Mitä hajua rakastatte?
Mä rakastan mun koiran hajua! Varsinkin iltaisin/aamuisin. En meinaa saada edes unta illalla jos koira ei ole vieressä ja aamuisin on vaikea nousta sängystä kun nuuskuttelee😄
Tassuhiki❤️
Kommentit (107)
Syreeni, hyasintti, tuomenkukat. Sitruksen tuoksu. Joulukahvin tuoksu.
Kellarin tuoksu. <3 Mullan tuoksu, hiekan tuoksu, sateenjälkeinen tuoksu kesällä.
Pesupulverin tuoksu myös, ja seinälaastin ja taululiidun.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että kukaan ei rakasta mitään tuoksua. Kukaan ei rakasta myöskään mitään ruokaa tai säätä tai vaatetta tai kirjaa tai musiikkia. Niiiiiin ärsyttää tuo rakastan sanan käyttö joka käänteessä nykyisin. Asioista voi tykätä hyvin paljon, mutta ei se mitään rakkautta ole. Rakkaus on tunne, joka kohdistuu elävään olentoon. Aivan erityinen tunne, jota ei pitäisi sotkea tykkäämiseen.
Ja kun vielä tiedetään, että haju on aina paha, on vaikea uskoa jonkun sitä rakastavan. Haju on aina paha ja tuoksu hyvä. Mutta, vaikka olisi kyse tuoksustakin. Ihan oikeastikko rakastatte sitä kuten puolisoanne, lapsianne, vanhempianne jne? Vai ehkä kuitenkin vain tykkäätte tuoksusta? Edelleen oletan, että hajuista ei kukaan edes tykkää.
Tuore kahvi, kanelipulla, nukkuva koira
Kananmunapieru herättää jotain alkukantaisia tuntemuksia 😍
Vasta ajettu nurmikko ja maali :)
Viikon housuissa haudutettu hikinen ky#pä.
Suopursu, terva, kahvi, pihka, vanilja. :)
Kumi! Voisin viettää tolkuttomasti aikaa jossain Bilteman polkupyörä- tai kumisaapasosastolla. :D
mitä nää suopursu- ja esinahka- hiivapildejutut oikein on?
Metron tuoksua sen saapuessa asemalle, ei tosin Helsingissä koettua, vaan muualta koettua. Ryanairin matkustamoiden erityinen tuoksu. Jossain museossa koettu tuoksu (taitaa olla kaikille museoille tyypillinen tuoksu??). Vanhanaikaisen kajuutallisen puuveneen tuoksu.
sähkötupakkani höyryn tuoksu, nyt menee Black Icea, myös Nom Bongon tuoksu rules!
Tabac miehellä, voisin nuuskutella loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Lihapullapaketin tuoksu kun sen avaa, nuuhh. :))
Tämä! Ja etenkin Saarioisten lihapyörykät.
Laventeli, Ruusu ja Magnolia
Iiris on uusi lemppari
Orvokkia unohtamatta. On joka kevät orvokkeja ikkunalla.
naisille naiselliset tuoksut, miehille miehelliset tuoksut
Eukalyptus, appelsiini, omena, nahka ja pesto.