Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Plus Size: " Mies on pidettävä tyytyväisenä makuuhuoneessa, oli kuinka väsynyt tahansa".

Vierailija
10.12.2017 |

No mä en ainakaan oo samaa mieltä tuon väittäjän kanssa. Joskus kun väsyttää, niin hyvällä omalla tunnolla otan kunnon nokkaunet mielummin kuin rupeaisin pitämään miestä tyytyväisenä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005484914.html

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi sitä laatua, että häntä pitäisi seksillä jotenkin palvella ettei lähtisi muiden naisten matkaan niin eipä todella olisi sellainen mies, jonka itselleni kelpuuttaisin. Saisi ihan vapaasti mennä sellaisen naisen matkaan, joka haluaa antaa vaikka ei yhtään huvittaisi.

Vierailija
42/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut samaa mieltä kuin Sirpa Selänne, että mies on pidettävä tyytyväisenä makuuhuoneessa, oli sitten kuinka väsynyt tahansa.

– Ennen kuin kaikki feministit nousee minua vastaan tästä kommentista, niin olen myös pitänyt huolta siitä, että olen itse saanut oman osani. Seksi on kahden kauppa ja mun mielipide on, että toisen nautinto on osa omaa, hän selittää mielipidettään.

Nousee, nousee. Jos vaimo on väsynyt niin ei tarvitse suostua eikä palvella. Sirpalla voi olla osasyynä fakta, että Teemun olisi helppo kuuluisana urheilijana saada kuka muu tahansa joten Sirpalla ei ole varaa sanoa ei. Sirpa toimii jättämisen pelossa noin, siksi koska hänellä ei ole suhteessa valtaa. Jos Teemu yhtään arvostaisi hän sanoisi Sirpalle herrajjesssus, vaimokulta, oletpa väsynyt, nussitaan huomenna kulta, kun olet vähän virkeämpi, on sitten tuplakivaa molemmilla :) Mutta kiinnostaako kuumaa kiekkoilijaa vaimon olotila? Vai pelkkä purkautuminen kisamatkan jälkeen? Anyway vanha juttu, eikö ukko ole jo eläkkeellä...?

Sehän on hienoa, että Marjaana on pystynyt uskottelemaan itselleen mielikuvaharjoittelulla, että miehen orgasmi on hänen oma tyydytyksensä :p Ihan jatka vaan marjaana ja muut kuvittelemista niin ei totuus pääse kirpaisemaan. Hyviä hetkiä kun katsot vierestä miehesi nautintoa... Voihan sitä uskotella itselleen, että se on kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo toimisi toisinkin päin, eli myös miehen täytyy pitää nainen tyytyväisenä, niin mikä ettei.

Veikkaan, että kyllä nämä kyseiset miehet ovat valmiita seksiin aina kun naisen tekee mieli.

Mutta ovatko valmiit vain antamaan naiselle org***in suuseksillä ja olemaan itse ilman. Sitähän nainen tekee joka itse ei haluaisi, antaa toiselle nautinnon ja ilman omaa nautintoa.

Voi olla, että voisivatkin olla valmiita, mutta onko jokin erityinen syy kieltäytyä yhdynnästä, jos itse sitä seksiä pyytää? Minuts parempi vertaus tuohon sinun esittämääsi tilanteeseen olisi, että mies pyytäisi naiselta pelkkää suuseksiä.

Ei, vaan verrattavaa olisi jos mieheltä vaaditaan seksiä vaikka tällä ei seiso. Miestä ei voi panna jos tämä ei ole halukas, naista voi.

Vierailija
44/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä vieläkään, että nussittuna nukkuisit paremmin.

No se nussimiseen ja ähkimiseen mennyt aika on aina pois siitä levosta ja hyvin nukuttujen unien ajasta. Joten en nyt ihan noinkaan sanoisi.

Vierailija
45/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas mitä pazkaa. On tainnut plussatytön läskit viedä itsetunnon kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton.

Suomalaisella naisella on ihmeellinen käsitys, jos rakastat kumppaniasi ja teet hänen hyväkseen asioita olet kynnysmatto :,D lehtinenhän selvästi kirjoittaa että tuo toimii molempiin suuntiin, myös mies miellyttää häntä.

Jaa, jos rakastaa niin on pakko suostua? Just just..

Ei, vaan jos rakastaa, haluaa suostua :)

Jos mies rakastaa naista niin miks ei se halua panna vaan sillon kun näkee, että nainenkin syttyy?

Vierailija
46/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hänellä omaa kokemusta asiasta. Seksi käynyt jo korjausleikkausten jälkeen mielessä.....teoriassa. 😁

Vierailija
47/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo toimisi toisinkin päin, eli myös miehen täytyy pitää nainen tyytyväisenä, niin mikä ettei.

Veikkaan, että kyllä nämä kyseiset miehet ovat valmiita seksiin aina kun naisen tekee mieli.

Mutta ovatko valmiit vain antamaan naiselle org***in suuseksillä ja olemaan itse ilman. Sitähän nainen tekee joka itse ei haluaisi, antaa toiselle nautinnon ja ilman omaa nautintoa.

Voi olla, että voisivatkin olla valmiita, mutta onko jokin erityinen syy kieltäytyä yhdynnästä, jos itse sitä seksiä pyytää? Minuts parempi vertaus tuohon sinun esittämääsi tilanteeseen olisi, että mies pyytäisi naiselta pelkkää suuseksiä.

Ei, vaan verrattavaa olisi jos mieheltä vaaditaan seksiä vaikka tällä ei seiso. Miestä ei voi panna jos tämä ei ole halukas, naista voi.

Lähes kaikki miehet varmaan panisivat haluttomanakin, jos se vain löysällä vehkeellä onnistuisi. Hyvä vertaus, osoittaa miten itsekkäitä monet naiset ovat.

Vierailija
48/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki miehet varmaan panisivat haluttomanakin, jos se vain löysällä vehkeellä onnistuisi. Hyvä vertaus, osoittaa miten itsekkäitä monet naiset ovat.

Lienet neitsyt, jos et tiedä ettei mieskään aina tunne halua.

Vierailija
49/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienet neitsyt, jos et tiedä ettei mieskään aina tunne halua.

En mä mitään tuollaista sanonut. Luepa uudestaan. Tällä kertaa ajatuksen kanssa.

Vierailija
50/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olen tyydyttänyt naiseni, vaikka itseäni ei ole huvittanutkaan tai olen muuten ollut väsynyt. Läheisyys tuntuu aina lopulta hyvältä. 

Naisena koen, että voin ottaa suihin jos ei muuten tee mieli. Se ei tunnu siltä kuin olisin patja.

Korjaan tätä laittamaani sen verran, että vain nykyiseltä rakkaalta mieheltä. Eksä kohteli minua niin huonosti, että en hänelle.

Vierailija
51/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole millään tapaa feministi, mutta mun mielestä kummankaan ei tarvitse pakosta pitää toista tyytyväisenä. Toki, jos alkaa todella harvoin olla seksiä, koska toista aina "väsyttää", niin sitten on eri asia. Itsekin olen kerran pari kieltäytynyt, koska ei vaan yksinkertaisesti aina jaksa ja tee mieli.

Mitä tuokin taas tarkoittaa? Sovinistimieskö sitten olet kun et tasa-arvoa millään tapaa kannata? (äärifeminismi on asia erikseen)

Et taida itse tietää mitä aatetta kannatat, kun sanot feminismin kannattavan tasa-arvoa... Jos koko homma perustuu siihen, että naiset sitä kun miehetkin, naisilla on oikeus, miksei naiset saa tehdä näin jne... niin ei ole kyse tasa-arvosta. Vai koska ajattelitte ottaa tämän tissiviikon lisäksi kantaa miehiin liittyviin epäkohtiin? Eli jos joku vieras (suomalainen, tässä uskonnossa) olisi kätellyt linnan juhlissa Saulin ennen Jenniä, kenelläkään ei olisi ollut syytä ottaa nokkiinsa. Myös tästä, että miehet esim. korjaavat katot, tapetoivat, asentavat uudet laatat kylpyhuoneeseen jne. pitää päästä eroon, koska se alentaa miehiä siinä missä taas naisia "naiset keittiöön"-ajattelutavassa. Ja mitäs muita näitä onkaan.... Koska myös yleinen sääntö, ettei naisten painoa ja ikää saisi kysyä, alkaa kohdistua myös miehiin?

Sää olet ymmärtänyt feminismin ihan väärin. Ota asioista selvää ennen kun tulet tänne meuhkaamaan.

Vierailija
52/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen lesbo.  :D Heteronaiset ovat pelkkiä miehen leikkikaluja jotka myyvät kehonsa ja antavat nimensä miehelle ja tossuilevat vain omasta ihmisarvostaan välittämättä. Miehille muuten asemanne seksissä on nolo, teitä kutsutaan rei'iksi ja ämpäreiksi.

En ymmärrä miten voitte helvetti aina vain alistua kun näette mihin se on koko historian ajan johtanut.

Vierailija
53/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaapa naiset, että mihinkään ei ole pakko. Ei edes siinä miehessä ole pakko roikkua. Ihan itse teette asiat vaikeiksi.

Vierailija
54/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen lesbo.  :D Heteronaiset ovat pelkkiä miehen leikkikaluja jotka myyvät kehonsa ja antavat nimensä miehelle ja tossuilevat vain omasta ihmisarvostaan välittämättä. Miehille muuten asemanne seksissä on nolo, teitä kutsutaan rei'iksi ja ämpäreiksi.

En ymmärrä miten voitte helvetti aina vain alistua kun näette mihin se on koko historian ajan johtanut.

Onneksi saarnaat tällä palstalla niin usein näistä asioista, että olen alkanut inhoamaan teitä lesboja.

Vierailija
55/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk!

Vierailija
56/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjaana Lehtinen olisi voinut kertoa enemmän siitä kuinka hän pitää miehensä tyytyväisenä makuuhuoneessa.

Vierailija
57/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjaana Lehtinen olisi voinut kertoa enemmän siitä kuinka hän pitää miehensä tyytyväisenä makuuhuoneessa.

Juuri näin! Käytännön esimerkkejä siitä kuinka minä, väsynyt ja ylipainoinen nainen, voisin pitää mieheni tyytyväisenä makuuhuoneessa.

Vierailija
58/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harmittelin aivan samaa asiaa.

Vierailija
59/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne seksuaaliset teot ovat, jotka erityisesti pitävät Marjaanan miehen tyytyväisenä?

Vierailija
60/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Marjaanan mies nauttii siitä kun hän sormeilee miehensä peräaukkoa ja samalla imee hänen siitintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan