Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Sanni on tyypilliseen tapaansa tuhlannut kaikki rahat bilettämiseen.
Käykö tässä nyt niin, että Aaro ostaa sen Jirin kämpän? :D
Vierailija kirjoitti:
Sanni on tyypilliseen tapaansa tuhlannut kaikki rahat bilettämiseen.
Niin koskas Sanni on viimeksi ollut bilettämässä? Avarratko mun muistikuvia kun muistaakseni siitä on kyllä aikaa ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Käykö tässä nyt niin, että Aaro ostaa sen Jirin kämpän? :D
Ei vaan Lola tai Alissa.
Eihän se satatonnia välttämättä kokonaan ole mennyt. Ovat ostaneet auton mikä saattaa olla helposti semmosen 10 000€. Käyttäneet enemmän rahaa ruokaan ja ostaneet laadukkaampia vaatteita Iljalle.
Tale on kamala. "Sankari", "Ilja on ylpeä". Tietäispä Sanni totuuden.
Kerrottiinko koskaan, miksi Ismo ylipäätään otti tämän Ollin töihin eikä antanut Talelle vakiduunia?
Onko Aaro aina puhunut noin ärsyttävällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko Aaro aina puhunut noin ärsyttävällä tavalla?
On
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni: "Lisäraha ei olis pahitteeks, se satatonnia on kulunut yllättävän nopeesti" Repesin :D 100 000 euroa eli lähes miljoona vanhaa markkaa, on kulunut yllättävän nopeasti.
Niin? Vuodessa tekisi noin 8000€/kk ja jos on leveästi elellyt niin äkkiä se hujahtaa. P.s. Cmore ketju on olemassa, sinne voi kommentoida. Siis mikäli tämä on oikea paljastus tulevasta.
Kuka on yllättynyt? Sanni on vastuuton ja täysin holtiton tuhlailija.
Eikä ole.
Kyllä on.
Ei Tiinalle tullu mieleen soittaa poliisille?
Alan itsekin uskomaan tohon Tiina juttuun. Varmaan se ei nouse lattialta jos mihinkään ei satu vaan odottaa ovi auki Talea apuun? En ihmettelisi jos tässä olis ns Marianna-kakkonen noiden suunniteluiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Alan itsekin uskomaan tohon Tiina juttuun. Varmaan se ei nouse lattialta jos mihinkään ei satu vaan odottaa ovi auki Talea apuun? En ihmettelisi jos tässä olis ns Marianna-kakkonen noiden suunniteluiden suhteen.
Tai sitten kyseessä on ihan vaan kökkö käsikirjoitus?
Mika vaikuttaa mukavalta. Voisi sopia Sannille. Ainakin paremmin kuin paljon vanhempi Kaarela. Mitä yhteistä Sannilla edes voisi olla rikostutkija kanssa?
Tale ottaa todella paljon kupoliin! Koko aika vehtailee toisen naisen kanssa ja kiukkuaa Sannille työvuoroista ja vihjailee Jannesta.
Naapurit ei tietenkään kuullut Mikan riehumista ja soittaneet poliisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin on alkanut tuntuu että Tiina on kaikkea muuta kuin se avuton uhri, jota nyt
esittää. Kaikki on liian lavastetun tuntuista..Itse en kyllä noin usko. Eikä Sannille todellakaan sellaista miestä kuin Mika. Sehän oli ihan hirveä. Mieluummin komea Kaarela.
Mikahan sopisi Sannille loistavasti.
Mika on tosi kivan oloinen. Tulisipa siitä uusi hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä se Talen vetovoimaisuus oikein perustuu?
Äijä kähmii ja räpeltää kieli syvällä kurkussa ja toinen käsi haaroissa, mutta sitten yht'äkkiä jäätyy ja alkaa tuijottamaan johonkin kaukaisuuteen sekä alkaa selittelemään: "Kyllä mä susta tykkään tai siis sillain...Mulla on perhe, emmä pysty tähän...Ihan kivä sä oot, mulla on vaan tää trauma...
Kuka nainen oikeasti katselee tuollaista vatvomista?
Ikävä kyllä moni nainen katselee paljon pahempaakin. Alkoholismia, väkivaltaa, narsistisia luonteenpiirteitä ym...
Eikä ole.