Miss Plus Size: " Mies on pidettävä tyytyväisenä makuuhuoneessa, oli kuinka väsynyt tahansa".
No mä en ainakaan oo samaa mieltä tuon väittäjän kanssa. Joskus kun väsyttää, niin hyvällä omalla tunnolla otan kunnon nokkaunet mielummin kuin rupeaisin pitämään miestä tyytyväisenä.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas mitä pazkaa. On tainnut plussatytön läskit viedä itsetunnon kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton.
Suomalaisella naisella on ihmeellinen käsitys, jos rakastat kumppaniasi ja teet hänen hyväkseen asioita olet kynnysmatto :,D lehtinenhän selvästi kirjoittaa että tuo toimii molempiin suuntiin, myös mies miellyttää häntä.
Lehtinen puhuu että on pidettävä mies tyytyväisenä makuuhuoneessa, vaikka olisi itse kuinka väsynyt. Mitä hän itse väsyneenä saa seksistä muuta kuin tunteen että mies on tyytyväinen häneen -> kynnysmatto.
Nimenomaan tämä, ja jutussa vielä sanottiin, että mies ON PIDETTÄVÄ tyytyväisenä, vaikka kuinka väsyttäisi - ei edes vaihtoehtoa.
Itsekin olen suostunut silloin, kun mies on halunnut, vaikka minua olisi väsyttänyt.... mutta että se olisi jonkunmoinen pakko, joka minun on tehtävä ilman muttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas mitä pazkaa. On tainnut plussatytön läskit viedä itsetunnon kun tekee itsestään tuollaisen kynnysmaton.
Suomalaisella naisella on ihmeellinen käsitys, jos rakastat kumppaniasi ja teet hänen hyväkseen asioita olet kynnysmatto :,D lehtinenhän selvästi kirjoittaa että tuo toimii molempiin suuntiin, myös mies miellyttää häntä.
Lehtinen puhuu että on pidettävä mies tyytyväisenä makuuhuoneessa, vaikka olisi itse kuinka väsynyt. Mitä hän itse väsyneenä saa seksistä muuta kuin tunteen että mies on tyytyväinen häneen -> kynnysmatto.
Jos sinä et innostu kun alatte hommailemaan ja seksi on sinulle vain toisen tyydyttämistä, älä oleta että muiden parisuhteet ovat tuollaisia ja seksi yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, jos rakastaa niin on pakko suostua? Just just..
Ei, vaan jos rakastaa, haluaa suostua :)
Ehei, rakkaus ei muuta seksimieltymyksiä tai haluja.
Muuttaa. Kyllä minä ainakin teen rakkaani eteen enemmän kuin jonkun satunnaisen seuralaisen joka ei merkitse minulle mitään.
Olen oman emäntäni kanssa ollut kohta jo kakskytä vuotta kimpassa. Meillä molemmilla on lupa särkeä päätä tai väsyttää. Mielestäni se on toisen kunnioittamista ja pitkän suhteen salaisuus.
Lyhyessä suhteessa varmasti on naisellakin tarve toimia miehen runkkuämpärinä vaikka väsyttäiskin. Mut ei se pitkän päälle toimi jos ei kestä nähdä toista myös niinä huonoina hetkinä.
Mielipide on kuin p*rsereikä. Jokaisella omansa.
Seksiä ei pidä koskaan harrastaa jos ei halua, eikä se ole palveluksena verrattavissa esim tiskikoneen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
En ole millään tapaa feministi, mutta mun mielestä kummankaan ei tarvitse pakosta pitää toista tyytyväisenä. Toki, jos alkaa todella harvoin olla seksiä, koska toista aina "väsyttää", niin sitten on eri asia. Itsekin olen kerran pari kieltäytynyt, koska ei vaan yksinkertaisesti aina jaksa ja tee mieli.
Mitä tuokin taas tarkoittaa? Sovinistimieskö sitten olet kun et tasa-arvoa millään tapaa kannata? (äärifeminismi on asia erikseen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo toimisi toisinkin päin, eli myös miehen täytyy pitää nainen tyytyväisenä, niin mikä ettei.
Veikkaan, että kyllä nämä kyseiset miehet ovat valmiita seksiin aina kun naisen tekee mieli.
Mutta ovatko valmiit vain antamaan naiselle org***in suuseksillä ja olemaan itse ilman. Sitähän nainen tekee joka itse ei haluaisi, antaa toiselle nautinnon ja ilman omaa nautintoa.
Naiset eivät ymmärrä vieläkään, että nussittuna nukkuisit paremmin.
Tuo tankki tunkee itseään jatkuvasti julkisuuteen huomionhakuisella paskallaan. Joko toipui leikkausjärkytyksestään, ilmeisesti.
Mitä tuo hänen leikkauskaan sitten seksiä estää? kai suu toimii kuitenkin?
Mitä te tän naisen mielipiteistä sekoatte? Hän tekee noin, tehkää te kuten haluatte..
Vierailija kirjoitti:
Tuo tankki tunkee itseään jatkuvasti julkisuuteen huomionhakuisella paskallaan. Joko toipui leikkausjärkytyksestään, ilmeisesti.
No, ne joilla on vähiten annettavaa yrittävät tunkea julkisuuteen eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo toimisi toisinkin päin, eli myös miehen täytyy pitää nainen tyytyväisenä, niin mikä ettei.
Veikkaan, että kyllä nämä kyseiset miehet ovat valmiita seksiin aina kun naisen tekee mieli.
Mutta ovatko valmiit vain antamaan naiselle org***in suuseksillä ja olemaan itse ilman. Sitähän nainen tekee joka itse ei haluaisi, antaa toiselle nautinnon ja ilman omaa nautintoa.
Voi olla, että voisivatkin olla valmiita, mutta onko jokin erityinen syy kieltäytyä yhdynnästä, jos itse sitä seksiä pyytää? Minuts parempi vertaus tuohon sinun esittämääsi tilanteeseen olisi, että mies pyytäisi naiselta pelkkää suuseksiä.
kuka tollasta läskiä jaksais muuten kattoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole millään tapaa feministi, mutta mun mielestä kummankaan ei tarvitse pakosta pitää toista tyytyväisenä. Toki, jos alkaa todella harvoin olla seksiä, koska toista aina "väsyttää", niin sitten on eri asia. Itsekin olen kerran pari kieltäytynyt, koska ei vaan yksinkertaisesti aina jaksa ja tee mieli.
Mitä tuokin taas tarkoittaa? Sovinistimieskö sitten olet kun et tasa-arvoa millään tapaa kannata? (äärifeminismi on asia erikseen)
Et taida itse tietää mitä aatetta kannatat, kun sanot feminismin kannattavan tasa-arvoa... Jos koko homma perustuu siihen, että naiset sitä kun miehetkin, naisilla on oikeus, miksei naiset saa tehdä näin jne... niin ei ole kyse tasa-arvosta. Vai koska ajattelitte ottaa tämän tissiviikon lisäksi kantaa miehiin liittyviin epäkohtiin? Eli jos joku vieras (suomalainen, tässä uskonnossa) olisi kätellyt linnan juhlissa Saulin ennen Jenniä, kenelläkään ei olisi ollut syytä ottaa nokkiinsa. Myös tästä, että miehet esim. korjaavat katot, tapetoivat, asentavat uudet laatat kylpyhuoneeseen jne. pitää päästä eroon, koska se alentaa miehiä siinä missä taas naisia "naiset keittiöön"-ajattelutavassa. Ja mitäs muita näitä onkaan.... Koska myös yleinen sääntö, ettei naisten painoa ja ikää saisi kysyä, alkaa kohdistua myös miehiin?
Eihän tää voi pitää paikkaansa. Seksiltähän menee pois perinteinen suomalainen merkitys kiristyksen ja vallankäytön välineenä. Jos nainen suostuu aina, millä hän sitten kiristää?
Itse miehenä olen tyydyttänyt naiseni, vaikka itseäni ei ole huvittanutkaan tai olen muuten ollut väsynyt. Läheisyys tuntuu aina lopulta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et innostu kun alatte hommailemaan ja seksi on sinulle vain toisen tyydyttämistä, älä oleta että muiden parisuhteet ovat tuollaisia ja seksi yksipuuolista.
Minä pidän seksistä ja meillä on hyvä seksielämä. Osin myös siksi että en koskaan ryhdy siihen jos en halua, niin siihen ei liity kaunan tunteita.
Kukaan ei ole ainavalmis kuin joku mikro, eikä aina seksiin suostuminen vastoin tahtoa tee halukkaaksi.. Jos sinun puolisosi antaa sinulle sellaisen kuvan, hän valehtelee sinulle.
Ehei, rakkaus ei muuta seksimieltymyksiä tai haluja.