Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Plus Size: " Mies on pidettävä tyytyväisenä makuuhuoneessa, oli kuinka väsynyt tahansa".

Vierailija
10.12.2017 |

No mä en ainakaan oo samaa mieltä tuon väittäjän kanssa. Joskus kun väsyttää, niin hyvällä omalla tunnolla otan kunnon nokkaunet mielummin kuin rupeaisin pitämään miestä tyytyväisenä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005484914.html

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas mitä pazkaa. On tainnut plussatytön läskit viedä itsetunnon kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton.

Suomalaisella naisella on ihmeellinen käsitys, jos rakastat kumppaniasi ja teet hänen hyväkseen asioita olet kynnysmatto :,D lehtinenhän selvästi kirjoittaa että tuo toimii molempiin suuntiin, myös mies miellyttää häntä.

Niinpä! Oon lukenut ton marjaanan tekstin ja se käsittelee juuri sitä et molemmat saa. Loistava kirjotus! Te kommentoitte pelkää IS:n näkemystä :D Taitaa se koira älähtää johon...

Vierailija
82/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruman, lihavan tai miehensä rahoista riippuvaisen naisen on pakko pitää mies tyytyväisenä omista haluista riippumatta, muuten odottaa sinkkuus tai köyhyys.

Kaksi ensin mainittua nyt ei todennäköisesti suhteeseen edes pääse ja vaikka pääsisikin, niin en usko että kukaan tervejärkinen aikuinen ihminen antaa jonkun toisen astua varpaille jatkuvasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas mitä pazkaa. On tainnut plussatytön läskit viedä itsetunnon kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton.

Olipa helvetin ilkeästi sanottu! Häpeäisit edes.

Ennenvanhaan kaikki naiset toimivat noin vaikka olivat kuinka laihoja luikkuja. Mitäs siihen sanot? Se kuuluu perinteiseen roolitukseen parisuhteessa. Noin toimivat naiset paitsi mielistelevät miehiään joka asiassa, niin myös vaativat miehiltä vastapainoksi asioita, joita modernit naiset eivät miehiltä odota. Näitä ovat mm. ravintolassa tarjoaminen AINA ja kaikkien miesten töiden tekeminen, sekä naisen puolustaminen. Näihin ei nykyajan neitimiehistä olekaan, mutta eihän tarvitsekaan, mikäli modernit naisetkaan eivät enää suostu mielistelemään miehiä. Parisuhteen roolitukset muuttuvat. Mikäli vielä nykyäänkin jotkut parit tahtovat pitää parisuhteessaan yllä perinteisiä roolituksia, se heille sallittakoon. Jokainen ottakoon onnensa sieltä, mistä sen kokee parhaiten saavansa.

T. Perinteinen nainen, joka kunnioittaa miestä, mutta miehen myös täytyy olla kunnioituksen arvoinen.

Mielestäni tuo kaupankäyntiasenne "perinnemallissa" on ihan vammainen. Selvää prostituutiota jossa maksetaan luonnossa tehdyistä palveluksista.

Minusta taas sinun mielipiteesi on typerä. Ihan kuin seurustelisi kaverinsa kanssa. Kaverin kanssa ollaan tasavertaisia. Miehissä rakastan nimenomaan sitä, että he ovat minua paljon vanhempia ja meillä on suhteessa erilaiset roolit.

Onko sekin sinusta prostituutiota jos joku sanoo imuroivansa, koska mies tekee ruokaa? Eikös miehen kuulukkin olla lapatossu, joka sanoo "kyllä, kulta" ja tekee aivan kaikki kotityöt? ;)

No oikeasti olen sitä mieltä, että jokainen tekee kuten näkee parhaaksi. Ps. Minä käyn kyllä töissä ja maksan puolet vuokrasta jne. Ravintolassa miehen kuitenkin kuuluu tarjota aina. Se on miehekästä. Minä tahdon miehekkään miehen, muut voivat halutessaan seurustella hiirien kanssa, ei ole minulta pois.

Vierailija
84/84 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties kuinka monta muuta miestä käynyt suhteen aikana myös pitämässä tyytyväisenä, vai kenties promoamassa itseään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi