Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen miehellä salasuhdetta/pettämistä

Vierailija
10.12.2017 |

Intuitio on sanonut jo vähän aikaa, että mies pettää. Hienovaraisia merkkejä on ilmoilla.

Pettäjät/petetyt, miten voin saada miehen kiinni? Puhelintaan salailee kovasti nykyään, eikä se ole koskaan lähelläni.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetta on jatkunut nyt muutaman viikon, emme asu yhdessä.

Tosin tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun on sama fiilis. Outoja asioita on tapahtunut ennenkin mm. saanut viestejä oudolta naiselta. Tämän mies selitti, että oli vanha tuttu. Tästä n. 6 kk.

Pari viikkoa sitten sai taas eri naiselta viestin, minkä huomasin vahingossa. Tämänkin selitti, että kaverin kaveri yms.

Mies seuraa mm. instagramissa lähes pelkästään naisia joista suurinta osaa en tunne/ole kuullut.

Viihteellä 2-3 krt kuukaudessa tällä hetkellä. Oli pitkään menemättä, mutta taas tuo putki on päällä. Tätä viihdehommaa jatkunut 6 viikkoa.

Epäilyttävin asia on hiiva/bakteerivaginoosi, joka mulla on ollut viime keväästä asti käytännössä jatkuvana. Eläessäni ei ennen tätä miestä ollut mitään vaivoja alapäässä ja ikää kuitenkin on 29 v. Sukupuolitautitestit on otettu, ne on puhtaat.

Bakteerivaginoosi ON sukupuolitauti.

Nainen saa sen sellaiselta mieheltä, joka jakaa itseään monelle naiselle. Älä mene enää sänkyyn noin leväperäisen miehen kanssa.

Höpö höpö. BV ei todellakaan ole mikään sukupuolitauti.

Vierailija
22/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä, että miehestä on tullut todella impulsiivinen ja jopa vainoharhainen omien menojeni suhteen.

Ei haluaisi, että itse käyn missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetta on jatkunut nyt muutaman viikon, emme asu yhdessä.

Tosin tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun on sama fiilis. Outoja asioita on tapahtunut ennenkin mm. saanut viestejä oudolta naiselta. Tämän mies selitti, että oli vanha tuttu. Tästä n. 6 kk.

Pari viikkoa sitten sai taas eri naiselta viestin, minkä huomasin vahingossa. Tämänkin selitti, että kaverin kaveri yms.

Mies seuraa mm. instagramissa lähes pelkästään naisia joista suurinta osaa en tunne/ole kuullut.

Viihteellä 2-3 krt kuukaudessa tällä hetkellä. Oli pitkään menemättä, mutta taas tuo putki on päällä. Tätä viihdehommaa jatkunut 6 viikkoa.

Epäilyttävin asia on hiiva/bakteerivaginoosi, joka mulla on ollut viime keväästä asti käytännössä jatkuvana. Eläessäni ei ennen tätä miestä ollut mitään vaivoja alapäässä ja ikää kuitenkin on 29 v. Sukupuolitautitestit on otettu, ne on puhtaat.

Bakteerivaginoosi ON sukupuolitauti.

Nainen saa sen sellaiselta mieheltä, joka jakaa itseään monelle naiselle. Älä mene enää sänkyyn noin leväperäisen miehen kanssa.

Höpö höpö. BV ei todellakaan ole mikään sukupuolitauti.

Noniin, nyt se petturi on täällä!

Älä jätkä selittele.

Pidä vaan sepalus kiinni ja pysy kotona, tai kaikki joutuvat kärsimään tempuistasi.

Vierailija
24/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä vastauksia täällä. Itse en ainakaan halua tuhlata aikaani ja tunteitani ihmiseen, joka ei sitä ansaitse. Pettäviä puolisoita on kuitenkin paljon ja he käytännössä myös valehtelevat täysin kirkkain silmin. Jopa pariterapiassa. Valehtelu kertoo vain siitä, ettei hän halua menettää SINUN rakkauttasi häneen...ainakaan vielä. Mikään kysyminen ei auta, vaikka voihan sitä yrittää. Sitten ihmetellään seuraavassa ketjussa että miksei naiset huomaa kun heitä petetään!

Intuitio on otettava vakavasti. Itselleni selvisi exän petollisuus liian myöhään. Kaduttaa että luotin liikaa. Nyt tekisin toisin, uskoisin enemmän vaistojani ja laittaisin yksityisetsivän perään.

Vierailija
25/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi tarvitseeko sitä miestä saada edes kiinni itse teossa. Kyllä tuossa on mielestäni jo ihan tarpeeksi aineistoa siihen, ettei kannata jatkaa. Ensinnäkään en tapailisi miestä, joka käy noin usein viihteellä. Tuo määrä on jo todella usein sinkullekin, saati sitten parisuhteessa elävälle. Jos ei viihdy sinun kanssasi viikonloppuisin, vaan jatkaa elämää kuin sinkku, niin mitä oikeastaan tuollaisella miehellä teet. Toisekseen, haluatko joutua epäilemään loppuelämäsi tuota miestä? Toisenlaisen miehen kanssa sinun ei tarvitsisi aina epäillä ja elämä olisi paljon mukavampaa, ei tulisi outoja viestejä kännykkään vierailta naisilta, ei kummallisia ulkonajuoksemiskausia jne. Tuo mies kuulostaa kyllä keskenkasvuiselta pelimieheltä, eikä parisuhdemateriaalilta.

Vierailija
26/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikkien työpuhelimella voi viestittää tai soitella ulkopuolisten kanssa, esim. mun työpuhelimella saa yhteyden vain niihin, joiden numerot ja sähköpostit työnantaja on laittanut puhelimeen. Ei ulkopuolisiin.

Tuo että epäluuloinen ap:n tekemisistä on aika selvä klassinen merkki, yleensä pettäjä epäilee toista pettäjäksi.

Kysyisin suoraan. 

Vierailija
27/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada kuitenkin kunnolliset todisteet ja kiinni jäämisen siitä syystä, että meillä on lähitulevaisuudessa isoja toteutettavia asioita mm. kallis asunto. En halua ottaa eroa, jos olenkin väärässä.

Toinen puoli minusta haluaa uskoa, että olen itse hullu ja mustasukkainen. Vaikka ei se oikeasti niin mene. Rakastan miestä hyvin paljon.

Vierailija
28/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy suoraan mieheltäsi, että miksei tämä pidä puhelinta avoimesti esillä?

Hyvä testaus on suoraan kysyä puhelinta lainaan, vaikka vain netin selaamiseen. Eihän sellainen ihminen kieltäydy, jolla ei ole mitään salattavaa.

Jos hän kieltäytyy, niin pyydä häntä ystävällisesti näyttämään some-ketjut jne. Ja sano, että voit itse tehdä saman koska tahansa (oletettavasti ettei itselläsikään ole mitään luurankoja piilossa).

Balanssissa olevassa suhteessa ei pimitetä mitään.

Eli sinäkin yllytät lainaamaan puhelinta netin selaamiseen mutta tutkimaan sen sijaan viestilokeja ym? Sairasta.

Minkä ikäiset ihmiset tällaisia kirjoittelevat? En voisi aikuisena ihmisenä kuvitella pyytäväni miestäni näyttämään minulle yhtään mitään lokeja, viestejä tai tiedostoja. Ja jos hän pyytäisi minua näyttämään ja työnantajani kuulisi, että olen esitellyt hänelle työsuhdepuhelimeni tiedot, saisin vähintään varoituksen ellen peräti potkut.

Vedätkö työmeilit yksityiseen elämääsi?

Itse en toimi näin, ja näen eron yksityiselämäni ja työkuvioideni välillä.

Naiset täällä kehottavat leikkimään etsivää, huhhuh. Aikuiset osavaat kyllä keskustella rehellisesti asioista, tai sitten he ovat suhteessa keskenkasvuisen kanssa. Itselläni ei tulisi mieleenkään vakoilla miestäni, vaan kehottaa tätä toimimaan avoimesti. Kieroiluhan se vasta sairasta onkin. :'D

Mitä ihmettä tarkoitat? Totesin, että minusta on sairasta vakoilla toista tai vaatia häntä näyttämään viestittelynsä, puhelinlokinsa yms. Minulla on työsuhdepuhelin eli saan käyttää sitä myös henkilökohtaiseen viestintääni. Minulla ei ole lupaa näyttää sitä kenellekään. Ilmeisesti näiden mustasukkaisten mielestä niin pitäisi kuitenkin tehdä. Vastaavasti ei tulisi mieleenikään pyytää miestäni näyttämään minulle omia puhelulokejaan, viestejään tms. sen paremmin firmansa kuin omasta puhelimesta. Minusta tuossa ylitetään jo pahasti sairaalloisen mustasukkaisuuden raja kun tuollaista edes harkitaan.

Etkö osaa suomea? Kuka täällä on työpuhelinta pakottanut näyttämään?

Tuskin ap:n mies mikään friikki on, jolla ei ole yksityiskäytössä olevaa kapulaa.

Työsuhde-etu. Vain työpuhelin, mutta saa käyttää myös omiin juttuihin. Ei tarvetta "ihan omalle".

T: Eri

Vierailija
29/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse todisteita tai keneltäkään lupaa miehen jättämiseen. Kun teillä ei ole yhteisiä lapsia ettekä edes asu yhdessä, niin siitä vaan!

Vierailija
30/38 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pitäisi saada kiinni siksi, että voin jättää sen.

Ap

Kai sen voi jättää, vaikkei kiinni jäisikään?

Vierailija
31/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myöntää nyt ymmärtävänsä, miksi epäilen pettämistä. Mutta se ei kuulemma pidä paikkaansa.

Kuitenkin ymmärtää omien sanojensa mukaan hyvin mun fiiliksen ?! Eikö tuo jo paljasta, että omatunto ei ole ihan puhdas.

Vierailija
32/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy suoraan mieheltäsi, että miksei tämä pidä puhelinta avoimesti esillä?

Hyvä testaus on suoraan kysyä puhelinta lainaan, vaikka vain netin selaamiseen. Eihän sellainen ihminen kieltäydy, jolla ei ole mitään salattavaa.

Jos hän kieltäytyy, niin pyydä häntä ystävällisesti näyttämään some-ketjut jne. Ja sano, että voit itse tehdä saman koska tahansa (oletettavasti ettei itselläsikään ole mitään luurankoja piilossa).

Balanssissa olevassa suhteessa ei pimitetä mitään.

Eli sinäkin yllytät lainaamaan puhelinta netin selaamiseen mutta tutkimaan sen sijaan viestilokeja ym? Sairasta.

Minkä ikäiset ihmiset tällaisia kirjoittelevat? En voisi aikuisena ihmisenä kuvitella pyytäväni miestäni näyttämään minulle yhtään mitään lokeja, viestejä tai tiedostoja. Ja jos hän pyytäisi minua näyttämään ja työnantajani kuulisi, että olen esitellyt hänelle työsuhdepuhelimeni tiedot, saisin vähintään varoituksen ellen peräti potkut.

Vedätkö työmeilit yksityiseen elämääsi?

Itse en toimi näin, ja näen eron yksityiselämäni ja työkuvioideni välillä.

Naiset täällä kehottavat leikkimään etsivää, huhhuh. Aikuiset osavaat kyllä keskustella rehellisesti asioista, tai sitten he ovat suhteessa keskenkasvuisen kanssa. Itselläni ei tulisi mieleenkään vakoilla miestäni, vaan kehottaa tätä toimimaan avoimesti. Kieroiluhan se vasta sairasta onkin. :'D

Mitä ihmettä tarkoitat? Totesin, että minusta on sairasta vakoilla toista tai vaatia häntä näyttämään viestittelynsä, puhelinlokinsa yms. Minulla on työsuhdepuhelin eli saan käyttää sitä myös henkilökohtaiseen viestintääni. Minulla ei ole lupaa näyttää sitä kenellekään. Ilmeisesti näiden mustasukkaisten mielestä niin pitäisi kuitenkin tehdä. Vastaavasti ei tulisi mieleenikään pyytää miestäni näyttämään minulle omia puhelulokejaan, viestejään tms. sen paremmin firmansa kuin omasta puhelimesta. Minusta tuossa ylitetään jo pahasti sairaalloisen mustasukkaisuuden raja kun tuollaista edes harkitaan.

Etkö osaa suomea? Kuka täällä on työpuhelinta pakottanut näyttämään?

Tuskin ap:n mies mikään friikki on, jolla ei ole yksityiskäytössä olevaa kapulaa.

No sitten kai minäkin olen friikki. Työn puolesta dual sim -luuri, miksi ostaisin erikseen vielä oman puhelimen? 

Vierailija
33/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on puhelimessaan 2 sim-korttia, eli työ- ja vapaa-ajan puhelin samassa.

Ap

Vierailija
34/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että mies käy viihteellä 2-3 kertaa kuukaudessa.

Kuinka paljon ja milloin sitten toisianne tapaatte?

Onko viihteellä käynti viikonloppuisin vai arkena?

Tuli vain mieleeni siksi, että miten muutoin olet ottanut tuon runsaan viihteellä olon?

Miten mies sen selittää?

Jos salasuhdetta on helpompi tavata viikolla niin silloin voi selittää, että "on viihteellä" vaikka on tapaamassa toista. Toki voi viikonloppunakin, mutta jos siis silloin on sinun kanssasi.

Tämä siis vain, jos todella on jotain menossa.

Tuo suoraan kysyminen on sellainen, jota joku muukin sanoi, että vaikka ei olisikaan mitään syytä, niin saattaa pelästyä tai hämmentyä.

Ja toinen se, että jos on pettänyt, niin varmaan mies on myös itsellen tsempannut sen, että mitenpitää pokkansa jos satut kysymään.

Vierailija
35/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun jätät koko miehen vain yhtäkkiä.

Vierailija
36/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pitäisi saada kiinni siksi, että voin jättää sen.

Ap

Miksi epäluotettavaa puolisoa ei voi jättää muuten? Entä jos mies jättää sinut koska et luota häneen? Itse anakin lähtisin melko nopeasti suhteesta jossa selvästikään ei luottamusta ole.

Vierailija
37/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuosta luottamuksen puutteesta päästä eroon? Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta, josta kertoa.

Vierailija
38/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy viihteellä viikonloppuisin kavereiden kanssa. Ei itse ymmärrä, että tuo määrä on liikaa suhteessa olevalle, aikuiselle ihmiselle.

Epäilen pettämisen tapahtuvan pääasiassa noilla reissuilla. Pettää baari-illan jälkeen ja seuraavana päivänä nähdään. Tekee siis tämän luultavasti täysin kirkkain silmin salaa, vaikka meidän suhde on ihan ok.