Mitä hajua rakastatte?
Mä rakastan mun koiran hajua! Varsinkin iltaisin/aamuisin. En meinaa saada edes unta illalla jos koira ei ole vieressä ja aamuisin on vaikea nousta sängystä kun nuuskuttelee😄
Tassuhiki❤️
Kommentit (107)
Mieheni hiukset tuoksuu ihanalta.
Palmoliven Feel Glamorous-suihkusaippua. 😆
Uudet kirjat, bensa, lakka ja puu, varsinkin semmoinen vastarakennettu vaja yms.
Kissanpoikasen päälaen tuoksu..mmm. Bensan tuoksusta tulee lapsuus mieleen. Ulkoilma sateen jälkeen, monien kukkien tuoksut. Kataja tuoksulampussa näin talvisin.
Olen ihan varma, että kukaan ei rakasta mitään tuoksua. Kukaan ei rakasta myöskään mitään ruokaa tai säätä tai vaatetta tai kirjaa tai musiikkia. Niiiiiin ärsyttää tuo rakastan sanan käyttö joka käänteessä nykyisin. Asioista voi tykätä hyvin paljon, mutta ei se mitään rakkautta ole. Rakkaus on tunne, joka kohdistuu elävään olentoon. Aivan erityinen tunne, jota ei pitäisi sotkea tykkäämiseen.
Suopursu, terva ja suihkunraikkaan ukkelin tuoksu. Ei työhikikään ole paha :)
Vastakaadettu mäntymetsä, tervaleppäpaneelit saunassa, vastasavustettu lohi, vadelmat poiminta-astiassa, palava puu siinäpä muutama
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko miltä apteekit tuoksuivat lapsena? se :)
Kangaslaastarit
Vanhat kirjat
Nahka
Ruusut, kielot, lehmukset, kataja
Vanhat kirjat :D <3 monet pitää niitä ummehtuneen hajuisina, mutta mä kans rakastan niitä. Arvaa kuin paljon niitä löytyy hyllystä :D
Piipun,aroman tuoksu
Rosa rugosan tuoksua aina ihastelen, vaikka onkin nykyään haittakasvi
savu
Vasta-avatun kahvipaketin ensituoksuja aina Imutan taukohuoneessa kuin narkkari. Onneksi ei ole työkaverit vielä nähneet
Esinahan alta kun vetää sormella ja nuuskuttelee niin Ai että kun tekee gutaa!
Syreeni
Koivuvihta
Vesimeloni leikattaessa tuoksuu joskus tosi raikkaalta, kurkkumaiselta, vedeltä.
Se tuoksu mikä tulee, kun raapaisee tulitikun. Muistuttaa lapsuudenkodista ja saunasta.
Tykkään myös tupakan tuoksusta pakkasella. Jos edellä kävelevä polttaa tupakkaa niin jostain syystä se on etenkin oikein kovalla pakkaskelillä hyvän tuoksuinen. Muuten en tykkää.
Hevonen, papan (silloin joskus) työpaja ja liiteri, sahanpuru, nahka, terva, savu, suopursu, ruusu ja syreeni, ruoho ja laitumet sateen jälkeen, heinälato, koivu, kataja, eukalyptus, joulun tuoksut, comfortin honeysuckle & sandalwood huuhteluaine vaikka en muuten huuhteluaineista tykkää.
Keväällä vaahteran kukkiessa niitten hieman makea ja metinen aromi, metsän sammalet ja kuuset, erityisesti luonto sateen jälkeen, kielo ja syreeni, terva, eukalyptus, jotkut autotallit ja niitten sekoitus pakokaasua ja kumia, kellarin pölyisenkostea maatunut haju, juuri sytytetty tulitikku ja nuotion tai kynttilän savu. Nuuh!
Myrskylyhdyn palaessa polttoöljystä tulee tuoksu joka tuo lapsuuden ajan pakkas yöt mieleen. Ei se tuoksu sinänsä vaan se muisto saa hajun tuoksumaan hyvälle.
Teepuuöljy.