.
Kertokaa te lentoemot itse? Ja stuertit!
En ole koskaan nähnyt stuertti-emo pariskuntaa.